Er was ook niks mekkerigs aan de gequote post, noch was een duidelijke uitleg ooit het probleem...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 02:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Het is toch duidelijk uitgelegd, meerdere keren zelfs.
Wat valt er dan nog te mekkeren man![]()
Doe dan gewoon niet mee
Ik moet ook nooit met de massa meegaanquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:18 schreef APK het volgende:
Als de tweede pick goed is, krijg je daar dan nog wel punten voor?
Kan je niet een andere avatar nemen? Je bent nu net mittquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Gicquel verloor zijn eerste punt, dan komt het nooit goed.
Soms weet je gewoon wanneer je moet veranderenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik schrap Kunitsyn voor Chardy.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Soms weet je gewoon wanneer je moet veranderen.
Ook nooit in doubt over Sela!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
ja bij die Berdych zat ik ook bijquote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Kan je niet een andere avatar nemen? Je bent nu net mitt
Bovendien lijkt het nu net of je de XL Tennisgame al een keer gewonnen hebt, zie OP!
-edit-
Gicquel staat trouwens gelijk met Berdych (Rotterdam), beide 25 uitvallers op hun naam.
PM maar, maak ik het wel op maat voor je.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:15 schreef Szura het volgende:
[..]
ja bij die Berdych zat ik ook bij![]()
Wilde eigenlijk een andere avatar maar kon het plaatje niet zo klein vinden![]()
zal s verder zoeken
Bedankt voor het aanbod maar ik heb al iets anders van de held Pacino gevondenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
PM maar, maak ik het wel op maat voor je.
Gicquel heeft overigens maar 23 slachtoffers gemaakt, dus Berdych staat nog fier bovenaan.
Leuke pickquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:59 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Hmm, zonder Verdasco en Baghdatis wordt het toch pittig, zo niet onmogelijk...
Gokje dan maar, pick 5: Sluiter...
Is toch ook wel een redelijk bedroevend rijtje voor de kwartfinale van een zichzelf respecterend ATP-toernooiquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:55 schreef Vector_SLD het volgende:
OOP voor morgen :
Becker-Llodra
Navarro-Ferrer
Schuettler-Chardy
Sela-Sluiter
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En als Navarro van Ferrer wint (nu 6-4 1-1) hebben of jullie of ik nog best een mogelijkheid op uitspelen. Alles hangt af van de vorm van Sluiterquote:Op donderdag 18 juni 2009 13:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sela gaat door, kan ik daarna Becker nog in de halve finale kiezen.
Jwt.
Zoals gehoopt,quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:15 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Leuke pick.
Ik hoop dat ik je morgen kan feliciteren
Ga ik je nu teleurstellen... Pick 6: Navarroquote:
Succesquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:57 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
Ga ik je nu teleurstellen... Pick 6: Navarro
Al heb ik niet heel veel vertrouwen in de Spanjaard, het is wel de manier om het toernooi uit te spelen. Daar gaan we dan maar voor.![]()
En mocht het mislukken, dan staat Sluiter in de finale! Klassieke win-win situatie.
Ik ga er nu even naar kijken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ga je een dag/pick overzicht maken voor Wimbledon? Misschien wel handig ivm eventuele regenvertraging?
Eens.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Pick 1: Maandag
Pick 2: Dinsdag
Pick 3: Woensdag
Pick 4: Donderdag
Pick 5: Vrijdag
Pick 6: Zaterdag
Pick 7: Maandag
Pick 8: Kwartfinale
Pick 9: Halve finale
Pick 10: Finale
Als dat je doel is dan kun je dat makkelijk halen wanneer je wat sterke soldaten selecteert.quote:
Dat dacht laatst ook iemand die voor de 4de ronde op RG Nadal had gekozen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:27 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Als dat je doel is dan kun je dat makkelijk halen wanneer je wat sterke soldaten selecteert.
Hij heeft het dan ook over sterke soldaten. Geen uitgebluste Spanjaarden die op hun retour zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:38 schreef APK het volgende:
[..]
Dat dacht laatst ook iemand die voor de 4de ronde op RG Nadal had gekozen.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij heeft het dan ook over sterke soldaten. Geen uitgebluste Spanjaarden die op hun retour zijn.
Dat sowieso niet lijkt me. Volgens mij speelt de titelverdediger altijd op dag 1, in dit geval dus kwart 1 iig.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:09 schreef Szura het volgende:
Tijd om te vlammen.
Is er al wat over het speelschema bekend?
Bijv dat ze op maandag beginnen met kwart 4 ofzo?
Wordt dat niet omgegooid vanwege de afzegging? Dat Federer nu aftrapt?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat sowieso niet lijkt me. Volgens mij speelt de titelverdediger altijd op dag 1, in dit geval dus kwart 1 iig.
Thx kanjert !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |