idd, beetje cultuur dat (weer) verloren gaat.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:08 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Echt jammer, vond het altijd wel wat hebben het trainingsveld tegen de Kuip aan.
Ja, mochten we daar niet over stemmen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:15 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
idd, beetje cultuur dat (weer) verloren gaat.
quote:'Vitória de Setúbal wil Janota huren'
Volgens de Portugese krant O Jogo heeft Vitória de Setúbal belangstelling om Michal Janota te huren van Feyenoord. De Portugese club zal daar volgens O Jogo op korte termijn een beslissing over nemen. De 18-jarige middenvelder debuteerde afgelopen seizoen in de hoofdmacht bij Feyenoord. Het contract van de Pool loopt volgend jaar af. Indien Feyenoord het in hem ziet zitten, zal de club bij een verhuur dus direct het contract moeten verlengen.
quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:42 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]ben nog steeds lid van het Het Legioen
Puma is trouwens erg trots op de nieuwe shirtjes, ze hebben zelfs een website aan besteed:
http://www.theshirtisback.nl/index.html
Als Beenhakker het maar uit z'n hoofd laatquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:23 schreef Keltie het volgende:
Ex Knuffelbrazzie Leonardo is weer weg bij Ajax
Ben benieuwd waar hij heen gaat
Dat wist ik helemaal niet. Erg jammer inderdaad.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:08 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Echt jammer, vond het altijd wel wat hebben het trainingsveld tegen de Kuip aan.
Graties eyquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:33 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Als Beenhakker het maar uit z'n hoofd laat
Vd Meijde is ook weer transfervrij.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:33 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Als Beenhakker het maar uit z'n hoofd laat
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:28 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
De nieuwe links- en rechtsbuiten zijn dus binnen.
Ik moest ook meteen aan Feyenoord denken toen ik het las, maar ik zei er maar niks over. Had geen zin om de goden te verzoeken.quote:
Geen enkele Nederlandse club gaat meer aan die gozer beginnen, heeft in vier jaar tijd misschien tien wedstrijden gespeeld.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik moest ook meteen aan Feyenoord denken toen ik het las, maar ik zei er maar niks over. Had geen zin om de goden te verzoeken.
Vond hem in de eredivisie toen wel een groot talent, maar heeft echt een kut-mentaliteit.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:42 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Geen enkele Nederlandse club gaat meer aan die gozer beginnen, heeft in vier jaar tijd misschien tien wedstrijden gespeeld.
Hij heeft gewoon op een makkelijke manier geld kunnen graaien bij goede clubs, ik zie Royston Drenthe wel dezelfde kant op gaan, jarenlang langs allerlei grote competities zwerven, nergens spelen en toch zakken vol geld opstrijken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vond hem in de eredivisie toen wel een groot talent, maar heeft echt een kut-mentaliteit.
Gewoon heel veel pech gehad met blessures toch?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vond hem in de eredivisie toen wel een groot talent, maar heeft echt een kut-mentaliteit.
quote:EKRAMY VERRUILT FEYENOORD VOOR EL GOUNA
Feyenoord heeft overeenstemming bereikt met het Egyptische El Gouna FC over de overgang van Sherif Ekramy. De 25-jarige doelman die nog een contract had tot de zomer van 2010, stapt per direct over naar de promovendus. Voordat hij speelgerechtigd is, moet Ekramy nog wel de volledige afhandeling van alle formaliteiten afwachten. Feyenoord heeft een doorverkooppercentage bedongen.
Sherif Ekramy kwam in de zomer van 2005 naar Feyenoord, op voorspraak van landgenoot Hossam Ghaly. In drie seizoenen speelde de Egyptische doelman 7 competitieduels voor de Rotterdammers. Afgelopen seizoen liep een verhuur aan het Turkse Ankaragücü op niets uit. De doelman verbleef sindsdien in zijn vaderland, in afwachting van een nieuwe club. Bij El Gouna hoopt Ekramy opnieuw in beeld te komen voor het Egyptische nationale elftal.
Bron: Feyenoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |