Ah nice. Ik heb 'm zaterdag ook gewoon nodig, vandaar.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik had het ook maandag ochtend gedaan samen met een homeboy en hij had die donderdag gebeld en hij was er al
Ga je zaterdag los in tha club?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ah nice. Ik heb 'm zaterdag ook gewoon nodig, vandaar.
quote:Op maandag 15 juni 2009 15:39 schreef Fascination het volgende:
Ik weet nog steeds niet waar 1337 voor staat.
De bescheidenheid siert je.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Leetquote:Op maandag 15 juni 2009 15:39 schreef Fascination het volgende:
Ik weet nog steeds niet waar 1337 voor staat.
Bescheidenheid is vaak eerzucht die haar tijd afwacht.quote:
Ja dat zag ik net ook.quote:
Oehh, gaan we eerst nog shoppen voor sjieke outfits?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja dan kom ik je persoonlijk ophalen, gaan we naar Holly.
Dat klopt.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bescheidenheid is vaak eerzucht die haar tijd afwacht.
Doh.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oehh, gaan we eerst nog shoppen voor sjieke outfits?
Beetje a la Lady Gaga?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Doh.We moeten er natuurlijk wel een beetje goedkoop uitzien dan.
Iemand moet het doen he.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wel matig dat je zo'n flutstudie gaat doen
Zie ookquote:
quote:
quote:
Dat is die chick van die show met fps dougquote:
Het is wel een leuk meisjequote:
Wat staat daar?quote:
Geen idee. Ik heb gister nog seks gehad... oh wacht ik wist niet wat er stond natuurlijk.quote:
Ik kon het lezen, zonder na te denken, zonder pauze.quote:
Dan is het wel heel ernstig bij jou dan.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kon het lezen, zonder na te denken, zonder pauze.
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb gister nog seks gehad... oh wacht ik wist niet wat er stond natuurlijk.
ik schaar elke avond met je moederquote:Op maandag 15 juni 2009 17:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan is het wel heel ernstig bij jou dan.
Wat dan? Het is nou niet echt moeilijk om van cijfers letters te maken.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan is het wel heel ernstig bij jou dan.
Ik heb de pannenkoekenmix al in huis.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik schaar elke avond met je moeder
Hou je grote bek toch eens.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik schaar elke avond met je moeder
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:15 schreef AryaMehr het volgende:
2 tot 3 miljoen mensen nu op de been in Teheran.
Ik had er ook geen moeite mee.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat dan? Het is nou niet echt moeilijk om van cijfers letters te maken.
Eigenlijk probeer ik mezelf alleen maar in te dekken aangezien ik het net zoals WD zonder vertraging kon lezen
Het is de jouwe?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:16 schreef Florian_ het volgende:
Die WhoWhatWhere meuk op Hyves
"Je kunt nooit te veel geld aan lingerie uitgeven! @ Alkmaar today, 16:54"
Ik ga toch niet al Florian's vrienden langs op Hyves, om te zien wie die WWW heeft.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:31 schreef McFearless het volgende:
[..]
Joah, doe eens linkje plaatsen of een foto van de persoon in kwestie.
Natuurlijk niet, maar Florian kan toch een foto plaatsen van die hoer.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:36 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ik ga toch niet al Florian's vrienden langs op Hyves, om te zien wie die WWW heeft.
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:36 schreef McFearless het volgende:
[..]
Yeh, dude, kon er vanochtend echter niet om lachen.Ik voelde me slecht.
Zeven uur beginnen, half zeven er uit. Ik had alleen wat opstartproblemen, verder een lekkere dag gehad.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:42 schreef 3lmo het volgende:
[..]Je moest toch half 7 werken?
Tevens, meisjes die in hun inkijk/decolleté verbergen door met paint te gaan krassen op foto's.
Hebben ze het niet koud?quote:
Nog falender zijn meisjes zonder inkijk, die denken dat ze inkijk hebben en dat proberen te verbergen door met paint te gaan krassen op foto'squote:Op maandag 15 juni 2009 17:42 schreef 3lmo het volgende:
[..]Je moest toch half 7 werken?
Tevens, meisjes die in hun inkijk/decolleté verbergen door met paint te gaan krassen op foto's.
Iedereen 'slaapt'.quote:
Ik ga straks weer proberen aan het werk te gaan.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja!
[..]
Ik ben net weer op van m'n slaapje!
Zo mag ik het horen!quote:Op maandag 15 juni 2009 18:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ga straks weer proberen aan het werk te gaan.
Leuk! Als je 14e verjaardag eraan zit te komen...quote:Op maandag 15 juni 2009 18:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar een nieuw balletje voor m'n eigen piercingwat dacht je van dit:
[ afbeelding ]
True story.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nog falender zijn meisjes zonder inkijk, die denken dat ze inkijk hebben en dat proberen te verbergen door met paint te gaan krassen op foto's
Waar heb jij een piercing?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar een nieuw balletje voor m'n eigen piercingwat dacht je van dit:
[ afbeelding ]
Ja toevallig welquote:Op maandag 15 juni 2009 18:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Leuk! Als je 14e verjaardag eraan zit te komen...
HEE, dit stond er nietquote:
Wat was de gevatte opmerking?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja toevallig wel!
[..]
HEE, dit stond er nietdit stond er: Heb jij een piercing, zo ja - waar?
Waar ik al een gevatte reactie op had, maar je verpest het weer nu.
Over 9000 times.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoeveel duizend keer moet ik zeggen dat ik geen piercing in m'n clitoris heb.
Nouja, ik realiseerde me dat het een beetje domme vraag was aangezien je al had vermeld dat je een balletje zocht voor je eigen piercing.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja toevallig wel!
[..]
HEE, dit stond er nietdit stond er: Heb jij een piercing, zo ja - waar?
Waar ik al een gevatte reactie op had, maar je verpest het weer nu.
Ik had er eigenlijk geenquote:
Ik heb geen piercing in mijn clitoris.quote:
Ik heb een VCH, ofwel Vertical Clithood piercing.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:46 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Nouja, ik realiseerde me dat het een beetje domme vraag was aangezien je al had vermeld dat je een balletje zocht voor je eigen piercing.
Maar, waar?
Oke, geen clitpiercing dus.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had er eigenlijk geenmaar het was wel een inkoppertje.
[..]
Ik heb geen piercing in mijn clitoris.
x 9845379847543
Maar toen kreeg ik: Je bericht is te groot en kan niet in zijn geheel worden opgeslagen. Kort de tekst in en verdeel deze over meerdere berichten.
Daar geloof ik geen bal van.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb een VCH, ofwel Vertical Clithood piercing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |