Volgens Wilders zijn er dus miljoenen, tientallen miljoenen slechte moslims? Dat is OF een knap staaltje angstzaaierij, OF een knap staaltje haatzaaierij.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:15 schreef LXIV het volgende:
Het is wel een genuanceerd standpunt van Wilders, want hij heeft het enkel over de slechte moslims.
Ik bekommer me meer voor mezelf dan 'voor het land' hoor, wat moet ik nu doen? Het gevang in?quote:Op maandag 15 juni 2009 09:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je meer bekommert ben voor je eigen ego en status dan voor het welzijn van het land wel ja.
'Toen' wilden ze ook helemaal niet de Joden vermoorden, maar gewoon uitzetten.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:17 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Waar geeft hij aan dat hij onschuldige moslims wil vermoorden? In het interview geeft hij duidelijk aan dat hij niets tegen individuele moslims heeft, maar tegen de totalitaire ideologie die de islam in zijn ogen heeft.
Hmm, Hitler zag de oorzaak van alle problemen bij de JOden liggen, en had als oplossing de massale uitzetting van Joden uit Arisch Duitsch Grondgebied. Wilders ziet alle problemen komen door moslims, en heeft als oplossing de massale uitzetting van moslims uit Den Europeesche Landerijen. Natuurlijk allebei een beetje verzacht door te zeggen dat alleen "slechte" joden moslims uit worden gezet.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:15 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Hij wordt door zijn tegenstanders steeds meer vergeleken en neergezet als de nieuwe Hitler. In het recente verleden heeft de demonisering van een politicus helaas niet zo goed uitgepakt. Hitler-vergelijkingen dienen geen enkel doel.
Ik deel de standpunten van Wilders niet en het is jammer dat Wilders specifiek blijft hameren op enkel moslims.
Echter zijn de punten die gemaakt worden door hem helemaal niet zo raar en spreekt het daarom veel mensen aan. Het stomste wat je kunt doen is het wegzetten als totale onzin en het negeren.
Hij wil, op geheel eigen wijze, de scheiding van kerk en staat zien te behouden. In mijn ogen is dat een goed streven, alleen de wijze waarop hij het communiceert klopt niet helemaal.
Nergens.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:17 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Waar geeft hij aan dat hij onschuldige moslims wil vermoorden?
quote:In het interview geeft hij duidelijk aan dat hij niets tegen individuele moslims heeft, maar tegen de totalitaire ideologie die de islam in zijn ogen heeft.
Dit dus. Verder wel een leuk interview.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:15 schreef LXIV het volgende:
Mensen die tegen onze samenleving en cultuur zijn hebben hier niks te zoeken. Je kunt je zelfs afvragen waarom ze hier zo graag willen zijn als het allemaal zo slecht en verdorven is in hun ogen. Of zou dat te maken hebben met de riante verzorgingsstaat.
Het is wel een genuanceerd standpunt van Wilders, want hij heeft het enkel over de slechte moslims.
Inderdaad, hek eromheen en een aantal bewakers ernaast - weg problemen!quote:Op maandag 15 juni 2009 09:18 schreef Myuym het volgende:
[..]
Boeit niet, dan zet je ze maar allemaal op texel of ameland neer ofzo.
En dat maakt je gewoon een vuile fascist.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik kan het hier alleen maar mee eens zijn.
Omarm je onze waarden prima, misbruik je onze vrijheden alleen maar om tegen diezelfde vrijheden te ageren dan kun je ophoepelen.
Niet. Hij heeft het alleen over moslims, niet over joden, jehova's, christenen of boedisten die een misdaad begaan.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:15 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Hij wil, op geheel eigen wijze, de scheiding van kerk en staat zien te behouden.
Je verwart beschaafd land met "beschaafde" mensen.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:14 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
In een beschaafd land hou je je aan de regels, steel je niet, val je geen mensen lastig op straat, denk je niet aan een sharia, heb je geen schijt aan de politie, spuug je niet op de westerse samenleving. etc..
joden hoefde niks fouts te doen om uitgezet te worden.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:19 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Hmm, Hitler zag de oorzaak van alle problemen bij de JOden liggen, en had als oplossing de massale uitzetting van Joden uit Arisch Duitsch Grondgebied. Wilders ziet alle problemen komen door moslims, en heeft als oplossing de massale uitzetting van moslims uit Den Europeesche Landerijen. Natuurlijk allebei een beetje verzacht door te zeggen dat alleen "slechte" joden moslims uit worden gezet.
Nee, ik zie geen overeenkomst nee.
Nee inderdaad, mensen die tegen het deporteren van groepen om hun ideologie zijn zijn net zo erg als mensen die anderen willen deporteren omwille hun ideologie.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:20 schreef Ron.Burgundy het volgende:
De felle tegenstanders van Wilders vind ik trouwens geen haar beter dan Wilders zelf. Gezien de reacties in dergelijke topics komt dat voor mijn gevoel weer duidelijk naar voren.
Jullie ware aard komt naar boven. Nogmaals: ik hoop dat Wilders zijn hand verspeeld en alle Wildersfans daarna uitgejouwd en gescalpeerd als parias worden behandeld voor de rest van hun leven.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:18 schreef Myuym het volgende:
[..]
Boeit niet, dan zet je ze maar allemaal op texel of ameland neer ofzo.
Dankzij Godwin's Law zijn mensen die de komst van een nieuwe Hitler zullen zien aankomen al bij voorbaat monddood gemaakt, dus ALS Wilders de nieuwe Hitler is, dan is het bij voorbaat zinloos om mensen daar op te wijzen.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:19 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Hmm, Hitler zag de oorzaak van alle problemen bij de JOden liggen, en had als oplossing de massale uitzetting van Joden uit Arisch Duitsch Grondgebied. Wilders ziet alle problemen komen door moslims, en heeft als oplossing de massale uitzetting van moslims uit Den Europeesche Landerijen. Natuurlijk allebei een beetje verzacht door te zeggen dat alleen "slechte" joden moslims uit worden gezet.
Wat een ontzettende mongool ben jij zegquote:Op maandag 15 juni 2009 09:22 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Jullie ware aard komt naar boven. Nogmaals: ik hoop dat Wilders zijn hand verspeeld en alle Wildersfans daarna uitgejouwd en gescalpeerd als parias worden behandeld voor de rest van hun leven.
en jij ziet een reële kans dat Wilders vernietigingskampen gaat bouwen als hij aan de macht komt?quote:Op maandag 15 juni 2009 09:19 schreef Zith het volgende:
[..]
'Toen' wilden ze ook helemaal niet de Joden vermoorden, maar gewoon uitzetten.
Wilders ziet de problemen niet bij individuele moslims, maar bij de - in zijn ogen - totalitaire ideologie van de islam. Hij vreest dat de scheiding van kerk en staat op termijn verdwijnt en dit het land niet ten goede zal komen. Ik vind het erg logisch klinken dan buitenlanders die zich in Nederland misdragen niet welkom zijn in Nederland.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:19 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Moslims ook niet. Wilders heeft namelijk het plan hele families het land uit te zetten als een familielid over de schreef gaat. Ook wil hij, als dat uitzetten niet kan, hele families de cel in gooien.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:21 schreef Myuym het volgende:
[..]
joden hoefde niks fouts te doen om uitgezet te worden.
Dat is ook het punt dat mij stoort aan Wilders.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:21 schreef ranja het volgende:
[..]
Niet. Hij heeft het alleen over moslims, niet over joden, jehova's, christenen of boedisten die een misdaad begaan.
Hij wil ze toch hun nationaliteit afnemenquote:Op maandag 15 juni 2009 09:16 schreef ethiraseth het volgende:
De meeste moslims zijn Nederlandse staatsburgers.
Typisch klopkoek, hij is zo moralistisch, behalve tegen mensen die het niet met hem eens zijn, dan mag opeens alles wel.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Wat een ontzettende mongool ben jij zeg
Zag men in 1930 een reele kans dat men ipv het verbieden van joden op openbare plekken en het uitzetten over zou gaan op genocide?quote:Op maandag 15 juni 2009 09:23 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
en jij ziet een reële kans dat Wilders vernietigingskampen gaat bouwen als hij aan de macht komt?
Uhmmm, denk je dat men vroeger problemen had met individuele Joden, of dat het ging over de groep zelf en hun cultuur/ideologie?quote:[..]
Wilders ziet de problemen niet bij individuele moslims, maar bij de - in zijn ogen - totalitaire ideologie van de islam. Hij vreest dat de scheiding van kerk en staat op termijn verdwijnt en dit het land niet ten goede zal komen. Ik vind het erg logisch klinken dan buitenlanders die zich in Nederland misdragen niet welkom zijn in Nederland.
Dat men tegenwoordig zoiets kan schreeuwen als 'Omg! dat is Godwin's Law', maakt het nog niet onjuist hoor. Er is niet zoiets als 'Dankzij Godwin's Law' want dit is alleen een constanering, er volgt niets uit ofzo. Verder is het natuurlijk onderdeel van de politiek correcte moraalridders om dat te claimenquote:Op maandag 15 juni 2009 09:22 schreef Seneca het volgende:
[..]
Dankzij Godwin's Law zijn mensen die de komst van een nieuwe Hitler zullen zien aankomen al bij voorbaat monddood gemaakt, dus ALS Wilders de nieuwe Hitler is, dan is het bij voorbaat zinloos om mensen daar op te wijzen.
Correctie: iemand die slechte dingen met mensen voor hebben moeten zelf slecht behandeld worden.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Typisch klopkoek, hij is zo moralistisch, behalve tegen mensen die het niet met hem eens zijn, dan mag opeens alles wel.. Misdadigers, terroristen, subsidie-oplichters, allemaal prima, maar iemand die het oneens is met hem mag gewoon tegen de muur.
En dat is weer een typisch rechts mongoloide visie.quote:Typisch links trekje, doe je niets aan, is aangeboren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |