abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70018116
Ringslings, Tricotdoeken met rek, geweven doeken zonder rek, Mei Tai's om zelf te maken, en hoe gebruik je al die doeken.

Vervolg op: draagdoeken deel 52

Handige links:
Wikipedia over de sling
Draagmethodes bij het Mamatoto project
Draagdoekinstructie filmpjes op YouTube
Ringsling zelf maken
Mei Tai zelf maken
Uitgebreide info over doeken en dragen
Uitgebreide uitleg over verschillende draagmethodes
Draagdoekenpagina op de FOK! wiki

Handleidingen knoopmethodes in pdf
Knoopmethodes tricot doek (pdf)
Duidelijke fotohandleiding met draagmanieren (pdf)
Vergelijking rekkende doek en niet rekkende doek

Als je wilt weten waar de afkortingen voor staan, klik op het plusje hieronder.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie hebben er allemaal welke draagdoek?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER

Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.
♥mama van het liefste jongetje♥
pi_70018137
hier weer verder!
  maandag 15 juni 2009 @ 10:21:25 #3
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_70018177
Hee, je gooide hem dicht terwijl ik aan het posten was !

Ik ben echt helemaal fan van Ringslings om Floortje te dragen, ik heb er laatst twee gemaakt van mijn EllaRoo Kirsten, zo mooi! (maar ik gebruik er maar één natuurlijk)...

Iemand interesse (laatste keer dat ik het hier spam hoor ) ? 40 euro:

Even voor de foto, hij zit niet zo heel mooi:
*knip*

Even opgehangen aan het keukenrekje, daar was het beste licht... :

[ Bericht 6% gewijzigd door DeLiedje op 15-06-2009 21:50:35 ]
pi_70018562
Wij zijn gisteren naar het amsterdamse bos geweest voor een foto met de chunei, niet direct om de hoek, maar wel fijn jeugdsentiment

En natuurlijk nog even met pfau bij de pauwen van het pannenkoekenhuis

De rest van de foto's staat hier
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_70018639
Jim Jade en een niet gewillig slachtoffer

En torsodragen met blote vogels

Hardloper.
IG @webkim
  maandag 15 juni 2009 @ 10:41:12 #6
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_70018686
Jim jade is mooi!
  maandag 15 juni 2009 @ 10:44:43 #7
62233 Jelief
ikke lief!
pi_70018782
Mike met Ruben in liefdraagding:

En oma had nog wel een petje tegen de zon

Hier hadden we hem opnieuw geknoopt en zit hij beter.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_70018792
Mooie foto's Llewella (ik ben helemaal verliefd op Ambertje en de geluidjes die ze maakt ook

en Jade staat jullie supergoed WK!
pi_70018849

omdat t topic al bijna dicht was nog een keertje 1 van de 3 hoor
  maandag 15 juni 2009 @ 10:48:43 #10
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70018886
wk, hoe kom je aan die blote pfau?
die zijn mooi!

leuk ook die andere foto's
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 15 juni 2009 @ 10:51:22 #11
108648 cattie
lieve moeder
pi_70018975
Wat een mooie foto's allemaal! Super!
pi_70019443
quote:
Op maandag 15 juni 2009 10:48 schreef DaviniaHR het volgende:
wk, hoe kom je aan die blote pfau?
die zijn mooi!

leuk ook die andere foto's
Ik heb mijn paars geverfde pauwen ontkleurd, nu ik ook een originele violet/white heb.
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 15 juni 2009 @ 11:09:35 #13
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70019478
Leuke foto`s mensen!
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 15 juni 2009 @ 11:10:23 #14
62233 Jelief
ikke lief!
pi_70019499
Ik heb zelf ook nog gedragen:

lekker!
  maandag 15 juni 2009 @ 11:46:19 #15
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70020577
Amsterdamse bos hier ook jeugdsentiment

Mooie foto's kleurdoos

Jim Jade

Mike met zijn handen onder Merel's kontje, zo van 'houdt ie het?' Mooi gemaakt Jelief!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 15 juni 2009 @ 12:01:47 #16
62233 Jelief
ikke lief!
pi_70021053
tex, het is Ruben...
  maandag 15 juni 2009 @ 12:20:53 #17
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70021442
tuurlijk! wist ik wel hoor
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_70021503
Mooie foto's weer
  maandag 15 juni 2009 @ 12:50:38 #19
35189 Troel
scherp en bot
pi_70022071
Ruben

Maar ook de andere kindertjes in doeken/dragers

Ik kan niet wachten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70022721
Wat lief al die foto's met blije kindjes in doeken en dragers!

Hier hebben we een eerste poging gedaan...
Met de Bamboe van Macka!
Ik vond het best spannend maar Kobus vond alles best.
Eerst had ik hem er zo ingedaan dat hij niet zo lekker leek te liggen tot ik me realiseerde dat hij natuurlijk buik tegen buik moest liggen, dus nog een keer geprobeerd en dat lag een stuk beter!
Alleen nog iets strakker knopen geloof ik. Als jullie nog tips hebben, graag!

Mijn rug is nog een beetje dizzy van de bevalling dus het was een korte poging, maar vandaag na de voeding van 2 uur gaan we het nog een keer proberen en dan naar buiten!

beetje moe maar wel fijn al dat dragen!

hm, dit ligt niet zo lekker, maar mij hoor je niet klagen!

Ik geloof dat dit dragen me nog extra gaat bevallen omdat ik weer last van mijn tennisarm heb gekregen, door onhandig kolven.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_70022959
Kobus
Volgens mij mag hij met z'n hoofdje nog wat hoger liggen, maar voor een eerste poging met kind
  maandag 15 juni 2009 @ 13:26:04 #22
108648 cattie
lieve moeder
pi_70023031
Wat een schatje zeg oeke! (Loopt de bv nu goed?)
Ik heb Fee altijd rechtop gedragen, dus ik ben geen expert in liggend dragen, maar het ziet er wel oke uit volgens mij. Alleen 1 ding wat mij opvalt, ligt hij wel in de doek, in de zin dat hij aan alle kanten door de doek omsloten wordt en niet als het ware tegen je aan gedrukt wordt? Ik zie aan jouw buikkant namelijk geen doek.
  maandag 15 juni 2009 @ 13:50:23 #23
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70023816
Oeke wat lief klein frummeltje heb je daar!

Pink Silk Millefiori wordt vandaag verzonden Zul je zien dat ie morgen al bezorgd wordt en dan is Micha thuis
©Dumbo
pi_70023829
Hm, ik heb daar ook geen doek om om hem heen te leggen. Dus hij ligt inderdaad tegen mijn buik aan.
Ik ga zo even kijken of dat klopt en hoe het dan anders moet. Het is de knoop die Noli ook had gepost van die leuke jongeman met baby

bv lukt nog niet echt, maar iedereen om me heen is vol vertrouwen, dus ik probeer dit nog even en dan bel ik een lactatiekundige, hij drinkt iig alleen moedermelk en daar ben ik al heel blij mee...

[ Bericht 0% gewijzigd door oeke op 15-06-2009 14:24:46 ]
pi_70024349
Ooow Kobus Ziet er goed uit Oeke, en wat vind je zelf van de doek? Ik hoop dat je zo even lekker naar buiten kunt
  maandag 15 juni 2009 @ 14:40:09 #26
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70025373
binnekort ook maar eens beginnen met oefenen voor het knopen, want anders zie ik het ook nog gebeuren dat ik er dan geen zin meer in heb.
en dat is dan ook weer zonde
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 15 juni 2009 @ 14:54:18 #27
108648 cattie
lieve moeder
pi_70025828
quote:
Op maandag 15 juni 2009 13:50 schreef oeke het volgende:
Hm, ik heb daar ook geen doek om om hem heen te leggen. Dus hij ligt inderdaad tegen mijn buik aan.
Ik ga zo even kijken of dat klopt en hoe het dan anders moet. Het is de knoop die Noli ook had gepost van die leuke jongeman met baby

bv lukt nog niet echt, maar iedereen om me heen is vol vertrouwen, dus ik probeer dit nog even en dan bel ik een lactatiekundige, hij drinkt iig alleen moedermelk en daar ben ik al heel blij mee...
Ik heb even het filmpje gekeken en ik begin nu ook te twijfelen hoe het moet, dus wacht maar even op de experts en trek je niets van mij aan.
pi_70026346
moooi Oeke!

Je zou wat doek tussen hem en jou kunnen krijgen door de schuine banden waar hij in ligt wat meer als een hangmatje om hem heen te vouwen.

Die banden zijn ook vrij breed dus wat ik zelf altijd deed is ze bij het knopen al dubbel te doen. Dan zijn ze smaller en minder opgefrommelt op je schouder en dan heb je vanzelf twee buideltjes die je om het kindje heen kan doen.

Da's ook iets veiliger, zeker omdat bij deze manier van knopen de horizontale band aan de buitenkant zit en die dus niet als buideltje kan dienen.
pi_70028344
Owlet, dat ga doen de volgende keer! Of ik doe de band binnen en de schuine banden buiten.

maar we zijn net naar buiten geweest! Wel wennen aan het windje, en het ineens heel drukke verkeer, maar Kobus trok zich nergens wat van aan en sliep als een prins!
Ik vond het heel fijn om zo met hem rond te lopen. Even lekker in het speeltuintje voor de deur gezeten en daarna luiers kopen bij de kruidvat.

Wel veel bekijks krijg je, mensen vinden het lief. En ik zag ook nog een andere draagster met kindje!

En ik moet ook nog wennen aan dat je hem niet hoeft te ondersteunen met je hand. Hij lag heel stevig. Zijn oortje was wel helemaal opgefrummeld toen ik hem eruit haalde.

LL, de doek is heel fijn! erg zacht en sterk. En rekt ook lekker. toch fijn om mee te beginnen zo'n rekbare doek. Hij is wel heel wit...
  † In Memoriam † maandag 15 juni 2009 @ 16:12:11 #30
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_70028642
BambOeke en Kobus

Mrien heeft een punt over met het hoofdje iets hoger. Die houding heeft wat voordelen. Tussen je borsten worden feromonen afgescheiden die babies een veilig gevoel geven (in combinatie met het horen van je hartslag) en ook de behoefte aan bv stimuleren. Zo helpt dragen mee in het proces van afstemmen op elkaar van aanbod en behoefte aan bv.
Mits er geen belemmeringen zijn om succesvol bv te geven natuurlijk. Maar het veilige gevoel geeft het sowieso.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  maandag 15 juni 2009 @ 16:26:13 #31
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70029213
OMG Hibiscus is vandaag in Nederland aangekomen... Je zult zien dat ze allebei morgen worden bezorgd als Micha thuis is... HELP!!!
©Dumbo
  maandag 15 juni 2009 @ 16:34:43 #32
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70029496
tex Zeg dat je hem gekregen hebt als kraamkado van je online vriendinnen?
pi_70029556
Hey Macka!
De tip van Mrien met zjn hoofdje heb ik ind toegepast, hij lag lekker met zijn hoofdje op mijn linkerboerst. Goed om te weten dat dat ook weer helpt bij bv. Alles wat ons daarbij helpt is mooi meegenomen.
En Bamboe is

Tex, dat wordt een spannend dagje voor je morgen!
  maandag 15 juni 2009 @ 16:44:01 #34
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70029838
Kobus in bamboe

Over niet al te lange tijd mogen wij hem ook testen, mijn 2e zoontje en ik
Meer foto's graag, voorpret is ook al fijn!
.... met gevoel voor drama....
pi_70030598
Ooh Kobus

En Kleurdoos, superfoto

Jelief, ook mooie foto's

DeLiedje, ik vind 'm supermooi, maar heb eigenlijk een koopverbod Ik ga manlief toch eens lief aankijken vanavond
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_70036654
quote:
Op maandag 15 juni 2009 16:26 schreef texelonia het volgende:
OMG Hibiscus is vandaag in Nederland aangekomen... Je zult zien dat ze allebei morgen worden bezorgd als Micha thuis is... HELP!!!
MOEHAHAHA!
Dat heb ik nou ook altijd.
Maar tegenwoordig zeg ik gewoon heul nonchalant "Oh, da's voor De Zaak ."
Hardloper.
IG @webkim
pi_70041129
Net terug van de bevalling van lief...
Een prachtige zoon, 52 cm en 3710.
Alles voorspoedig gegaan (water brak om 1 uur 's nachts, 's morgens rond 8 uur zijn de weeën opgewekt (ze had er geen), om 11 uur epiduraal/ruggeprik wat de weeën weer stillegde helaas, maar met een verhoging van de medicatie was dat weer verholpen, om half 3 naar de verloskamer en om 9 over 3 een zoon).
Moeder en kind maken het uitstekend, en we zijn alledrie heeeeeel moe. Zo jammer dat ik morgen weer moet werken... Maar vrijdag ga ik er weer heen. Mét draagdoek, want die ligt op het postkantoor inmiddels.
Zo, en nu ga ik slapen...
(Tevens TVP )
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_70041415
Pandora, gefeliciteerd!
pi_70041930
Pandora, gefeliciteerd! Leuk, een jongen!
  maandag 15 juni 2009 @ 23:13:52 #40
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_70044999
Pandora, gefeliciteerd .

En deze foto moet ik hier gewoon even laten zien :
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  maandag 15 juni 2009 @ 23:17:04 #41
35189 Troel
scherp en bot
pi_70045108
Wat een ongelooflijk heerlijke foto
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70046500
Pandora, van harte met jullie zoon!
  maandag 15 juni 2009 @ 23:55:16 #43
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70046584
Pandora gefeliciteerd!
Grijs wat een enorm lieve en leuke foto is dat!
pi_70049391
Grijs, wat een gave foto.

Pandora, van harte
Fake it till you make it...
  dinsdag 16 juni 2009 @ 08:00:59 #45
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70049856
Pandora gefeliciteerd!

Grijs wat een super lieve foto!

Nijna wat was jij of idioot laat of idioot vroeg op
©Dumbo
pi_70050205
Grijs, wat een foto
  † In Memoriam † dinsdag 16 juni 2009 @ 08:57:57 #47
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_70050459
Pandora en dame, gefeliciteerd met de nieuwe draagling!

Grijs, wat een stralende koppies hebben je kinderen. Daar word je toch enorm vrolijk van!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_70050846
Tex, dat was vanuit bed na mn nachtelijke wc bezoekje, kon niet slapen
Fake it till you make it...
  dinsdag 16 juni 2009 @ 14:17:27 #49
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_70059548
Pandora, van harte gefeliciteerd! En Grijs, wat een heerlijke foto zeg

Mijn binana is binnen Joep zit in de komma houding erin. Ik vind hem nu al fijner dan de ringsling, maar dat komt denk ik ten eerste omdat hier wat rek in zit. De stof is veel soepeler dan die van de ringsling en Joep ging er veel makkerlijker in.

Soms piept hij wel een beetje... zijn ademhaling Ik heb hem al wat hoger gezet, maar hij zakt door het lopen weer wat terug.

Is het trouwens normaal dat er best veel stof over zijn hoofd zit, ik zie hem amper zitten zeg maar. Ik heb de stof zelf al wat meer op zijn rug getrokken, zodat ik hem zelf een beetje zie zitten. Hij slaapt iig heerlijk nu
Niet mieten! Door gieten!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 14:45:14 #50
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70060522
pandora, gefeliciteerd!
seilram, ik heb geen kleine babies gedragen, maar het klinkt redelijk normaal.
zeker gezien joeps kleine formaat icm met hele grote, lange doek
  dinsdag 16 juni 2009 @ 14:51:57 #51
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_70060770
Bedankt Davinia, hij zit verder ook heerlijk. En slaapt al een uur in zijn doek

Ik heb er alleen niet over nagedacht dat ik zijn scheetjes nu nog beter ruik... nu hij zo hoog zit en hij zit hier al een uur te stinken, die kleine man
Niet mieten! Door gieten!
pi_70060993

hihihi

Ik heb vandaag mijn bebina binnen gekregen . wat een fijne doek!
En een reisdoek, een hopp dublin! ook al een hele fijne mooie doek!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 15:37:01 #53
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70062269
seilram fijn dat de binana beter bevalt nu dan de ringsling! en al die stof over hem heen is volgens mij heel normaal. Ik dacht eerst ook, krijgt ze nog wel goed adem zo, maar blijkbaar wel dus

Hibiscus is zojuist bezorgd! Mooi! Veel dunner dan mijn flamingo volgens mij. Hij werd precies bezorgd toen Micha Noah was ophalen, dus ik heb hem even heel snel bekeken en gauw weg gelegd

Deze kwam uit de VS trouwens, als er nog douanekosten bij komen hoe weet je dat dan? Feit dat ik zo gauw niks heb gezien geeft hopelijk aan dat er dus geen kosten bij komen?
©Dumbo
pi_70063991
Vandaag beviel Simon me zo erg dat ik ook een Neobulle wil.
Simon maakt mij alleen erg bleekscheterig dus die neem ik niet..
Ik denk dat ik ga voor Julie
pi_70064096
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 15:37 schreef texelonia het volgende:
Deze kwam uit de VS trouwens, als er nog douanekosten bij komen hoe weet je dat dan? Feit dat ik zo gauw niks heb gezien geeft hopelijk aan dat er dus geen kosten bij komen?
Als je iets moet bijbetalen (of dat nou BTW of douanekosten is) dan moet je dat gelijk bij aflevering betalen aan de postbode/bezorger. Plus een flinke hoeveelheid administratiekosten voor het postbedrijf. Die kostenpost is vaak hoger dan de belasting zelf...
Dus ik zou denken dat als er niks bij zit aan opvallende stickers, en de postbode heeft niets gevraagd, dat je niet hoeft te betalen.
Sowieso tot 40 euro (uit mijn hoofd) hoef je geloof ik niks te betalen. Tussen de 40 en 155 wel inklaringskosten (+ admin.kst. postbedrijf), en boven de 155 zowel inklaring als BTW (+ adminkst post dus)
Maar kijk anders voor de zekerheid even bij de site van de belastingdienst/douane... Daar staat het uitgebreid op.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  dinsdag 16 juni 2009 @ 17:21:31 #56
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70066100
Hmm postbode heeft niks gezegd. En er zit alleen een briefje bij van de verkoper voor de douane, over de waarde van de inhoud enzow. Verder niks!
©Dumbo
pi_70066271
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 17:21 schreef texelonia het volgende:
Hmm postbode heeft niks gezegd. En er zit alleen een briefje bij van de verkoper voor de douane, over de waarde van de inhoud enzow. Verder niks!
Dan heb je geluk gehad deze keer!
Ze onderscheppen ook inderdaad niet alles hoor.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  dinsdag 16 juni 2009 @ 17:28:11 #58
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70066318
fijn, tex!

mamsx, die is idd ook leuk!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 17:31:40 #59
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70066421
©Dumbo
pi_70069940
Heerlijk mooie draagfoto's trouwens
Vooral die van broer en zus is
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 16:25 schreef MamsX het volgende:
Vandaag beviel Simon me zo erg dat ik ook een Neobulle wil.
Simon maakt mij alleen erg bleekscheterig dus die neem ik niet..
Ik denk dat ik ga voor Julie
[ afbeelding ]
da's inderdaad een mooie doek!
Is dat een FCC-knoop?
Zou eig niet weten hoe je die knoopt met de beentjes uit de doek...
Nu knoop ik meestal zo: doek dubbel gevouwen, band over boezem en twee banden over de schouders, baby er zo goed mogelijk in stoppen (knietjes hoger dan kontje dacht ik hè), dus hij zit in een soort buideltje, dan zo goed mogelijk aansjorren en de banden over hem kruisen.

Toch krijg ik snel rugpijn als ik zo knoop, iemand een idee hoe dat kan komen? Of ligt het aan mijn "creatieve" manier van knopen?
pi_70071287
Grijs, wat een lieve foto!

Seilram, die scheetjes, hihi, die ruik ik hier nog niet maar dat belooft wat!

voor Tex

Kersjes, hier nog een foto van de tweede poging, even wandelen met Kobus.
Zag later dat ik die voorste band nog wat hoger moest trekken maar dit voelde op zich al heel stevig. Bij de volgende poging leg ik die band binnen. Kobus vind het in elk geval heerlijk!

pi_70071339
Beentjes erbuiten doe je door de doek niet dubbel te vouwen iksje. Je doet dan doek over boezem, banden over schouuders, baby er in stoppen en aantrekken (de banden, niet de baby) en dan eerste band onder knie/been doen en dan de andere en afknopen.
Maar misschien is mijn uitleg te onduidelijk hoor
  dinsdag 16 juni 2009 @ 21:07:54 #63
108648 cattie
lieve moeder
pi_70073734
Tex, super dat hij binnen is. Als je niets hebt gehoord, dan krijg je ook geen douanekosten meer volgens mij.

Oeke, wat lief toch weer.

Ik had ook fluffymail, Albert! Eerst baalde ik, want hij zat vol vlekken. Na het wassen waren ze er op 1 na allemaal uit. Na het drogen kan ik de laatste vlek ook niet meer vinden, dus dat was waarschijnlijk vocht. gelukkig maar, eind goed al goed! Want hij is mooi, zacht, sterk en knoopt geweldig! Ik hou van Albert.

(Albert vloekt wel een beetje met de muur! )

[ Bericht 0% gewijzigd door cattie op 16-06-2009 21:18:24 ]
pi_70073956
Wauw! Wat is Albert mooi gekleurd! Fijn dat die vlekken er wel uit gingen zeg. Hij vloekt met de muur maar staat jullie heel goed!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 21:14:30 #65
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70074041
Oh, albert is echt mooi!
En een bwcc!
Helemaal mooi!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 21:18:06 #66
108648 cattie
lieve moeder
pi_70074209
Het is een SHBC, die lukt heel goed met Albert! Hij zat in 1x goed.
pi_70074887
Ze zit op je rug! Albert staat jullie goed, hij is echt mooi! Fijn dat de vlekken er uit gingen
Da's echt geen vloeken! roze en geel en oranje zijn super bij elkaar
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:03:35 #68
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_70076081
Oeke, lief!!! Wat ligt Kobus gezellig tegen je aan te knorren.
Wel WIT idd! Voor jouw doen dan he...

Oh, en Grijs, wat een superfoto!!!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:27:09 #69
62233 Jelief
ikke lief!
pi_70077019
Ooh Albert! Dat zijn kleurtjes voor ons!

En ik wacht nog op Juliet en de draakjes...pm aanslingert....

edit:
Macka je pmbox is vol. Ik heb dus nog niks ontvangen klopt dat?
pi_70078203
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 22:03 schreef renzell het volgende:
Wel WIT idd! Voor jouw doen dan he...
Ja he? Maar wel leuk voor de afwisseling!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 22:57:14 #71
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_70078398
Ha ha, ja, da's zeker waar!
En hij ziet er heerlijk zacht uit. Echt een fijne doek voor zo'n heel, piepklein mensje.
pi_70078530
No worries Renzell, ze heeft nog een pikzwarte doek

Wat liefffff oeke! Krijg er helemaal kriebels van Zo heerlijk was dat, een pasgeboren frummeltje dragen..
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_70078707
Hihi, dat is waar, die ga ik ook proberen binnenkort.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:19:55 #74
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_70079369
Ohh Oeke, ik ga ervan rammelen (wáár ga ik eigenlijk niet van rammelen tegenwoordig... ), wat zien jullie er mooi uit samen, zo zacht en gelukkig!

En wit klinkt wel eng kwa vies worden enzo, maar het staat jullie prachtig en zo puur! Mooi!
  woensdag 17 juni 2009 @ 07:53:34 #75
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70084047
Albert die wil ik eigenlijk ook nog een...
  woensdag 17 juni 2009 @ 09:12:22 #76
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70085111
Wat is Hibiscus een heerlijke dunne en soepele doek! Lekkere dunne knoop ook! Hij is nog niet gewassen, en 4,50 meter. Lange maat 5 dus Als ik netjes, hoog en strak knoop kan ik een FWCC voor af knopen. Dus denk dat ik hem voorlopig nog maar niet was ook

©Dumbo
  woensdag 17 juni 2009 @ 09:18:56 #77
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_70085296
cattie albert is ook mooi zeg! Mooie vrolijke kleuren. Ik ben niet zo bekend met de Storch´s, welke kleuren welke naam hebben etc. Maar Albert klonk echt als een hele saaie doek Maar hij is hartstikke mooi juist!
©Dumbo
  woensdag 17 juni 2009 @ 09:20:42 #78
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_70085349
Oeke en Kobus

Oeh Tex Hibiscus is idd ! (en Hannah ook )
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  woensdag 17 juni 2009 @ 09:22:03 #79
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_70085377
Oh en Albert is ook mooi!
Dat is waarschijnlijk de enige Storch die ik zelf ook nog wel zou willen hebben.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_70086713
Ow die Hibiscus is echt mooi!
(en wat zit er een lief kindje in...)
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')