Zowel weekend als. Nietweekend.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 @ 13:20 schreef swarmahoer het volgende:
op vrijdag werkt de ov ook nog voor de mense die dit in hun bezit hebben natuurlijk
Ik zei hetquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:03 schreef Tijgertje. het volgende:
Oké. Ik weet het niet meer hoor.
Fixen jullie maar een datum. Ik pas me wel aan.
Dat is wel zo prettig ja.quote:
Als oud bestaat nieuw nog niet en indien nieuw bestaat oud niet meer, dus ja, oud en nieuw bestaat niet meerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:41 schreef mstr het volgende:
[..]
En oud en nieuw bestaat ook niet meer?
Ik dacht dat jij mijn edits kon nakijkenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:56 schreef nijnja het volgende:
[..]
Aap, dit is inderdaad geen SC, dit gaat over het bespreken van de kart-meet. Dus onderwerpen als karten, op welke dag gaan we karten zijn gewoon toegestaan.
Gelukkig heb jij geen kleurtje
Denk je dat ik iedere post na ga lezenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:35 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij mijn edits kon nakijken
Hmm, Neequote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:47 schreef nijnja het volgende:
[..]
Denk je dat ik iedere post na ga lezen?
Eerst zeg je dat oud en nieuw niet bestaat, en daarna zeg je dat je met kerst en oud en nieuw vrij bentquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als oud bestaat nieuw nog niet en indien nieuw bestaat oud niet meer, dus ja, oud en nieuw bestaat niet meer
Ik heb ook wel vrij met Kerst en O&N maar niet 2 weken, maar gewoon een burgerperiode van een paar dagen
Nee hij zegt :quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:48 schreef nijnja het volgende:
[..]
Eerst zeg je dat oud en nieuw niet bestaat, en daarna zeg je dat je met kerst en oud en nieuw vrij bent
Juist, jij snapt hemquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:12 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee hij zegt :
Als je oud hebt is nieuw er nog niet en bestaat nieuw ook nog niet
En als je nieuw is oud er niet meer.
Dus oud en nieuw samen kan niet.
Dat klopt, maar toch is hij met oud en nieuw vrij, dus heb ik wel weer gelijkquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:12 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee hij zegt :
Als je oud hebt is nieuw er nog niet en bestaat nieuw ook nog niet
En als je nieuw is oud er niet meer.
Dus oud en nieuw samen kan niet.
Je kan ook wel met oud en met nieuw vrij zijn, als 2 losse dagen, maar niet met O&N, dohquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:26 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat klopt, maar toch is hij met oud en nieuw vrij, dus heb ik wel weer gelijk
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 @ 16:03 schreef Andyy het volgende:
Oke, vrijdag de 23e.
Wie kunnen er dan?
Ik zal wel proberen vrij te vragen en te kijken of het niet al volgeboekt is.
Wordt waarschijnlijk wel een mini meet, maar care.
hangt van de locatie en de tijd af.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:03 schreef Andyy het volgende:
Oke, vrijdag de 23e.
Wie kunnen er dan?
Ik zal wel proberen vrij te vragen en te kijken of het niet al volgeboekt is.
Wordt waarschijnlijk wel een mini meet, maar care.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |