Dat ja.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:19 schreef Sapstengel het volgende:
Bij m'n oude werk hadden ze een automaat waar glazen flesjes uit kwamen. Waarschijnlijk van de Sligro, Hanos, Macro oid.
Nee, ze drinken fijner. Had ze gezien in Turkije en vroeg me af of ze nog in Nederland verkrijgbaar waren.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:20 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Je hebt een plastic allergie of wat?
quote:Op maandag 15 juni 2009 15:29 schreef thloreg het volgende:
en om een of andere manier smaakt het uit die kleine flesjes net even iets prikkeliger/lekkerder.
Als je dat vergelijkt met de cola uit de grote 1 liter flessen of bij Mc Donalds dan heeft het
nooit dat sterke koolzuur effect als bij een blikje of een klein flesje.
[ afbeelding ]
Blik is al een stuk beter dan literflessen idd, maar glazen flesjes blijven het beste.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:30 schreef Roi het volgende:
Uit fles is sowieso matig. Ik koop altijd blikjes! Maakt me niets uit dat het duurder is, het smaakt ook beter!
Dan pleur je het in een glas, met een schijfje citroen erbij, en je hebt de lekkerste cola op aarde!quote:
Hier ook eensquote:
Voor hoeveel ¤?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:00 schreef WJE11 het volgende:
Vorige week nog gezien bij de Makro, een krat van 24 glazen flesjes
Heb ze volgens mij een keer met pepsi gezien... maar pepsi isquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:31 schreef Skazminko het volgende:
Weet iemand ook waarom ze die flesjes niet gewoon in de supermarkt verkopen?
Wat was de prijs dan?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:37 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb ze hier ook staan, heb ze speciaal gekocht omdat cola uit glazen flesjes
1: lekkerder is
2: de prik er altijd goed in zit/blijft
3: het lekkerder drinkt
4: er 0,2L in zit wat zat is voor 1 portie (ik vind 0,33L net te veel)
Wel bij de groothandel gehaald, kratje vol
Die zijn nog te krijgen bij de Jumbo.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:58 schreef Gitarist het volgende:
Vroeger had je nog glazen literflessen cola! Dat waren nog eens tijden![]()
Ik zou de bon moeten opzoeken voor de precieze prijs maar ik dacht een euro of 7-8 (komt dan nog 6% BTW bij en statiegeld, maar dat laatste krijg je natuurlijk terug).quote:
Zie nu pas dat het een kick isquote:Op maandag 16 januari 2012 15:55 schreef BradleyQ het volgende:
En nog steeds te krijgen in Nederland? *schop*
Nog steeds bij de groothandel waarschijnlijk aangezien er in de horeca nog volop gebruik van gemaakt wordt.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:55 schreef BradleyQ het volgende:
Volop bij de drankengroothandel te krijgen. En geen pasje nodig, zoals bij de Macro, Sligro enzo.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:55 schreef BradleyQ het volgende:
quote:
quote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 18:45 schreef classpc het volgende:
[..]
Nog steeds bij de groothandel waarschijnlijk aangezien er in de horeca nog volop gebruik van gemaakt wordt.
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:17 schreef qltel het volgende:
[..]
Volop bij de drankengroothandel te krijgen. En geen pasje nodig, zoals bij de Macro, Sligro enzo.
Macro kan je tegenwoordig een dagpas krijgen. Moet je alleen je id laten zien. Teminste dat is in Delft zo.quote:Op woensdag 25 januari 2012 01:00 schreef BradleyQ het volgende:
Wat als je geen Makro pas hebt?
M'n pa heeft wel zo'n pas, maar dan moet ik dus flessen gaan vervoeren vanuit een andere stad. [ afbeelding ]
Als je ondernemer bent of als particulier?quote:Op woensdag 25 januari 2012 02:45 schreef Aegithalos het volgende:
[..]
Macro kan je tegenwoordig een dagpas krijgen. Moet je alleen je id laten zien. Teminste dat is in Delft zo.
Dat is niet zo gek. Bij de McD is postmixautomaatcola.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:29 schreef thloreg het volgende:
en om een of andere manier smaakt het uit die kleine flesjes net even iets prikkeliger/lekkerder.
Als je dat vergelijkt met de cola uit de grote 1 liter flessen of bij Mc Donalds dan heeft het
nooit dat sterke koolzuur effect als bij een blikje of een klein flesje.
[ afbeelding ]
Postmix?quote:Op woensdag 25 januari 2012 03:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek. Bij de McD is postmixautomaatcola.
Ja, zak siroop, kraanwater, CO2, glas, drinken.quote:
Volgens mij niet, de laatste keer dat ik er was stond er een gigantische rij. Maar dat weet ik niet zeker. Ik ga er volgende week heen dan kan ik het wel even vragen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 03:23 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Als je ondernemer bent of als particulier?
Ik neem aan dat je nog steeds een Kamer van Koophandel nummer nodig hebt...
Die vaak te zuinig staat afgesteld.quote:Op woensdag 25 januari 2012 03:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek. Bij de McD is postmixautomaatcola.
Komt door de gigantische hoeveelheid ijs die ze er in doen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:56 schreef classpc het volgende:
[..]
Die vaak te zuinig staat afgesteld.
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:59 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Komt door de gigantische hoeveelheid ijs die ze er in doen.
Bier.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:22 schreef Adelante het volgende:
Sommige dingen smaken uit fles gewoon beter: cola, chocomel en vanillievla o.a.
Hetzelfde als wat ze bij de Coca-Cola-bottelaars doen, die krijgen ook siroop van The Coca-Cola Company die ze verwerken tot flessen frisdrank die jij in de supermarkt koopt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 04:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, zak siroop, kraanwater, CO2, glas, drinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |