Zeker weten. Maar is het dan niet vet druk?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:37 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Woensdag avond is wel goed voor mn portomonee
maar iedereen moet ook weer naar huis enzoquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:38 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Zeker weten. Maar is het dan niet vet druk?!
Wil wel 2 a 3 heats.
Ja, dat is wel een issue.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:40 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
maar iedereen moet ook weer naar huis enzo
Ik had in zo'n ander topic voorgesteld dat ik het organiseerde als het in de Fabrique kon(woon op fietsafstand ervan), werd ik doodgegooid dat ze die niet woudenquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:15 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik ben trouwens voor De Fabrique. Goedkoper.
En een buitencircuit vind ik meer iets voor in de zomer.
Jullie kunnen toch gewoon allemaal bij mstr blijven slapen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:40 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
maar iedereen moet ook weer naar huis enzo
Ja tuurlijkquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jullie kunnen toch gewoon allemaal bij mstr blijven slapen?
Lekker knus.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oss zou ik kunnen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:03 schreef swarmahoer het volgende:
wie kunnen er vrijdag mee naar oss? nijn toevallig?
Heb maar voor ééntje plek.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hee thanks.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:10 schreef Tijgertje. het volgende:
Overzichtelijk en Duidelijk:
knip
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kusjes.
Ik kan niet tegen onoverzichtelijkheid. Dus vandaar.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:05 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Hee thanks.
Ik weet dat het een beetje een rommeltje was![]()
Maar dat is alles zon beetje hier
quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:12 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen onoverzichtelijkheid. Dus vandaar.Thanks voor het uitzoeken.
[..]
![]()
![]()
Ik ook eigenlijk niet. Maar ik ben ook een beetje lui dus maak niks netjes tenzij ik me er dood aan erger.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:12 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen onoverzichtelijkheid. Dus vandaar.Thanks voor het uitzoeken.
[..]
![]()
![]()
Jij op de bankquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:19 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Jij op de bank
En Lau in bedZou je willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is dan geregeld. +note voor jouquote:
je bent in de war nijn, je hebt m gepmtquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat is dan geregeld. +note voor jou
Hihi
Nee hoor, kijk nog maar eens goedquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je bent in de war nijn, je hebt m gepmt
Kan je wel met mij mee rijden, mag je ook bij me overnachtenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goh da's al stukken beter joh![]()
! Niet
!
Mannenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kan je wel met mij mee rijden, mag je ook bij me overnachten
Wat doe ik nou weer foutquote:
Msn?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 @ 13:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wat doe ik nou weer foutIk bied je 2 dingen aan, waardoor het voor jou geen geld kost
En dan nog
En nu regent het, heel handig ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:06 schreef Pinkerton het volgende:
Driebergen doordeweeks anyone? Lekker centraal in Nederland en het is een buitenbaan. Bovendien woon ik er vijf minuutjes fietsen vandaan
Inderdaad, stelletje zeikerds.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:24 schreef Tijgertje. het volgende:
Kom op mensen.Waarom niet gewoon de Fabrique. Niet duur, centraal en binnen.
Waar ligt dat ergens?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:24 schreef Tijgertje. het volgende:
Kom op mensen.Waarom niet gewoon de Fabrique. Niet duur, centraal en binnen.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:10 schreef Tijgertje. het volgende:
Overzichtelijk en Duidelijk:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De Fabrique
Binnen
Westkanaaldijk 7
3542 DA Utrecht
€14.95 - 12 Minuten
€10.50 - Woensdag avond vanaf 21:00 op vertoon van OV
€14.95 - Zaterdag heats van 18 minuten vanaf 20:00
€25.95 - Zondagavond onbeperkd vanaf 18:00
Openingstijden
Maandag - Gesloten
Dinsdag - 16.00 tot 00.00 uur
Woensdag - 13.30 tot 00.00 uur
Donderdag - 16.00 tot 00.00 uur
Vrijdag - 16.00 tot 00.00 uur
Zaterdag - 13.00 tot 00.00 uur
Zondag - 13.00 tot 22.00 uur
Driebergen
Buiten
De Woerd 7
3970 AA Driebergen
€14.00 - 50KMH - 10 Minuten
€18.00 - 70KMH - 10 Minuten
Openingstijden
Dinsdag TM Zondag - 10.00 - 18.00 uur
's Avonds na 18.00 uur is alleen mogelijk op afspraak
Voor beide locaties geldt dat reistijd vanaf station utrecht centraal ongeveer een halfuur is.
Dus het verzamelen doen we op station utrecht waarna we gezamelijk naar de plek gaan.
Kusjes.
De karts gaan harder, maar omdat je zo mooi de ruimte hebt lijkt het minder. En welke layout heb jij gereden? Wij hadden wel een toffequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:18 schreef Pinkerton het volgende:
Datum afspreken lijkt me wel een goed idee. Moet heel eerlijk toegeven dat Driebergen nou niet echt het mooiste circuit is, en dat de karts niet echt snel gaan. Weet iemand hoe dat bij Fabrique zit? Voor mij zou trouwens ergens doordeweeks het beste uitkomen.
Layout??quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:22 schreef Jotcha het volgende:
[..]
De karts gaan harder, maar omdat je zo mooi de ruimte hebt lijkt het minder. En welke layout heb jij gereden? Wij hadden wel een toffe
Mijn cilinder sloeg na 5 mins vast, zowel ik als mijn broertje kregen de volle tijd terug. Wel lastig is het opspattende rubberquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:43 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Layout??Geen idee. Weet wel dat ik toen ik samen met een klasgenoot ging en bij hem midden op de baan de benzine op was hij 5 minuten moest wachten op een andere kart maar geen minuut langer door mocht rijden
Ook zat de baan er vol met kuilen en dergelijke. Vond het niet echt fantastisch.
Liever niet in de vakantie, dan moet ik er ver voor reizenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:58 schreef Andyy het volgende:
Ik wil wel een initiatief nemen als dat wordt gewaardeerd om de meet in de Fabrique in de "herfstvakantie" te organiseren.
Maar dan gaat iedereen weer zeiken over de dag, plaats etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |