quote:Op maandag 15 juni 2009 23:13 schreef dekouwe het volgende:
dus je moet een pick doen van Dinsdag en Woensdag ?
en niet 2 van de dinsdag lijsten ? ( zoals zo'n beetje iedereen tot zo ver heeft gedaan ?
Het mag allebei. Zolang je maar uit de tweede ronde partijen kiest.quote:Dat betekent dat je mag kiezen, of je plaatst voor de zes al bekende tweede ronde-wedstrijden alvast twee picks, of je wacht de uitslagen van de laatste eerste ronde-partijen (De Bakker - Phau en Baghdatis - Robredo) af en doet op basis daarvan een tweede pick voor woensdag, wanneer het restant van de tweede ronde partijen zal worden gespeeld.
Idd, ik wilde je quoten en zeggen "ik ga mee". Maar om onduidelijkheid te voorkomen heb ik een deel van je tekst weggelaten. Mag dat?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mooi kopie, inclusief de puntjes die niemand gebruikt.
Het moet nu toch wel duidelijk zijn?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Overzich totaal kwijt, mocht Thiemo morgen winnen ga ik voor Gicquel en Kunitsyn ....
Moet het dubbeltje dus 3 keer achter elkaar goed vallen morgen, rrrrrrrrright
O, sorry, zo bedoelde ik het nietquote:Op maandag 15 juni 2009 23:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het moet nu toch wel duidelijk zijn?
Dan doe jij toch gewoon morgen een pick en overmorgen nog een.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:38 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wat is dit nu weer voor onzin? Dit spel was toch altijd DAG-gebasseerd, en niet RONDE, waarom nu die twee picks over twee dagen onzin? Morgen zijn er wedstrijden, overmorgen zijn er wedstrijden, en we hebben twee picks nodig...
Er zijn meerdere toernooien geweest waarbij er zowel per dag als per ronde een pick doorgegeven moest worden (Roland Garros nog). Misschien kwam je niet zover, dat kan ookquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:38 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wat is dit nu weer voor onzin? Dit spel was toch altijd DAG-gebasseerd, en niet RONDE, waarom nu die twee picks over twee dagen onzin? Morgen zijn er wedstrijden, overmorgen zijn er wedstrijden, en we hebben twee picks nodig...
Het is toch duidelijk uitgelegd, meerdere keren zelfs.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:59 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Nou ja, prima, als jij het zo wilt doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |