abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70165401
Seb heeft trouwens een vast ritme tegenwoordig. Dat het niet ons ritme is dat staat er even los van. Hij slaapt namelijk van half acht tot.... vijf uur en uiterlijk half zes Het voordeel is dat ik me 's ochtends nooit meer hoef te haasten. Het nadeel is dat we pas om acht uur weg hoeven en half zes dan toch wel wat aan de vroege kant is Hij gaat wel weer meteen slapen na half zes, dus dan trek ik hem rond acht uur zijn bed uit voor het KDV.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_70165531
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 13:36 schreef Jore het volgende:
mijn schoonmoeder vraagt denk ik in de toekomst eerst schriftelijk aan of ze Lieuwe iets mag geven . In drievoud.
dat is hier dus ook het geval sinds het ijsjes incident
pi_70165592
Mijn schoonmoeder krijgt Seb niet te zien zonder ouderlijk toezicht

En bij mijn moeder ben ik er niet zo bang voor, wij kregen vroeger ook noooit iets lekkers
maaaam, ik heb zin in iets lekkers! Neem dan een appel.
pi_70165666
Ronja
Met 7 maanden lijkt me dat ook geen kwaad meer kunnen inderdaad
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:31:58 #230
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_70166673
Okey, net lag ze weer twee keer op haar buik. Een keer in bed, en een keer onder de jungle gym. Ik kijk nu naar poging nr 4...

Ow, mislukt.

Hier nog een paar weekjes voor we aan de bijvoeding beginnen. Eigenlijk geen idee hoe de opa's en oma's daarmee om zullen gaan.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_70166997
Hier net de eerste woedeaanval bij een 'nee!'
Hij stond ergens bij waar hij niet aan mocht zitten.
*handje uit*
Nee
*handje voorzichtig weer uit*
Nee!
Handje weer uit, naar mij kijken*
Neehee!

*Stampvoet, pruillip, wuuuuh!*
pi_70167093
ghihi de eerste pas freecell
hier hebben we er al een paar achter de rug
Nee valt op zich wel mee, maar ze kan erg goed nogal dramatisch doen als ze dr zin niet krijgt
  vrijdag 19 juni 2009 @ 14:43:10 #233
12913 GreatWhiteSilence
pi_70167096
Ow ja, die krijgen we ook nog. Hopelijk houdt ze het voorlopig nog even bij draaien...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_70167176
Ja, als hij zijn zin niet krijgt of als ik hem ergens bij weg pak wel hoor
Maar nu luisterde hij gewoon echt zelf naar mij, maar baalde intussen stevig Leuke combi

Iets van hem afpakken is dik drama
pi_70167195
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:43 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ow ja, die krijgen we ook nog. Hopelijk houdt ze het voorlopig nog even bij draaien...
Draaien is eerst meer dan genoeg
pi_70167244
stiekem vind ik het wal schattig zo'n "woedeaanval"
pi_70167405
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
stiekem vind ik het wal schattig zo'n "woedeaanval"
Jaaaa
Nu nog wel
  vrijdag 19 juni 2009 @ 15:00:37 #238
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_70167618
Krijgt Seb dan zijn 1ste voeding meteen om half 6?
Danique word tegenwoordig ook rond die tijd wakker maar ik geef haar fles pas veel later, ze lijkt ook nog geen honger te hebben als ze wakker word, ze is gewoon uitgeslapen en wilt ook echt niet meer slapen!
  vrijdag 19 juni 2009 @ 15:03:50 #239
12913 GreatWhiteSilence
pi_70167725
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:46 schreef freecell het volgende:

[..]

Draaien is eerst meer dan genoeg
Vind ik ook!

Het verbaast me dat ze nu van rug naar buik gaat. Van buik naar rug heeft ze al een paar keer per ongeluk gedaan, dus ik had verwacht dat ze dat éérst door zou krijgen...
pi_70168588
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 14:45 schreef freecell het volgende:
Ja, als hij zijn zin niet krijgt of als ik hem ergens bij weg pak wel hoor
Maar nu luisterde hij gewoon echt zelf naar mij, maar baalde intussen stevig Leuke combi

Iets van hem afpakken is dik drama
whehe
de mijne heeft een andere tactiek: die houdt stug vol. hangt elke 2 minuten aan de verwarming. "nee, mag nie!". dan zie je haar denken 'ohja, mag niet', kruipt weg en dan na 1 minuut gewoon weer terug naar de verwarming. en dat dan gerust een uur of wat volhouden. zie het fototopic voor de blik die ik krijg als ik iets afpak
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_70168999
Dana luisterd soms wel naar nee, maar als ze niet luisterd en blijft ergens aanzitten pak ik dr op en zet dr ergens anders neer. Giftig dan ze dan word en dan komt direct het pruillipje en begint ze heel hard te huilen....som helpt t als je zegt " Zeg stel je eens niet zo aan" maar meestal niet
en dan schud mijn vriend altijd zn hoofd en zegt "daar krijgen we nog wat mee" ghihi
pi_70170238
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 15:00 schreef Fruppel het volgende:
Krijgt Seb dan zijn 1ste voeding meteen om half 6?
Danique word tegenwoordig ook rond die tijd wakker maar ik geef haar fles pas veel later, ze lijkt ook nog geen honger te hebben als ze wakker word, ze is gewoon uitgeslapen en wilt ook echt niet meer slapen!
Ja, hij krijgt dan ook zijn voeding want hij krijst echt de hele buurt bij elkaar echt oorverdovend. Als hij beneden is slaat de babyfoon uit terwijl die boven op de babykamer staat. En hij drinkt in 1 keer de hele fles leeg, alsof ie al dagen niks gehad heeft. En hij krijgt ook nog rijstebloem door de laatste fles. Ik zei laatst al, eigenlijk moeten we nog een uur wachten, daar zijn we het allebei over eens dan, maar in de praktijk komt daar niks van terecht want je kan echt jezelf niet horen denken. En ik overdrijf niet. Het is niet dat hij niet meer moe is want daarna brabbelt hij nog wat maar slaapt hij al vrij snel weer. Dus geven we hem om half zes, leggen hem weer in bed en slapen zelf ook nog twee uurtjes. Het is nu even niet anders.

Overigens was het voordat hij ziek werd (vorige week vrijdag) een uur later hoor. Vorige keer sliep hij door voordat hij ziek werd en daarna konden we er weer twee keer uit 's nachts, dus ik ben hier al heel blij mee.
pi_70170316
Als jullie nog tips hebben trouwens, ik sta er open voor.
pi_70170421
mijn moeder wilde elin een lik slagroom geven met 2 mnd, woest! was ik. als t r was gelukt had ik haar waarschijnlijk alle haren uit haar hoofd getrokken (ik sta sowieso al niet op goede voet met dat mens)

en toen werd ze nog boos ook, acht wat slagroom kan toch geen kwaad. stomme KOE.

Ik heb net Elins toekomst gezien in t winkelcentrum.. een meiske van 17 mnd..haar moeder sprak me aan.. zo van KIJK dat is net ... toen ze zo klein was..meiske had ook een enorme bos met haar en t zelfde koppie
pi_70170526
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 16:25 schreef Kleurdoos het volgende:
mijn moeder wilde elin een lik slagroom geven met 2 mnd, woest! was ik. als t r was gelukt had ik haar waarschijnlijk alle haren uit haar hoofd getrokken (ik sta sowieso al niet op goede voet met dat mens)

en toen werd ze nog boos ook, acht wat slagroom kan toch geen kwaad. stomme KOE.

Ik heb net Elins toekomst gezien in t winkelcentrum.. een meiske van 17 mnd..haar moeder sprak me aan.. zo van KIJK dat is net ... toen ze zo klein was..meiske had ook een enorme bos met haar en t zelfde koppie
aha, dat was miss Zeppelin 2008?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 16:29:24 #246
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_70170569
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 16:20 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ja, hij krijgt dan ook zijn voeding want hij krijst echt de hele buurt bij elkaar echt oorverdovend. Als hij beneden is slaat de babyfoon uit terwijl die boven op de babykamer staat. En hij drinkt in 1 keer de hele fles leeg, alsof ie al dagen niks gehad heeft. En hij krijgt ook nog rijstebloem door de laatste fles. Ik zei laatst al, eigenlijk moeten we nog een uur wachten, daar zijn we het allebei over eens dan, maar in de praktijk komt daar niks van terecht want je kan echt jezelf niet horen denken. En ik overdrijf niet. Het is niet dat hij niet meer moe is want daarna brabbelt hij nog wat maar slaapt hij al vrij snel weer. Dus geven we hem om half zes, leggen hem weer in bed en slapen zelf ook nog twee uurtjes. Het is nu even niet anders.

Overigens was het voordat hij ziek werd (vorige week vrijdag) een uur later hoor. Vorige keer sliep hij door voordat hij ziek werd en daarna konden we er weer twee keer uit 's nachts, dus ik ben hier al heel blij mee.
Jeutje haha hij wilt het dus echt heel graag!
Danique is rond 6en wakker wil de fles echt nog niet helaas want ik denk dat ze daarna best wel weer verder zou pitten maar madam wil spelen en kletsen en ik heb daar niet altijd zin in om die tijd (haar papa slaapt er heerlijk doorheen ).
Laat haar geregeld liggen in bed en dan ligt ze gerust wakker te zijn todat ik haar uit bed vis ergens tussen 7 en half 8.
pi_70170669
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 16:29 schreef Fruppel het volgende:

[..]

Jeutje haha hij wilt het dus echt heel graag!
Danique is rond 6en wakker wil de fles echt nog niet helaas want ik denk dat ze daarna best wel weer verder zou pitten maar madam wil spelen en kletsen en ik heb daar niet altijd zin in om die tijd (haar papa slaapt er heerlijk doorheen ).
Laat haar geregeld liggen in bed en dan ligt ze gerust wakker te zijn todat ik haar uit bed vis ergens tussen 7 en half 8.
Als ik hem niet snel genoeg pak dan draait Seb op zijn buik en gaat als een vis liggen spartelen en proberen te kruipen totdat hij bovenin zijn bed ligt in de meest onmogelijke positie op zijn buik met zijn gezicht in het matras en driftig dat ie dan is
pi_70170762
Elin ook..die kan gillen als je haar niet gelijk aan de tiet hangt
niet huilen maar boos krijsen
pi_70170853
wat seb ook doet idd
ze rolt dan op r buik maar gaat dan liggen happen in t matras met woeste geluiden..of ze rolt naar de zijkant van t ledikant waar ze dan met armen en benen uitsteekt
  vrijdag 19 juni 2009 @ 16:39:32 #250
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_70170975
Die drift (her)ken ik helemaal niet, Lennon kan weleens krijsen om de fles, maar dat is maar af en toe. Hij is altijd heel geduldig...

Lennon heeft nu wel zn voeten/benen ontdekt... hij ligt vaak op de rug en gaat dan met zn voeten op de vloer/box en zn kont omhoog, zo grappig om te zien.
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')