Hoe ging je gesprek?quote:
Nja wees eerlijk, je zal toch eerder berooft worden in je eentje dan wanneer je met meerdere bent...quote:
Je moet vooral die uitspraken doen als ik de bal weer bij jou heb neergelegd.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:56 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee, je moet leren wanneer de bal teruggekaatst wordt
Dat lijkt mij ook inderdaad..quote:Op maandag 15 juni 2009 15:58 schreef heksehiel het volgende:
Dat zijn dan jouw lessen om te leren. Mijn ervaring is dat ik veel sterker ben als ik op niemand kan terugvallen
Belsquote:
Sja, ik ga op vakantie voor de lol en ontspanning, niet om mezelf "Te vinden" ofzoquote:Op maandag 15 juni 2009 15:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat zijn dan jouw lessen om te leren. Mijn ervaring is dat ik veel sterker ben als ik op niemand kan terugvallen
jaaa ging goedquote:
Alleen gaan is niet hetzelfde als onvoorbereid gaan. Mijn ervaring is, dat je met een beetje voorbereiding en gezond verstand je kwetsbaarheid drastisch afneemt.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:56 schreef KudFokker het volgende:
Het lijkt mij ook echt strak om in me eentje te gaan en andere te ontmoeten
Ik denk alleen dat ik hartstikke kwetsbaar zal zijn
Ok, dit gaat niets wordenquote:Op maandag 15 juni 2009 15:59 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Je moet vooral die uitspraken doen als ik de bal weer bij jou heb neergelegd.
Tof!quote:
Hmm als er dan iets mis gaat is er ook niemand om me tegen te houdenquote:Op maandag 15 juni 2009 15:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
jaaa afwachten hequote:
Wat voor voorbereidingen bedoel je danquote:Op maandag 15 juni 2009 15:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Alleen gaan is niet hetzelfde als onvoorbereid gaan. Mijn ervaring is, dat je met een beetje voorbereiding en gezond verstand je kwetsbaarheid drastisch afneemt.
Wat is er mis met nieuwe mensen dan? Als je zo communicatief vaardig bent, dan sta je toch zo met iemand te praten?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:00 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik ben ook niet zo van het alleen ergens naartoe gaan. De hele dag in mezelf praten wordt ook vervelend, ik ben een communicatief beestje.
Ja en nee. Ja, ik sta zo met iemand te praten. Maar zie mezelf dan weer niet voorstellen om maar daar te blijven slapen/eten/etc. Ik ben niet zo opdringerig, meer op mezelf. Ik zou wachten tot ik uitgenodigd werd.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:01 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wat is er mis met nieuwe mensen dan? Als je zo communicatief vaardig bent, dan sta je toch zo met iemand te praten?
Alsof jij een probleem hebt om onbekenden aan te spreken.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:56 schreef HeatWave het volgende:
Zou kunnen, mij lijkt het niets.
Ieder zijn ding he?.
Elk land heeft wel een topic in TRV. Tsjechië ook. Tussen de stickies van TRV staat een topic met daarin verwijzingen naar alle landen-, streken- en stedentopics. Moet je zelf maar even zoeken.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:57 schreef KudFokker het volgende:
Heb jij goede sites of topics over verhalen in Tsjechie voor mij?
Zorgen dat je telefoonnumer vd bank op een andere plek bewaard, zodat je je passen kunt blokkerenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat voor voorbereidingen bedoel je dan?
Wat wil je bijvoorbeeld doen tegen een overval / beroving ?
Waar had je een gesprek?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:01 schreef Carooltje79 het volgende:
jaaa afwachten heer waren nog 2 andere kandidaten zeiden ze, dus nog ff geduld
En hoe gaat het met jou?
hoi , goede middagquote:
Ja dat snap ik, maar je zit dan alsnog zonder geld, je kan niet bellen en ook niet ergens heen zonder paspoortquote:Op maandag 15 juni 2009 16:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zorgen dat je telefoonnumer vd bank op een andere plek bewaard, zodat je je passen kunt blokkeren
Je kan natuurlijk ook beginnen met een drankje ergens voordat je over dat slapen gaat beginnenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:03 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ja en nee. Ja, ik sta zo met iemand te praten. Maar zie mezelf dan weer niet voorstellen om maar daar te blijven slapen/eten/etc. Ik ben niet zo opdringerig, meer op mezelf. Ik zou wachten tot ik uitgenodigd werd.
OW, doe ik dat steeds fout. Thanks.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook beginnen met een drankje ergens voordat je over dat slapen gaat beginnen
Je mag best een handje helpen hoor.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:05 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat overkomt iedereen wel eens. Gaat vanzelf over
Bij de BAMquote:Op maandag 15 juni 2009 16:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waar had je een gesprek?
Met mij gaat het goed, ik heb vanmorgen ook een leuk gesprek gehad
hoi hoiquote:
Ons bedrijf doet het verzuim van de BAMquote:
Nee, dat is het hem dus ook niet. Voor mij is dat alleen niet iets wat ik wil doen op vakantie om van gezelschap voorzien te zijnquote:Op maandag 15 juni 2009 16:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Alsof jij een probleem hebt om onbekenden aan te spreken.
Juist dan moet je toch makkelijk contacten leggen?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:00 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik ben ook niet zo van het alleen ergens naartoe gaan. De hele dag in mezelf praten wordt ook vervelend, ik ben een communicatief beestje.
Levert vaak de mooiste situaties op.quote:Enige grote voordeel is dat je gruwelijk overal in kunt vergissen e.d. zonder dat ook maar iemand het weet.
![]()
Koop een goede reisgids (Lonely Planet, Rough Guide, of iets soortgelijks). Daarin lezen over de volgende streek / stad waar je heen gaat. Vaak staan en do's en don'ts in. Welke gedeelten bekend staan als gevaarlijk. Etcetera.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:01 schreef KudFokker het volgende:
Wat voor voorbereidingen bedoel je dan?
Wat wil je bijvoorbeeld doen tegen een overval / beroving ?
quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ons bedrijf doet het verzuim van de BAM![]()
Als je ooit ziek wordt heb ik je gegevens
Echt kerels spelen het in hun eentjequote:Op maandag 15 juni 2009 16:07 schreef erikje14 het volgende:
als ik op reis zou gaan zou ik wel een dagvullend programma nodig hebben, ik zou echt niets te doen weten verder. Beetje aan 't strand hangen(tenzij we gaan beachvolleyen, maar goed daar heb je meer dan 1 persoon voor nodig
)
Gewoon gezond verstand gebruiken en dan zit eht meestal wel goed met dat soort dingen KF.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja wees eerlijk, je zal toch eerder berooft worden in je eentje dan wanneer je met meerdere bent...
Lijkt me best kut als je van je paspoort en geld 'en mobiel berooft bent als je in je eentje bent in een land waar je de taal niet spreekt.
ja is een project voor 2 jaar, als projectassistente, valt onder bouwquote:
Heel veel valentijnskaarten sturen natuurlijkquote:Op maandag 15 juni 2009 16:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]![]()
en wat ben jij daarmee van plan dan![]()
Ik zou echt eraan moeten wennen niemand om me heen te hebben. Ik heb nu vrijjwel altijd mensen om me heen. Alleen is toch in zekere mate ook alleen op zo'n reis. Voor ik met Jan en Alleman ga ouwehoeren zijn we echt een paar weken verder.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:08 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Juist dan moet je toch makkelijk contacten leggen?
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:09 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Heel veel valentijnskaarten sturen natuurlijk![]()
Daarvoor heb je meerdere bankpasjes, ook nog je identiteitsbewijs, travellers cheques, kopiëen van je paspoort, etc. En die dingen doe je op verschillende plaatsen. Dus niet alles in één portemonnee.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:05 schreef KudFokker het volgende:
Ja dat snap ik, maar je zit dan alsnog zonder geld, je kan niet bellen en ook niet ergens heen zonder paspoort
Ben niet zo'n behulpzaam typequote:Op maandag 15 juni 2009 16:06 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Je mag best een handje helpen hoor.
Mooi zo!quote:Op maandag 15 juni 2009 15:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Bels![]()
![]()
jaaa hoor alles goedwas een leuk gesprek vanmorgen
En hoest met jou?
Leuk toch?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:07 schreef Carooltje79 het volgende:
Bij de BAMhaha
oei dus voor jou ook nog ff spannend afwachten
Oh, dan zit je voor je leven goed daar, alles is bij hun tijdelijkquote:Op maandag 15 juni 2009 16:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja is een project voor 2 jaar, als projectassistente, valt onder bouw
ohw jeeee... lekker klusje dusquote:Op maandag 15 juni 2009 16:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mooi zo!![]()
Goed hoor, alleen een niet al te slimme klant net die is gaan testen in de productieomgeving en die heeft het verknald omdat hij afwijkte van instructies. En er is geen back-up gemaakt zoals wij aangaven en ze zijn ook niet in een testomgeving gaan zitten. Dus die krijgen een zeer fikse rekening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |