quote:
Succes daarmee hequote:Op maandag 15 juni 2009 10:36 schreef HeatWave het volgende:
Zal eens tijd worden!
* HeatWave gaat lekker zitten en wacht.
Op?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:36 schreef HeatWave het volgende:
Zal eens tijd worden!
Nou ja ik wilde gister langs gaan maar ik hoorde maar nietsquote:
* rival gaat lekker naast je zitten en wachtquote:Op maandag 15 juni 2009 10:36 schreef HeatWave het volgende:
Zal eens tijd worden!
Ik zat gisteren lekker op de nieuwmarkt aan het bierquote:Op maandag 15 juni 2009 10:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja ik wilde gister langs gaan maar ik hoorde maar niets
Kon ook zijn omdat het zo achterlijk druk was op #fok
JA JIJ!quote:Op maandag 15 juni 2009 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zat gisteren lekker op de nieuwmarkt aan het bier.
Dan was het vast gezelligquote:Op maandag 15 juni 2009 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent wel sexyquote:Op maandag 15 juni 2009 10:45 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben niet sexy dus ik neem ook geen initiatief
Had je even moeten bellen, hadden we vrijdag voortgezetquote:
Bij die geile serveerster?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die was er niet. En geen plek daarquote:
Amsterdamquote:
Hey! Hoe is het?quote:
Whehehehequote:Op maandag 15 juni 2009 10:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Had je even moeten bellen, hadden we vrijdag voortgezet
Vissen.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:45 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben niet sexy dus ik neem ook geen initiatief
Vangst.quote:
quote:
quote:
Ik ben gewoon wel eens vriendelijkquote:
Helaas, komende vrijdag dan maar weerquote:
Tof!quote:Op maandag 15 juni 2009 10:55 schreef KudFokker het volgende:
Ooh en ik heb besloten om in het najaar in mijn eentje 2 weken door Tsjechië te trekken
Hoe was het vorige week trouwens tijdens de landmachtdagen?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:55 schreef KudFokker het volgende:
Ooh en ik heb besloten om in het najaar in mijn eentje 2 weken door Tsjechië te trekken
Ik ben niet geweestquote:Op maandag 15 juni 2009 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe was het vorige week trouwens tijdens de landmachtdagen?
een gedachte is geen besluitquote:Op maandag 15 juni 2009 10:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben niet geweest
Zie toch wel een mooie cariere in de IT voor me liggen
Hmm mooi gezegdequote:
En nietszeggendquote:Op maandag 15 juni 2009 11:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm mooi gezegde
Nja heb er nu wel vertrouwen invind dit ook steeds leuker worden
Mijn nieuwe signature is echt positief trouwens
Zorgen dat je goed ontbeten hebtquote:Op maandag 15 juni 2009 11:04 schreef Nouk84 het volgende:
Hebben jullie hier nog goede tips voor het voorbereiden van sollicitatiegesprek?
Goed het bedrijf kennen. De functie ook natuurlijk en zelf nog eens alle mogelijke vragen die ze je gaan stellen eens op papier zetten en beantwoorden.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:04 schreef Nouk84 het volgende:
Hebben jullie hier nog goede tips voor het voorbereiden van sollicitatiegesprek?
Ik had tussen dit werk en mijn vorige werk op 1 dag 4 sollicitaties en was voor alle 4 uitgekozenquote:Op maandag 15 juni 2009 11:04 schreef Nouk84 het volgende:
Dat is best een goeie tip btw - als je zelfverzekerd naar binnen gaat sta je zo veel sterkerquote:Op maandag 15 juni 2009 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
Zorgen dat je goed ontbeten hebt
en alvast bedenken dat die man blij mag zijn als jij na het gesprek besluit om daar te komen werken
Tof is dat!quote:Op maandag 15 juni 2009 11:07 schreef KudFokker het volgende:
Ik had tussen dit werk en mijn vorige werk op 1 dag 4 sollicitaties en was voor alle 4 uitgekozenzelfs voor 1 functie waar 60 man voor op gesprek waren en ik niet eens de goede opleiding voor had gedaan
mijn baas zat bij die gesprekken en zei dat hij nog nooit iemand zo goed een sollicitatie had zien doen
vond het echt leuk om te horen
Ik ga even voor je opzoeken wat ik gevolgd heb, staat op de site van mijn deta bureau
Het is een vrouw. I'm doomedquote:Op maandag 15 juni 2009 11:06 schreef rival het volgende:
Zorgen dat je goed ontbeten hebt
en alvast bedenken dat die man blij mag zijn als jij na het gesprek besluit om daar te komen werken
Ja, daar ben ik nu mee bezig.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:06 schreef Belsezar het volgende:
Goed het bedrijf kennen. De functie ook natuurlijk en zelf nog eens alle mogelijke vragen die ze je gaan stellen eens op papier zetten en beantwoorden.
Dat doe ik altijd.
Dat kan ik me voorstellen, maar ik ben écht een ramp in sollicitatiegesprekkenquote:
tieten recht leggen, ijsblokje over de tepels en een decolete met pushup..... Of bedoelde je dit serieusquote:Op maandag 15 juni 2009 11:04 schreef Nouk84 het volgende:
Niet in de mijnequote:Op maandag 15 juni 2009 11:11 schreef KudFokker het volgende:
De vraag "waar zie je jezelf over X jaar " komt echt in élk gesprek voor
Succes vandaagquote:Op maandag 15 juni 2009 11:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is een vrouw. I'm doomed
[..]
Ja, daar ben ik nu mee bezig.
[..]
Dat kan ik me voorstellen, maar ik ben écht een ramp in sollicitatiegesprekken
Vond het echt goed om te horenquote:Op maandag 15 juni 2009 11:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tof is dat!
Kleine kanttekening is wel dat de gesprekken voor detachering iets anders zijn dan sollicitatiegesprekken
Ik kan die vraag echt niet beantwoorden. Ik ben best ambitieus, maar toch zie ik het allemaal welquote:Op maandag 15 juni 2009 11:11 schreef KudFokker het volgende:
Gaat goedquote:Op maandag 15 juni 2009 11:12 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Niet in de mijneHoe is het met je?
quote:Op maandag 15 juni 2009 11:12 schreef kwaakvaak het volgende:
tieten recht leggen, ijsblokje over de tepels en een decolete met pushup..... Of bedoelde je dit serieus
Thanks!quote:
Net of je weet waar je over 10 jaar bent. Zo'n kulvraag.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:11 schreef KudFokker het volgende:
Ik zou het ergens opschrijven, want als je het hier wilt teruglezenquote:Op maandag 15 juni 2009 11:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Dit doet mij denken dat ik eigenlijk 1 deze dagen een sollicitatiebrief moet schrijvenNiet vergeten!!
Heksje!quote:Op maandag 15 juni 2009 11:12 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Niet in de mijneHoe is het met je?
Het is ook echt een kut vraag, maar ze willen gewoon zien of je ambitieus bentquote:Op maandag 15 juni 2009 11:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Net of je weet waar je over 10 jaar bent. Zo'n kulvraag.
Ik beantwoord in een sollicitatiegesprek gewoon de vragen die ze stellen precies zoals in een normaal gesprekZo moeilijk is een gesprek voeren toch niet? Dat opgeprikte gedoe met obligate antwoorden is niets voor mij
Goed te horen, dus het ongeluk een beetje van je af kunnen zetten?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gaat goed!
Lekker actief en plezierig weekend gehad..
Hoe is het met jou ?
Haha sorry manquote:Op maandag 15 juni 2009 11:16 schreef getl0st het volgende:
Goedemorgen getl0st.. dag iedereen..
Wat een warm onthaal!
quote:Op maandag 15 juni 2009 11:15 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zou het ergens opschrijven, want als je het hier wilt teruglezen
Jij hebt wat gemist op defqonquote:Op maandag 15 juni 2009 11:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gaat goed!
Lekker actief en plezierig weekend gehad..
Hoe is het met jou ?
Goedemorgen!quote:Op maandag 15 juni 2009 11:16 schreef getl0st het volgende:
Wat een warm onthaal!
Ja heb er het meest over gepraat met mijn beste vriend.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Goed te horen, dus het ongeluk een beetje van je af kunnen zetten?
Damn, dat geloof ik ook. Had ik graag willen zijnquote:
Spannend!!!! Wat betreft tips, gewoon over je heen laten komen en de kamer inlopen met een grote, open glimlach. Wees jezelf, dan komt het zeker weten goedquote:
Ja ik hoorde het alquote:
Hoi GLquote:Op maandag 15 juni 2009 11:16 schreef getl0st het volgende:
Wat een warm onthaal!
Jij hebt wat gemist in de kroeg vrijdag!quote:
Wat dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij hebt wat gemist in de kroeg vrijdag!
Jup! Heb zowaar weer eens een boek uitgelezen, in de zon gezeten, gesport en lekker gerelaxed. Alhoewel de weekenden nu wel weer wat spannender mogen worden. Op een gegeven momet wordt het een beetje saai. Ik heb zin om te datenquote:
Goed, wanneer spreken we af?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:21 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jup! Heb zowaar weer eens een boek uitgelezen, in de zon gezeten, gesport en lekker gerelaxed. Alhoewel de weekenden nu wel weer wat spannender mogen worden. Op een gegeven momet wordt het een beetje saai. Ik heb zin om te daten
Dat klinkt fijn. Herkenning en erkenning en kunnen delenquote:Op maandag 15 juni 2009 11:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja heb er het meest over gepraat met mijn beste vriend.
Hij heeft zijn eigen vader een de eettafel aan een hartaanval zien overlijdendus hij had goede tips voor me.
Hij vertelde ook precies hoe ik me voelde
Sukkels!quote:Op maandag 15 juni 2009 11:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het al
Paar vrienden van me waren 22:30 naar huis gegaan zodat ze nog uit kondenwerd een leuke avond
Wie draaide het beste dan ?
Dat festival waar ik het laatst over had, in Hoorn, wordt gezien als een mini Defqonook aan het strand en een goede line-up, alleen maar 5.500 man
Wat een heerlijkheidquote:Op maandag 15 juni 2009 11:22 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Aber Naturlich. [ afbeelding ]
Op welke dames doelt de TT eigenlijk?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:22 schreef KudFokker het volgende:
De volgende TT wordt zeker ' [Singles] Waar de sexy dames vissen ! '
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |