quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Nee![]()
High voltage zijn nosferatu en endymion
Ikke oooowkquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:55 schreef Koepert het volgende:
[..]
Gekkenhuis in Zak altijdDit jaar er wel weer bij!
Ik nu naar 2 niet aanwezig kunnen zijn ook een keer aanwezigquote:
Wat zou je zeggen van een baantje bij de AIVD. Als bedenker van eeuwige complot-theorieënquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:06 schreef ElDani het volgende:
Zouden de A2 records dan nu niet onder de policy van Scantraxx vallen om gewoonweg GEEN webjes uit te delen? Zodat we nog meer centjes in het eeuwige hardstyle.com kunnen spenderen??
Ze zaten al bij Q-bookings voordat ze met hun label naar ST verhuisdenquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:02 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Nee maar serieus, het zou best kunnen hoor dat ze nu wel wat regeltjes van scantraxxx krijgen 'opgelegd', hoewel ze als label nog steeds onafhankelijk zouden zijn toch? Ik denk dat het puur ging dat ze dan ook bij Platinum Booking terrecht zouden komen en dus ook meer feestjes zouden kunnen gaan doen.
Wanneer is de Rainbow Rave precies?quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:23 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ik nu naar 2 niet aanwezig kunnen zijn ook een keer aanwezig
Toevallig heb ik nu ook Happy Hardcore setje opstaan..
Klikquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:59 schreef Silaz het volgende:
[..]
Wanneer is de Rainbow Rave precies?Moet altijd nog een keer met me maten naar Zak hen
http://partyflock.nl/party/149318:Rainbow_rave_2009.htmlquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:59 schreef Silaz het volgende:
[..]
Wanneer is de Rainbow Rave precies?Moet altijd nog een keer met me maten naar Zak hen
quote:
quote:
quote:
quote:
Hier nietquote:Op woensdag 17 juni 2009 22:02 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
*En ja, ik ben in een verlenende bui, want mijn thesis project is eindelijk BIJNA af na veel frustraties
[18-07-2009] Rainbow Rave 2009quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:35 schreef Koepert het volgende:
Ik voel n meet @ Rainbow Rave aankomen............
Kom je als vakantieganger in Italie, hoor je deze plaat. Denk je 'm te herkennen, je hoort dat ie op een hoger tempo draait, dus je denk:" Dat wordt hakkuh" ....komt die bass in één keer 2 keer zo langzaamquote:
Ik mag dan wel niet echt verstand hebben van mixen maar zelfs ik zie dat dit helemaal nergens overgaat, in die paar minuten die ik heb gekeken is er misschien een paar keer wat veranderd de rest zit ie er gewoon voor de lol aan of hij draait helemaal niet..quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
Allejezus wat zit hij veel aan knopjes... en ik hoor geen verschil, of ligt dat aan mij?
Tis een Scantrekjequote:Op donderdag 18 juni 2009 09:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
Allejezus wat zit hij veel aan knopjes... en ik hoor geen verschil, of ligt dat aan mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |