een goedmaak lusje?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:34 schreef Isdatzo het volgende:
Goedmaaklusje voor Bootje als 'ie de TT gelezen heeft.
quote:Op maandag 15 juni 2009 15:30 schreef Isdatzo het volgende:
En je weet wat de straffen zijn voor medeplichtigheid.
Maar we hebben geen regels gebroken.quote:
Gewoon ff in jouw posthstory kijken (met rondhangen bedoel ik rondhangen op fok!quote:
dat geven we ook in alle eerlijkheid toe!quote:Op maandag 15 juni 2009 15:36 schreef L.no het volgende:
[..]
[..]
Maar we hebben geen regels gebroken.Jullie kunnen er gewoon niet mee omgaan.
knusquote:
Nee, dat zeg ikquote:Op maandag 15 juni 2009 15:36 schreef L.no het volgende:
[..]
[..]
Maar we hebben geen regels gebroken.Jullie kunnen er gewoon niet mee omgaan.
[..]
Ja, ik bedoelde ook Fok.. maar vertel, waar hang ik rond op Fokquote:Gewoon ff in jouw posthstory kijken (met rondhangen bedoel ik rondhangen op fok!)
Je gaat toch niet sterven als we het laten zien eh... 't is geen pr0n ofzo.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat geven we ook in alle eerlijkheid toe!
[..]
knus
quote:
Je realiseert wel dat je teveel posts hebt om 1,2,3 te zien waar je rondhangt eh?quote:Ja, ik bedoelde ook Fok.. maar vertel, waar hang ik rond op Fok.
Pr0n zou ik waarschijnlijk beter overlevenquote:Op maandag 15 juni 2009 15:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Je gaat toch niet sterven als we het laten zien eh... 't is geen pr0n ofzo.
Wat hij zegt.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Pr0n zou ik waarschijnlijk beter overleven
En wat voor foto verwacht je dat we posten?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Pr0n zou ik waarschijnlijk beter overleven
Onderste topic van de eerste pagina van m'n posthistory is van 12-06-09, dat is 3 dagen geleden. Als ik ergens zou 'rondhangen', zou die dan niet op de eerste pagina van m'n posthistory staanquote:Op maandag 15 juni 2009 15:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Je realiseert wel dat je teveel posts hebt om 1,2,3 te zien waar je rondhangt eh?
zoetsappige romantische rommelquote:Op maandag 15 juni 2009 15:52 schreef L.no het volgende:
[..]
En wat voor foto verwacht je dat we posten?
Hoeft niet persé. Soms hangen mensen ergens rond, maar dat betekend niet dat je daar altijd bent. Je kan bijvoorbeeld soms een paar dagen niet komen..quote:Op maandag 15 juni 2009 15:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Onderste topic van de eerste pagina van m'n posthistory is van 12-06-09, dat is 3 dagen geleden. Als ik ergens zou 'rondhangen', zou die dan niet op de eerste pagina van m'n posthistory staan?
Nu tellen we de Stage-SC niet mee omdat die straks op slot gaat ().. * Isdatzo is benieuwd naar de resultaten van L.no's diepgravend onderzoek
.
quote:Op maandag 15 juni 2009 15:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zoetsappige romantische rommel
Ik heb ze ook, maar ik ga ze echt niet posten
als die er zijn, dan zou dat misschien minder erg zijn..quote:Op maandag 15 juni 2009 15:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Hoeft niet persé. Soms hangen mensen ergens rond, maar dat betekend niet dat je daar altijd bent. Je kan bijvoorbeeld soms een paar dagen niet komen..
Nu krijg ik minder drang om daar te beginnen...![]()
[..]
En wat als het een normale foto is van ons tween samen?! hè, hè'?!
Nou dan.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
als die er zijn, dan zou dat misschien minder erg zijn..
maar het probleem is dus dat door bootje's voorgeschiedenis, normale foto's nagenoeg onmogelijk lijken te zijn.quote:
Toch is is er wel een normale (zijn 3 foto's totaal ofzo, geen idee of hij ze alle drie post).quote:Op maandag 15 juni 2009 16:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar het probleem is dus dat door bootje's voorgeschiedenis, normale foto's nagenoeg onmogelijk lijken te zijn.
Ik wacht in grote spanning afquote:Op maandag 15 juni 2009 16:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Toch is is er wel een normale (zijn 3 foto's totaal ofzo, geen idee of hij ze alle drie post).
Dat gaat moeilijk als jullie ideeën hebben om dat te voorkomen...quote:
die moet je denk ik niet al te serieus nemen. Geen idee hoe we dat zouden moeten doenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:34 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk als jullie ideeën hebben om dat te voorkomen...
Dat weet ik hoor, alleen vind ik Isdatzo een beetje onvoorspelbaar.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
die moet je denk ik niet al te serieus nemen. Geen idee hoe we dat zouden moeten doen
Ja Isdatzo kan het, maar die zal vast zijn modpowers daar niet voor gebruiken
zou wel tof zijnquote:Op maandag 15 juni 2009 16:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat weet ik hoor, alleen vind ik Isdatzo een beetje onvoorspelbaar.![]()
Stiekem zou ik me kapot lachen als Bootje serieus niet meer mag komen.(sorry schat)
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat weet ik hoor, alleen vind ik Isdatzo een beetje onvoorspelbaar.![]()
You can check in anytime you want, but you can never leave.quote:
Heb ik ooit mijn mod-rechten gebruikt in dit topic danquote:Op maandag 15 juni 2009 16:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
geef toe.. ergens heeft ze wel een beetje gelijk
Kan best positief zijn hoor. Voorspelbare mensen zijn saai.quote:
volgens mij ging het niet speciaal daar omquote:Op maandag 15 juni 2009 16:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb ik ooit mijn mod-rechten gebruikt in dit topic dan. Op het (op verzoek) wijzigen van de TT na dan.
Ja, maar dat was dit nietquote:Op maandag 15 juni 2009 16:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Kan best positief zijn hoor. Voorspelbare mensen zijn saai.
Waar dan omquote:Op maandag 15 juni 2009 16:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
volgens mij ging het niet speciaal daar om
geen ideequote:Op maandag 15 juni 2009 16:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waar dan om.
* Isdatzo niet snapt.
Naja, tijd om naar huis te gaan.
Je houdt niet van chocomousse?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:10 schreef Psychonikeo het volgende:
hmm.. nee sorry.
Ziet er niet echt lekker uit..
ik wil best een stukje proberen hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 17:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het is écht NOM!
Ik heb de halve reep al op![]()
Deze mens couldn't care lessquote:Op maandag 15 juni 2009 17:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
JAgered
Nu naar huis.
Oh ja.. Mensen die de LaPo pakken maar geen linkje naar het nieuwe topic erin zetten
Je insinueert iets maar wil daarna niet zeggen wat dat iets is, insinueer het dan ook niet.quote:
ik was gewoon niet zo serieusquote:Op maandag 15 juni 2009 17:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je insinueert iets maar wil daarna niet zeggen wat dat iets is, insinueer het dan ook niet.
Hm, sorry dan. Was niet echt mijn bedoeling. 't is alleen dat ik tot nu toe als ik jouw postgedrag lees, dat ik nooit makkelijk kan gokken wat je zou kunnen zeggen, dus ik weet ook nooit wat je zal doen. Bovendien ken ik niemand van de sc eigenlijk goed, dusja...quote:
Wel tof dat je de positieve dingen kan zien van zo'n TT.quote:
Maakt niet uitquote:Op maandag 15 juni 2009 17:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Hm, sorry dan. Was niet echt mijn bedoeling. 't is alleen dat ik tot nu toe als ik jouw postgedrag lees, dat ik nooit makkelijk kan gokken wat je zou kunnen zeggen, dus ik weet ook nooit wat je zal doen. Bovendien ken ik niemand van de sc eigenlijk goed, dusja...
Dat had ik ook al gezegd.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:06 schreef Puala het volgende:
note voor die mod die dit topic heeft geopend: PLEUR EEN LINKJE IN JE LAPO
Paulaquote:
Make mequote:
Maar luisteren.. ho maarquote:
goed, met jou?quote:[..]
Luctor![]()
Hoe is het?![]()
welke?quote:En in de liefde?
Mjah hardleers die mannen johquote:
Druk. Op school niets te doen, maar van de week jarig enzoquote:[..]
goed, met jou?
Je weet het maar nooit hequote:[..]
welke?
ja, ik kreeg al een herinnering van hyves.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Mjah hardleers die mannen joh![]()
[..]
Druk. Op school niets te doen, maar van de week jarig enzo![]()
quote:Je weet het maar nooit he. Is het nooit meer wat geworden met dat meiske?
of jou aan het spit rijgen. Kan ook.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
* Isdatzo mompelt iets over kat op 't spek binden.
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
* Isdatzo mompelt iets over kat op 't spek binden.
Haha. Of gewoon dagelijks op hyves kijken, dan kan je er niet omheen. Maar ik kom het 's morgens wel ff door de SC heen zingenquote:Op maandag 15 juni 2009 19:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja, ik kreeg al een herinnering van hyves.![]()
Nu alleen niet vergeten op welke dag je ook alweer precies jarig bent.
Pff, slapjanus. Noem jij jezelf nou een vent?quote:[..]ik moet nog steeds een keer langsgaan
Maar ieder weekend wel druk en daardoor geen tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:50 schreef Puala het volgende:
Pff, slapjanus. Noem jij jezelf nou een vent?
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:51 schreef Bootje84 het volgende:
Pas op, NFSW!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een gozer in roze shirt is idd. NSFW
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Foutje, stond een typo in.. Roze staat mij goedquote:Op maandag 15 juni 2009 19:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]een gozer in roze shirt is idd. NSFW
Ik zeg toch ook niet dat roze jou niet staat.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Foutje, stond een typo in.. Roze staat mij goed
Is er ook niet.. Was alleen om Isdatzo te pesten.. En dat allemaal in mn eigen naamtopicquote:Op maandag 15 juni 2009 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat roze jou niet staat.
Maar ik zie niet echt het NSFW-gedeelte.
Euhm juist jaquote:Op maandag 15 juni 2009 19:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En vanaf 1 september komt er een nieuw meisje op het werk. Dus ben benieuwd
zie PI hequote:
Met jouw posts bedoel ik inclusief jouw niet-serieuze kant.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Merendeel van m'n posts hier moet je niet al te serieus nemen. Alhoewel dat nou ook weer niet zo slim is om te zeggen, maar whatever
.
Ik niet snapquote:Op maandag 15 juni 2009 20:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Met jouw posts bedoel ik inclusief jouw niet-serieuze kant.
Laat maar zitten dan.quote:
Sommige tabbladen kan ik niet eens weg klikken. Echt vreemd.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:23 schreef MarijeH het volgende:
![]()
Vandaag naar de kapper geweest.
Denk je dat alle problemen met je computer zijn opgelost, worden er ongevraagt nieuwe tabbladen geopend door internetSnap dr niks van.
Afgelopen weken werd een programma op internet geblokkeerd door mijn antivirusscanner, maar dat probleem is nu opgelost gelukkig.
Tnxquote:
Best handig als je band leeg is en als je net geen pomp bij je hebt.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:20 schreef PieterBas het volgende:
Ben ik weer
Van het weekend is het fietspompje van mijn fiets gejat![]()
.... Okay, met een te dure fiets in een Vogelaerwijk in Den Haag.. maar toch.. Welke mongool jat er nou een handfietspomp...
![]()
Pff, ben net wakkerquote:
Ingeleverd om 15.01 - Failquote:Op maandag 15 juni 2009 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
weltrusten Daph
Hoe is het trouwens met je scriptie afgelopen?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen Daph
Ben nu weer op mijn werk. Mijn de hele ochtend alleen op de kamer/afdeling en de manager is er ook niet 's ochtends. Dus de productiviteit zal vanmorgen wel weer ver te zoeken zijn.
Gisteren al gestresst om alles op tijd af te krijgen. Dus ik mag vandaag wel wat rustiger aan doenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]Dat is niet zo mooi dan.. Wel proberen he!
oh ja.. Kan ken ik van mijn profielwerkstuk ookquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:01 schreef Daph_ het volgende:
Gisteren feedback gekregen van manager, mailt ie me nu weer een lap tekst aan correctiesMet allemaal dingen die we al een keer besproken hebben, die toen goed waren, nu opeens weer niet
Daar zakt je broek toch van af..
hoop alleen niet dat het gaat onweren nog. Vriendin slaapt bij mij en die is dus een dagje bij mij thuis en die schijt echt in dr broek van het onweerquote:
komt zo bekend voorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:01 schreef Daph_ het volgende:
Gisteren feedback gekregen van manager, mailt ie me nu weer een lap tekst aan correctiesMet allemaal dingen die we al een keer besproken hebben, die toen goed waren, nu opeens weer niet
Daar zakt je broek toch van af..
Vreselijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh ja.. Kan ken ik van mijn profielwerkstuk ook
Dan weer moest ik dat aanpassen, had je dat aangepast, kwam ie met het volgende.
Volgens mij had ik 'm de dag erna opgehaald, dat betekent dus dat hij vandaag 2 dagen buiten de garantie valtquote:Geachte heer <censuur>,
Uw reserveringsverzoek is gedaan op 13-06-2008. Uw reserveringsnummer is 23065.
Ik snap er geen hol van.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:11 schreef Isdatzo het volgende:
Tyfus.
[..]
Volgens mij had ik 'm de dag erna opgehaald, dat betekent dus dat hij vandaag 2 dagen buiten de garantie valt.
Ik kan alleen de transactie met internetbankieren niet meer vinden.. was van een andere rekening die ik samengevoegd heb met deze rekening. Blijkbaar zijn die mutaties verloren gegaan. Kan ik lekker in de papieren afschriften gaan neuzen.
Dit fucking meen je niet.
z;n camera die stuk is.. die heeft hij de 13e juni van vorig jaar gereserveerd.. 1dag later opgehaald.. 14e dus, dus zou hij 2 dagen buiten de garantie vallen.quote:
Oh, het gaat over de cameraquote:
Ik had het zelf ook al bedachtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
z;n camera die stuk is.. die heeft hij de 13e juni van vorig jaar gereserveerd.. 1dag later opgehaald.. 14e dus, dus zou hij 2 dagen buiten de garantie vallen.
En hij kan zijn digitale afschrift niet vinden. Dus moet hij op zoek naar een bonnetje
Nu snap ik waar het over gaat. Het is nog vroeg hoor.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
z;n camera die stuk is.. die heeft hij de 13e juni van vorig jaar gereserveerd.. 1dag later opgehaald.. 14e dus, dus zou hij 2 dagen buiten de garantie vallen.
En hij kan zijn digitale afschrift niet vinden. Dus moet hij op zoek naar een bonnetje
Ligt eraan waar ie 'em gekocht heeft.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh, het gaat over de camera. Ik al snap
.
Balen Isdatzo! Maar voor 2 dagen buiten de garantie gaan ze toch niet moeilijk doen?
niet zo doen tegen mij dan.. Ik help alleen maarquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu snap ik waar het over gaat. Het is nog vroeg hoor.![]()
Dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ligt eraan waar ie 'em gekocht heeft.
Normaal zou dat niet zo moeten zijn. Want het mag niet zo zijn dat een apparaat stuk gaat net nadat de garantie verlopen is. Maar heb je op een camera maar één jaar garantie?Dat is ook weinig.
goeie antwoorden zijn datquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:34 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb antwoord op m'n waslijst (het kan dus wel snel):
"even afstemmen als je weer op kantoor bent"
Godver, nou moet ik dus tot morgen wachten voor ik dat kan aanpassen en nu heb ik juist tijd
Mja, hoop 't niet idd.. vanmiddag ff bellenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh, het gaat over de camera. Ik al snap
.
Balen Isdatzo! Maar voor 2 dagen buiten de garantie gaan ze toch niet moeilijk doen?
ooh.. wat doe je dan moeilijk over? Alsof dat belangrijk is voor een cameraquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja, hoop 't niet idd.. vanmiddag ff bellen.
Als 't de sluiter is (lijkt 't wel op, voor zover ik 't kan beoordelen) en 't valt buiten de garantie wordt dat een reparatie van +/- 500 euro. Da's leuk want canon zegt "minimaal 100.000" sluiterbewegingen.. ik zit nog niet op de 8.000.
Vanavond de firmware (soort van besturingssysteem van de camera) proberen te updaten en kijken wat 'ie dan doet. Hij doet eigenlijk alles, behalve foto's maken dus.
dequote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet zo doen tegen mij dan.. Ik help alleen maar
Volgens mij is 't wel een geschikte winkel dus ik hoop dat ze niet moeilijk gaan doen. Maar zelfs op een 1Ds mkIII die 6000 euro oid kost krijg je maar 1 jaar garantie hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ligt eraan waar ie 'em gekocht heeft.
Normaal zou dat niet zo moeten zijn. Want het mag niet zo zijn dat een apparaat stuk gaat net nadat de garantie verlopen is. Maar heb je op een camera maar één jaar garantie?Dat is ook weinig.
inderdaad. een camera is niet om foto's te maken.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ooh.. wat doe je dan moeilijk over? Alsof dat belangrijk is voor een camera
see the sarcasm dudequote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
inderdaad. een camera is niet om foto's te maken.![]()
ik koop nooit camera's dus geen idee van garantie enzo.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Volgens mij is 't wel een geschikte winkel dus ik hoop dat ze niet moeilijk gaan doen. Maar zelfs op een 1Ds mkIII die 6000 euro oid kost krijg je maar 1 jaar garantie hoor. Ben CPS-lid van canon dus ik kan wel vervangende apparatuur krijgen maar dat is ook weer een heel gezeik
.
echt? Zelfs ik vond m te slechtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:45 schreef Isdatzo het volgende:
Zelfs ík zag 't sarcasme en moest glimlachen.
Ik wilde alleen de waardering uiten door er op te reageren.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan moet je gewoon een (slechte) grap niet herhalen!
Sorry dat ik je verkeerd begrijp danquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wilde alleen de waardering uiten door er op te reageren.
Het is je vergeven.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Sorry dat ik je verkeerd begrijp dan
iets met internetbankieren toch?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
alweer tien uur en ik heb eigenlijk nog niet echt iets gedaan.
Ja, dat is ook echt het enige dat ik gedaan heb. Maar dat was alleen even afschriften uitprinten.quote:
nee, maar ook geen 1 uur en drie kwartier werk.quote:
ja.. ga jij ff met de poes spelen..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:08 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga even de poes aaien voordat ze het huis afbreektZe zit namelijk beneden nogal had te miauwen en hangt met regemaat met haar pootjes in de deur
Gelukkig zie jij het alweer!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:15 schreef Bootje84 het volgende:
Goedemorgen vriendjes en vriendinnetjes! live vanuitde vrachtwagen. ik zie alweer dat mn meissie in dr nest ligt te rotten... ik zie het alweer.. je hebt werkpaarden en mooie paarden
Ik ben wakker hoor, alleen wist niets te melden hier.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:15 schreef Bootje84 het volgende:
Goedemorgen vriendjes en vriendinnetjes! live vanuitde vrachtwagen. ik zie alweer dat mn meissie in dr nest ligt te rotten... ik zie het alweer.. je hebt werkpaarden en mooie paarden
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. ga jij ff met de poes spelen..
en je bedoelt natuurlijk het oud-hollandsche spreekwoord: "je hebt werkpaarden en je hebt sierpaarden".quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:15 schreef Bootje84 het volgende:
zie PIquote:
Ik maak helemaal niks!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kijk, dát maak jij er dan weer van hè!
doe je dit expres?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik maak helemaal niks!
M'n zusje wel; muffins!
idd.. alsof ze niet weet waar ze mee bezig is!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:28 schreef Isdatzo het volgende:
Oh en nu net doen alsof haar neus bloedt hè [ afbeelding ].
Zijn die dingen gratis of zo. Iedere dag muffins bakken.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik maak helemaal niks!
M'n zusje wel; muffins!
quote:muffin
A girls vagina - Many different kinds like blueberry (shaved), buttered (with cum), and many more.
Hey baby, can I butter your muffin?
M'n zusje gaat ook nog brownies maken (alweer) en een sachertortequote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn die dingen gratis of zo. Iedere dag muffins bakken.
Oh ja.. de zon
quote:
ik verzin het niet zelf he.. Maar jij gaat van de poes naar de muffinquote:
whehe..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]muffins bakken is dan zoiets als me je poes onder de zonnebank?
sachertorte?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
M'n zusje gaat ook nog brownies maken (alweer) en een sachertorteBeetje nerveus voor de examenuitslag ofzo
quote:Sachertorte is misschien wel de beroemdste taart ter wereld. De taart uit Wenen bestaat uit chocoladecake, gevuld met abrikozenmarmelade en bedekt met een dikke laag chocoladeglazuur.
Ik wist niet dat muffin ook weer een soort synoniem was hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik verzin het niet zelf he.. Maar jij gaat van de poes naar de muffin
Als je straks ook nog de bevers eten gaat geven in je achtertuin, dan is het echt over
Cultuurbarbaar!!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
sachertorte?
[..]ik kende de beroemste taart ter wereld niet.
ik ken um ook nietquote:
Sorry.. het kwam gewoon toevallig zo uitquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik wist niet dat muffin ook weer een soort synoniem was hoorEn nee, geen bevers
Die kende ik wel al..
![]()
quote:muffin top
A word coined by australian comidiennes Kath and Kim, meaning when a woman wears a pair of tight jeans that makes her flab spill out over the waistband, just like the top of a muffin sits over the edge of the paper case.
tof!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:38 schreef Olment het volgende:
ik heb volgend jaar waarschijnlijk een kei vette stageplek. het is 90% zeker dat ik naar Aruba kan =)
Oh ja, muffin top.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Sorry.. het kwam gewoon toevallig zo uit
tijdens het zoeken op urban dictionay kwam ik nog wel een mooi synoniem tegen trouwens
[..]
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:38 schreef Olment het volgende:
ik heb volgend jaar waarschijnlijk een kei vette stageplek. het is 90% zeker dat ik naar Aruba kan =)
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh ja, muffin top.
[ afbeelding ]
That's gotta hurt.
Dan was ik er niet toen zeker.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:35 schreef Psychonikeo het volgende:
Die is hier zelfs al heel vaak en uitvoerig besproken!!
Tsja.. Als het er zo uitziet moet het wel pijn doen, als ik een muffintop heb half zo groot als die van haar doet het al pijn en trek ik die broek niet aanquote:
blijkbaar niet, anders stak het er niet boven uitquote:
Dat gedeelte eronder bedoel ikquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
blijkbaar niet, anders stak het er niet boven uit
"Adem in" "snel aandoen en knoop dicht" "Adem uit"quote:
knoop erafquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:51 schreef Olment het volgende:
[..]
"Adem in" "snel aandoen en knoop dicht" "Adem uit"
uhm.. andersom tochquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:51 schreef Olment het volgende:
[..]
"Adem in" "snel aandoen en knoop dicht" "Adem uit"
theoretisch gezien wel,, maar tog gebeurt het andersom (voor zover ik weet)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uhm.. andersom toch
adem uit, snel aandoen en dan pas weer inademen.
je haalt gewoon even geen ademquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:01 schreef Psychonikeo het volgende:
tja.. je houdt je adem in, maar is dat uitgeademd of ingeademd?
nou, bij deze: Good Luck.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:07 schreef Daph_ het volgende:
Thanks
Ik ga gelijk afsluiten, want ik moet om 12 uur op school zijn voor de feedback. Wish me luck!
* Psychonikeo wishes luck..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:07 schreef Daph_ het volgende:
Thanks
Ik ga gelijk afsluiten, want ik moet om 12 uur op school zijn voor de feedback. Wish me luck!
uhm.. waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:45 schreef Olment het volgende:
hebbe jullie de pic gezien van da belgische meiske wat een tatoeage had laten zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:51 schreef Olment het volgende:
ze wilde maar 3 sterretjes naast dr oogDe tatoeëerder had een artistieke bui?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
inderdaad, is toch weer de kracht van een vrouw.quote:
borsten blijven de drijvende kracht van mannenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
inderdaad, is toch weer de kracht van een vrouw.
wss iets van miscommunicatie. mja,, meiske zit er wel mee xDquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
De tatoeëerder had een artistieke bui?
dat kan ik me voorstellen ja..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:55 schreef Olment het volgende:
[..]
wss iets van miscommunicatie. mja,, meiske zit er wel mee xD
En ze had het niet door dat ie na drie sterretjes doorgingquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:55 schreef Olment het volgende:
[..]
wss iets van miscommunicatie. mja,, meiske zit er wel mee xD
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
borsten blijven de drijvende kracht van mannen
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:10 schreef Isdatzo het volgende:
Ok, winkel doet niet moeilijk gelukkig. Nu nog proberen een camera te lenen voor a.s. weekend.
Gaat waarschijnlijk 8 tot 12 (!!) weken duren.
Etbass, die regelen reparaties van canon-apparatuur afquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]zolang...
Zeker incl. vakantieperiode waarin niets gedaan wordt.
nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En hoe hoog is jullie studieschuld bij de IB Groep
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb net het laatste deel terug betaaldquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:53 schreef Olment het volgende:
mijn studieschuld zal iets van 6-7000 zijn
quote:
Momenteel nog 2,12quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij mij vriendin was het ook opeens nog 1,32quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Momenteel nog 2,12
Stelletje eikels.. op het moment dat ik mijn volledige bedrag gestort had.. nog even 2,12 rente trekken
quote:
*showt spierballen*quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
inderdaad, is toch weer de kracht van een vrouw.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
borsten blijven de drijvende kracht van mannen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:12 schreef Daph_ het volgende:
Dan kon ze net zo goed helemaal naakt rondlopen als je toch alles ziet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
had niet eens zover gekeken!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan kon ze net zo goed helemaal naakt rondlopen als je toch alles ziet...
serieus.. Ik keek alleen voor de borsten. Pas na L.no's opmerking heb ik uitvoeriger gekeken!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat zullen we maar niet voor waarheid aannemen...
Welnéé...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
serieus.. Ik keek alleen voor de borsten. Pas na L.no's opmerking heb ik uitvoeriger gekeken!
Ben ik nu homo?
Ik ookquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had eerst deze pagina gelezen en daarna op de vorige pagina de foto gezocht.
Ze gaat haar ervaringen delen met het Nederlandse publiek, dus zal wel in het Nederlands zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ook.
http://www.nu.nl/achterkl(...)lumns-schrijven.html
In het Engels [ afbeelding ] ?
Wow, Sherlockquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze gaat haar ervaringen delen met het Nederlandse publiek, dus zal wel in het Nederlands zijn
En onze tieten danquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:15 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga weer even verder met m'n scriptie denk ik
Is die nog niet klaar?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:15 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga weer even verder met m'n scriptie denk ik
en daar zijn weer dingetjes naar voren gekomen.quote:
Dat waren niet mijn tieten schatquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wij doen toch samen met jouw tieten?
Ofzo..
Jupquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en daar zijn weer dingetjes naar voren gekomen.
Hi!quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hi!
Ja wel goed, mag afstuderen! Nog wel slapeloze nachten om alles op tijd af te krijgen, maargoed, afstuderen!
Hoe gaat het met jou?
Uhu i iz happy!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:36 schreef Puala het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
super goed nieuws
Hier druk. Vanalles aan het afronden. Vanmorgen Mr vergadering gehad.. morgen leerlingenraad. Alles in 1 week proppen is niet slim
Happy mag je zeker wezenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Uhu i iz happy!![]()
Oh jemig, waarom doe je dat dan ook?
Vertel?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Happy mag je zeker wezen![]()
Euhm het liep allemaal zo. Gelukkig is eind van de week wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van welk merk bier was die reclame ook alweer. Er is altijd wel een reden om iets te vieren.quote:
Dan was ik dr ook zo klaar meequote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
elke maan is speciaal voor een vrouw.. wees blij dat ze elke week geen kado verwachten
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Donderdag jarig![]()
Vrijdag verjaardag met vrienden![]()
Zaterdag 1,5 jaar met mijn vriend
Idd.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
oohJij hebt nogal wat om naar uit te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |