Hoezo het is gewoon droog???quote:
quote:
sterker nog, de zon schijnt gewoon hier. Amerongse berg is een eitje in ieder geval.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hoezo het is gewoon droog???
Vanavond spinnen, morgen squashen en dan woensdagavond maar weer eens een flink stuk buiten fietsen
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:54 schreef ursel het volgende:
sterker nog, de zon schijnt gewoon hier. Amerongse berg is een eitje in ieder geval.
ik rij nog ff door naar rhenen. Schijnt nog een pukkel te zitten.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:55 schreef FJD het volgende:
[..]
M'n achterband is nu onderweg, morgen ook maar weer eens fietsen dusZal wel windstil zijn dus zal ik het uurrecord nog even wat aanscherpen
Via Maastricht naar Bourg d'Oisans, daar schijnt er ook nog eentje te liggenquote:Op maandag 15 juni 2009 18:17 schreef ursel het volgende:
ik rij nog ff door naar rhenen. Schijnt nog een pukkel te zitten.
De grebbebergquote:Op maandag 15 juni 2009 18:17 schreef ursel het volgende:
[..]
ik rij nog ff door naar rhenen. Schijnt nog een pukkel te zitten.
inderdaad. Wel mooi met 40 door dat gehucht knallen.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
De grebbeberg
Vorig jaar zat die nog in de eneco tour, stond ik daar aan de kant van de weg bij de dierentuin
Bultje stelt niks voor, is te kort
25mbit voor 25,- etc. etc. zou vandaag ingaan. Stond al op Tweakers en als je daar nog aan mocht twijfelen dan kun je het ook van mij aannemenquote:
zitten wij hier met ziggoquote:Op maandag 15 juni 2009 18:47 schreef FJD het volgende:
[..]
25mbit voor 25,- etc. etc. zou vandaag ingaan. Stond al op Tweakers en als je daar nog aan mocht twijfelen dan kun je het ook van mij aannemenPrecies op tijd, in m'n nieuwe huis is nml. geen ADSL2
moet ff kieken. ik heb nu al een totaalpakketquote:Op maandag 15 juni 2009 18:47 schreef FJD het volgende:
[..]
25mbit voor 25,- etc. etc. zou vandaag ingaan. Stond al op Tweakers en als je daar nog aan mocht twijfelen dan kun je het ook van mij aannemenPrecies op tijd, in m'n nieuwe huis is nml. geen ADSL2
ja kon de band al van WWE bij een Pay per view hadden ze en theme song een paar maanden terugquote:Op maandag 15 juni 2009 18:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kev! Ken je deze band en wat vind je ervan?
kun je dat ook met dat totaalpakket doen? vriendin heeft nu 10mbit van UPC met internet en tv erbij.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben nu met UPC aan het bellen. Wij hebben thuis 10mbit en dat wil ik nu dus naar 30 mbit hebben zonder extra kostenAlleen een nieuw jaarcontract.
Ja! Wij hebben totaalpakket met alles; HD Royaal met DVR + Film1, Sport1 HD & Eredivisie Live, onbeperkt bellen en 10 mbit internet. Ik kon gewoon m'n 10mbit upgraden naar 30 mbitquote:Op maandag 15 juni 2009 21:21 schreef Incolumis het volgende:
[..]
kun je dat ook met dat totaalpakket doen? vriendin heeft nu 10mbit van UPC met internet en tv erbij.
Mooie fiets trouwens..heb hem op het werk aan wat mensen laten zien die veel te doen hebben met profs. Ze waren vol lof.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:29 schreef dutch_cyclist het volgende:
super, foto's?
Waar gaan jullie heen in Italië?
google sketchup?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:40 schreef Keltie het volgende:
Weet iemand een makkelijk, gratis programma om een kast/ tvmeubel/ bureau in te ontwerpen?
http://www.aegee.tv/moviesDB/view.php?speed=high&fileType=flv&id=221quote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:40 schreef Keltie het volgende:
Weet iemand een makkelijk, gratis programma om een kast/ tvmeubel/ bureau in te ontwerpen?
for the same money?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja! Wij hebben totaalpakket met alles; HD Royaal met DVR + Film1, Sport1 HD & Eredivisie Live, onbeperkt bellen en 10 mbit internet. Ik kon gewoon m'n 10mbit upgraden naar 30 mbit
0900-1580
dan zal ik ook maar eens gaan bellenquote:
Nah, papier enzo is leuk maar zodra je met een liniaal nog scheve lijnen trekt is een soort van Freeware CAD programma denk ik makkelijkerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:42 schreef FJD het volgende:
[..]
http://www.aegee.tv/moviesDB/view.php?speed=high&fileType=flv&id=221
Oef in ieder geval Discovery HD, National Geographic HD, Zoom HD en nog een aantal. De eerste twee zijn wel erg gaaf. Daarnaast hebben we nog een extra abbonement op Sport & Film 1 HD maar dat zit niet in het standaard HD pakket. Het EK en Olympische Spelen van vorig jaar waren wel in HD op Ned. 1 HDquote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:06 schreef staticdata het volgende:
[..]
dan zal ik ook maar eens gaan bellen
Welke zenders heb jij nu in HDTV? en vind jij het waard om het straks om in je eigen huissie te nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |