Nou heeft Seb het niet van een vreemde dat ongeduldigequote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:39 schreef Diaan73 het volgende:
Die drift (her)ken ik helemaal niet, Lennon kan weleens krijsen om de fles, maar dat is maar af en toe. Hij is altijd heel geduldig...
Lennon heeft nu wel zn voeten/benen ontdekt... hij ligt vaak op de rug en gaat dan met zn voeten op de vloer/box en zn kont omhoog, zo grappig om te zien.
Ik voel een kinderboekenserie opkomen: De avonturen van Driftkopje en Ongeduldquote:
Hij is binnenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:14 schreef Raissa het volgende:
Vandaag heb je als het goed is de Puck Vicky! Ik hoop dat het jullie net zoveel helpt als het ons geholpen heeft!!
jan zit nu op twee papflessen met rijstebloem van 200cc waarvan ik de avondfles dan soms vervang door een pyamapapje, twee flessen melk (1 van 200, die van vier uur verschilt qua inhoud, maar gemiddeld nog zo'n 120 tot 150) een potje groente en een potje fruit. soms tussendoor nog wat diksap, ligt eraan hoe laat wakker wordt smiddags, als hij lang slaapt krijgt hij meteen zijn melk, slaapt hij kort, krijgt hij wat diksap tussendoor.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:57 schreef Fuente het volgende:
DJMO, bij Sara gaven we rond 7 maanden 's morgens pap (van bambix) en dan gaven we 's avonds geen pap meer (omdat ze toen overdag al redelijk wat at).
Even een vraagje over Merel. Ze is nu 6 maanden en 10 dagen oud. Ze krijgt nog nr 1 melk. Nu moet ik zo nieuwe bijhalen en vraag ik me af of ik nu nr 2 moet halen of niet. Ze krijgt nog amper bijvoeding (het gaat moeizaam, ze zit nu op 2 babylepels per dag).
Wat zouden jullie doen?
het blijven GLUTEN!! voor een kind wat nog geen 6 maanden is...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:35 schreef DJMO het volgende:
en ach als hij die biscuitsmaak lekker vind? hij krijgt het niet elke dag he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |