nee, dat druist tegen mijn definitie van vakantie in, ik plan nooit zoveel. We iets als "nou, dit en dat wil ik ergens nog wel doen als het uitkomt" Maar geen agenda'squote:Op maandag 15 juni 2009 16:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook best lekker hoorIk vind het al snel prima, zo lang er maar niet continu iemand in mijn nek staat te hijgen met een rooster om mijn vakantie in te vullen
Ik ben onschuldig deze keerquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ga naar Brazilie, hou je mond over voetbal, zeg dat je nog nooit gezoend hebt of sex hebt gehad en je wordt bedolven onder de vrouwen
Zo heeft een vriend van mij het geflikt. Lukte ook nog.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ga naar Brazilie, hou je mond over voetbal, zeg dat je nog nooit gezoend hebt of sex hebt gehad en je wordt bedolven onder de vrouwen
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:28 schreef Cuegirllie het volgende:
En weer thuis
en m'n laptop doet het weer even
Was Brazilie niet zo'n land waar je dan nog uit moet kijken dat het niet per ongeluk toch een man blijkt te zijn waar je onder bedolven bent?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is ie nog steedsquote:Op maandag 15 juni 2009 16:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wat leuk, was ie stuk dan?
Deze keer ja. Of je moet het vuurtje hebben aangestoken achter de schermen en toen lui achterover gaan zitten en wachtenquote:
Is ook niet zo moeilijk daar hoor, piece of cakequote:Op maandag 15 juni 2009 16:29 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Zo heeft een vriend van mij het geflikt. Lukte ook nog.
Met dingen bekijken vul ik wel een vakantie hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 16:19 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Dingen bekijken:N
lekker uit eten, daar hoef je niet voor weg
boeken lezen
ik blijkbaar wel
Dan move je dit topic gewoon naar TRVquote:Op maandag 15 juni 2009 16:31 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik post hier vandaag meer over reizen, dan in TRV. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.
Lastig, moet je hem nu aan rennen?quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Was Brazilie niet zo'n land waar je dan nog uit moet kijken dat het niet per ongeluk toch een man blijkt te zijn waar je onder bedolven bent?
Ik moet hem wel stimuleren jaquote:Op maandag 15 juni 2009 16:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Lastig, moet je hem nu aan rennen?
Wat als het ding niet meer opstart? Heb je iets van vervanging?quote:
Ahh daar is bengeltjelief weerquote:
Denk je echt dat dat mijn sterke punt is?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:31 schreef Belsezar het volgende:
en toen lui achterover gaan zitten en wachten
Ik zie Almere-Buiten buiten. Dat kan nooit goed zijn.quote:
Hollandse potquote:Op maandag 15 juni 2009 16:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Met dingen bekijken vul ik wel een vakantie hoorEn lekker uit eten is toch weer anders in een ander land, lekker plaatselijke specialiteiten proeven en zo
![]()
En lezen, tja ik doe dat dus graag. Maar anders luister je naar cabaret op je Ipod of zo
Nee, maar iedereen heeft zijn/haar uitzonderlijke momenten waarbij hij/zij totaal tegen zijn/haar karakter zich gedraagtquote:Op maandag 15 juni 2009 16:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Denk je echt dat dat mijn sterke punt is?
Krijg er allemaal rare beelden bij "intensief, stimulerenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik moet hem wel stimuleren ja![]()
Gelukkig niet heel intensief ofzo
Hoevaak dien ik aanwezig te zijn dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat als het ding niet meer opstart? Heb je iets van vervanging?
Geen CG in singles kan niet he.
Dit vraagt gewoon om een poll.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoevaak dien ik aanwezig te zijn dan?
Nee, de ratio man - vrouw is geloof ik 1 op 8 in sommige gebieden. Dus 't is makkelijk scoren daarquote:Op maandag 15 juni 2009 16:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Was Brazilie niet zo'n land waar je dan nog uit moet kijken dat het niet per ongeluk toch een man blijkt te zijn waar je onder bedolven bent?
Jij valt altijd opquote:
Ik had ook niet anders verwachtquote:Op maandag 15 juni 2009 16:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Krijg er allemaal rare beelden bij "intensief, stimuleren
Een geel gebouw is beter voor je.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie Almere-Buiten buiten. Dat kan nooit goed zijn.
Elke dag natuurlijk.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoevaak dien ik aanwezig te zijn dan?
maak maarquote:
Ik ben wel dol op stamppot, maar dat eet ik toch niet op vakantie hoor. Juist lekker om van alles uit te proberenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:34 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Hollandse pot![]()
Ipod heb ik niet, ow wacht, heb wel een iphone zonder muziek d'r op
Dat doe ik met werkende pc neit eens altijdquote:
Assistente van de dag?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:35 schreef halfbearad het volgende:
Vandaag lekker lopen kleppen met mn assistente van de dag. Gezellige meid en we gaan vrijdag een broodje eten![]()
Morgen weer een andere.
Jokkebrok.quote:
Nee Rip, de vrouwen scoren mannen daarquote:Op maandag 15 juni 2009 16:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, de ratio man - vrouw is geloof ik 1 op 8 in sommige gebieden. Dus 't is makkelijk scoren daar
Nee hoorquote:
Ja, omdat ze niet genoeg brazilianen hebbenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee Rip, de vrouwen scoren mannen daar
Of omdat ze al genoeg brazilianen hebben natuurlijk.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, omdat ze niet genoeg brazilianen hebben
Ik ga die eer even overdragen aan een ander, zo weer werkenquote:
Geen mud aardappelen in de bedbank van de caravan?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben wel dol op stamppot, maar dat eet ik toch niet op vakantie hoor. Juist lekker om van alles uit te proberen
Dan zal je de poll niet krijgenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ga die eer even overdragen aan een ander, zo weer werken.
Ook zoiets: mensen die hun eigen eten meenemen op vakantie. Net of ze ter plekke geen eten hebbenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Geen mud aardappelen in de bedbank van de caravan?
Haha, dat sowieso. Ik heb dit keer écht niets gedaan. Geen dossiermap verschovenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:41 schreef Bengeltje het volgende:
Op je werk? Is dat niet een beetje laat?
Ik moet er niet aan denken, er zijn vast leuke braziliaansen, maar mijn ding is het niet.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:42 schreef Ripley het volgende:
Daarom is het ook wel hilarisch dat mannen het altijd zo stoer vinden dat ze gescoord hebben in braziliezelfs als je een overjarige tartaartje voorhoudt aan een roedel hongerige honden is er altijd toch wel eentje die 'm wil hebben.
Aan de andere kant is toegeven dat je zelfs in Brazilië niet gescoord hebt natuurlijk wel iets wat je dient te voorkomen. Als je dat belangrijk vindt, uiteraard.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:42 schreef Ripley het volgende:
Daarom is het ook wel hilarisch dat mannen het altijd zo stoer vinden dat ze gescoord hebben in braziliezelfs als je een overjarige tartaartje voorhoudt aan een roedel hongerige honden is er altijd toch wel eentje die 'm wil hebben.
Dat je eten meeneemt in een caravan, oké. Maar ik kende iemand die een trolley eten meenam naar Egypte ofzoquote:Op maandag 15 juni 2009 16:43 schreef Ripley het volgende:
Ook zoiets: mensen die hun eigen eten meenemen op vakantie. Net of ze ter plekke geen eten hebben
Jamaar dat is vreemd en misschien wel vies en misschien word je er wel ziek van en en en......quote:Op maandag 15 juni 2009 16:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ook zoiets: mensen die hun eigen eten meenemen op vakantie. Net of ze ter plekke geen eten hebben
Dat vind ik ook al behoorlijk gaar eerlijk gezegdquote:Op maandag 15 juni 2009 16:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat je eten meeneemt in een caravan, oké.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |