Begreep je niet helemaal goed, sorryquote:Op maandag 15 juni 2009 15:51 schreef tennisboy het volgende:
Maar die wedstrijden van vandaag worden niet meer meegenomen, maar toch wel de picks die je vandaag had staan, dus dan moet je er morgen ook 2 uitzoeken dan kom je dus toch eigelijk op 4 picks uit.
En dat terweil het al zo moeilijk toernooi is om te voorspellen, laten we maar hopen dat er snel weer getennist kan worden.
Alle uitkomsten zijn dan goedquote:Op maandag 15 juni 2009 15:53 schreef tennisboy het volgende:
Kleinzusje: kleinzusje: Ferrer, Serra
Kleinzusje wat doe je nou, je stemt tegen je idool Jesse
.
Fooi kleinzusje
oke, misschien is de 4 picks niet nodig op dinsdag, over een half uur gaan de zeilen er van af zei RTL7 netquote:Op maandag 15 juni 2009 15:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Begreep je niet helemaal goed, sorry
Ja, inderdaad vier picks verdeeld over de eerste twee speeldagen. Dit kon in dit geval niet anders vanwege het korte speelschema (maandag t/m zaterdag, afgelopen zondag viel af vanwege downtime en het feit dat Queens nog bezig was) en het leek me toch te makkelijk om de punten door te schuiven. Je kan er tenslotte 500 verdienen, dus dan mag het ook wel een opgave zijn natuurlijk
Je bent toch wel blijer als Jesse wintquote:Op maandag 15 juni 2009 15:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Alle uitkomsten zijn dan goed![]()
Huta wint, XL verloren, maar blij
Huta verliest, XL game gewonnen, ( ook wel) blij
Dat laatste.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maakt het nog iets qua volgorde tussen Pick 1 en Pick 2? Of gewoon als je er 1 goed hebt, maakt niet uit welke, krijg je sowieso 30 punten?
Ja.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Krijgen we morgen dan nog ene update waar we in hemelsnaam op kunnen stemmen, want ik snap er niet veel van.
Gewoon de wedstrijden die morgen op het programma staan minus de partijen die vandaag eventueel niet afgespeeld worden?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Krijgen we morgen dan nog ene update waar we in hemelsnaam op kunnen stemmen, want ik snap er niet veel van.
Ik heb sterk het vermoeden dat we deze discussie al eerder hebben gezien. Recent.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:39 schreef Colplay het volgende:
Waarom niet gewoon kiezen uit alle partijen die morgen gespeeld worden? Je kunt uiteraard niet kiezen uit spelers die je al gekozen hebt, maar verder kun je iedereen kiezen. Toernooi wordt (waarschijnlijk) geen dag langer. Dat mensen vandaag niet op een partij gestemd hebben betekent waarschijnlijk dat ze het niet aandurfden. Dus als je hier uit kunt kiezen morgen wordt het al lastig genoeg. Ik weet bijna zeker dat we vorig jaar ook op deze manier hebben gespeeld.
Kijk jij snapt het, alle groten doen het;quote:Op maandag 15 juni 2009 18:38 schreef de_boswachter het volgende:
Tactisch dit. Om optimaal fit te zijn op Wimbledon.
quote:Maandag: Pick 1 + 2 (30 / 75 punten)
Dinsdag: Pick 3 + 4 (125 / 200 punten)
Woensdag: Pick 5 (275 punten)
Donderdag of vrijdag: Pick 6 (350 punten) afhankelijk van wanneer de halve finales worden gespeeld
Zaterdag: Pick 7 (500 punten)
Huh>?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:36 schreef Chriz2k het volgende:
Bij een 4-1 voorsprong opgeven. Teringidioot.
Op Flashscore en Xscores staat dat Llodra heeft opgegeven, maar op het ATP Scoreboard staat het andersom zie ikquote:
quote:Tijdstip Categorie Baan Spelers Uitslag
11:00 Heren enkel 0 Marcos Baghdatis
Tommy Robredo
Dames enkel 1 Yanina Wickmayer
Sorana Cirstea
Dames enkel 2 Flavia Pennetta
Ksenia Pervak
Dames enkel 3 Alona Bondarenko
Magdalena Rybarikova
Heren dubbel 5 Dusan Vemic
Mischa Zverev Johan Brunstrom
Jean-Julien Rojer
12:30 Dames enkel 0 Kristina Barrois
Michaella Krajicek
Dames enkel 1 Nathalie Dechy
Dominika Cibulkova
Heren enkel 2 Marc Gicquel
Ivan Navarro
Dames enkel 3 Tamarine Tanasugarn
Iveta Benesova
Heren dubbel 5 Raemon Sluiter
Frantisek Cermak
Michal Mertinak
14:30 Heren enkel 0 Fernando Verdasco
Benjamin Becker
Heren enkel 1 Kristof Vliegen
Michael Llodra
Heren enkel 2 Igor Kunitsyn
Dudi Sela
Heren dubbel 3 Pablo Andujar
David Ferrer Oliver Marach
David Skoch
16:30 Dames enkel 0 Dinara Safina
Anna-Lena Groenefeld
Heren dubbel 1 Wesley Moodie
Dick Norman Thiemo de Bakker
Jesse Huta Galung
Heren dubbel 3 Rogier Wassen
Igor Zelenay Arnaud Clement
Marc Gicquel
17:45 Heren dubbel 1 Oscar Hernandez
Fernando Verdasco Christopher Kas
Philipp Petzschner
Wou ik ook wel proberen, als ik het kopier in word, krijg ik allemaal tabellen, vandaar dat ik het maar zo gepost hebquote:Op maandag 15 juni 2009 21:49 schreef Ambrosius het volgende:
Kan het wat duidelijker en zonder WTA en dubbels?
Het lijkt me 2 partijen uit alle tweede ronde wedstrijden, dus ook nog die twee die nu nog ontbreken door die onafgemaakte eerste ronde partijen....quote:
Je neemt tenminste de moeite , ipv een ( eerste) pick neer te zetten zonder OOPquote:Op maandag 15 juni 2009 21:59 schreef tennisboy het volgende:
Marcos Baghdatis- Tommy Robredo
Thiemo de Bakker - Bjorn Phau 7-6 2-6 1-1
Marc Gicquel - Ivan Navarro
Fernando Verdasco -Benjamin Becker
Igor Kunitsyn - Dudi Sela
Kristof Vliegen - Michael Llodra
Met Word deed hij het niet dus heb Kladblok maar gebruikt![]()
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:06 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Vind het sowieso eigenlijk best raar. Weten we zeker dat het niet gewoon zo kan:
Maandag: eerste ronde (2 picks)
Dinsdag/ Woensdag: tweede ronde (2 picks)
Donderdag: kwartfinale (1 pick)
Vrijdag: halve finale (1 pick)
Zaterdag: finale (1pick)
Maandag: eerste ronde (2 picks)quote:Op maandag 15 juni 2009 22:16 schreef TheVulture het volgende:
Morgen een pick en woensdag een pick toch
Waarom worden die dinsdag en woensdag samen gepakt... het is toch gewoon maandag 2 picks, en de rest van de dagen telkens 1? Onduidelijke toestandquote:Op maandag 15 juni 2009 22:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Maandag: eerste ronde (2 picks)
Dinsdag/ Woensdag: tweede ronde (2 picks)
Donderdag: kwartfinale (1 pick)
Vrijdag: halve finale (1 pick)
Zaterdag: finale (1pick)
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:13 schreef dekouwe het volgende:
dus je moet een pick doen van Dinsdag en Woensdag ?
en niet 2 van de dinsdag lijsten ? ( zoals zo'n beetje iedereen tot zo ver heeft gedaan ?
Het mag allebei. Zolang je maar uit de tweede ronde partijen kiest.quote:Dat betekent dat je mag kiezen, of je plaatst voor de zes al bekende tweede ronde-wedstrijden alvast twee picks, of je wacht de uitslagen van de laatste eerste ronde-partijen (De Bakker - Phau en Baghdatis - Robredo) af en doet op basis daarvan een tweede pick voor woensdag, wanneer het restant van de tweede ronde partijen zal worden gespeeld.
Idd, ik wilde je quoten en zeggen "ik ga mee". Maar om onduidelijkheid te voorkomen heb ik een deel van je tekst weggelaten. Mag dat?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mooi kopie, inclusief de puntjes die niemand gebruikt.
Het moet nu toch wel duidelijk zijn?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Overzich totaal kwijt, mocht Thiemo morgen winnen ga ik voor Gicquel en Kunitsyn ....
Moet het dubbeltje dus 3 keer achter elkaar goed vallen morgen, rrrrrrrrright
O, sorry, zo bedoelde ik het nietquote:Op maandag 15 juni 2009 23:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het moet nu toch wel duidelijk zijn?
Dan doe jij toch gewoon morgen een pick en overmorgen nog een.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:38 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wat is dit nu weer voor onzin? Dit spel was toch altijd DAG-gebasseerd, en niet RONDE, waarom nu die twee picks over twee dagen onzin? Morgen zijn er wedstrijden, overmorgen zijn er wedstrijden, en we hebben twee picks nodig...
Er zijn meerdere toernooien geweest waarbij er zowel per dag als per ronde een pick doorgegeven moest worden (Roland Garros nog). Misschien kwam je niet zover, dat kan ookquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:38 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Wat is dit nu weer voor onzin? Dit spel was toch altijd DAG-gebasseerd, en niet RONDE, waarom nu die twee picks over twee dagen onzin? Morgen zijn er wedstrijden, overmorgen zijn er wedstrijden, en we hebben twee picks nodig...
Het is toch duidelijk uitgelegd, meerdere keren zelfs.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:59 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Nou ja, prima, als jij het zo wilt doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |