dat is hier dus ook het geval sinds het ijsjes incidentquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:36 schreef Jore het volgende:
mijn schoonmoeder vraagt denk ik in de toekomst eerst schriftelijk aan of ze Lieuwe iets mag geven. In drievoud.
Draaien is eerst meer dan genoegquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:43 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ow ja, die krijgen we ook nog.Hopelijk houdt ze het voorlopig nog even bij draaien...
Jaaaaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
stiekem vind ik het wal schattig zo'n "woedeaanval"
Vind ik ook!quote:
whehequote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:45 schreef freecell het volgende:
Ja, als hij zijn zin niet krijgt of als ik hem ergens bij weg pak wel hoor
Maar nu luisterde hij gewoon echt zelf naar mij, maar baalde intussen stevigLeuke combi
Iets van hem afpakken is dik drama
Ja, hij krijgt dan ook zijn voeding want hij krijst echt de hele buurt bij elkaarquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:00 schreef Fruppel het volgende:
Krijgt Seb dan zijn 1ste voeding meteen om half 6?
Danique word tegenwoordig ook rond die tijd wakker maar ik geef haar fles pas veel later, ze lijkt ook nog geen honger te hebben als ze wakker word, ze is gewoon uitgeslapen en wilt ook echt niet meer slapen!
aha, dat was miss Zeppelin 2008?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:25 schreef Kleurdoos het volgende:
mijn moeder wilde elin een lik slagroom geven met 2 mnd, woest! was ik. als t r was gelukt had ik haar waarschijnlijk alle haren uit haar hoofd getrokken (ik sta sowieso al niet op goede voet met dat mens)
en toen werd ze nog boos ook, acht wat slagroom kan toch geen kwaad. stomme KOE.
Ik heb net Elins toekomst gezien in t winkelcentrum.. een meiske van 17 mnd..haar moeder sprak me aan.. zo van KIJK dat is net ... toen ze zo klein was..meiske had ook een enorme bos met haar en t zelfde koppie
Jeutje haha hij wilt het dus echt heel graag!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:20 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja, hij krijgt dan ook zijn voeding want hij krijst echt de hele buurt bij elkaarecht oorverdovend. Als hij beneden is slaat de babyfoon uit terwijl die boven op de babykamer staat. En hij drinkt in 1 keer de hele fles leeg, alsof ie al dagen niks gehad heeft. En hij krijgt ook nog rijstebloem door de laatste fles. Ik zei laatst al, eigenlijk moeten we nog een uur wachten, daar zijn we het allebei over eens dan, maar in de praktijk komt daar niks van terecht want je kan echt jezelf niet horen denken. En ik overdrijf niet. Het is niet dat hij niet meer moe is want daarna brabbelt hij nog wat maar slaapt hij al vrij snel weer. Dus geven we hem om half zes, leggen hem weer in bed en slapen zelf ook nog twee uurtjes. Het is nu even niet anders.
Overigens was het voordat hij ziek werd (vorige week vrijdag) een uur later hoor. Vorige keer sliep hij door voordat hij ziek werd en daarna konden we er weer twee keer uit 's nachts, dus ik ben hier al heel blij mee.
Als ik hem niet snel genoeg pak dan draait Seb op zijn buik en gaat als een vis liggen spartelen en proberen te kruipen totdat hij bovenin zijn bed ligt in de meest onmogelijke positie op zijn buik met zijn gezicht in het matras en driftig dat ie dan isquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:29 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Jeutje haha hij wilt het dus echt heel graag!
Danique is rond 6en wakker wil de fles echt nog niet helaas want ik denk dat ze daarna best wel weer verder zou pitten maar madam wil spelen en kletsen en ik heb daar niet altijd zin in om die tijd (haar papa slaapt er heerlijk doorheen).
Laat haar geregeld liggen in bed en dan ligt ze gerust wakker te zijn todat ik haar uit bed vis ergens tussen 7 en half 8.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |