Dat valt best wel meequote:
ohw echt?! dat zou wel gaaf zijn hahaquote:Op maandag 15 juni 2009 16:11 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Oh, dan zit je voor je leven goed daar, alles is bij hun tijdelijk
Wat een dom gelul. Wat moet hij dan? Net als jij, de puber uit gaan hangen?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:42 schreef KudFokker het volgende:
Geen zoenen, geen seks, geen vakantie, niet uitgaan....
Woon je in een klooster Erikje 14 ?
Ik zou mezelf voor de eerst intercity gooien die ik langs zie rijden
1 van onze ontwikkelaars is on it as we speakquote:Op maandag 15 juni 2009 16:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw jeeee... lekker klusje dushihi
8 dienst jaren, na een maandje uit geleend te zijn (tijdelijk)quote:Op maandag 15 juni 2009 16:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw echt?! dat zou wel gaaf zijn haha
maarree hoe kom jij aan die wijsheid
Dat lijkt me afgrijselijk, een dagvullend programma. Ik ben 2 keer alleen op reis geweest en dat was hartstikke leuk. Je kunt toch mooie dingen gaan bekijken, lekker uit eten, boekje lezen etc.?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:07 schreef erikje14 het volgende:
als ik op reis zou gaan zou ik wel een dagvullend programma nodig hebben, ik zou echt niets te doen weten verder. Beetje aan 't strand hangen(tenzij we gaan beachvolleyen, maar goed daar heb je meer dan 1 persoon voor nodig
)
ja er zijn nog 2 andere kandidaten en ik weet niet wanneer hun gesprek hebben dus in denk eind volgende weekquote:Op maandag 15 juni 2009 16:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Leuk toch?Wanneer hoor je wat?
Inderdaad, kan heel snel gaan, dat hoop ik natuurlijk wel. Nog even alles netjes afhandelen hier en wegwezen
hahaquote:Op maandag 15 juni 2009 16:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
1 van onze ontwikkelaars is on it as we speak
ohw echt haha dan wordt ik miss wel je collegaquote:Op maandag 15 juni 2009 16:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
8 dienst jaren, na een maandje uit geleend te zijn (tijdelijk)
quote:
doeggggquote:
idd te strakke programma's enzo , veel leuker om gewoon je eigen ding te doenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat lijkt me afgrijselijk, een dagvullend programma. Ik ben 2 keer alleen op reis geweest en dat was hartstikke leuk. Je kunt toch mooie dingen gaan bekijken, lekker uit eten, boekje lezen etc.?Ik heb niemand nodig die me vertelt wat ik moet doen hoor
Voor het leven geld niet voor iedereen, ben de uitzonderingquote:Op maandag 15 juni 2009 16:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw echt haha dan wordt ik miss wel je collega
Precies, gewoon zelf je tijd indelen, zelf bepalen etc. Zonder dat iemand je kop zeikt: "Ja maaaarrrr ik wil dat doen...." Als een klein kind.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:13 schreef Ripley het volgende:
Dat lijkt me afgrijselijk, een dagvullend programma. Ik ben 2 keer alleen op reis geweest en dat was hartstikke leuk. Je kunt toch mooie dingen gaan bekijken, lekker uit eten, boekje lezen etc.?Ik heb niemand nodig die me vertelt wat ik moet doen hoor
Tja, de eerste keer met iemand zomaar gaan praten is voor iedereen weer even wennen. Gewoon de eerste dag in het diepe duiken en je ziet wel weer. Wat is het ergste dat kan gebeuren? De persoon die je aanspreekt heeft geen behoefte aan een gesprek. Kan jij toch niets aan doen? Op naar een volgende.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:10 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik zou echt eraan moeten wennen niemand om me heen te hebben. Ik heb nu vrijjwel altijd mensen om me heen. Alleen is toch in zekere mate ook alleen op zo'n reis. Voor ik met Jan en Alleman ga ouwehoeren zijn we echt een paar weken verder.
ohwquote:Op maandag 15 juni 2009 16:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Voor het leven geld niet voor iedereen, ben de uitzondering
Bij mij ook 2 andere kandidaten, kan volgende week daar al zitten als het goed gaat..quote:Op maandag 15 juni 2009 16:13 schreef Carooltje79 het volgende:
ja er zijn nog 2 andere kandidaten en ik weet niet wanneer hun gesprek hebben dus in denk eind volgende week
ja idd eerst ff alles afhandelen is wel zo netjes.. maar spannend hooren wat voor baan is het?
Dingen bekijken:Nquote:Op maandag 15 juni 2009 16:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
bleaah, voetbalquote:Op maandag 15 juni 2009 16:17 schreef Belsezar het volgende:
Klotezooi
Brazilie is nu al aan het voetballen. Ik dacht vanavond maar het is al om 4 uur begonnen
haha ik ook als project assistente haha nou heel veel succes he meidquote:Op maandag 15 juni 2009 16:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bij mij ook 2 andere kandidaten, kan volgende week daar al zitten als het goed gaat..![]()
Voor project-assistente
Kan natuurlijk altijd terug gaanquote:
vanavond de herhaling kijken?!quote:Op maandag 15 juni 2009 16:17 schreef Belsezar het volgende:
Klotezooi
Brazilie is nu al aan het voetballen. Ik dacht vanavond maar het is al om 4 uur begonnen
Nee, dat soort gedachtes zouden bij mij in de familie niet kunnen. Een braziliaan die dat over voetbal zegt, ben je wel helemaal wijs he zouden ze dan vragen. Meteen het zwarte schaap van de familie hehequote:
Jij ook!quote:Op maandag 15 juni 2009 16:19 schreef Carooltje79 het volgende:
haha ik ook als project assistente haha nou heel veel succes he meid
Ja ok, dat is uiteraard het andere uiterste qua vakantiesquote:Op maandag 15 juni 2009 16:19 schreef Ripley het volgende:
Ik erger me ook ontzettend als ik per ongeluk in een hotel zit waar ze animatie hebben. Nee, ik wil niet volleyballen, ik doe niet mee aan de miss hotel poepiedoepie verkiezing en ik haat aquagym. Oprotten.
Tja, de strandvakanties in de Lloret's en Bodrums van deze wereld zijn nou ook niet ideaal voor een vakantie alleen, maar dan nog kun je toch zelf wel voor jezelf een programma opstellen?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:07 schreef erikje14 het volgende:
als ik op reis zou gaan zou ik wel een dagvullend programma nodig hebben, ik zou echt niets te doen weten verder. Beetje aan 't strand hangen(tenzij we gaan beachvolleyen, maar goed daar heb je meer dan 1 persoon voor nodig
)
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:19 schreef Ripley het volgende:
Ik erger me ook ontzettend als ik per ongeluk in een hotel zit waar ze animatie hebben. Nee, ik wil niet volleyballen, ik doe niet mee aan de miss hotel poepiedoepie verkiezing en ik haat aquagym. Oprotten.
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, dat soort gedachtes zouden bij mij in de familie niet kunnen. Een braziliaan die dat over voetbal zegt, ben je wel helemaal wijs he zouden ze dan vragen. Meteen het zwarte schaap van de familie hehe
Ja, dat vind ik ook best lekker hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, dat is uiteraard het andere uiterste qua vakanties.
Ik vond het met Nick wel ok, wel samen, maar niet verplicht om alles samen te doen natuurlijk. Zoiets is voor mij prima
.
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:23 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ben boodschappen doen
krijg vanavond eters![]()
fijne dag nog verder
doei doei
Dat zeker weten!quote:
Van die vakanties waar precies is vastgelegd wanneer je een keer een halve dag niks mag doen bij het zwembad is ook niks voor mij.... Gewoon lekker eigen plan trekken. Zin om een dag niks te doen, dan doen we niks. Zin om eruit te gaan, dan maar kijken wat er te beleven is.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook best lekker hoorIk vind het al snel prima, zo lang er maar niet continu iemand in mijn nek staat te hijgen met een rooster om mijn vakantie in te vullen
Ga naar Brazilie, hou je mond over voetbal, zeg dat je nog nooit gezoend hebt of sex hebt gehad en je wordt bedolven onder de vrouwenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:23 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Nou, dan maar een zwart schaap en for ever single, voetbal mogen ze houden
nee, dat druist tegen mijn definitie van vakantie in, ik plan nooit zoveel. We iets als "nou, dit en dat wil ik ergens nog wel doen als het uitkomt" Maar geen agenda'squote:Op maandag 15 juni 2009 16:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook best lekker hoorIk vind het al snel prima, zo lang er maar niet continu iemand in mijn nek staat te hijgen met een rooster om mijn vakantie in te vullen
Ik ben onschuldig deze keerquote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ga naar Brazilie, hou je mond over voetbal, zeg dat je nog nooit gezoend hebt of sex hebt gehad en je wordt bedolven onder de vrouwen
Zo heeft een vriend van mij het geflikt. Lukte ook nog.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ga naar Brazilie, hou je mond over voetbal, zeg dat je nog nooit gezoend hebt of sex hebt gehad en je wordt bedolven onder de vrouwen
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:28 schreef Cuegirllie het volgende:
En weer thuis
en m'n laptop doet het weer even
Was Brazilie niet zo'n land waar je dan nog uit moet kijken dat het niet per ongeluk toch een man blijkt te zijn waar je onder bedolven bent?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is ie nog steedsquote:Op maandag 15 juni 2009 16:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wat leuk, was ie stuk dan?
Deze keer ja. Of je moet het vuurtje hebben aangestoken achter de schermen en toen lui achterover gaan zitten en wachtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |