Hoezo het is gewoon droog???quote:
quote:
sterker nog, de zon schijnt gewoon hier. Amerongse berg is een eitje in ieder geval.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hoezo het is gewoon droog???
Vanavond spinnen, morgen squashen en dan woensdagavond maar weer eens een flink stuk buiten fietsen
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:54 schreef ursel het volgende:
sterker nog, de zon schijnt gewoon hier. Amerongse berg is een eitje in ieder geval.
ik rij nog ff door naar rhenen. Schijnt nog een pukkel te zitten.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:55 schreef FJD het volgende:
[..]
M'n achterband is nu onderweg, morgen ook maar weer eens fietsen dusZal wel windstil zijn dus zal ik het uurrecord nog even wat aanscherpen
Via Maastricht naar Bourg d'Oisans, daar schijnt er ook nog eentje te liggenquote:Op maandag 15 juni 2009 18:17 schreef ursel het volgende:
ik rij nog ff door naar rhenen. Schijnt nog een pukkel te zitten.
De grebbebergquote:Op maandag 15 juni 2009 18:17 schreef ursel het volgende:
[..]
ik rij nog ff door naar rhenen. Schijnt nog een pukkel te zitten.
inderdaad. Wel mooi met 40 door dat gehucht knallen.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
De grebbeberg
Vorig jaar zat die nog in de eneco tour, stond ik daar aan de kant van de weg bij de dierentuin
Bultje stelt niks voor, is te kort
25mbit voor 25,- etc. etc. zou vandaag ingaan. Stond al op Tweakers en als je daar nog aan mocht twijfelen dan kun je het ook van mij aannemenquote:
zitten wij hier met ziggoquote:Op maandag 15 juni 2009 18:47 schreef FJD het volgende:
[..]
25mbit voor 25,- etc. etc. zou vandaag ingaan. Stond al op Tweakers en als je daar nog aan mocht twijfelen dan kun je het ook van mij aannemenPrecies op tijd, in m'n nieuwe huis is nml. geen ADSL2
moet ff kieken. ik heb nu al een totaalpakketquote:Op maandag 15 juni 2009 18:47 schreef FJD het volgende:
[..]
25mbit voor 25,- etc. etc. zou vandaag ingaan. Stond al op Tweakers en als je daar nog aan mocht twijfelen dan kun je het ook van mij aannemenPrecies op tijd, in m'n nieuwe huis is nml. geen ADSL2
ja kon de band al van WWE bij een Pay per view hadden ze en theme song een paar maanden terugquote:Op maandag 15 juni 2009 18:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kev! Ken je deze band en wat vind je ervan?
kun je dat ook met dat totaalpakket doen? vriendin heeft nu 10mbit van UPC met internet en tv erbij.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben nu met UPC aan het bellen. Wij hebben thuis 10mbit en dat wil ik nu dus naar 30 mbit hebben zonder extra kostenAlleen een nieuw jaarcontract.
Ja! Wij hebben totaalpakket met alles; HD Royaal met DVR + Film1, Sport1 HD & Eredivisie Live, onbeperkt bellen en 10 mbit internet. Ik kon gewoon m'n 10mbit upgraden naar 30 mbitquote:Op maandag 15 juni 2009 21:21 schreef Incolumis het volgende:
[..]
kun je dat ook met dat totaalpakket doen? vriendin heeft nu 10mbit van UPC met internet en tv erbij.
Mooie fiets trouwens..heb hem op het werk aan wat mensen laten zien die veel te doen hebben met profs. Ze waren vol lof.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:29 schreef dutch_cyclist het volgende:
super, foto's?
Waar gaan jullie heen in Italië?
google sketchup?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:40 schreef Keltie het volgende:
Weet iemand een makkelijk, gratis programma om een kast/ tvmeubel/ bureau in te ontwerpen?
http://www.aegee.tv/moviesDB/view.php?speed=high&fileType=flv&id=221quote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:40 schreef Keltie het volgende:
Weet iemand een makkelijk, gratis programma om een kast/ tvmeubel/ bureau in te ontwerpen?
for the same money?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja! Wij hebben totaalpakket met alles; HD Royaal met DVR + Film1, Sport1 HD & Eredivisie Live, onbeperkt bellen en 10 mbit internet. Ik kon gewoon m'n 10mbit upgraden naar 30 mbit
0900-1580
dan zal ik ook maar eens gaan bellenquote:
Nah, papier enzo is leuk maar zodra je met een liniaal nog scheve lijnen trekt is een soort van Freeware CAD programma denk ik makkelijkerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:42 schreef FJD het volgende:
[..]
http://www.aegee.tv/moviesDB/view.php?speed=high&fileType=flv&id=221
Oef in ieder geval Discovery HD, National Geographic HD, Zoom HD en nog een aantal. De eerste twee zijn wel erg gaaf. Daarnaast hebben we nog een extra abbonement op Sport & Film 1 HD maar dat zit niet in het standaard HD pakket. Het EK en Olympische Spelen van vorig jaar waren wel in HD op Ned. 1 HDquote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:06 schreef staticdata het volgende:
[..]
dan zal ik ook maar eens gaan bellen
Welke zenders heb jij nu in HDTV? en vind jij het waard om het straks om in je eigen huissie te nemen?
ikea.nlquote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:40 schreef Keltie het volgende:
Inderdaad..die HD zenders zijn echt dus helemaal niet boeiend en die 80`s films op film 1.1/2/3 gaan ook echt helemaal nergens over. Ik heb familiepakketje plus voetbal en ik kijk eigenlijk zelden tv.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oef in ieder geval Discovery HD, National Geographic HD, Zoom HD en nog een aantal. De eerste twee zijn wel erg gaaf. Daarnaast hebben we nog een extra abbonement op Sport & Film 1 HD maar dat zit niet in het standaard HD pakket. Het EK en Olympische Spelen van vorig jaar waren wel in HD op Ned. 1 HDDat was wel gaaf
Ik neem het zelf nog niet denk ik. Te weinig boeiende zenders.
Ik heb het meest basic pakketje en kijk nog steeds analoogquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:00 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Inderdaad..die HD zenders zijn echt dus helemaal niet boeiend en die 80`s films op film 1.1/2/3 gaan ook echt helemaal nergens over. Ik heb familiepakketje plus voetbal en ik kijk eigenlijk zelden tv.
Onzin, kom bij op m'n kamer eens het verschil tussen analoog en digitaal bekijkenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb het meest basic pakketje en kijk nog steeds analoog
Digitaal is onzin als je een normale tv hebt en zolang ik het signaal niet digitaal naar de tv kan sturen.
Inderdaad. Zelfs op een niet Plasma / LCD TV is het verschil tussen Analoog en Digitaal nog goed te zienquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Onzin, kom bij op m'n kamer eens het verschil tussen analoog en digitaal bekijkenAls je ongeveer op de aansluiting zit dan zal het niet veel uitmaken maar met 15m coax ertussen ben ik wel blij dat het via het digitalen boxje gaat.
thuis werken FTWquote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:57 schreef FJD het volgende:
FileOp de A16, op de A12 en nu ook op de A27
ja maar dan moet je dus weer een HD decoder hebben.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Daarom moet je digitale TV ook gewoon via HDMI aansluiten
Precies en daar moet je voor betalenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:10 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja maar dan moet je dus weer een HD decoder hebben.
Bij UPC kost de decoder niks hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Precies en daar moet je voor betalen
Ik betaal voor een signaal, prima. Vervolgens moet ik elke maand betalen om een decoder te mogen huren![]()
Laat mij lekker zelf zo'n ding kiezen en kopen.
De analoge kost niks, maar zodra je er 1 wil die je digitaal kan aansluiten betaal je je helemaal sufquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bij UPC kost de decoder niks hoorAlleen het abonnement kost geld.
mja het laagste abbo gaat van 2mbit naar 3mbit, raad maar eens welke ik dus hebquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:20 schreef ursel het volgende:
In juli verdubbelt ziggo zijn snelheden ook weer, en heb ik dus 4x zo snel internet voor dezelfde prijs..![]()
Jankwijf. Heeft gewoon toestemming gegeven toe papie weg was en toen papie terugkwam schrok ze van zijn reactie.quote:
Was in dit geval wat lastigquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Was in dit geval wat lastig
Deel 1 was iig een makkie
[JP mode] Broek op enkels *fap* *fap* [/JP mode]quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:17 schreef ursel het volgende:
oe.. gaat een gezellig dag worden..
Ze schijnt er vandaag uit der woning gegooid te worden..
* pics upload
Mooi fietsje. Jij had toch zelf een witte Specialized?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Mooie fiets trouwens..heb hem op het werk aan wat mensen laten zien die veel te doen hebben met profs. Ze waren vol lof.![]()
Ik zal Lies even vragen haar fiets te posten... ze heeft een Eddy Merckx.
Wij gaan naar Toscane op 40km van de kust met best wat heuveltjes in de buurt. heb het verder nog niet uitgezocht. Ben wel aan het kijken voor een dakdrager aangezien ik geen trekhaak heb.
edit: foto van gsm:
[ afbeelding ]
Vrijdagavond naar Hopmans voor wat extra kleding..![]()
Kerel, waar was die regen nou??quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:23 schreef dutch_cyclist het volgende:
[..]
Mooi fietsje. Jij had toch zelf een witte Specialized?
Wij gaan zelf naar de Italiaanse alpen eind juli.
Eens kijken of het echte werk me ook bevalt.
Hopmans is een goede winkel, evenals Salden in Limbricht, erg goedkoop
Tot er krakers inkomenquote:
Ach ja, die zullen in ieder geval geen spandoeken "Peace not war" op gaan hangen..quote:
Ja hier regende hetquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Kerel, waar was die regen nou??
Ik had schitterend weer man..![]()
http://www.upc.nl/televis(...)digitale_tv_starter/quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Link? Volgens mij betaalt m'n pa echt niet voor de HD decoder.
Analoog kost ook wat, dat zijn gewoon de maandelijkse kabelkosten.
Beetje regen om het zweet af te spoelenquote:
Zeik eens tegen een politiewagen, dat helpt vaakquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:16 schreef ursel het volgende:
Wat een anti climax..
Na een paar uur heeft ze blijkbaar eindelijk open gedaan.
Vervolgens staan ze buiten wat te ouwehoeren. Ze staat wat te wijzen naar een stapel papieren.
Ze schudden de hand en iedereen vertrekt...
Die 4 euro is toch je normale abonnementquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
http://www.upc.nl/televis(...)digitale_tv_starter/
Digitale tv starter 4 euro per maand bij de kosten van je normale abonnement op.
Digitale tv Starter met DVR 9,50 per maand bij de kosten van je normale abonnement op.
Verschil tussen beide is 5,50 per maand en het enige verschil is de decoder (is een recorder)
Mijn 9,50 was dus iets te kort door de bocht, maar 5,50 voor een decoder betalen per maand is gewoon schandalig.
Mja, sinds dat akkefietje met de tuin heb ik niet echt een hoge pet van de politie meer..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Zeik eens tegen een politiewagen, dat helpt vaak
Zo en nu deel 2 even er door heen slaanGelukkig is deze maar 2,5u ipv 3u
Die 4 euro is voor het digitale signaal.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die 4 euro is toch je normale abonnementDus de zenders die bij dat abonnement horen. Die 5,50 zal dan inderdaad wel het gebruik van de DVR zijn.
dan heb je waarschijnlijk een splitter er tussen hangenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Overigens ben ik zelf ook helemaal niet te spreken over het signaal dat ik binnen krijg van UPC, maar ik vermoed dat dat ergens bij mij ligt. Ik kan bijvoorbeeld ook niet via de TV films bestellen. Ik kan alleen ontvangen en niks versturen
Volgens mij kun je alleen films bestellen als je digitale TV hebtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die 4 euro is voor het digitale signaal.
Volgens de kleine lettertjes moet je het UPC Standaardpakket Radio/TV hebben, die kost iets van 16-17 euro p/m.
Al met al best duur voor iets waar de kwaliteit me niet zoveel van kan schelen.
Overigens ben ik zelf ook helemaal niet te spreken over het signaal dat ik binnen krijg van UPC, maar ik vermoed dat dat ergens bij mij ligt. Ik kan bijvoorbeeld ook niet via de TV films bestellen. Ik kan alleen ontvangen en niks versturen
Inderdaad, maar ook zonder de splitter werkte het nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:36 schreef staticdata het volgende:
[..]
dan heb je waarschijnlijk een splitter er tussen hangen
Klopt, ik heb ook het basis pakket. Ik kan me alleen niet herinneren dat ik er ooit voor gekozen heb om die 4 euro te betalen, maar goed.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je alleen films bestellen als je digitale TV hebt
Die kosten van 16/17 euro betaald iedereen met een kabelaansluiting.
Beetje sprokkelen dan moet t lukken gok ikquote:
Ik snap er bij mezelf ook geen reet van hoor. eerst had ik een splitter er tussen zitten toen kon ik niets qua on demand. nu zit die splitter er nog steeds en ik kan wel on demand kiezenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ook zonder de splitter werkte het niet
[..]
Klopt, ik heb ook het basis pakket. Ik kan me alleen niet herinneren dat ik er ooit voor gekozen heb om die 4 euro te betalen, maar goed.
Slaaptekort opgebouwd gok ik plus dat de stress vh examen wegvalt en dat slaapt wel beterquote:
Zit je nog op xfire? Gisteren nog uurtje gespeeld met Inco en Dekkertje echter zonder teamspeak en dan is het wat lastig samen spelen. Ik had achteraf last van een vast zittende linker shift toets dus ik kwam niet helemaal uit de verf. jaja, normaal ook niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:32 schreef staticdata het volgende:
wil je vrijdag nog naar je huis?
Gisteren weer ff bf2 gespeeld. lachen
Fer, we hebben een schilder voor je huissie..quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:58 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zit je nog op xfire? Gisteren nog uurtje gespeeld met Inco en Dekkertje echter zonder teamspeak en dan is het wat lastig samen spelen. Ik had achteraf last van een vast zittende linker shift toets dus ik kwam niet helemaal uit de verf. jaja, normaal ook niet.
Als ik ergens een grove tering hekel aanheb is het wel schilderen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Fer, we hebben een schilder voor je huissie..
oh ja jij houdt van IO.. daar vind ik echt geen klap aan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:01 schreef staticdata het volgende:
heb nog wel x-fire ja?
Gisteren ook weer ff in een cobra gevlogen, ging nog best lekker. Maar infantry only blijft toch het leukst
Als jij er tegen een uurtje of 4 kan zijn dan wil ik het je wel graag laten zien maar alst lastig is dan komt het wel een keer met de volgende Chinees-avondquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:32 schreef staticdata het volgende:
wil je vrijdag nog naar je huis?
"vanilla" is ook wel lachen hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:14 schreef jpjedi het volgende:
[..]
oh ja jij houdt van IO.. daar vind ik echt geen klap aan.
als je de adresgegevens mailt moet zeker wel lukken. Vanaf eneco is het 10 minuten rijdenquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Als jij er tegen een uurtje of 4 kan zijn dan wil ik het je wel graag laten zien maar alst lastig is dan komt het wel een keer met de volgende Chinees-avond
Donequote:Op woensdag 17 juni 2009 09:21 schreef staticdata het volgende:
als je de adresgegevens mailt moet zeker wel lukken. Vanaf eneco is het 10 minuten rijden
Prima, maar ze krijgen geen chineesquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:02 schreef FJD het volgende:
[..]
DoneIk neem wss ook nog wat collega's mee
Ik was ook niet van plan onze candlelight diner door ze te laten verpestenquote:
gelukkig maarquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan onze candlelight diner door ze te laten verpesten
Oeh! Is er ook een bezorg onbeperkt spareribs?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:35 schreef staticdata het volgende:
We zouden ook nog voor spare-ribs kunnen gaan oid.
Er zijn vele malen betere restaurants in Rotterdam.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Romantisch hoor bij candlelight spareribs eten
Nee, maar me oom heeft bij de leuvehaven ze restaurant zitten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Oeh! Is er ook een bezorg onbeperkt spareribs?
Hmm, dit zijn toch niet eens hele vreemde functie's voor een telefoon...quote:
idd, waarom moet de opslag steeds meer als je ook steeds meer van internet streamt bijv.?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:08 schreef FJD het volgende:
memory card terwijl je 16gb intern geheugen hebt lijkt me ook redelijk overbodig.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:08 schreef FJD het volgende:
Naja, MMS is nutteloos op een iPhone. Foto's maak ik en mail ik. Video calling is nooit echt doorgebroken en zal dat ook nooit doen op mobiele telefoons, memory card terwijl je 16gb intern geheugen hebt lijkt me ook redelijk overbodig. Videorecording komt er geloof ik bij 3.0 maar heb ik nooit gemist, dat is wel een feature die er vanaf het begin in had moeten zitten.
Ach, het maakt een leuk plaatje maar inhoudelijk is t weinig steekhoudend.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:12 schreef ursel het volgende:Fer toch..
Als het over MS ging had die dubbel gelegen, maar nu raakt het zijn tedere pimp gadget en gaat die het plaatje serieus verdedigen..![]()
Mja, ik hou hem expleciet een wat leger omdat mijn N96 maar 16 gb heeft en ik geen extra kaart erbij gestoken heb/gekocht heb. Op zich zou ik het nog wel erbij willen, maar dan wil ik het ook gelijk minimaal verdubbellen..quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:11 schreef Incolumis het volgende:
[..]
idd, waarom moet de opslag steeds meer als je ook steeds meer van internet streamt bijv.?
Ik MMS anders behoorlijk wat foto's rond naar mensen die geen mail op hun telefoon bekijken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:08 schreef FJD het volgende:
Naja, MMS is nutteloos op een iPhone. Foto's maak ik en mail ik.
Eens. Al zou het wel een compleet nieuwe beleving geven aan telefoonseksquote:Video calling is nooit echt doorgebroken en zal dat ook nooit doen op mobiele telefoons,
Ik sla niets op m'n telefoon op. Alleen maar op geheugencards. Dus persoonlijk is het voor mij een gemis.quote:memory card terwijl je 16gb intern geheugen hebt lijkt me ook redelijk overbodig.
Indeed.quote:Videorecording komt er geloof ik bij 3.0 maar heb ik nooit gemist, dat is wel een feature die er vanaf het begin in had moeten zitten.
Welnee, het trapt je alleen maar op je, toch al ondermaatse, E-Penisquote:Ach, het maakt een leuk plaatje maar inhoudelijk is t weinig steekhoudend.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik MMS anders behoorlijk wat foto's rond naar mensen die geen mail op hun telefoon bekijken.
Is voor mij een behoorlijk gebrek, merk ik nu aangezien ik geen dataabonnement op m'n zakelijke telefoon heb.
[..]
Eens. Al zou het wel een compleet nieuwe beleving geven aan telefoonseks
[..]
Ik sla niets op m'n telefoon op. Alleen maar op geheugencards. Dus persoonlijk is het voor mij een gemis.
[..]
Indeed.
[..]
Welnee, het trapt je alleen maar op je, toch al ondermaatse, E-Penis
quote:
hij geeft hem gelijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je hebt geen uitgebreide reactie?
Komt omdat ik altijd gelijk hebquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:04 schreef Sickert het volgende:
[..]
hij geeft hem gelijk
iets wat we vaak bij jou niet doen vandaar dat je het een beetje raar vind
dus jij wilt zeggen dat Bart geen gelijk heeft?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Komt omdat ik altijd gelijk heb
Ik had het over mezelf, niet over Bart. Ik oordeel niet over andere mensenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:07 schreef Sickert het volgende:
[..]
dus jij wilt zeggen dat Bart geen gelijk heeft?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik had het over mezelf, niet over Bart. Ik oordeel niet over andere mensen
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:04 schreef Sickert het volgende:
[..]
hij geeft hem gelijk
iets wat we vaak bij jou niet doen vandaar dat je het een beetje raar vind
Whehehe inderdaadquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:16 schreef jpjedi het volgende:
[..]
sar·cas·me het; o bittere, bijtende spot
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zeg? Heb jij eigenlijk ook zo'n onderstaand ding:quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:16 schreef jpjedi het volgende:
[..]
sar·cas·me het; o bittere, bijtende spot
Ik zou deze even in je sig zetten Rudy.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Doe ik een keer aan zelfspot, komt ie niet eens in jou sigquote:
Kassa voor Feijenoord?quote:Man Utd ziet in Van Persie opvolger Cristiano Ronaldo
17/06/2009 10:35
Manchester United ziet in Robin van Persie een opvolger voor Cristiano Ronaldo, ook al staat de international van Oranje op het punt zijn handtekening te zetten onder een nieuw contract bij Arsenal.
Nu Cristiano Ronaldo Old Trafford heeft verlaten voor Real Madrid moet Manchester United op zoek naar aanvallende versterking. Behalve de Portugees gaat mogelijk ook Carlos Tévez bij de club vertrekken, maar coach Alex Ferguson heeft zijn lijstje klaar. Daarop staat de naam van Robin van Persie.
Met 94 miljoen euro uit de Ronaldo-transfer in kas lijkt de Schot makkelijk te kunnen onderhandelen. Franck Ribéry was al snel genoemd als de meest logische aankoop, maar Manchester United ziet Van Persie als goedkopere optie dan de speler van Bayern München. Ook al is de belangstelling zeer serieus, toch heeft Man Utd nog geen contact opgenomen met The Gunners.
Mogelijk is Van Persie te verleiden tot een overstap. De 25-jarige Rotterdammer speelt vijf seizoenen bij Arsenal en won in 2005 de FA Cup. Maar in de meeste gevallen moest Van Persie toezien hoe Manchester United en Chelsea om de hoofdprijzen speelden. Hij voelt zich op zijn plaats in Londen, maar heeft ondertussen ambities die hij bij Arsenal misschien niet kan verwezenlijken.
Meer over Robin van Persie lees je in de nieuwe Voetbal International. Klik hier voor de inhoud van VI 25.
Waarom kom jij op de site van dat Joden-blad?quote:
Vervelingquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Waarom kom jij op de site van dat Joden-blad?
Flexibele prinipesquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:45 schreef Keltie het volgende:
Verveling
En trouwens, het is graties.. Dan is het goed
Principesquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Flexibele prinipesje lijkt Frank wel met z'n downloads!
Vond de redeemer eigenlijk ook wel coolquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zeg? Heb jij eigenlijk ook zo'n onderstaand ding:
[ afbeelding ]
Weet je hoe makkelijk?
[ afbeelding ]
Hammer of Dawn!quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Vond de redeemer eigenlijk ook wel cool
[ afbeelding ]
ook wel grappig lijstje:
The Most Devastating Video Game Weapons Ever Created
Binnenkort maar weer eens spelenquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hammer of Dawn!Erg handig in de buitenlucht, vooral op Expert, he Fer?
Ja die is wel leuk, maar zit je onder de grond werkt die nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 14:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hammer of Dawn!Erg handig in de buitenlucht, vooral op Expert, he Fer?
Filesquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:43 schreef ursel het volgende:
files door ongelukken blijven toch wel de beste.
zeker als ze op punt van vertrek nog niet bekend waren.
ik had ze nog op een paar mooie pandjes in den haag gewezen, maar ze wilden perse maar utrecht.quote:
Straks 2 haltes treinquote:
ik zou het er niet voor over hebben.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:16 schreef ursel het volgende:
[..]
ach ja, voor 3k wil ik best een half jaar file rijden.
Neuh, dan werk ik wel een dagje over.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:21 schreef staticdata het volgende:
ik zou het er niet voor over hebben.
Tja die kutbelastingen he...quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:26 schreef staticdata het volgende:
Klacht: Benzineprijzen. toen vorig jaar een vat olie150 dollar was, was benzine1,60. en nu is een vat olie 70 dollar en de bezineprijs 1,50.
Fijn dat vraag en aanbod spel door de Opec
Ja het grote geld zit niet in de AGF sectorquote:
nou bij mij ook niet hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja het grote geld zit niet in de AGF sector
netjes, hoeveel km?quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Na 2 dagen binnen fietsen vandaag maar weer eens naar buiten gegaan voor een uurgemiddelde PR.
Het is niet helemaal eerlijk, aangezien het niet vlak was (150m omhoog en naar beneden) maar ik ben toch op een zeer respectabele 30.6km/uur uitgekomen![]()
Al met al zeer tevreden, aangezien ik niet helemaal kapot was. Alleen me rug is het nog niet gewend
Niet heel veel hoor, dit was puur een pr poging voor 1 uur, dus heb uiteindelijk rond 40km gefietst. Ik wilde ook niet te laat thuis zijn, maar ik had nog wel een dik half uur langer kunnen fietsen, aangezien de duisternis nog niet echt aan het invallen is...quote:
De pest dat ik vaak heb is dat ik altijd een beetje ga zoeken waar ik heen ga rijden en dat trekt mijn gem. ze naar beneden..quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Niet heel veel hoor, dit was puur een pr poging voor 1 uur, dus heb uiteindelijk rond 40km gefietst. Ik wilde ook niet te laat thuis zijn, maar ik had nog wel een dik half uur langer kunnen fietsen, aangezien de duisternis nog niet echt aan het invallen is...
Ik ga de volgende keer een langer stuk zoeken wat vlak is en waar ik dus ook langere tijd 30+ kan rijden.
Nu fiets ik vaak 50-60km, maar dan wel heuvelachtig (bv. Posbank)
Soms schaam ik me helemaal kapot dat ik een Nederlander ben. Als je die reacties leest bij dat berichtquote:Op donderdag 18 juni 2009 07:28 schreef dutch_cyclist het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)00_euro__.html?p=2,1
lekker Static, of zat je bij Eneco?
Nederlandquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Soms schaam ik me helemaal kapot dat ik een Nederlander ben. Als je die reacties leest bij dat bericht
Bijna niemand gunt elkaar iets
Dat zijn de leukstes.. Die willen andere mensen imponeren met stoere praat om aan te tonen dat ze heel geen truttig kutleventje hebben.. Daar falen ze vaak wel in, maargoedquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:13 schreef FJD het volgende:
[..]
NederlandAgnes Kant zou het solidair noemen. Tis overigens niets nieuws, moet nog lachen om die droeftoeter die m'n parkingskills ter discussie wilde stellen toen ik m'n pa z'n bak iets te ruim parkeerde bij Blijdorp
Hij stapte zelf met een burgertrut en kind uit een Opel Zafira en vond het toen nodig om een opmerking te maken
tja, wat mensen vaak niet weten is dat op de handels afdelingen miljoenen winst wordt gemaakt. Mensen gaan er alleen maar vanuit dat de winst van een energiebedrijf wordt gemaakt over hun rug om.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Soms schaam ik me helemaal kapot dat ik een Nederlander ben. Als je die reacties leest bij dat bericht
Bijna niemand gunt elkaar iets
Op het moment zelf kon ik er niet echt op reageren, ik had de auto gewoon ruim geparkeerd omdat een slagschip lastiger inschatten is als je een Corsa gewend bentquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:24 schreef Keltie het volgende:
Dat zijn de leukstes.. Die willen andere mensen imponeren met stoere praat om aan te tonen dat ze heel geen truttig kutleventje hebben.. Daar falen ze vaak wel in, maargoed
Ach je moet het zo zien, je hebt die vent een fijn gevoel gegeven door niet te reagerenquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Op het moment zelf kon ik er niet echt op reageren, ik had de auto gewoon ruim geparkeerd omdat een slagschip lastiger inschatten is als je een Corsa gewend bentToen ik achteraf nog eens nadacht over z'n opmerking en de hele situatie toen heb ik nog eens heel hartelijk gelachen
Als'ie 2 straten later niet door z'n wijf werd uitgekafferd....quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ach je moet het zo zien, je hebt die vent een fijn gevoel gegeven door niet te reageren
Gezien z'n vrouw en auto vrees ik dat dat z'n enige verzetje voor de komende jaren isquote:Op donderdag 18 juni 2009 10:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ach je moet het zo zien, je hebt die vent een fijn gevoel gegeven door niet te reageren
Wilde t net posten jaquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:01 schreef Incolumis het volgende:
nieuwe popcorn hour:
http://www.hardware.info/(...)_Hour_gentroduceerd/
Gaaf, wil ik ook wel hebben, maar euhm, kan dat schermpje ook uitquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Wilde t net posten jaLCD schermpje is echt relaxed, komt nu dus met stip op m'n verlanglijstje
Je bedoeld falsificeren?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:47 schreef Keltie het volgende:
Wat betekend Falsiferen (oid)?
Vind het maar een kutwoordquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Je bedoeld falsificeren?
fal·si·fi·ce·ren -ceerde, h gefalsificeerd, fal·si·fi·ë·ren -fieerde, h gefalsifieerd 1 vervalsen 2 aantonen dat een uitspraak of theorie onjuist is
Nee, volgens mij zijn we het namelijk eensquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:14 schreef ursel het volgende:
[..]
Kan je het niet winnen van iemand die dure woorden tegen je gebruikt??
Die heeft inderdaad ook wel een mooi overzicht.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:46 schreef staticdata het volgende:
mja, zag hem zelf via www.dagartikel.nl
Maar me ps3 staat flink stof te happen. Gamen doe ik bijna niet meer. gebruik hem veelal voor de blu-ray that's it.
Zegt ook veel over je stuurmans kunst!quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Gezien z'n vrouw en auto vrees ik dat dat z'n enige verzetje voor de komende jaren is
Wat moet je ermee?quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:59 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zegt ook veel over je stuurmans kunst!
Die nieuw PCH gaat er komen. De 100mbit is nu mijn bottleneck.
ook een goeiequote:Op donderdag 18 juni 2009 12:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die heeft inderdaad ook wel een mooi overzicht.
Ik kijk zelf altijd op http://www.jouwaanbieding.nl/
Full hd films vanaf je server rechtstreeks op je tv afspelen zonder codec gezeik. Gewoon standaard afstandsbediening en filmpie loeren.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wat moet je ermee?
Ja, ik ben een n00b op dit vlak
(heb geen mediacenter ding geval)
Als jij nu een vrachtauto in moet parkeren dan lukt je dat perfect strakquote:Op donderdag 18 juni 2009 12:59 schreef jpjedi het volgende:
Zegt ook veel over je stuurmans kunst!
Je streamt toch vanaf je server? Dat blijft toch onder de 10mb/squote:Die nieuw PCH gaat er komen. De 100mbit is nu mijn bottleneck.
doe ik door een bluray te kopen/hurenquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Full hd filmsop je tv afspelen zonder codec gezeik. Gewoon standaard
doe maar een belletje en ik neem zo mijn hdd meequote:Op donderdag 18 juni 2009 13:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Als jij nu een vrachtauto in moet parkeren dan lukt je dat perfect strak![]()
[..]
Je streamt toch vanaf je server? Dat blijft toch onder de 10mb/s
@Keltie; mediabestanden afspelen natuurlijkFull HD films, HD series uit de VS en dat allemaal met ondertitels
Met het LCD scherm wordt het ook een fijn apparaat om muziek mee af te spelen. Moet ik alleen m'n losless collectie uit gaan breiden
Eens hoor, maar in Nederland moet je een jaar of langer wachten voordat je sommige series kan kijken. Dat is voor mij de voornaamste reden om zo'n ding te kopen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:22 schreef staticdata het volgende:
[..]
doe ik door een bluray te kopen/huren
Zeker weten Zelfs met de vrachtwagen. Maar tja..op de boerderij geboren, al mijn rijbewijzen en daarna brandweer chauffeur voor jaar of 5.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:11 schreef FJD het volgende:
[..]
[..]
quote:[
Sinds mijn PCH gebruik ik geen snkele optische schijf meer en staat mijn cakebox met dvd`s te verstoffen. Huren of kopen deed ik sowieso zelden. Koop af en toe iets van een WO2 docu of BoB in BD maar dat is het eigenlijk. En dan nog kijk ik het op de PCH en blijft de schijf in de kast aangezien ik niet uit de bank hoef om de film of serie aan te zetten.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:22 schreef staticdata het volgende:
[..]
doe ik door een bluray te kopen/huren
Daar valt de Prius toch ook onder??quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hmm, geen lease auto meer voor mij denk ik.
Even snel gekeken, maar de enige leuke auto is de Golf GTI en dan gaat het me weer serieus geld kosten
We mogen alleen maar A, B of C labels
Audi heeft toch op alle modellen een A label?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hmm, geen lease auto meer voor mij denk ik.
Even snel gekeken, maar de enige leuke auto is de Golf GTI en dan gaat het me weer serieus geld kosten
We mogen alleen maar A, B of C labels
Jaja dat telt nietquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:43 schreef jpjedi het volgende:
Zeker weten Zelfs met de vrachtwagen. Maar tja..op de boerderij geboren, al mijn rijbewijzen en daarna brandweer chauffeur voor jaar of 5.![]()
Ah das waar ja, jij speelt met BR 1:1quote:Ik hang tegen de max aan met 1080P en met gigabit zal ik zeker geen haperingen meer hebben bij het weergeven van een 1:1 BD disc met true HD geluid. Daarvoor is de gigabit poort. De rest van mijn lan is gigabit en haal snelheden tot 480mbit.
Volvo heeft een V6 3.5 onder A label weten te krijgenquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:53 schreef jpjedi het volgende:
Audi heeft toch op alle modellen een A label?
Vandaar dat ik er geen kut van weet.. Ik download geen films en seriesquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:11 schreef FJD het volgende:
[..]
[..]
@Keltie; mediabestanden afspelen natuurlijkFull HD films, HD series uit de VS en dat allemaal met ondertitels
Met het LCD scherm wordt het ook een fijn apparaat om muziek mee af te spelen. Moet ik alleen m'n losless collectie uit gaan breiden
Die kan ik leasen, maar die is best wel duur.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Daar valt de Prius toch ook onder??
Is dat niet wat voor je??
De audi's zijn redelijk duur (in de lease), kom ik alweer op 800 euro lease per maand plus de bijtellingquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Audi heeft toch op alle modellen een A label?
Ja door de auto heel zwaar te makenquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Volvo heeft een V6 3.5 onder A label weten te krijgen
Audi is juist aantrekkelijk in de lease vanwege hoge restwaarde. Ik heb ook gekeken voor een freelander 2. Die was 8k goedkoper in tarief en bijna 2 maal zo duur in lease.. Volvo is erg aan het stunten trouwens.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die kan ik leasen, maar die is best wel duur.
Honda civic zou ook nog kunnen, die is nog het best betaalbaar.
[..]
De audi's zijn redelijk duur (in de lease), kom ik alweer op 800 euro lease per maand plus de bijtelling
Hmm, ik zie dat ik ook de mondeo kan lease, die heeft ook een A label, maar die zijn dan ook meteen weer bijna 900 in de lease...
Het komt erop neer dat het me te veel kost voor wat ik ervoor terug krijg
Als ik niet meer lease krijg ik ongeveer 750 euro netto extra bij mijn salaris tov mijn huidige salaris en dat is best veel.
Momenteel heb ik geen auto nodig om 13km per dag af te leggen
Als ik ga verhuizen worden dat alleen maar minder km's (waarschijnlijk)
Tja, probleem is gewoon dat ING carlease erg duur is. Ik bedoel een A3 voor 800 euro in de maand is absurd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Audi is juist aantrekkelijk in de lease vanwege hoge restwaarde. Ik heb ook gekeken voor een freelander 2. Die was 8k goedkoper in tarief en bijna 2 maal zo duur in lease.. Volvo is erg aan het stunten trouwens.
Geweldigquote:
Walcherenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:05 schreef ursel het volgende:
Ik vroeg me al af waar Sickert met zijn dagelijkse middag lunch post bleef, maar die blijkt tijdelijk ff geen internet te hebben...
Oooh, klinkt als een of ander wazig gehucht, dus dacht, dat zal wel naast die van Kev liggen..quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:54 schreef Sickert het volgende:
[..]
Walcheren
dat is nog erger als waar ik woon
vanmiddag had ik niets te melden en heb ik lekker in het zonnetje gezeten
.quote:Tourselectie Rabobank bekend
De Nederlandse Rabobankploeg heeft zojuist de negen wielrenners bekend gemaakt die meegaan naar de Tour de France. Koos Moerenhout en Pieter Weening zijn de opvallendste afwezigen.
De renners die wel meegaan zijn:
- Denis Menchov (Rus)
- Oscar Freire (Spa)
- Juan Antonio Flecha (Spa)
- Juan Manuel Gárate (Spa)
- Grischa Niermann (Dui)
- Robert Gesink
- Laurens ten Dam
- Stef Clement
- Joost Posthuma
Eerder maakte de ploegleiding al bekend dat ook Bram Tankink niet bij de selectie zou zitten.
Pieter Weening won in 2005 nog een touretappe. Sindsdien heeft hij de verwachtingen echter nooit waar kunnen maken.
Denis Menchov en Robert Gesink zullen als kopmannen fungeren in de Tour die 4 juli van start gaat in Monaco
En hoest met je koppie??quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:57 schreef -Raffie- het volgende:
Helaas geen JJC voor mij zaterdag. Fiets is pas volgende week klaar bij FM.![]()
Ferdi mocht je zaterdag nog mee willen gaan fietsen laat dan even weten. Kan je mij inschrijving wel gebruiken
Gaat allemaal goed. Ziet er alleen niet uit. Grote schaafwond boven me wang en boven met wenkbrauw allemaal pleisters waar het geplakt is.quote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:11 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Gaat allemaal goed. Ziet er alleen niet uit. Grote schaafwond boven me wang en boven met wenkbrauw allemaal pleisters waar het geplakt is.
Thanks maar gaat m niet wordenquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:57 schreef -Raffie- het volgende:
Ferdi mocht je zaterdag nog mee willen gaan fietsen laat dan even weten. Kan je mij inschrijving wel gebruiken
Whehe..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:42 schreef Keltie het volgende:
Ik ben fan:
Hagenees bij wegmisbruikers - Fok! IDOL topic
okquote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:20 schreef FJD het volgende:
Heb Killzone voor je meegenomen Puni, kun je dat nog even spelen
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:38 schreef ursel het volgende:
[..]
Nou, ga dan maar een mooie pino painten voor ons..
Als dat geen materiaal voor de nieuwe OP isquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:05 schreef ursel het volgende:En zelfs nog netjes binnen de lijntjes gekleurd..
Stel jij het voor aan m'n vriendin? Dan hoef ik die botte bijl niet op te vangenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
Die moet je als tattoo laten zetten
En als ze ja zegt dan laat je hem over je notenbalk heen lopen??quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Stel jij het voor aan m'n vriendin? Dan hoef ik die botte bijl niet op te vangen
geen plekquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:42 schreef ursel het volgende:
[..]
En als ze ja zegt dan laat je hem over je notenbalk heen lopen??
Nou, geef het nummer maar van die vriendin van je ..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
geen plek
Heb nog een kuit ter beschikking
Ik laat der vanavond dit topic wel zienquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Nou, geef het nummer maar van die vriendin van je ..
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik laat der vanavond dit topic wel zien
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 08:38 schreef staticdata het volgende:
ok
IK heb mario kart voor de wii, is ook wel lachuh
Powerup systeem?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Beetje jammer van het powerup systeem, das echt te kansloos voor woordenMario Kart SNES
is niet echt realiseerbeer in zo'n korten tijd.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:Max Mosley
http://www.nu.nl/sport/20(...)igen-competitie.html
Beste nieuws van de laatste jaren bij de Formule 1![]()
![]()
BoF! BBQquote:
quote:
Zit nu ook net ff te kijken. Vandaar dat ik ut ff maar meld..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:38 schreef FJD het volgende:
Damn zeg, ik heb me een beetje verrekend qua afstand zie ik. Tis vanaf JP nog ruim 2 uur rijden, ik had een ruim uurtje in gedachten
alleen phililps producten zijn goedkoperquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zat net eens te kijken of er nog iets was waar ik die rentepunten van de ING aan kwijt kon en dacht eens kijken bij de reisboeken.
Echt schandalig gewoon, ze vragen 45 euro voor een reisboek, zodat je op 22,50 uitkomt plus een paar rentepunten, maar wacht dat is nog niet alles er komen ook nog verzend+administratiekosten bij![]()
Die boeken kosten in een boekenwinkel (niet eens op internet) 20 euro![]()
Dat het afzetters waren wist ik wel, maar dit is echt te erg.
Gezien ik ook al een hooligan ben zal ut wel kloppen dan..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:26 schreef Keltie het volgende:
Wielrenners zijn dan ook het tuig van de wereld...
Oh, da's niet lievquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:26 schreef Keltie het volgende:
Wielrenners zijn dan ook het tuig van de wereld...
Huh?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:33 schreef ursel het volgende:
[..]
Gezien ik ook al een hooligan ben zal ut wel kloppen dan..
Mja, zelfde conclusie dat alle Feyenoorders hooligans zijn. En aangezien hooligans ook aso zijn is het dus logisch dat ik als feyenoorder ook een aso ben op de fiets.quote:
Ik merk het ook wel hoor. Maar het probleem blijft dat er genoeg wegen zijn waar geen fietspaden zijn en dan moet je wel.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Huh?
Agh, maak ze bij ons in de buurt vaak genoeg mee.
Als het er 1 of 2 zijn, is er niets aan het handje maar zodra het groepen van 10 of meer zijn is het asocialiteit troef.
Dan zit er eigenlijk maar 1 ding op:
[ afbeelding ]
Helaas kan ik nog steeds niet in de toekomst kijkenquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:23 schreef ursel het volgende:
Graafmachinist verwondt wielrenners
Die reacties..
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 @ 14:33 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Wielrennen doe je maar lekker in de Ardennen, niet op de openbare weg. Wij automobilisten mogen hier ook niet rijden alsof we op een circuit rijden.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 @ 14:46 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Kijk uit wat je zegt, voor je het weet ben je dom
Ik refereer naar mijn post van 14:33..
Lol, ik heb ook al een reactie of twee neergezet... Heerlijk...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:49 schreef ursel het volgende:
[..]Deze heeft het nog steeds niet door..
[..]
[..]
zag het ja. En die hersenloze lot maar belachelijk maken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:19 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Lol, ik heb ook al een reactie of twee neergezet... Heerlijk...
Zo heb ik er dus een spiegel bij een auto afgetrapt.. wilde mij er ook niet voorbij laten op een enkele baan.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik merk het ook wel hoor. Maar het probleem blijft dat er genoeg wegen zijn waar geen fietspaden zijn en dan moet je wel.
Fietsers ergeren zich aan al het andere verkeer omdat er geen rekening mee wordt gehouden, wat dat betreft zijn het net motorrijders. Beide best sneu.
Laatst zo'n motorrijder achter me op een 1-baansweg, wordt ie boos dat ik hem er niet langs laat
Nee natuurlijk niet lul het regent en dus mag jij lekker nat worden![]()
Op een 2-baansweg, maak gek genoeg dan wel weer netjes ruimte voor motoren
"Wieler terroristen"quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:49 schreef ursel het volgende:
[..]Deze heeft het nog steeds niet door..
[..]
[..]
Keltie! blijf eens van JP zn pc af!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zo heb ik er dus een spiegel bij een auto afgetrapt.. wilde mij er ook niet voorbij laten op een enkele baan.
Kijk dat bedoel ik nu. Ik ga mijn auto er niet voor gooien ofzo, maar waarom zou ik aan de kant gaan zodat iemand anders een zich asociaal kan gedragen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zo heb ik er dus een spiegel bij een auto afgetrapt.. wilde mij er ook niet voorbij laten op een enkele baan.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik nu. Ik ga mijn auto er niet voor gooien ofzo, maar waarom zou ik aan de kant gaan zodat iemand anders een zich asociaal kan gedragen.
Maar goed motorrijders denken dat ze beter zijn en mensen die dat denken zijn een gevaar op de weg.
Hoogmoed komt voor de val
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |