TT gerelateerd: "Ik ben werkeloos, hoeveel tijd denk je. " .quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 15:19 schreef Den_Haag het volgende:
Eeuwig singlesletje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4) blijf het in de toekomst vast nog wel doen![]()
quote:Op maandag 15 juni 2009 15:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
alleen de onbetaalden vermelden Belz
Wanneer stop je ermee dan? Als je haar achternaam kent? Ik bedoel wat is dan het idee van het eerst wel veilig doen?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nee, altijd veilig. In het begin tenminste. Dat gekloot met condooms gaat snel tegenstaan.
Hoi liefquote:Op maandag 15 juni 2009 15:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
TT gerelateerd: "Ik ben werkeloos, hoeveel tijd denk je. " .![]()
[..]
Eeuwig singlesletje.
Hoezo zou je iemand niet meer kunnen zien als je wil? Okay ik werd toen ik 17 was verliefd op een australische jongen - dat is wel erg ver en ik was wel erg jong. Maar verder is alles in europa best te reizen toch?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:20 schreef KudFokker het volgende:
Het lijkt me echt kut om iemand leuks te ontmoeten op vakantie, een leuke tijd met diegene te hebben en hem/haar daarna niet meer te kunnen zien
Ik gaf toch een voorbeeld waarbij het goed gaat tussen A & Bquote:Op maandag 15 juni 2009 15:21 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Net zo kut als dat het niet werkt in NL
1) Ja, 1 is uitgegroeid tot een relatie van bijna 4 jaar, verder nog wel wat andere.quote:1) Heb jij wel eens een vakantieliefde (gehad)?
2) Heb jij sneller seks met iemand als je op vakantie bent?
3)Vind jij buitenlandse vrouwen aantrekkelijker?
4)Geloof jij dat vakantieliefdes een toekomst hebben?
Als de relatie het stadium van 'vast' bereikt heeft en dan na de SOA-vrij-verklaring. Mits pil / spiraal / enig ander anti-zwangerschaps-geval.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:22 schreef heksehiel het volgende:
Wanneer stop je ermee dan? Als je haar achternaam kent? Ik bedoel wat is dan het idee van het eerst wel veilig doen?
Afstand en relaties kunnen in NL net zo'n groot probleem zijnquote:Op maandag 15 juni 2009 15:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik gaf toch een voorbeeld waarbij het goed gaat tussen A & B?
Niet dat het niet werkt ofzo
Als ik van iemand hou wil ik diegene vaak zien, dat is niet te combineren met mijn werk & de rest van mijn sociale bestaan.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoezo zou je iemand niet meer kunnen zien als je wil? Okay ik werd toen ik 17 was verliefd op een australische jongen - dat is wel erg ver en ik was wel erg jong. Maar verder is alles in europa best te reizen toch?
Netjesquote:Op maandag 15 juni 2009 15:25 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Als de relatie het stadium van 'vast' bereikt heeft en dan na de SOA-vrij-verklaring. Mits pil / spiraal / enig ander anti-zwangerschaps-geval.
1) Been there done that.quote:1) Heb jij wel eens een vakantieliefde (gehad)?
2) Heb jij sneller seks met iemand als je op vakantie bent?
3)Vind jij buitenlandse mannen aantrekkelijker?
4)Geloof jij dat vakantieliefdes een toekomst hebben?
Ik vraag me trouwens wel af waarom je die vraag per se bij U toevoegtquote:Op maandag 15 juni 2009 15:22 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wanneer stop je ermee dan? Als je haar achternaam kent? Ik bedoel wat is dan het idee van het eerst wel veilig doen?
In Nederland ben je maximaal 2 uur aan het reizen, dat is toch wel wat anders dan 1.5 dagquote:Op maandag 15 juni 2009 15:25 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Afstand en relaties kunnen in NL net zo'n groot probleem zijn
Moet je mij er nou weer bij betrekken?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens wel af waarom je die vraag per se bij U toevoegt
De meeste gasten hier zijn tien keer meer slet
Ow, ik zie een liefje ook graag regelmatig, maar als het niet kan elke week, dan kan het niet. Ik zou iemand daar niet op "afkeuren".quote:Op maandag 15 juni 2009 15:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als ik van iemand hou wil ik diegene vaak zien, dat is niet te combineren met mijn werk & de rest van mijn sociale bestaan.
Verder zou ik het nu ook echt financieel niet kunnen.
Hij gaf aan juist wel sneller sex te hebben op vakantie dan in NL en zo kwam er een gesprek op gang. Maar iedereen mag 'm beantwoorden hoor.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:27 schreef Ripley het volgende:
maar we zullen nooit jou verslaanquote:Op maandag 15 juni 2009 15:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het was een test. Volgens mij heb ik hem met goed gevolg doorstaan.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:27 schreef Ripley het volgende:
Ik ben dan ook de ideale schoonzoon.quote:De meeste gasten hier zijn tien keer meer slet
Nja aan de ene kant is het wel positief dat je elkaar soms tijden niet ziet, bouwt de spanning op om elkaar weer te zien lijkt mequote:Op maandag 15 juni 2009 15:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, ik zie een liefje ook graag regelmatig, maar als het niet kan elke week, dan kan het niet. Ik zou iemand daar niet op "afkeuren".
The question still remainsquote:Op maandag 15 juni 2009 15:20 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
alleen de onbetaalden vermelden Belz
Twee uur max?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
In Nederland ben je maximaal 2 uur aan het reizen, dat is toch wel wat anders dan 1.5 dag
En het is ook een gigantisch verschil in de kosten.
Zo heel moeilijk is het verschil tussen jou en jouw niet.quote:
En toch werkt het vaak niet, een afstand op relatie. Volgens mij omdat je allebei je eigen leefwereld houdt en weinig te delen hebt. Nou ja je kunt informatie uitwisselen van het type ' je had erbij moeten zijn' .quote:Op maandag 15 juni 2009 15:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
In Nederland ben je maximaal 2 uur aan het reizen, dat is toch wel wat anders dan 1.5 dag
1,5 dag? Dat ben ik alleen kwijt naaar australie idd, voor de rest ben je met een paar uurtjes best ver. En zo duur is het tegenwoordig niet meerquote:Op maandag 15 juni 2009 15:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dan heb je toch juist veel te delen met elkaarquote:Op maandag 15 juni 2009 15:31 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
En toch werkt het vaak niet, een afstand op relatie. Volgens mij omdat je allebei je eigen leefwereld houdt en weinig te delen hebt.
Nja ik noem maar watquote:Op maandag 15 juni 2009 15:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Twee uur max?Ik moet nodig eens met iemand praten.
Wordt het niet weer eens tijd dat je gaat lopen slettebakken?quote:
Ja je hebt een hoop informatie uit te wisselen, maar je bent geen speler in elkaars dagelijks leven.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan heb je toch juist veel te delen met elkaar
Neehee, ripley is in luvvvvvv.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wordt het niet weer eens tijd dat je gaat lopen slettebakken?
Als je ergens heen gaat, ben je meestal een halve dag kwijt aan het regelen van tickets en je koffer ?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
1,5 dag? Dat ben ik alleen kwijt naaar australie idd, voor de rest ben je met een paar uurtjes best ver. En zo duur is het tegenwoordig niet meer
Ik geloof dat je daar best samen uit kan komen als je er beiden voor gaatquote:Op maandag 15 juni 2009 15:33 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ja je hebt een hoop informatie uit te wisselen, maar je bent geen speler in elkaars dagelijks leven.
Weet niet wat erger is, die opel astra of het huis in Almerequote:Op maandag 15 juni 2009 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neehee, ripley is in luvvvvvv.
2,3 kinderen, golden retriever, Opel Astra station,huis Almere!
geen last van, ga niet op vakantie en liefde kennen we ook nietquote:Op maandag 15 juni 2009 15:00 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)liefde__.html?p=13,1
Nou, dames? En heren?!
opel, duidelijkquote:Op maandag 15 juni 2009 15:36 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Weet niet wat erger is, die opel astra of het huis in Almere
nou een 0,3 kind klinkt ook niet heel gezondquote:Op maandag 15 juni 2009 15:36 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Weet niet wat erger is, die opel astra of het huis in Almere
Ga je zelfs niet op vakantie?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:37 schreef erikje14 het volgende:
geen last van, ga niet op vakantie en liefde kennen we ook niet
idem hierquote:Op maandag 15 juni 2009 15:37 schreef erikje14 het volgende:
[..]
geen last van, ga niet op vakantie en liefde kennen we ook niet
Zwanger?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:37 schreef heksehiel het volgende:
[..]
nou een 0,3 kind klinkt ook niet heel gezond
Heb jij ook nog nooit gezoend en gesekst enz?quote:
mjah, toevallig komende week moet ik mee met de hele familie naar de Ardennenquote:
Het is weer zover zo te zienquote:
Jawel, bedoelde meer dat ik al een tijdje niet op vakantie ben geweest en dus ook niet dat hele vakantieliefde gebeuren heb.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb jij ook nog nooit gezoend en gesekst enz?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |