quote:
Succes daarmee hequote:Op maandag 15 juni 2009 10:36 schreef HeatWave het volgende:
Zal eens tijd worden!
* HeatWave gaat lekker zitten en wacht.
Op?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:36 schreef HeatWave het volgende:
Zal eens tijd worden!
Nou ja ik wilde gister langs gaan maar ik hoorde maar nietsquote:
* rival gaat lekker naast je zitten en wachtquote:Op maandag 15 juni 2009 10:36 schreef HeatWave het volgende:
Zal eens tijd worden!
Ik zat gisteren lekker op de nieuwmarkt aan het bierquote:Op maandag 15 juni 2009 10:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja ik wilde gister langs gaan maar ik hoorde maar niets
Kon ook zijn omdat het zo achterlijk druk was op #fok
JA JIJ!quote:Op maandag 15 juni 2009 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zat gisteren lekker op de nieuwmarkt aan het bier.
Dan was het vast gezelligquote:Op maandag 15 juni 2009 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent wel sexyquote:Op maandag 15 juni 2009 10:45 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben niet sexy dus ik neem ook geen initiatief
Had je even moeten bellen, hadden we vrijdag voortgezetquote:
Bij die geile serveerster?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die was er niet. En geen plek daarquote:
Amsterdamquote:
Hey! Hoe is het?quote:
Whehehehequote:Op maandag 15 juni 2009 10:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Had je even moeten bellen, hadden we vrijdag voortgezet
Vissen.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:45 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben niet sexy dus ik neem ook geen initiatief
Vangst.quote:
quote:
quote:
Ik ben gewoon wel eens vriendelijkquote:
Helaas, komende vrijdag dan maar weerquote:
Tof!quote:Op maandag 15 juni 2009 10:55 schreef KudFokker het volgende:
Ooh en ik heb besloten om in het najaar in mijn eentje 2 weken door Tsjechië te trekken
Hoe was het vorige week trouwens tijdens de landmachtdagen?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:55 schreef KudFokker het volgende:
Ooh en ik heb besloten om in het najaar in mijn eentje 2 weken door Tsjechië te trekken
Ik ben niet geweestquote:Op maandag 15 juni 2009 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe was het vorige week trouwens tijdens de landmachtdagen?
een gedachte is geen besluitquote:Op maandag 15 juni 2009 10:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben niet geweest
Zie toch wel een mooie cariere in de IT voor me liggen
Hmm mooi gezegdequote:
En nietszeggendquote:Op maandag 15 juni 2009 11:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm mooi gezegde
Nja heb er nu wel vertrouwen invind dit ook steeds leuker worden
Mijn nieuwe signature is echt positief trouwens
Zorgen dat je goed ontbeten hebtquote:Op maandag 15 juni 2009 11:04 schreef Nouk84 het volgende:
Hebben jullie hier nog goede tips voor het voorbereiden van sollicitatiegesprek?
Goed het bedrijf kennen. De functie ook natuurlijk en zelf nog eens alle mogelijke vragen die ze je gaan stellen eens op papier zetten en beantwoorden.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:04 schreef Nouk84 het volgende:
Hebben jullie hier nog goede tips voor het voorbereiden van sollicitatiegesprek?
Ik had tussen dit werk en mijn vorige werk op 1 dag 4 sollicitaties en was voor alle 4 uitgekozenquote:Op maandag 15 juni 2009 11:04 schreef Nouk84 het volgende:
Dat is best een goeie tip btw - als je zelfverzekerd naar binnen gaat sta je zo veel sterkerquote:Op maandag 15 juni 2009 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
Zorgen dat je goed ontbeten hebt
en alvast bedenken dat die man blij mag zijn als jij na het gesprek besluit om daar te komen werken
Tof is dat!quote:Op maandag 15 juni 2009 11:07 schreef KudFokker het volgende:
Ik had tussen dit werk en mijn vorige werk op 1 dag 4 sollicitaties en was voor alle 4 uitgekozenzelfs voor 1 functie waar 60 man voor op gesprek waren en ik niet eens de goede opleiding voor had gedaan
mijn baas zat bij die gesprekken en zei dat hij nog nooit iemand zo goed een sollicitatie had zien doen
vond het echt leuk om te horen
Ik ga even voor je opzoeken wat ik gevolgd heb, staat op de site van mijn deta bureau
Het is een vrouw. I'm doomedquote:Op maandag 15 juni 2009 11:06 schreef rival het volgende:
Zorgen dat je goed ontbeten hebt
en alvast bedenken dat die man blij mag zijn als jij na het gesprek besluit om daar te komen werken
Ja, daar ben ik nu mee bezig.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:06 schreef Belsezar het volgende:
Goed het bedrijf kennen. De functie ook natuurlijk en zelf nog eens alle mogelijke vragen die ze je gaan stellen eens op papier zetten en beantwoorden.
Dat doe ik altijd.
Dat kan ik me voorstellen, maar ik ben écht een ramp in sollicitatiegesprekkenquote:
tieten recht leggen, ijsblokje over de tepels en een decolete met pushup..... Of bedoelde je dit serieusquote:Op maandag 15 juni 2009 11:04 schreef Nouk84 het volgende:
Niet in de mijnequote:Op maandag 15 juni 2009 11:11 schreef KudFokker het volgende:
De vraag "waar zie je jezelf over X jaar " komt echt in élk gesprek voor
Succes vandaagquote:Op maandag 15 juni 2009 11:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is een vrouw. I'm doomed
[..]
Ja, daar ben ik nu mee bezig.
[..]
Dat kan ik me voorstellen, maar ik ben écht een ramp in sollicitatiegesprekken
Vond het echt goed om te horenquote:Op maandag 15 juni 2009 11:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tof is dat!
Kleine kanttekening is wel dat de gesprekken voor detachering iets anders zijn dan sollicitatiegesprekken
Ik kan die vraag echt niet beantwoorden. Ik ben best ambitieus, maar toch zie ik het allemaal welquote:Op maandag 15 juni 2009 11:11 schreef KudFokker het volgende:
Gaat goedquote:Op maandag 15 juni 2009 11:12 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Niet in de mijneHoe is het met je?
quote:Op maandag 15 juni 2009 11:12 schreef kwaakvaak het volgende:
tieten recht leggen, ijsblokje over de tepels en een decolete met pushup..... Of bedoelde je dit serieus
Thanks!quote:
Net of je weet waar je over 10 jaar bent. Zo'n kulvraag.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:11 schreef KudFokker het volgende:
Ik zou het ergens opschrijven, want als je het hier wilt teruglezenquote:Op maandag 15 juni 2009 11:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Dit doet mij denken dat ik eigenlijk 1 deze dagen een sollicitatiebrief moet schrijvenNiet vergeten!!
Heksje!quote:Op maandag 15 juni 2009 11:12 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Niet in de mijneHoe is het met je?
Het is ook echt een kut vraag, maar ze willen gewoon zien of je ambitieus bentquote:Op maandag 15 juni 2009 11:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Net of je weet waar je over 10 jaar bent. Zo'n kulvraag.
Ik beantwoord in een sollicitatiegesprek gewoon de vragen die ze stellen precies zoals in een normaal gesprekZo moeilijk is een gesprek voeren toch niet? Dat opgeprikte gedoe met obligate antwoorden is niets voor mij
Goed te horen, dus het ongeluk een beetje van je af kunnen zetten?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gaat goed!
Lekker actief en plezierig weekend gehad..
Hoe is het met jou ?
Haha sorry manquote:Op maandag 15 juni 2009 11:16 schreef getl0st het volgende:
Goedemorgen getl0st.. dag iedereen..
Wat een warm onthaal!
quote:Op maandag 15 juni 2009 11:15 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zou het ergens opschrijven, want als je het hier wilt teruglezen
Jij hebt wat gemist op defqonquote:Op maandag 15 juni 2009 11:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gaat goed!
Lekker actief en plezierig weekend gehad..
Hoe is het met jou ?
Goedemorgen!quote:Op maandag 15 juni 2009 11:16 schreef getl0st het volgende:
Wat een warm onthaal!
Ja heb er het meest over gepraat met mijn beste vriend.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Goed te horen, dus het ongeluk een beetje van je af kunnen zetten?
Damn, dat geloof ik ook. Had ik graag willen zijnquote:
Spannend!!!! Wat betreft tips, gewoon over je heen laten komen en de kamer inlopen met een grote, open glimlach. Wees jezelf, dan komt het zeker weten goedquote:
Ja ik hoorde het alquote:
Hoi GLquote:Op maandag 15 juni 2009 11:16 schreef getl0st het volgende:
Wat een warm onthaal!
Jij hebt wat gemist in de kroeg vrijdag!quote:
Wat dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij hebt wat gemist in de kroeg vrijdag!
Jup! Heb zowaar weer eens een boek uitgelezen, in de zon gezeten, gesport en lekker gerelaxed. Alhoewel de weekenden nu wel weer wat spannender mogen worden. Op een gegeven momet wordt het een beetje saai. Ik heb zin om te datenquote:
Goed, wanneer spreken we af?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:21 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jup! Heb zowaar weer eens een boek uitgelezen, in de zon gezeten, gesport en lekker gerelaxed. Alhoewel de weekenden nu wel weer wat spannender mogen worden. Op een gegeven momet wordt het een beetje saai. Ik heb zin om te daten
Dat klinkt fijn. Herkenning en erkenning en kunnen delenquote:Op maandag 15 juni 2009 11:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja heb er het meest over gepraat met mijn beste vriend.
Hij heeft zijn eigen vader een de eettafel aan een hartaanval zien overlijdendus hij had goede tips voor me.
Hij vertelde ook precies hoe ik me voelde
Sukkels!quote:Op maandag 15 juni 2009 11:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het al
Paar vrienden van me waren 22:30 naar huis gegaan zodat ze nog uit kondenwerd een leuke avond
Wie draaide het beste dan ?
Dat festival waar ik het laatst over had, in Hoorn, wordt gezien als een mini Defqonook aan het strand en een goede line-up, alleen maar 5.500 man
Wat een heerlijkheidquote:Op maandag 15 juni 2009 11:22 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Aber Naturlich. [ afbeelding ]
Op welke dames doelt de TT eigenlijk?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:22 schreef KudFokker het volgende:
De volgende TT wordt zeker ' [Singles] Waar de sexy dames vissen ! '
Daar zal je nooit achterkomenquote:
Dana is tof! Een vriend van mij heeft de een hele tijd met haar staan pratenquote:Op maandag 15 juni 2009 11:22 schreef getl0st het volgende:
Ik heb meer dan genoten van Dana.. die draaide gewoon lekker strak achter elkaar harde platen
Tally nam initiatief en cue ook geloof ikquote:Op maandag 15 juni 2009 11:23 schreef getl0st het volgende:
[..]
Op welke dames doelt de TT eigenlijk?
HH en .. ?
Ooh, in het vorige topic werd gezegd dat vrouwen nooit initiatief namenquote:Op maandag 15 juni 2009 11:23 schreef getl0st het volgende:
[..]
HH en .. ?
Ok, zal eens wat leuks verzinnen om samen te gaan doenquote:Op maandag 15 juni 2009 11:24 schreef heksehiel het volgende:
[..]
We kunnen wel een keertje wat leuks gaan doenKom jij maar met een leuk plan.
Wat is er met mij?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:23 schreef getl0st het volgende:
[..]
HH en .. ?
Die waren ook magistraal op Decibel Outdoor 2008quote:Op maandag 15 juni 2009 11:23 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Blue was inderdaad briljant.
Grey met Charly Lownoise & Mental Theo ook.
Die heb ik gemistquote:Op maandag 15 juni 2009 11:23 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Blue was inderdaad briljant.
Grey met Charly Lownoise & Mental Theo ook.
Ok, dan hoor ik het welquote:Op maandag 15 juni 2009 11:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok, zal eens wat leuks verzinnen om samen te gaan doen
Dat je sexy bent en initiatief neemt aldus de TT.quote:
Ik ben niet sexy hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 11:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tally nam initiatief en cue ook geloof ik
ik ookquote:Op maandag 15 juni 2009 11:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar wat pics nu HH
Beetje jammer, dat ALS ik dan eindelijk een keer initiatief neem er niet op ingegaan wordtquote:Op maandag 15 juni 2009 11:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat je sexy bent en initiatief neemt aldus de TT.
true that!quote:Op maandag 15 juni 2009 11:28 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Beetje jammer, dat ALS ik dan eindelijk een keer initiatief neem er niet op ingegaan wordt
Count on itquote:
Idemquote:Op maandag 15 juni 2009 11:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar wat pics nu HH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Evil Activities ook inderdaad gezien.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:26 schreef getl0st het volgende:
[..]
Die heb ik gemist
Ook nog geen liveset van gevonden..
Gister wel van bijna alle anderen een liveset gevonden
Ow en Evil Activities heb ik ook nog wel even van genoten
quote:Op maandag 15 juni 2009 11:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
IdemditoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag gedaan![]()
quote:Op maandag 15 juni 2009 11:28 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Beetje jammer, dat ALS ik dan eindelijk een keer initiatief neem er niet op ingegaan wordt
Main was idd bagger.. enige voordeel was het heerlijke zonnetje en een rustige bar voorinquote:Op maandag 15 juni 2009 11:29 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Evil Activities ook inderdaad gezien.
Blue-toppers: Brennan Heart, (1/2) Zatox, Frontliner, Tatanka
Grey: Charly Lownoise & Mental Theo
Purple: Atmosfears & Beat Providers
Black: Evil Activities en Endymion
Er was teveel te zien en te weinig tijd.
Main was kut, iedereen stond te ouwehoeren.
Nee, maar ik weet wat je bedoeltquote:Op maandag 15 juni 2009 11:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij hebt ook initiatief genomen en er wordt niet op je ingegaan?
quote:Op maandag 15 juni 2009 11:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
IdemDito. Wil je ze naakt of met kleding aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb al zat datetips gegeven Belsquote:Op maandag 15 juni 2009 11:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]Ik ga er wel op in. Ik wil alleen wat origineels verzinnen om te gaan doen. En dat kan ik nu zo snle niet op kantoor.
Nou kijk eens aanquote:Op maandag 15 juni 2009 11:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]Ik ga er wel op in. Ik wil alleen wat origineels verzinnen om te gaan doen. En dat kan ik nu zo snle niet op kantoor.
Met kleding is primaquote:Op maandag 15 juni 2009 11:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dito. Wil je ze naakt of met kleding aan?
Goed boekquote:Op maandag 15 juni 2009 11:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
* bestelt bij bol.com het boek "he's just not that into you'
Met kledingquote:Op maandag 15 juni 2009 11:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
GMTA met Ripquote:
Goed idee!quote:Op maandag 15 juni 2009 11:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb al zat datetips gegeven Bels
Spreek anders af op de Parade
In dit geval was het boek 10 keer leuker en realistischer dan de film andersquote:
Maar ik hou niet zo van zulke boekenquote:Op maandag 15 juni 2009 11:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
In dit geval was het boek 10 keer leuker en realistischer dan de film anders
ik wil je gezicht, wat hij wilt weet ik nietquote:Op maandag 15 juni 2009 11:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Die film was idd echt kudtquote:Op maandag 15 juni 2009 11:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is ook niet voor jou bedoeldquote:Op maandag 15 juni 2009 11:35 schreef getl0st het volgende:
[..]
Maar ik hou niet zo van zulke boeken
doe mij maar dan brown boeken
Het boek is wel te doen dus?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar jij bent mijn broertje, dus dat wordt een date zonder sexquote:Op maandag 15 juni 2009 11:30 schreef Belsezar het volgende:
Ik ga er wel op in. Ik wil alleen wat origineels verzinnen om te gaan doen. En dat kan ik nu zo snel niet op kantoor.
Trainze man !quote:Op maandag 15 juni 2009 11:37 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik ga er weer even vantussen. De sportschool wacht op me.
Het boek is grappig, ik heb het al aan verschillende vriendinnen gegevenquote:
Hadden we dat idee niet al lang laten varen dan? Zo niet, dan bij dezequote:Op maandag 15 juni 2009 11:36 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar jij bent mijn broertje, dus dat wordt een date zonder sex
Dus aanrader? Dan ga ik 'm echt bestellen.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, vind ik welquote:Op maandag 15 juni 2009 11:38 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dus aanrader? Dan ga ik 'm echt bestellen.
Ok we vinden wel wat anders leuksquote:Op maandag 15 juni 2009 11:37 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Klinkt als een planAlhoewel ik ook al met Air zou gaan. Dus zullen we iets anders gaan doen?
Dat jij niet meer met Kluts hebt, wil niet zeggen dat alles daarmee veranderd. Nee, ik vind die status van 'zusje' veel te leukquote:Op maandag 15 juni 2009 11:37 schreef Belsezar het volgende:
Hadden we dat idee niet al lang laten varen dan? Zo niet, dan bij deze
Gewoon beiden naar ParkPopquote:Op maandag 15 juni 2009 11:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok we vinden wel wat anders leuksEr is zat te doen, dus dat moet lukken. Vanavond eens internet afgaan op leuke evenementen enzo.
Had B. iets met kluts?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:39 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat jij niet meer met Kluts hebt, wil niet zeggen dat alles daarmee veranderd. Nee, ik vind die status van 'zusje' veel te leuk
Sport zequote:Op maandag 15 juni 2009 11:37 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik ga er weer even vantussen. De sportschool wacht op me.
Hehe, ok. Ik zal je veilige gevoel als zusje niet aantasten danquote:Op maandag 15 juni 2009 11:39 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat jij niet meer met Kluts hebt, wil niet zeggen dat alles daarmee veranderd. Nee, ik vind die status van 'zusje' veel te leuk
Die wist je al hoor Rip, je hebt je lijstje niet goed bijgewerkt.quote:
Ok, PP valt af.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:42 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Das de 28e toch? Dan mag ik eindelijk weer mijn veel te mooie neefje knuffelen
Weet ik het?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoe was de meet van vrijdag eigenlijk en wie waren er allemaal?
Een meet zonder HWquote:
Ja, meer meets waar ik niet heenga dan wel gelukkigquote:
Die was erg gezelligquote:Op maandag 15 juni 2009 11:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoe was de meet van vrijdag eigenlijk en wie waren er allemaal?
Anders blijf je zo bezigquote:Op maandag 15 juni 2009 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, meer meets waar ik niet heenga dan wel gelukkig.
jaquote:
quote:
quote:
Ik, murm, venco, snuit en kingmobquote:
Het spijt me, ik heb een beetje mijn land aan haar lot overgelaten!quote:
Wat zoek je?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:56 schreef Ang3l het volgende:
Valt 'r hier nog iets te halen de laatste tijd?
Ik ga niet!quote:Op maandag 15 juni 2009 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja.
Niet aankomend weekend maar het weekend erna wel 2 meets, de FPcrew en daarna dus Parkpop.
Aankomend weekend zou ik, dacht ik, naar de FC meet gaan, maar dan zit ik in Nijmegeb, bij Metallica etc.
Jaja, elke keer weer he. Die praatjesquote:Op maandag 15 juni 2009 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het spijt me, ik heb een beetje mijn land aan haar lot overgelaten!
So many men, so little time!
ja, waarheen niet.,quote:
Ben jij nog single dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:56 schreef Ang3l het volgende:
Valt 'r hier nog iets te halen de laatste tijd?
ALLEMAAL HW. Alles!quote:Op maandag 15 juni 2009 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, waarheen niet.,
Parkpop
Metallica
Crewmeet?.
Zo, doe maar ruig, gewoon overal niet heengaanquote:
Sorry voor de erg late reactiequote:
Haha, no problemquote:Op maandag 15 juni 2009 12:03 schreef Civilian het volgende:
Sorry voor de erg late reactie
Ja hier is 't wel goed, maar ben kapot.. Heb maar 1 dagje weekend gehad en de rest van de afgelopen week gewerkt![]()
En moet morgenvroeg om 9 uur in Haarlem staan dus morgen ben ik er nog erger aan toe
Hoe is 't met jou?
Goed hequote:Op maandag 15 juni 2009 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo, doe maar ruig, gewoon overal niet heengaan.
I knowquote:
Maar het land kan het wel even zonder me.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jaja, elke keer weer he. Die praatjes
Dat zeker!quote:Op maandag 15 juni 2009 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar het land kan het wel even zonder me.
We hebben een sterk volk, wat ik al lurkend in de gaten hou.
Heeeendig! Ik wil ze de kost nie geve die ik al geturned heb met ene kratje bierquote:Op maandag 15 juni 2009 12:14 schreef Ripley het volgende:
Als de vrouwen geturnd kunnen worden hier, moet dat ook kunnen met de mannen Ang3l
Ik hou een oogje in het zeil hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 12:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat zeker!
En gelukkig lig je op de loer mocht je nodig zijn
Van de singles? Vertel op, dat staat nog niet op mijn lijstjequote:Op maandag 15 juni 2009 12:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heeeendig! Ik wil ze de kost nie geve die ik al geturned heb met ene kratje bier
Nee nie van de singles nee.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Van de singles? Vertel op, dat staat nog niet op mijn lijstje
quote:Op maandag 15 juni 2009 12:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nie van de singles nee.
Dat komt pas de 26e, de eerste.
Beetje laat maar succes!quote:
success meisie!quote:
Dat heeft weinig te maken met sociaal contact, maar vooral met lichamelijk contact.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:58 schreef erikje14 het volgende:
anyway sociale contacten moet je leren en ik ben er gewoon nooit mee begonnen
Ik zou nooi zomaar m'n arm rond iemand doen of zo, dat ben ik gewoon helemaal niet gewend, sterker nog kan me niet heugen dat ik dat ooit gedaan heb.
Mooie tijd om te beginnen dusquote:Op maandag 15 juni 2009 12:58 schreef erikje14 het volgende:
anyway sociale contacten moet je leren en ik ben er gewoon nooit mee begonnen
Ik zou nooi zomaar m'n arm rond iemand doen of zo, dat ben ik gewoon helemaal niet gewend, sterker nog kan me niet heugen dat ik dat ooit gedaan heb.
van huis uit zeker niet, maar ik weet niet beter iigquote:Op maandag 15 juni 2009 13:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat heeft weinig te maken met sociaal contact, maar vooral met lichamelijk contact.
Misschien ben je dat ook van huis uit niet gewend?
ouders die vroeger veel met je knuffelden.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:03 schreef erikje14 het volgende:
kan me daar ook zo 123 niet iets bij voorstellen hoe je dat uit je thuissituatie mee zou moeten krijgen.
Als je met een dame babbelt in de kroeg en je bent al even in gesprek en ze rent niet gillent weg, dan kan je ook gerust even je hand op haar schouder leggen oid. gewoon iets simpels. een kleine aanraking.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:04 schreef erikje14 het volgende:
Denk je dat ik aan iemand kan zien hoe of wat
quote:Op maandag 15 juni 2009 13:04 schreef erikje14 het volgende:
[..], maar makkelijker gezegd dan gedaan. Denk je dat ik aan iemand kan zien hoe of wat
Dat bijvoorbeeld, kan al een begin zijn.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:06 schreef rival het volgende:
[..]
ouders die vroeger veel met je knuffelden.
ouders die elkaar nog steeds knuffelen
stoeien met broertjes / zusjes/vrienden
sporten waarbij lichamelijk contact is bv judo.
enz enz enz
Ik had Vrijdag en Zaterdag 'n conventie in Nieuwegein, en die zijn best vermoeiend en stoffigquote:Op maandag 15 juni 2009 12:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, no problem![]()
Jeetje, waarom?Ik ook trouwens, maar dat had een andere reden
Vroeg naar bed vanavond
Met mij goed, heb over een uur een sollicitatie, dus spannend
Ik ook niet! Hij zegt zelf dat ie heel leuk is de hele tijd, dus ik ben dan wel benieuwd naar jouw recensiequote:
Vlindertjes?quote:Op maandag 15 juni 2009 13:24 schreef MaJo het volgende:
date was leuk duslekker gekletst en roseejes gedronken
komt wel een vervolg aan
Ik hou niet zo van mensen die op hun eigen toeter blazen (behalve als dat betekent dat ze heel lenig zijn).quote:Op maandag 15 juni 2009 13:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook niet! Hij zegt zelf dat ie heel leuk is de hele tijd, dus ik ben dan wel benieuwd naar jouw recensie
Het is natuurlijk de vraag of judo (om je eigen voorbeeld maar even te lenen) nu echt dé voorbereiding daar op is. Alhoewel het van diverse contactsporten die zo bij mij opkomen wel één van de betere isquote:Op maandag 15 juni 2009 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
Als je met een dame babbelt in de kroeg en je bent al even in gesprek en ze rent niet gillent weg, dan kan je ook gerust even je hand op haar schouder leggen oid. gewoon iets simpels. een kleine aanraking.
je zal merken dat dat helemaal zo eng nie is
Ik probeer op zo'n moment gewoon zsm zoveel mogelijk voorbeelden te postenquote:Op maandag 15 juni 2009 13:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is natuurlijk de vraag of judo (om je eigen voorbeeld maar even te lenen) nu echt dé voorbereiding daar op is. Alhoewel het van diverse contactsporten die zo bij mij opkomen wel één van de betere is.
Het schept verwachtingen hequote:Op maandag 15 juni 2009 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van mensen die op hun eigen toeter blazen (behalve als dat betekent dat ze heel lenig zijn).
Waarbij het mijn dankbare taak is die weer uit context te trekkenquote:Op maandag 15 juni 2009 13:29 schreef rival het volgende:
Ik probeer op zo'n moment gewoon zsm zoveel mogelijk voorbeelden te posten
Het is een manier, ja. Ik houd niet van contactsporten en ben (dus?) ook geen allemansvriend qua knuffelen/aanraken. Om maar een stapje in een constructieve richting te doen.quote:Het zorgt er iig voor dat aanrakingen met anderen gewoon als normaal gaan voelen toch
Misschien kan Ang3l het wel compenserenquote:Op maandag 15 juni 2009 13:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
qua lenigheid kan ik alvast zeggen dat het vies tegen valt...
Who knows, ik heb iig wel zin in de 26e!quote:Op maandag 15 juni 2009 13:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien kan Ang3l het wel compenseren
Mijn slaapbank piept, dus als je rare fratsen uithaalt hoor ik dat hequote:Op maandag 15 juni 2009 13:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Who knows, ik heb iig wel zin in de 26e!Dansjes doen!
en nee, ik ben gewoon niet leuk.. Dan weet je het alvast!
Met wie ga ik dan rare fratsen uithalen?!quote:Op maandag 15 juni 2009 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn slaapbank piept, dus als je rare fratsen uithaalt hoor ik dat he
Dat je dat vast ff weet!
Ben je daarom over gegaan op mannen? zodat die het initiatief nemenquote:Op maandag 15 juni 2009 13:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik ben onschuldig! ik doe nooit wat!
Yupquote:Op maandag 15 juni 2009 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
Ben je daarom over gegaan op mannen? zodat die het initiatief nemen
Daar zou je ondertussen toch wel aan gewend moeten zijnquote:Op maandag 15 juni 2009 13:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
hoewel, ik heb nog steeds een piemelfobie
Dat heet gedoogbeleid. Er is 1 piemel die ik in mijn buurt accepteer. Gelukkig is het ook zo een haantje dat ie alle anderen niet duld in zijn omgevingquote:Op maandag 15 juni 2009 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
Daar zou je ondertussen toch wel aan gewend moeten zijn
Confrontatie is toch de beste manier om van angsten af te komen?quote:Op maandag 15 juni 2009 13:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
YupMannen
![]()
schreeuwen daarintegen......quote:Op maandag 15 juni 2009 13:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heb altijd mijn vuistje nog bij de hand! Zeuren zal hij vast niet hoor!
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:55 schreef Coraline. het volgende:
[..]
Haha
Ik had een Harry Potter poster in huis opgehangen, maar toen ik 's nachts echt niet meer langs die poster durfde als ik naar de wc moest heb ik 'm maar weggegooid
Ik heb een hele lieve esthetisch verantwoorde engelachtig mooie wordt me altijd verteld, dus no worries therequote:Op maandag 15 juni 2009 13:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
YupMannen
![]()
Ja,ik denk ik edit het maar evenquote:Op maandag 15 juni 2009 13:53 schreef rival het volgende:
[..]
dat had ik met een rambo poster
en harrie potter zegt me inderdaad meer dan HP![]()
euhm angel, je weet dat dat tegen mannen geen compliment is he?quote:Op maandag 15 juni 2009 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een hele lieve wordt me altijd verteld, dus no worries there
Die bestaan nietquote:Op maandag 15 juni 2009 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een hele lieve esthetisch verantwoorde engelachtig mooie wordt me altijd verteld, dus no worries there
Je bent terugquote:Op maandag 15 juni 2009 13:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Confrontatie is toch de beste manier om van angsten af te komen?
Face your fears
Seks!!quote:
Neuh, ik heb wat bijkom werk te doen...quote:Op maandag 15 juni 2009 14:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Goededag mensen!!!
hebben jullie ook al zo'n zin?!
ja ja, ik zou dat niet zo 123 kunnen/doen denk ik (al was het alleen al omdat ik ooit 1x in een kroeg geweest benquote:Op maandag 15 juni 2009 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
Als je met een dame babbelt in de kroeg en je bent al even in gesprek en ze rent niet gillent weg, dan kan je ook gerust even je hand op haar schouder leggen oid. gewoon iets simpels. een kleine aanraking.
je zal merken dat dat helemaal zo eng nie is
Jaquote:Op maandag 15 juni 2009 14:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Goededag mensen!!!
hebben jullie ook al zo'n zin?!
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:07 schreef Nouk84 het volgende:
Ben ik weerGing super!
![]()
Een hele andere aanpak dan ik gewend was ("Wat er allemaal op je CV staat geloof ik wel, ik wil weten wie je bent, hoe je bent en wie ik voor me heb.."), maar een leuk gesprek. Zij zei vooral veel, wat ik ook altijd wel prettig vind en ze gaan super-super-super snel de beslissing nemen. Deze week 3 kandidaten, 2 goede krijgen donderdag of vrijdag 2e gesprek want ze willen volgende week al iemand laten beginnen
Eerst maar even laten bezinken....
Dat zijn de betere gesprekken, top dat het lekker ging!quote:Op maandag 15 juni 2009 14:07 schreef Nouk84 het volgende:
Ben ik weerGing super!
![]()
Een hele andere aanpak dan ik gewend was ("Wat er allemaal op je CV staat geloof ik wel, ik wil weten wie je bent, hoe je bent en wie ik voor me heb.."), maar een leuk gesprek. Zij zei vooral veel, wat ik ook altijd wel prettig vind en ze gaan super-super-super snel de beslissing nemen.
Dat zijn de betere gesprekkenquote:Op maandag 15 juni 2009 14:07 schreef Nouk84 het volgende:
Ben ik weerGing super!
![]()
Een hele andere aanpak dan ik gewend was ("Wat er allemaal op je CV staat geloof ik wel, ik wil weten wie je bent, hoe je bent en wie ik voor me heb.."), maar een leuk gesprek. Zij zei vooral veel, wat ik ook altijd wel prettig vind en ze gaan super-super-super snel de beslissing nemen. Deze week 3 kandidaten, 2 goede krijgen donderdag of vrijdag 2e gesprek want ze willen volgende week al iemand laten beginnen
Kom je naar de parkpopmeet? Da's al een beginnetjequote:Op maandag 15 juni 2009 14:07 schreef erikje14 het volgende:
[..]
ja ja, ik zou dat niet zo 123 kunnen/doen denk ik (al was het alleen al omdat ik ooit 1x in een kroeg geweest ben) Maar alleen onderneem je niet zo snel iets, beetje een circeltje
Als in, veel werk of bijkomen?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Neuh, ik heb wat bijkom werk te doen...
als in "even bijkomen van het gesprek dat ik daarstraks gehad heb"quote:
Kijk dat is netjes!quote:Op maandag 15 juni 2009 14:07 schreef Nouk84 het volgende:
Ben ik weerGing super!
![]()
Wat voor gesprek had je dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
als in "even bijkomen van het gesprek dat ik daarstraks gehad heb"![]()
seks sla ik natuurlijk niet afben niet voor niet slettesnolletje
Ik ben helaas anders bezet de 28e, ik wil zeker wel eens naar een meet toe, maar dan liever ook wat kleinschaliger...quote:Op maandag 15 juni 2009 14:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kom je naar de parkpopmeet? Da's al een beginnetje
Tof.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:07 schreef Nouk84 het volgende:
Ben ik weerGing super!
![]()
Babysteps. Nou ja, kom een keer naar een meet iig - daar kun je alleen heen en is het niet raar om met allerlei mensen te pratenquote:Op maandag 15 juni 2009 14:13 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Ik ben helaas anders bezet de 28e, ik wil zeker wel eens naar een meet toe, maar dan liever ook wat kleinschaliger...
Ik zit hier verkeerd om aan werk te komen, te weinig vacatures en als heb ik een afwijzing.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
Voor een aankomende baan oid?
of bedoel je juist, ik zit hier verkeerd
Doe ik, zal de OP in de gaten houdenquote:Op maandag 15 juni 2009 14:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Babysteps. Nou ja, kom een keer naar een meet iig - daar kun je alleen heen en is het niet raar om met allerlei mensen te praten
quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:08 schreef rival het volgende:
Dat zijn de betere gesprekken, top dat het lekker ging!
quote:
quote:
quote:
Thanks allemaalquote:Op maandag 15 juni 2009 14:13 schreef Bengeltje het volgende:
Tof.Zou lekker zijn als je van de ene baan in de andere kan stappen.
Ik moet verhuizen geloof ik.
Mooi zo!quote:Op maandag 15 juni 2009 14:07 schreef Nouk84 het volgende:
Ben ik weerGing super!
![]()
Balen Bonnie!quote:Op maandag 15 juni 2009 14:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zit hier verkeerd om aan werk te komen, te weinig vacatures en als heb ik een afwijzing.
Vandaag weer twee ontvangen. Kan bijna er een kamer mee behangen.
Hier niet nee.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:18 schreef Nouk84 het volgende:
Thanks allemaal![]()
Wil je het bij jou niet lukken met de banenjacht, Bengeltje?
Waarom afgeraden? Is nooit mis om zoiets op je cv te zetten.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier niet nee.Wel fijn dat het anderen wel lukt. Hoop dat je snel wat hoort.
Vandaag tegen de zin van werkplein in (twee maandjes terug heeft ze het me "afgeraden") me ingeschreven voor vrijwilligerswerk.
Zeker ook daar ben ik mee bezig, alleen kan het zelf niet betalen en werkplein is niet zo gul.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
Balen Bonnie!
Heb je al aan omscholing zitten denken oid? of doe je wat je graag wilt doen?
Thanksquote:Op maandag 15 juni 2009 14:24 schreef Bengeltje het volgende:
Hier niet nee.Wel fijn dat het anderen wel lukt. Hoop dat je snel wat hoort.
Vandaag tegen de zin van werkplein in (twee maandjes terug heeft ze het me "afgeraden") me ingeschreven voor vrijwilligerswerk.
Omdat het volgens haar niet helpt bij het zoeken naar een baan, ze liet het overkomen als uhmquote:Op maandag 15 juni 2009 14:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Waarom afgeraden? Is nooit mis om zoiets op je cv te zetten.
Wat een onzin zeg... Je kunt toch ook niet 40 uur per week op zoek naar werk?!quote:Op maandag 15 juni 2009 14:33 schreef Bengeltje het volgende:
Omdat het volgens haar niet helpt bij het zoeken naar een baan, ze liet het overkomen als uhm
nouja dat je niet meer actief ging zoeken en je dus langer werkeloos bleef.
Wat een schijtredeneringquote:Op maandag 15 juni 2009 14:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Omdat het volgens haar niet helpt bij het zoeken naar een baan, ze liet het overkomen als uhm
Het is voor je aankomende werkgever toch fijn om te weten dat je zo graag wilt werken dat je zelfs onbetaald werk doet...quote:Op maandag 15 juni 2009 14:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Precies! Het tonen van werklustquote:Op maandag 15 juni 2009 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
Het is voor je aankomende werkgever toch fijn om te weten dat je zo graag wilt werken dat je zelfs onbetaald werk doet...
kortzichtige muts bij het cwi, en dat zijn juist mensen die moeten helpen
als wij dit allemaal al zo zien, hoe kan het dan in godsnaam zo zijn dat ze er daar anders over denken?quote:
dat zou de meest logische keuze zijn ja.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:44 schreef Nouk84 het volgende:
Nu heb ik geen zin meer om te werken.. Had ik toch maar gewoon weggegaan...
Zo denk ik ook, maar goed. Ik wil niet mijn WW op het spel zetten.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg... Je kunt toch ook niet 40 uur per week op zoek naar werk?!
Dat ze dat niet zijn weet ik al geruime tijd. Zou haar baan zo over kunnen nemen en het dan beter doen.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
als wij dit allemaal al zo zien, hoe kan het dan in godsnaam zo zijn dat ze er daar anders over denken?
die mensen zijn toch de experts
Je hebt plost hevige hoofdpijn en moet naar huis.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:44 schreef Nouk84 het volgende:
Nu heb ik geen zin meer om te werken.. Had ik toch maar gewoon weggegaan...
Ja dat snap ik wel...quote:Op maandag 15 juni 2009 14:45 schreef Bengeltje het volgende:
Zo denk ik ook, maar goed. Ik wil niet mijn WW op het spel zetten.Dus luisterde braafjes.
quote:
Donderdag ga ik wel na een gesprek naar huis, ook al kom ik op de terugweg hier langsquote:Op maandag 15 juni 2009 14:47 schreef Bengeltje het volgende:
Je hebt plost hevige hoofdpijn en moet naar huis. [ afbeelding ]
Klinkt goed!!!! Afwachten, spannend johquote:Op maandag 15 juni 2009 14:07 schreef Nouk84 het volgende:
Ben ik weerGing super!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |