SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER
Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.♥mama van het liefste jongetje♥
Ik heb mijn paars geverfde pauwen ontkleurd, nu ik ook een originele violet/white heb.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:48 schreef DaviniaHR het volgende:
wk, hoe kom je aan die blote pfau?
die zijn mooi!
leuk ook die andere foto's
Ik heb even het filmpje gekeken en ik begin nu ook te twijfelen hoe het moet, dus wacht maar even op de experts en trek je niets van mij aan.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:50 schreef oeke het volgende:
Hm, ik heb daar ook geen doek om om hem heen te leggen. Dus hij ligt inderdaad tegen mijn buik aan.
Ik ga zo even kijken of dat klopt en hoe het dan anders moet. Het is de knoop die Noli ook had gepost van die leuke jongeman met baby![]()
bv lukt nog niet echt, maar iedereen om me heen is vol vertrouwen, dus ik probeer dit nog even en dan bel ik een lactatiekundige, hij drinkt iig alleen moedermelk en daar ben ik al heel blij mee...![]()
MOEHAHAHA!quote:Op maandag 15 juni 2009 16:26 schreef texelonia het volgende:
OMG Hibiscus is vandaag in Nederland aangekomen... Je zult zien dat ze allebei morgen worden bezorgd als Micha thuis is... HELP!!!
Als je iets moet bijbetalen (of dat nou BTW of douanekosten is) dan moet je dat gelijk bij aflevering betalen aan de postbode/bezorger. Plus een flinke hoeveelheid administratiekosten voor het postbedrijf. Die kostenpost is vaak hoger dan de belasting zelf...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:37 schreef texelonia het volgende:
Deze kwam uit de VS trouwens, als er nog douanekosten bij komen hoe weet je dat dan? Feit dat ik zo gauw niks heb gezien geeft hopelijk aan dat er dus geen kosten bij komen?
Dan heb je geluk gehad deze keer!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:21 schreef texelonia het volgende:
Hmm postbode heeft niks gezegd. En er zit alleen een briefje bij van de verkoper voor de douane, over de waarde van de inhoud enzow. Verder niks!
da's inderdaad een mooie doek!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:25 schreef MamsX het volgende:
Vandaag beviel Simon me zo erg dat ik ook een Neobulle wil.
Simon maakt mij alleen erg bleekscheterig dus die neem ik niet..
Ik denk dat ik ga voor Julie
[ afbeelding ]
Ja he? Maar wel leuk voor de afwisseling!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |