Die bestaan nietquote:Op maandag 15 juni 2009 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een hele lieve esthetisch verantwoorde engelachtig mooie wordt me altijd verteld, dus no worries there
Je bent terugquote:Op maandag 15 juni 2009 13:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Confrontatie is toch de beste manier om van angsten af te komen?
Face your fears
Seks!!quote:
Neuh, ik heb wat bijkom werk te doen...quote:Op maandag 15 juni 2009 14:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Goededag mensen!!!
hebben jullie ook al zo'n zin?!
ja ja, ik zou dat niet zo 123 kunnen/doen denk ik (al was het alleen al omdat ik ooit 1x in een kroeg geweest benquote:Op maandag 15 juni 2009 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
Als je met een dame babbelt in de kroeg en je bent al even in gesprek en ze rent niet gillent weg, dan kan je ook gerust even je hand op haar schouder leggen oid. gewoon iets simpels. een kleine aanraking.
je zal merken dat dat helemaal zo eng nie is
Jaquote:Op maandag 15 juni 2009 14:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Goededag mensen!!!
hebben jullie ook al zo'n zin?!
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:07 schreef Nouk84 het volgende:
Ben ik weerGing super!
![]()
Een hele andere aanpak dan ik gewend was ("Wat er allemaal op je CV staat geloof ik wel, ik wil weten wie je bent, hoe je bent en wie ik voor me heb.."), maar een leuk gesprek. Zij zei vooral veel, wat ik ook altijd wel prettig vind en ze gaan super-super-super snel de beslissing nemen. Deze week 3 kandidaten, 2 goede krijgen donderdag of vrijdag 2e gesprek want ze willen volgende week al iemand laten beginnen
Eerst maar even laten bezinken....
Dat zijn de betere gesprekken, top dat het lekker ging!quote:Op maandag 15 juni 2009 14:07 schreef Nouk84 het volgende:
Ben ik weerGing super!
![]()
Een hele andere aanpak dan ik gewend was ("Wat er allemaal op je CV staat geloof ik wel, ik wil weten wie je bent, hoe je bent en wie ik voor me heb.."), maar een leuk gesprek. Zij zei vooral veel, wat ik ook altijd wel prettig vind en ze gaan super-super-super snel de beslissing nemen.
Dat zijn de betere gesprekkenquote:Op maandag 15 juni 2009 14:07 schreef Nouk84 het volgende:
Ben ik weerGing super!
![]()
Een hele andere aanpak dan ik gewend was ("Wat er allemaal op je CV staat geloof ik wel, ik wil weten wie je bent, hoe je bent en wie ik voor me heb.."), maar een leuk gesprek. Zij zei vooral veel, wat ik ook altijd wel prettig vind en ze gaan super-super-super snel de beslissing nemen. Deze week 3 kandidaten, 2 goede krijgen donderdag of vrijdag 2e gesprek want ze willen volgende week al iemand laten beginnen
Kom je naar de parkpopmeet? Da's al een beginnetjequote:Op maandag 15 juni 2009 14:07 schreef erikje14 het volgende:
[..]
ja ja, ik zou dat niet zo 123 kunnen/doen denk ik (al was het alleen al omdat ik ooit 1x in een kroeg geweest ben) Maar alleen onderneem je niet zo snel iets, beetje een circeltje
Als in, veel werk of bijkomen?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Neuh, ik heb wat bijkom werk te doen...
als in "even bijkomen van het gesprek dat ik daarstraks gehad heb"quote:
Kijk dat is netjes!quote:Op maandag 15 juni 2009 14:07 schreef Nouk84 het volgende:
Ben ik weerGing super!
![]()
Wat voor gesprek had je dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
als in "even bijkomen van het gesprek dat ik daarstraks gehad heb"![]()
seks sla ik natuurlijk niet afben niet voor niet slettesnolletje
Ik ben helaas anders bezet de 28e, ik wil zeker wel eens naar een meet toe, maar dan liever ook wat kleinschaliger...quote:Op maandag 15 juni 2009 14:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kom je naar de parkpopmeet? Da's al een beginnetje
Tof.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:07 schreef Nouk84 het volgende:
Ben ik weerGing super!
![]()
Babysteps. Nou ja, kom een keer naar een meet iig - daar kun je alleen heen en is het niet raar om met allerlei mensen te pratenquote:Op maandag 15 juni 2009 14:13 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Ik ben helaas anders bezet de 28e, ik wil zeker wel eens naar een meet toe, maar dan liever ook wat kleinschaliger...
Ik zit hier verkeerd om aan werk te komen, te weinig vacatures en als heb ik een afwijzing.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
Voor een aankomende baan oid?
of bedoel je juist, ik zit hier verkeerd
Doe ik, zal de OP in de gaten houdenquote:Op maandag 15 juni 2009 14:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Babysteps. Nou ja, kom een keer naar een meet iig - daar kun je alleen heen en is het niet raar om met allerlei mensen te praten
quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:08 schreef rival het volgende:
Dat zijn de betere gesprekken, top dat het lekker ging!
quote:
quote:
quote:
Thanks allemaalquote:Op maandag 15 juni 2009 14:13 schreef Bengeltje het volgende:
Tof.Zou lekker zijn als je van de ene baan in de andere kan stappen.
Ik moet verhuizen geloof ik.
Mooi zo!quote:Op maandag 15 juni 2009 14:07 schreef Nouk84 het volgende:
Ben ik weerGing super!
![]()
Balen Bonnie!quote:Op maandag 15 juni 2009 14:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zit hier verkeerd om aan werk te komen, te weinig vacatures en als heb ik een afwijzing.
Vandaag weer twee ontvangen. Kan bijna er een kamer mee behangen.
Hier niet nee.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:18 schreef Nouk84 het volgende:
Thanks allemaal![]()
Wil je het bij jou niet lukken met de banenjacht, Bengeltje?
Waarom afgeraden? Is nooit mis om zoiets op je cv te zetten.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier niet nee.Wel fijn dat het anderen wel lukt. Hoop dat je snel wat hoort.
Vandaag tegen de zin van werkplein in (twee maandjes terug heeft ze het me "afgeraden") me ingeschreven voor vrijwilligerswerk.
Zeker ook daar ben ik mee bezig, alleen kan het zelf niet betalen en werkplein is niet zo gul.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
Balen Bonnie!
Heb je al aan omscholing zitten denken oid? of doe je wat je graag wilt doen?
Thanksquote:Op maandag 15 juni 2009 14:24 schreef Bengeltje het volgende:
Hier niet nee.Wel fijn dat het anderen wel lukt. Hoop dat je snel wat hoort.
Vandaag tegen de zin van werkplein in (twee maandjes terug heeft ze het me "afgeraden") me ingeschreven voor vrijwilligerswerk.
Omdat het volgens haar niet helpt bij het zoeken naar een baan, ze liet het overkomen als uhmquote:Op maandag 15 juni 2009 14:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Waarom afgeraden? Is nooit mis om zoiets op je cv te zetten.
Wat een onzin zeg... Je kunt toch ook niet 40 uur per week op zoek naar werk?!quote:Op maandag 15 juni 2009 14:33 schreef Bengeltje het volgende:
Omdat het volgens haar niet helpt bij het zoeken naar een baan, ze liet het overkomen als uhm
nouja dat je niet meer actief ging zoeken en je dus langer werkeloos bleef.
Wat een schijtredeneringquote:Op maandag 15 juni 2009 14:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Omdat het volgens haar niet helpt bij het zoeken naar een baan, ze liet het overkomen als uhm
Het is voor je aankomende werkgever toch fijn om te weten dat je zo graag wilt werken dat je zelfs onbetaald werk doet...quote:Op maandag 15 juni 2009 14:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Precies! Het tonen van werklustquote:Op maandag 15 juni 2009 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
Het is voor je aankomende werkgever toch fijn om te weten dat je zo graag wilt werken dat je zelfs onbetaald werk doet...
kortzichtige muts bij het cwi, en dat zijn juist mensen die moeten helpen
als wij dit allemaal al zo zien, hoe kan het dan in godsnaam zo zijn dat ze er daar anders over denken?quote:
dat zou de meest logische keuze zijn ja.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:44 schreef Nouk84 het volgende:
Nu heb ik geen zin meer om te werken.. Had ik toch maar gewoon weggegaan...
Zo denk ik ook, maar goed. Ik wil niet mijn WW op het spel zetten.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg... Je kunt toch ook niet 40 uur per week op zoek naar werk?!
Dat ze dat niet zijn weet ik al geruime tijd. Zou haar baan zo over kunnen nemen en het dan beter doen.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
als wij dit allemaal al zo zien, hoe kan het dan in godsnaam zo zijn dat ze er daar anders over denken?
die mensen zijn toch de experts
Je hebt plost hevige hoofdpijn en moet naar huis.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:44 schreef Nouk84 het volgende:
Nu heb ik geen zin meer om te werken.. Had ik toch maar gewoon weggegaan...
Ja dat snap ik wel...quote:Op maandag 15 juni 2009 14:45 schreef Bengeltje het volgende:
Zo denk ik ook, maar goed. Ik wil niet mijn WW op het spel zetten.Dus luisterde braafjes.
quote:
Donderdag ga ik wel na een gesprek naar huis, ook al kom ik op de terugweg hier langsquote:Op maandag 15 juni 2009 14:47 schreef Bengeltje het volgende:
Je hebt plost hevige hoofdpijn en moet naar huis. [ afbeelding ]
Klinkt goed!!!! Afwachten, spannend johquote:Op maandag 15 juni 2009 14:07 schreef Nouk84 het volgende:
Ben ik weerGing super!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |