Ik heb vanmorgen besloten dat te gaan doenquote:Op maandag 15 juni 2009 15:41 schreef HeatWave het volgende:
In je eentje op vakantie zou ik ook vertikken hoor, ben echt niet verlegen ofzo, maar dat zou ik echt niet trekken
mag ik de motor erik?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:42 schreef KudFokker het volgende:
Geen zoenen, geen seks, geen vakantie, niet uitgaan....
Woon je in een klooster Erikje 14 ?
Ik zou mezelf voor de eerst intercity gooien die ik langs zie rijden
je denkt erover. die besluiten kennen we nou welquote:Op maandag 15 juni 2009 15:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen besloten dat te gaan doen
Ik denk juist dat het wel goed is om jezelf te leren kennen
Weet je hoe cool dat isquote:Op maandag 15 juni 2009 15:41 schreef HeatWave het volgende:
In je eentje op vakantie zou ik ook vertikken hoor, ben echt niet verlegen ofzo, maar dat zou ik echt niet trekken
quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 15:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, vandaag 1.000 euro apart gezet voor dit doelquote:Op maandag 15 juni 2009 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
je denkt erover. die besluiten kennen we nou wel
quote:Op maandag 15 juni 2009 15:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik spreek ook niet namens julliequote:
Singlesreis zou misschien wat voor jou zijn. Zet je over een hoop gêne heen, denk ikquote:Op maandag 15 juni 2009 15:40 schreef erikje14 het volgende:
mjah, toevallig komende week moet ik mee met de hele familie naar de Ardennen![]()
In je 1tje op vakantie lijkt me nog vervelender
Oow, maar dat is een ander verhaal. Ik ben sowieso nog niet heel vaak single op vakantie geweest, dus dat heb ik ook nietquote:Op maandag 15 juni 2009 15:42 schreef DrMarten het volgende:
Jawel, bedoelde meer dat ik al een tijdje niet op vakantie ben geweest en dus ook niet dat hele vakantieliefde gebeuren heb.
Het lijkt me heel raar, maar als je bijvoorbeeld de reisverslagen van BHFH leest, dan kan het ook heel gaaf zijn.quote:
Ik heb me er nog niet helemaal in verdiept, maar in de eerste instantie zat ik te denken om rond te trekken in Tsjechie of Kroatie (de puntjes op de e doen het niet door de keyboard instellingenquote:Op maandag 15 juni 2009 15:44 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Goed planWaar ga je heen en hoe lang en georganiseerd?
Lijkt mij ook tof. Zit er nog steeds over te denken dat eens te gaan doen. Is ook goed voor mij, namelijkquote:
Maybe.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:35 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik geloof dat je daar best samen uit kan komen als je er beiden voor gaat
Beetje respect KF voor iemand anders leven he. Niet meteen met voor de trein gooien zeggen enzo.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:42 schreef KudFokker het volgende:
Wat is gênequote:Op maandag 15 juni 2009 15:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Singlesreis zou misschien wat voor jou zijn. Zet je over een hoop gêne heen, denk ik
[..]
Oow, maar dat is een ander verhaal. Ik ben sowieso nog niet heel vaak single op vakantie geweest, dus dat heb ik ook niet
Het was meer een grapje, en mijn eigen mening hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 15:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Beetje respect KF voor iemand anders leven he. Niet meteen met voor de trein gooien zeggen enzo.
EN trouwens dat dik gedrukte was 50 jaar geleden nog heel wat. Dan was je een man van god en genoot je zeer veel respect in de samenleving
Dat dusquote:
quote:
Alleen zijn heeft zoveel voordelen, maar ook één groot nadeel. Dat is dat als je weer terug bent in NL, je hebt met niemand kan delen. Je kunt je verhalen wel vertellen, maar niet het leuke-herinneringen-ophalen-en-weer-dubbel-liggen delen. Maar ik ga zoveel liever alleen dan met vrienden die ik super leuk vind, maar niet 24/7 om me heen kan verdragen.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:45 schreef DrMarten het volgende:
Het lijkt me heel raar, maar als je bijvoorbeeld de reisverslagen van BHFH leest, dan kan het ook heel gaaf zijn.
Zou misschien volgend jaar eens kunnen, zou niet weten waarheen maar ik zal eens wat googlenquote:Op maandag 15 juni 2009 15:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Singlesreis zou misschien wat voor jou zijn. Zet je over een hoop gêne heen, denk ik
[..]
Oow, maar dat is een ander verhaal. Ik ben sowieso nog niet heel vaak single op vakantie geweest, dus dat heb ik ook niet
Geweldige postquote:
Ooh nog nooit gelezen, maar komt dus van het woord 'genant' af ?quote:
Als je er niet open voor staat moet je er ook niet aan beginnen. Maar het kan écht wel werken weet ik uit ervaring.quote:
ligt geen spoorlijn op flakkeequote:Op maandag 15 juni 2009 15:42 schreef KudFokker het volgende:
Ben van orgine wel katholiek btw, maar zeker niet streng opgevoed of aan regels gehouden hoor.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Beetje respect KF voor iemand anders leven he. Niet meteen met voor de trein gooien zeggen enzo.
EN trouwens dat dik gedrukte was 50 jaar geleden nog heel wat. Dan was je een man van god en genoot je zeer veel respect in de samenleving
Dat is ook zoquote:Op maandag 15 juni 2009 15:49 schreef erikje14 het volgende:
[..]
ligt geen spoorlijn op flakkee
En ik mag eingelijk niet klagen, ben gezon, heb werk een huis en te eten
Ik zeg niet dat het niet kan, ik heb gewoon iemand met overtuigingskracht nodig.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als je er niet open voor staat moet je er ook niet aan beginnen. Maar het kan écht wel werken weet ik uit ervaring.
Ik ben nog nooit alleen op vakantie geweest, dus kan ook niet aangeven wat ik liever zou doen. Maar heb ook niet noodzakelijkerwijs de behoefte om weg te gaan.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:48 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Alleen zijn heeft zoveel voordelen, maar ook één groot nadeel. Dat is dat als je weer terug bent in NL, je hebt met niemand kan delen. Je kunt je verhalen wel vertellen, maar niet het leuke-herinneringen-ophalen-en-weer-dubbel-liggen delen. Maar ik ga zoveel liever alleen dan met vrienden die ik super leuk vind, maar niet 24/7 om me heen kan verdragen.
Ik doe toch verdomme mijn bestquote:Op maandag 15 juni 2009 15:52 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik zeg niet dat het niet kan, ik heb gewoon iemand met overtuigingskracht nodig.
De voordelen snap ik wel ja. Maar ik vind het gewoon prettig om gewoon wel altijd iemand erbij te hebben om mee te gaan stappen etcquote:Op maandag 15 juni 2009 15:53 schreef Howl het volgende:
Ik ga over 3 maanden ook weer in mijn eentje op vakantie, ergens ver weg, waarschijnlijk Japan of Indonesië. Als je slaapt in de gezellige backpacker hostels, dan ontmoet je veel andere reizigers. En je hoeft met niemand anders rekening te houden.
Ik was al klaar, als je nu nog niet enthousiast genoeg bent, dan gaat het ook nooit komenquote:Op maandag 15 juni 2009 15:53 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik ben nog niet geheel overtuigd, maar ik luister.
Mensen die het begrijpenquote:Op maandag 15 juni 2009 15:53 schreef Howl het volgende:
Ik ga over 3 maanden ook weer in mijn eentje op vakantie, ergens ver weg, waarschijnlijk Japan of Indonesië. Als je slaapt in de gezellige backpacker hostels, dan ontmoet je veel andere reizigers. En je hoeft met niemand anders rekening te houden.
quitter.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik was al klaar, als je nu nog niet enthousiast genoeg bent, dan gaat het ook nooit komen
Niks mis mee. Went zo. En alleen is een groot woord. Je komt altijd anderen tegen.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:41 schreef HeatWave het volgende:
Daarvoor heb je TRV. Hele topics over / van mensen die alleen op reis gingen.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:48 schreef heksehiel het volgende:
Alleen zijn heeft zoveel voordelen, maar ook één groot nadeel. Dat is dat als je weer terug bent in NL, je hebt met niemand kan delen. Je kunt je verhalen wel vertellen, maar niet het leuke-herinneringen-ophalen-en-weer-dubbel-liggen delen. Maar ik ga zoveel liever alleen dan met vrienden die ik super leuk vind, maar niet 24/7 om me heen kan verdragen.
en wat doe je zoal daar dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]vorig jaar in me eentje naar Griekenland geweest
Neem je imaginary friend mee.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De voordelen snap ik wel ja. Maar ik vind het gewoon prettig om gewoon wel altijd iemand erbij te hebben om mee te gaan stappen etc.
Zou kunnen, mij lijkt het nietsquote:Op maandag 15 juni 2009 15:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Niks mis mee. Went zo. En alleen is een groot woord. Je komt altijd anderen tegen.
Waarom denk je dat?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:56 schreef KudFokker het volgende:
Het lijkt mij ook echt strak om in me eentje te gaan en andere te ontmoeten
Ik denk alleen dat ik hartstikke kwetsbaar zal zijn
Heb jij goede sites of topics over verhalen in Tsjechie voor mijquote:Op maandag 15 juni 2009 15:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Niks mis mee. Went zo. En alleen is een groot woord. Je komt altijd anderen tegen.
[..]
Daarvoor heb je TRV. Hele topics over / van mensen die alleen op reis gingen.
Dat zijn dan jouw lessen om te leren. Mijn ervaring is dat ik veel sterker ben als ik op niemand kan terugvallenquote:Op maandag 15 juni 2009 15:56 schreef KudFokker het volgende:
Ik denk alleen dat ik hartstikke kwetsbaar zal zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |