Ik dacht gewoon een lekker maaltijd en een filmpjequote:Op maandag 15 juni 2009 18:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oeeh spannend!! VERTEL!!
met wie, waar ken je die van en wat ga je doen, etc etc?!!?!
quote:Op maandag 15 juni 2009 18:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
- geen zware onderwerpen naar boven brengen, zoals lange verhalen over exen of jeugdtrauma's of zo.
- geen oorbel in
- Luister ook genoeg naar haar en stel ook echt geinteresseerde vragen.
- Neem haar mee naar een leuke plek die niet te opgeprikt is en waar ook wat afleiding is
-En verder gewoon lekker jezelf zijn
Ow, en dat. Ik word roestigquote:Op maandag 15 juni 2009 18:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oeeh spannend!! VERTEL!!
met wie, waar ken je die van en wat ga je doen, etc etc?!!?!
Niet je mond de hele tijd houdenquote:Op maandag 15 juni 2009 18:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
over daten gesproken, heb woensdag een date, na hele lange tijd , heb je nog tips do en don't
Vrouwen zijn toch ook gewoon beter?quote:
Allebei!quote:Op maandag 15 juni 2009 18:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat snuit een goorlapje is of zn ranzige verhaal?
ik ondersteun je welquote:
Oorbel heb ik al een tijdje niet meer in, na een tip van een Amsterdamsequote:
Ik kan dat allemaal bar slacht andersquote:Op maandag 15 juni 2009 18:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vrouwen zijn toch ook gewoon beter?
in wassen, strijken, zuigen, schoonmaken, schrobben, afwassen, poetsen etc
Met nadruk op zuigen?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vrouwen zijn toch ook gewoon beter?
in wassen, strijken, zuigen, schoonmaken, schrobben, afwassen, poetsen etc
Jij bent ook geen vrouw, jij bent een topmeid!quote:
Samen douchen hebben wij heul niet gedaan!quote:Op maandag 15 juni 2009 18:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
eerste was me al bekend, tweede is wat aan te veranderen....
samen douchen
we hebben wel meer niet samen gedaanquote:Op maandag 15 juni 2009 18:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Samen douchen hebben wij heul niet gedaan!
quote:Op maandag 15 juni 2009 18:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we hebben wel meer niet samen gedaan
jij bent ook niet met jou ranzige piemol vol pies en poep in mijn muffe holletje geweest
Misschien wordt hij pas ranzig als hij in jouw muffe holletje is geweestquote:Op maandag 15 juni 2009 18:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij bent ook niet met jou ranzige piemol vol pies en poep in mijn muffe holletje geweest
nah naar zn verhaal van opstaan, plassen, eten, plassen, werken, schijten blabla denk ik dat ie al behoorlijk ranzig isquote:Op maandag 15 juni 2009 18:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien wordt hij pas ranzig als hij in jouw muffe holletje is geweest
prettig voor de mensen, die nog moeten etenquote:Op maandag 15 juni 2009 18:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Roert snuit 'm door de poep?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Nee klopt, jouw flamoesje is niet volgeplempt met mijn lauwe butt!quote:Op maandag 15 juni 2009 18:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey hij mag t wel en als ik t zeg gaat iedereen over zn nek?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
prettig voor de mensen, die nog moeten eten
iedereen is het van mij gewend, niet van jouquote:Op maandag 15 juni 2009 18:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey hij mag t wel en als ik t zeg gaat iedereen over zn nek?
Hij is misschien vergeten te vermelden dat hij tussendoor is gaan douchenquote:Op maandag 15 juni 2009 18:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah naar zn verhaal van opstaan, plassen, eten, plassen, werken, schijten blabla denk ik dat ie al behoorlijk ranzig is
Dan moet je het niet lezenquote:Op maandag 15 juni 2009 18:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
prettig voor de mensen, die nog moeten eten
hij bind m toch naar achteren en als ie op zn werk zat te schijten was er natuurlijk weinig afveeg tijd enzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:But it is women, not heterosexual men, who think that clothes simply look better on skinny broads. Once, when I edited a women's magazine, tired of letters saying “Why don't you put fashion on bigger women?”, I did just that. I did a shoot with a gorgeous, voluptuous size-16 model and showed it to a focus group of readers. “God, look at her huge bum!” came the cries. Women are hypocrites and self-loathers, bitchily policing each other more cruelly than any man.
Timing, snuit hebt en jij eh .........quote:Op maandag 15 juni 2009 18:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey hij mag t wel en als ik t zeg gaat iedereen over zn nek?
snel, leid ons af met een stelling!quote:Op maandag 15 juni 2009 18:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Doe es effe niet zo vies mensen, ik kan daar niet zo goed tegenn![]()
ze kennen me nog niet zoals jij me kentquote:Op maandag 15 juni 2009 18:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
iedereen is het van mij gewend, niet van jou
quote:Op maandag 15 juni 2009 18:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan moet je het niet lezen
dan nog hebi k er totaal geen last van.. krijg nu wel honger![]()
Stel... je bent super hitsig, hebt de ander nakend voor je en wil gaan pijpen/beffen maar je ziet kopkaas/flamoesprut zitten, wat doe je?quote:
Dudequote:Op maandag 15 juni 2009 18:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Stel... je bent super hitsig, hebt de ander nakend voor je en wil gaan pijpen/beffen maar je ziet kopkaas/flamoesprut zitten, wat doe je?
Ik doe het met schone mensen, dank uquote:Op maandag 15 juni 2009 18:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Stel... je bent super hitsig, hebt de ander nakend voor je en wil gaan pijpen/beffen maar je ziet kopkaas/flamoesprut zitten, wat doe je?
gheghe LOLquote:Op maandag 15 juni 2009 18:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja dahag dat zei ik straks alquote:Op maandag 15 juni 2009 18:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ok, ik zal zelf maar een beginnen..
ik zou de ander mee onder de douche trekken
quote:Op maandag 15 juni 2009 18:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ok, ik zal zelf maar een beginnen..
ik zou de ander mee onder de douche trekken
Ervaring?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gheghe LOL
dan spring ik op, pak een washandje o.d. maak deze nat en was eerst de boel even
Kärcher?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja dahag dat zei ik straks al
d8 dat douchen niet meer gezegd mocht worden nou
nah net of iedereen altijd helemaal fris is, dan was een douche o.d. ook erg overbodig.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:28 schreef getl0st het volgende:
[..]
[..]
Ervaring?
Dat jullie dan nog zin hebben..
Als je geregeld scharrelt kom je weleens wat tegen wat minder fris is.. maar dat is zo opgefrist met Niveaquote:Op maandag 15 juni 2009 18:28 schreef getl0st het volgende:
Ervaring?
Dat jullie dan nog zin hebben..
Maar dat is waar jullie op in gaanquote:Op maandag 15 juni 2009 18:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah net of iedereen altijd helemaal fris is, dan was een douche o.d. ook erg overbodig.
En na bv een dag hard werken, nacht flink doorhalen kan t best wat muffig worden, volgens mij niets vreemds aan.
dat over die kopkaas enzo is gewoon wat overdreven geformuleerd om t shockeffect voor jullie wat te vergroten gok ik
Dat dusquote:Op maandag 15 juni 2009 18:30 schreef Duimelot het volgende:
dat over die kopkaas enzo is gewoon wat overdreven geformuleerd om t shockeffect voor jullie wat te vergroten gok ik
You make me sickquote:Op maandag 15 juni 2009 18:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je geregeld scharrelt kom je weleens wat tegen wat minder fris is.. maar dat is zo opgefrist met Nivea
Kloptquote:Op maandag 15 juni 2009 18:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik de kunst van het overdrijven beheers?
Jij bent de creatieve van hierquote:Op maandag 15 juni 2009 18:32 schreef Ripley het volgende:
Iemand een stelling die juist wegleidt van deze goorheid?
Haar de douche wijzen.... daarna zien we wel verderquote:Op maandag 15 juni 2009 18:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
kee hoeveel leeftijdsverschil tussen 2 personen is in jouw ogen te doen en wanneer wordt het NOT DONE!?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:32 schreef Ripley het volgende:
Iemand een stelling die juist wegleidt van deze goorheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |