Daar is de eerste alquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:04 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Liever niet in de vakantie, dan moet ik er ver voor reizenNu is het een half uurtje ofzo...
Ik heb zelfs op één dag na 2 wekenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:15 schreef Tijgertje. het volgende:
Iedereen heeft tegelijk herfstvakantie right?
Middelbare scholieren sowieso, niet alle studenten hebben het.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:15 schreef Tijgertje. het volgende:
Nee verdoriequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:15 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik ook hoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:18 schreef Andyy het volgende:
[..]
Middelbare scholieren sowieso, niet alle studenten hebben het.
(ik wel)
Zieke shit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:24 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb geen herfstvakantieEn geen Kerstvakantie
En oud en nieuw bestaat ook niet meer?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:24 schreef Bravebart het volgende:
Dit dus.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:24 schreef Bravebart het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:41 schreef mstr het volgende:
[..]
En oud en nieuw bestaat ook niet meer?
Prik maar een datum.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:43 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee.![]()
Even serieus. Laten we gewoon een keer een avond doordeweeks doen.
Da's niet echt handig, want er zijn ook mensen die van best ver moeten komen. Dan ben ik 's avonds laat pas thuis, en dan moet ik de volgende dag weer naar school, dat gaat 'm niet wordenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:43 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Nee.![]()
Even serieus. Laten we gewoon een keer een avond doordeweeks doen.
Oké. Niet doordeweeks dus.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 07:35 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Da's niet echt handig, want er zijn ook mensen die van best ver moeten komen. Dan ben ik 's avonds laat pas thuis, en dan moet ik de volgende dag weer naar school, dat gaat 'm niet worden
Overigens ga ik zelf in de herfstvakantie al karten, in het eerste weekend.
Maar iedereen heeft op 'n andere tijd herfstvakantie. Zo begint mijn herfstvakantie (en die van Rik) de 26ste omdat ik zuid ben, terwijl de mensen boven de 'rivieren' (dus Utrecht, Amsterdam enz.) die week daarvoor vakantie hebben. Maar dan heb ik dus gewoon lessen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 08:49 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oké. Niet doordeweeks dus.
Volgende voorstel.
Beter doen we gewoon in de herfstvakantie.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:03 schreef Tijgertje. het volgende:
Oké. Ik weet het niet meer hoor.
Fixen jullie maar een datum. Ik pas me wel aan.
Dit is opzich wel 'n goed idee.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:24 schreef RenRen- het volgende:
Beter doen jullie het op vrijdag, theoretisch een doordeweekse dag en je hoeft de dag erna niet naar school.
Maar wel om 8 uur werkenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:24 schreef RenRen- het volgende:
Beter doen jullie het op vrijdag, theoretisch een doordeweekse dag en je hoeft de dag erna niet naar school.
We kunnen nooit iedereen tevreden stellen.quote:
Aap, dit is inderdaad geen SC, dit gaat over het bespreken van de kart-meet. Dus onderwerpen als karten, op welke dag gaan we karten zijn gewoon toegestaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |