Hoezo het is gewoon droog???quote:
quote:
sterker nog, de zon schijnt gewoon hier. Amerongse berg is een eitje in ieder geval.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hoezo het is gewoon droog???
Vanavond spinnen, morgen squashen en dan woensdagavond maar weer eens een flink stuk buiten fietsen
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:54 schreef ursel het volgende:
sterker nog, de zon schijnt gewoon hier. Amerongse berg is een eitje in ieder geval.
ik rij nog ff door naar rhenen. Schijnt nog een pukkel te zitten.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:55 schreef FJD het volgende:
[..]
M'n achterband is nu onderweg, morgen ook maar weer eens fietsen dusZal wel windstil zijn dus zal ik het uurrecord nog even wat aanscherpen
Via Maastricht naar Bourg d'Oisans, daar schijnt er ook nog eentje te liggenquote:Op maandag 15 juni 2009 18:17 schreef ursel het volgende:
ik rij nog ff door naar rhenen. Schijnt nog een pukkel te zitten.
De grebbebergquote:Op maandag 15 juni 2009 18:17 schreef ursel het volgende:
[..]
ik rij nog ff door naar rhenen. Schijnt nog een pukkel te zitten.
inderdaad. Wel mooi met 40 door dat gehucht knallen.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
De grebbeberg
Vorig jaar zat die nog in de eneco tour, stond ik daar aan de kant van de weg bij de dierentuin
Bultje stelt niks voor, is te kort
25mbit voor 25,- etc. etc. zou vandaag ingaan. Stond al op Tweakers en als je daar nog aan mocht twijfelen dan kun je het ook van mij aannemenquote:
zitten wij hier met ziggoquote:Op maandag 15 juni 2009 18:47 schreef FJD het volgende:
[..]
25mbit voor 25,- etc. etc. zou vandaag ingaan. Stond al op Tweakers en als je daar nog aan mocht twijfelen dan kun je het ook van mij aannemenPrecies op tijd, in m'n nieuwe huis is nml. geen ADSL2
moet ff kieken. ik heb nu al een totaalpakketquote:Op maandag 15 juni 2009 18:47 schreef FJD het volgende:
[..]
25mbit voor 25,- etc. etc. zou vandaag ingaan. Stond al op Tweakers en als je daar nog aan mocht twijfelen dan kun je het ook van mij aannemenPrecies op tijd, in m'n nieuwe huis is nml. geen ADSL2
ja kon de band al van WWE bij een Pay per view hadden ze en theme song een paar maanden terugquote:Op maandag 15 juni 2009 18:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kev! Ken je deze band en wat vind je ervan?
kun je dat ook met dat totaalpakket doen? vriendin heeft nu 10mbit van UPC met internet en tv erbij.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben nu met UPC aan het bellen. Wij hebben thuis 10mbit en dat wil ik nu dus naar 30 mbit hebben zonder extra kostenAlleen een nieuw jaarcontract.
Ja! Wij hebben totaalpakket met alles; HD Royaal met DVR + Film1, Sport1 HD & Eredivisie Live, onbeperkt bellen en 10 mbit internet. Ik kon gewoon m'n 10mbit upgraden naar 30 mbitquote:Op maandag 15 juni 2009 21:21 schreef Incolumis het volgende:
[..]
kun je dat ook met dat totaalpakket doen? vriendin heeft nu 10mbit van UPC met internet en tv erbij.
Mooie fiets trouwens..heb hem op het werk aan wat mensen laten zien die veel te doen hebben met profs. Ze waren vol lof.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:29 schreef dutch_cyclist het volgende:
super, foto's?
Waar gaan jullie heen in Italië?
google sketchup?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:40 schreef Keltie het volgende:
Weet iemand een makkelijk, gratis programma om een kast/ tvmeubel/ bureau in te ontwerpen?
http://www.aegee.tv/moviesDB/view.php?speed=high&fileType=flv&id=221quote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:40 schreef Keltie het volgende:
Weet iemand een makkelijk, gratis programma om een kast/ tvmeubel/ bureau in te ontwerpen?
for the same money?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja! Wij hebben totaalpakket met alles; HD Royaal met DVR + Film1, Sport1 HD & Eredivisie Live, onbeperkt bellen en 10 mbit internet. Ik kon gewoon m'n 10mbit upgraden naar 30 mbit
0900-1580
dan zal ik ook maar eens gaan bellenquote:
Nah, papier enzo is leuk maar zodra je met een liniaal nog scheve lijnen trekt is een soort van Freeware CAD programma denk ik makkelijkerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:42 schreef FJD het volgende:
[..]
http://www.aegee.tv/moviesDB/view.php?speed=high&fileType=flv&id=221
Oef in ieder geval Discovery HD, National Geographic HD, Zoom HD en nog een aantal. De eerste twee zijn wel erg gaaf. Daarnaast hebben we nog een extra abbonement op Sport & Film 1 HD maar dat zit niet in het standaard HD pakket. Het EK en Olympische Spelen van vorig jaar waren wel in HD op Ned. 1 HDquote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:06 schreef staticdata het volgende:
[..]
dan zal ik ook maar eens gaan bellen
Welke zenders heb jij nu in HDTV? en vind jij het waard om het straks om in je eigen huissie te nemen?
ikea.nlquote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:40 schreef Keltie het volgende:
Inderdaad..die HD zenders zijn echt dus helemaal niet boeiend en die 80`s films op film 1.1/2/3 gaan ook echt helemaal nergens over. Ik heb familiepakketje plus voetbal en ik kijk eigenlijk zelden tv.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oef in ieder geval Discovery HD, National Geographic HD, Zoom HD en nog een aantal. De eerste twee zijn wel erg gaaf. Daarnaast hebben we nog een extra abbonement op Sport & Film 1 HD maar dat zit niet in het standaard HD pakket. Het EK en Olympische Spelen van vorig jaar waren wel in HD op Ned. 1 HDDat was wel gaaf
Ik neem het zelf nog niet denk ik. Te weinig boeiende zenders.
Ik heb het meest basic pakketje en kijk nog steeds analoogquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:00 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Inderdaad..die HD zenders zijn echt dus helemaal niet boeiend en die 80`s films op film 1.1/2/3 gaan ook echt helemaal nergens over. Ik heb familiepakketje plus voetbal en ik kijk eigenlijk zelden tv.
Onzin, kom bij op m'n kamer eens het verschil tussen analoog en digitaal bekijkenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb het meest basic pakketje en kijk nog steeds analoog
Digitaal is onzin als je een normale tv hebt en zolang ik het signaal niet digitaal naar de tv kan sturen.
Inderdaad. Zelfs op een niet Plasma / LCD TV is het verschil tussen Analoog en Digitaal nog goed te zienquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Onzin, kom bij op m'n kamer eens het verschil tussen analoog en digitaal bekijkenAls je ongeveer op de aansluiting zit dan zal het niet veel uitmaken maar met 15m coax ertussen ben ik wel blij dat het via het digitalen boxje gaat.
thuis werken FTWquote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:57 schreef FJD het volgende:
FileOp de A16, op de A12 en nu ook op de A27
ja maar dan moet je dus weer een HD decoder hebben.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Daarom moet je digitale TV ook gewoon via HDMI aansluiten
Precies en daar moet je voor betalenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:10 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja maar dan moet je dus weer een HD decoder hebben.
Bij UPC kost de decoder niks hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Precies en daar moet je voor betalen
Ik betaal voor een signaal, prima. Vervolgens moet ik elke maand betalen om een decoder te mogen huren![]()
Laat mij lekker zelf zo'n ding kiezen en kopen.
De analoge kost niks, maar zodra je er 1 wil die je digitaal kan aansluiten betaal je je helemaal sufquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bij UPC kost de decoder niks hoorAlleen het abonnement kost geld.
mja het laagste abbo gaat van 2mbit naar 3mbit, raad maar eens welke ik dus hebquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:20 schreef ursel het volgende:
In juli verdubbelt ziggo zijn snelheden ook weer, en heb ik dus 4x zo snel internet voor dezelfde prijs..![]()
Jankwijf. Heeft gewoon toestemming gegeven toe papie weg was en toen papie terugkwam schrok ze van zijn reactie.quote:
Was in dit geval wat lastigquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Was in dit geval wat lastig
Deel 1 was iig een makkie
[JP mode] Broek op enkels *fap* *fap* [/JP mode]quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:17 schreef ursel het volgende:
oe.. gaat een gezellig dag worden..
Ze schijnt er vandaag uit der woning gegooid te worden..
* pics upload
Mooi fietsje. Jij had toch zelf een witte Specialized?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Mooie fiets trouwens..heb hem op het werk aan wat mensen laten zien die veel te doen hebben met profs. Ze waren vol lof.![]()
Ik zal Lies even vragen haar fiets te posten... ze heeft een Eddy Merckx.
Wij gaan naar Toscane op 40km van de kust met best wat heuveltjes in de buurt. heb het verder nog niet uitgezocht. Ben wel aan het kijken voor een dakdrager aangezien ik geen trekhaak heb.
edit: foto van gsm:
[ afbeelding ]
Vrijdagavond naar Hopmans voor wat extra kleding..![]()
Kerel, waar was die regen nou??quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:23 schreef dutch_cyclist het volgende:
[..]
Mooi fietsje. Jij had toch zelf een witte Specialized?
Wij gaan zelf naar de Italiaanse alpen eind juli.
Eens kijken of het echte werk me ook bevalt.
Hopmans is een goede winkel, evenals Salden in Limbricht, erg goedkoop
Tot er krakers inkomenquote:
Ach ja, die zullen in ieder geval geen spandoeken "Peace not war" op gaan hangen..quote:
Ja hier regende hetquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Kerel, waar was die regen nou??
Ik had schitterend weer man..![]()
http://www.upc.nl/televis(...)digitale_tv_starter/quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Link? Volgens mij betaalt m'n pa echt niet voor de HD decoder.
Analoog kost ook wat, dat zijn gewoon de maandelijkse kabelkosten.
Beetje regen om het zweet af te spoelenquote:
Zeik eens tegen een politiewagen, dat helpt vaakquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:16 schreef ursel het volgende:
Wat een anti climax..
Na een paar uur heeft ze blijkbaar eindelijk open gedaan.
Vervolgens staan ze buiten wat te ouwehoeren. Ze staat wat te wijzen naar een stapel papieren.
Ze schudden de hand en iedereen vertrekt...
Die 4 euro is toch je normale abonnementquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
http://www.upc.nl/televis(...)digitale_tv_starter/
Digitale tv starter 4 euro per maand bij de kosten van je normale abonnement op.
Digitale tv Starter met DVR 9,50 per maand bij de kosten van je normale abonnement op.
Verschil tussen beide is 5,50 per maand en het enige verschil is de decoder (is een recorder)
Mijn 9,50 was dus iets te kort door de bocht, maar 5,50 voor een decoder betalen per maand is gewoon schandalig.
Mja, sinds dat akkefietje met de tuin heb ik niet echt een hoge pet van de politie meer..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Zeik eens tegen een politiewagen, dat helpt vaak
Zo en nu deel 2 even er door heen slaanGelukkig is deze maar 2,5u ipv 3u
Die 4 euro is voor het digitale signaal.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die 4 euro is toch je normale abonnementDus de zenders die bij dat abonnement horen. Die 5,50 zal dan inderdaad wel het gebruik van de DVR zijn.
dan heb je waarschijnlijk een splitter er tussen hangenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Overigens ben ik zelf ook helemaal niet te spreken over het signaal dat ik binnen krijg van UPC, maar ik vermoed dat dat ergens bij mij ligt. Ik kan bijvoorbeeld ook niet via de TV films bestellen. Ik kan alleen ontvangen en niks versturen
Volgens mij kun je alleen films bestellen als je digitale TV hebtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Die 4 euro is voor het digitale signaal.
Volgens de kleine lettertjes moet je het UPC Standaardpakket Radio/TV hebben, die kost iets van 16-17 euro p/m.
Al met al best duur voor iets waar de kwaliteit me niet zoveel van kan schelen.
Overigens ben ik zelf ook helemaal niet te spreken over het signaal dat ik binnen krijg van UPC, maar ik vermoed dat dat ergens bij mij ligt. Ik kan bijvoorbeeld ook niet via de TV films bestellen. Ik kan alleen ontvangen en niks versturen
Inderdaad, maar ook zonder de splitter werkte het nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:36 schreef staticdata het volgende:
[..]
dan heb je waarschijnlijk een splitter er tussen hangen
Klopt, ik heb ook het basis pakket. Ik kan me alleen niet herinneren dat ik er ooit voor gekozen heb om die 4 euro te betalen, maar goed.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je alleen films bestellen als je digitale TV hebt
Die kosten van 16/17 euro betaald iedereen met een kabelaansluiting.
Beetje sprokkelen dan moet t lukken gok ikquote:
Ik snap er bij mezelf ook geen reet van hoor. eerst had ik een splitter er tussen zitten toen kon ik niets qua on demand. nu zit die splitter er nog steeds en ik kan wel on demand kiezenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ook zonder de splitter werkte het niet
[..]
Klopt, ik heb ook het basis pakket. Ik kan me alleen niet herinneren dat ik er ooit voor gekozen heb om die 4 euro te betalen, maar goed.
Slaaptekort opgebouwd gok ik plus dat de stress vh examen wegvalt en dat slaapt wel beterquote:
Zit je nog op xfire? Gisteren nog uurtje gespeeld met Inco en Dekkertje echter zonder teamspeak en dan is het wat lastig samen spelen. Ik had achteraf last van een vast zittende linker shift toets dus ik kwam niet helemaal uit de verf. jaja, normaal ook niet.quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:32 schreef staticdata het volgende:
wil je vrijdag nog naar je huis?
Gisteren weer ff bf2 gespeeld. lachen
Fer, we hebben een schilder voor je huissie..quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:58 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zit je nog op xfire? Gisteren nog uurtje gespeeld met Inco en Dekkertje echter zonder teamspeak en dan is het wat lastig samen spelen. Ik had achteraf last van een vast zittende linker shift toets dus ik kwam niet helemaal uit de verf. jaja, normaal ook niet.
Als ik ergens een grove tering hekel aanheb is het wel schilderen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Fer, we hebben een schilder voor je huissie..
oh ja jij houdt van IO.. daar vind ik echt geen klap aan.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:01 schreef staticdata het volgende:
heb nog wel x-fire ja?
Gisteren ook weer ff in een cobra gevlogen, ging nog best lekker. Maar infantry only blijft toch het leukst
Als jij er tegen een uurtje of 4 kan zijn dan wil ik het je wel graag laten zien maar alst lastig is dan komt het wel een keer met de volgende Chinees-avondquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:32 schreef staticdata het volgende:
wil je vrijdag nog naar je huis?
"vanilla" is ook wel lachen hoorquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:14 schreef jpjedi het volgende:
[..]
oh ja jij houdt van IO.. daar vind ik echt geen klap aan.
als je de adresgegevens mailt moet zeker wel lukken. Vanaf eneco is het 10 minuten rijdenquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Als jij er tegen een uurtje of 4 kan zijn dan wil ik het je wel graag laten zien maar alst lastig is dan komt het wel een keer met de volgende Chinees-avond
Donequote:Op woensdag 17 juni 2009 09:21 schreef staticdata het volgende:
als je de adresgegevens mailt moet zeker wel lukken. Vanaf eneco is het 10 minuten rijden
Prima, maar ze krijgen geen chineesquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:02 schreef FJD het volgende:
[..]
DoneIk neem wss ook nog wat collega's mee
Ik was ook niet van plan onze candlelight diner door ze te laten verpestenquote:
gelukkig maarquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan onze candlelight diner door ze te laten verpesten
Oeh! Is er ook een bezorg onbeperkt spareribs?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:35 schreef staticdata het volgende:
We zouden ook nog voor spare-ribs kunnen gaan oid.
Er zijn vele malen betere restaurants in Rotterdam.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Romantisch hoor bij candlelight spareribs eten
Nee, maar me oom heeft bij de leuvehaven ze restaurant zitten.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Oeh! Is er ook een bezorg onbeperkt spareribs?
Hmm, dit zijn toch niet eens hele vreemde functie's voor een telefoon...quote:
idd, waarom moet de opslag steeds meer als je ook steeds meer van internet streamt bijv.?quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:08 schreef FJD het volgende:
memory card terwijl je 16gb intern geheugen hebt lijkt me ook redelijk overbodig.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:08 schreef FJD het volgende:
Naja, MMS is nutteloos op een iPhone. Foto's maak ik en mail ik. Video calling is nooit echt doorgebroken en zal dat ook nooit doen op mobiele telefoons, memory card terwijl je 16gb intern geheugen hebt lijkt me ook redelijk overbodig. Videorecording komt er geloof ik bij 3.0 maar heb ik nooit gemist, dat is wel een feature die er vanaf het begin in had moeten zitten.
Ach, het maakt een leuk plaatje maar inhoudelijk is t weinig steekhoudend.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:12 schreef ursel het volgende:Fer toch..
Als het over MS ging had die dubbel gelegen, maar nu raakt het zijn tedere pimp gadget en gaat die het plaatje serieus verdedigen..![]()
Mja, ik hou hem expleciet een wat leger omdat mijn N96 maar 16 gb heeft en ik geen extra kaart erbij gestoken heb/gekocht heb. Op zich zou ik het nog wel erbij willen, maar dan wil ik het ook gelijk minimaal verdubbellen..quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:11 schreef Incolumis het volgende:
[..]
idd, waarom moet de opslag steeds meer als je ook steeds meer van internet streamt bijv.?
Ik MMS anders behoorlijk wat foto's rond naar mensen die geen mail op hun telefoon bekijken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:08 schreef FJD het volgende:
Naja, MMS is nutteloos op een iPhone. Foto's maak ik en mail ik.
Eens. Al zou het wel een compleet nieuwe beleving geven aan telefoonseksquote:Video calling is nooit echt doorgebroken en zal dat ook nooit doen op mobiele telefoons,
Ik sla niets op m'n telefoon op. Alleen maar op geheugencards. Dus persoonlijk is het voor mij een gemis.quote:memory card terwijl je 16gb intern geheugen hebt lijkt me ook redelijk overbodig.
Indeed.quote:Videorecording komt er geloof ik bij 3.0 maar heb ik nooit gemist, dat is wel een feature die er vanaf het begin in had moeten zitten.
Welnee, het trapt je alleen maar op je, toch al ondermaatse, E-Penisquote:Ach, het maakt een leuk plaatje maar inhoudelijk is t weinig steekhoudend.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:20 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik MMS anders behoorlijk wat foto's rond naar mensen die geen mail op hun telefoon bekijken.
Is voor mij een behoorlijk gebrek, merk ik nu aangezien ik geen dataabonnement op m'n zakelijke telefoon heb.
[..]
Eens. Al zou het wel een compleet nieuwe beleving geven aan telefoonseks
[..]
Ik sla niets op m'n telefoon op. Alleen maar op geheugencards. Dus persoonlijk is het voor mij een gemis.
[..]
Indeed.
[..]
Welnee, het trapt je alleen maar op je, toch al ondermaatse, E-Penis
quote:
hij geeft hem gelijkquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je hebt geen uitgebreide reactie?
Komt omdat ik altijd gelijk hebquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:04 schreef Sickert het volgende:
[..]
hij geeft hem gelijk
iets wat we vaak bij jou niet doen vandaar dat je het een beetje raar vind
dus jij wilt zeggen dat Bart geen gelijk heeft?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Komt omdat ik altijd gelijk heb
Ik had het over mezelf, niet over Bart. Ik oordeel niet over andere mensenquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:07 schreef Sickert het volgende:
[..]
dus jij wilt zeggen dat Bart geen gelijk heeft?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik had het over mezelf, niet over Bart. Ik oordeel niet over andere mensen
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:04 schreef Sickert het volgende:
[..]
hij geeft hem gelijk
iets wat we vaak bij jou niet doen vandaar dat je het een beetje raar vind
Whehehe inderdaadquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:16 schreef jpjedi het volgende:
[..]
sar·cas·me het; o bittere, bijtende spot
quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zeg? Heb jij eigenlijk ook zo'n onderstaand ding:quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:16 schreef jpjedi het volgende:
[..]
sar·cas·me het; o bittere, bijtende spot
Ik zou deze even in je sig zetten Rudy.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |