Tip: kijk even het bericht door voordat je een nutteloze reply plaatst.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
...
Tip: kijk even het topic door voordat je een nieuwsbericht plaatst.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
...
Tip: kijk even het topic door voordat je een nieuwsbericht plaatst.
Oh.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:12 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Tip: kijk even het bericht door voordat je een nutteloze reply plaatst.
Ze hebben iig het stadion in handen, dus een aardig onderpand voor eventuele aankopen van spelerts.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:30 schreef Keltie het volgende:
Kunnen we, mocht dit gekut aanblijven, niet met een x aantal supporters SC Feijenoord de eerste divisie in werken? Beetje het FC United of Manchester idee
(En dan doorstomen naar Europees succes)
Allemaal oud-Feijenoorders in de staffquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:32 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
Ze hebben iig het stadion in handen, dus een aardig onderpand voor eventuele aankopen van spelerts.
Zou wel vet zijn, Feyenoord en SC Feyenoord in de eredivisie.
Ah zo, ze hadden de naam ook nog veranderd.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik maar denken dat het een parodie op "Johan van Boven" was....
Met John de Wolf als trainer komen we er wel. Hij deed het ook al zo fantastisch met SVVSMC!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:34 schreef Keltie het volgende:
[..]
Allemaal oud-Feijenoorders in de staff
De Kromme als voorzittertquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:41 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Met John de Wolf als trainer komen we er wel. Hij deed het ook al zo fantastisch met SVVSMC!
Ik ben enkelvoud hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ah zo, ze hadden de naam ook nog veranderd.
Daar kan je dan beter een leuk team van makenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
De Kromme als voorzittert
Veld-trainers:
Van Gastel
Fraser
Van Gobbel
Van Vossen
Heus
Bosvelt
Houtman
Gullit
Blinker
Taument
Scholten
Scout:
Dave Mitchell
Israel
Schoenmaker
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik ben enkelvoud hoor. Ik beschik niet over meerdere persoonlijkheden. Ik niet.
Dubbelfunctiesquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Daar kan je dan beter een leuk team van maken
Hehe, nee, zelf aangepast. Evenveel geloofwaardigheid als het origineel trouwensquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Ow dat stukje had je zelf aangepast? Dacht dat het van een site kwam.
Nee, dat wordt een lekkere chaosquote:
scheelt wel op de begrotingquote:
Met Houtman heb je iig een goede spits in huis. Hij maakte afgelopen woensdag 2 mooie goals.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
De Kromme als voorzittert
Veld-trainers:
Van Gastel
Fraser
Van Gobbel
Van Vossen
Heus
Bosvelt
Houtman
Gullit
Blinker
Taument
Scholten
Scout:
Dave Mitchell
Israel
Schoenmaker
Echt jammer, vond het altijd wel wat hebben het trainingsveld tegen de Kuip aan.quote:Trainingsveld naast De Kuip volgende week al verwijderd
De Supportersvereniging meldt dat de eerste trainingen zondag direct de allerlaatste zijn op het trainingsveld naast De Kuip. In de loop van volgende week al wordt het trainingsveld verwijderd. Er komen dan parkeerplaatsen. Feyenoord gaat zoals bekend trainen op Varkenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |