Eens.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Pick 1: Maandag
Pick 2: Dinsdag
Pick 3: Woensdag
Pick 4: Donderdag
Pick 5: Vrijdag
Pick 6: Zaterdag
Pick 7: Maandag
Pick 8: Kwartfinale
Pick 9: Halve finale
Pick 10: Finale
Als dat je doel is dan kun je dat makkelijk halen wanneer je wat sterke soldaten selecteert.quote:
Dat dacht laatst ook iemand die voor de 4de ronde op RG Nadal had gekozen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:27 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Als dat je doel is dan kun je dat makkelijk halen wanneer je wat sterke soldaten selecteert.
Hij heeft het dan ook over sterke soldaten. Geen uitgebluste Spanjaarden die op hun retour zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:38 schreef APK het volgende:
[..]
Dat dacht laatst ook iemand die voor de 4de ronde op RG Nadal had gekozen.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij heeft het dan ook over sterke soldaten. Geen uitgebluste Spanjaarden die op hun retour zijn.
Dat sowieso niet lijkt me. Volgens mij speelt de titelverdediger altijd op dag 1, in dit geval dus kwart 1 iig.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:09 schreef Szura het volgende:
Tijd om te vlammen.
Is er al wat over het speelschema bekend?
Bijv dat ze op maandag beginnen met kwart 4 ofzo?
Wordt dat niet omgegooid vanwege de afzegging? Dat Federer nu aftrapt?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat sowieso niet lijkt me. Volgens mij speelt de titelverdediger altijd op dag 1, in dit geval dus kwart 1 iig.
Thx kanjert !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |