Dat zou ik ook echt niet kunnen waarderen denk ik... doe es normaal, dat vraag je toch eerst? Ik duw toch ook geen eten bij jou ongevraagd in je mond. (dat zou een beetje mijn reactie zijn denk ik).quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:23 schreef Raissa het volgende:
Zo gaf opa hier Mila met 3 maanden een likje ijs, een klein likje, maar toch. Ik dacht dat ik gek werd, het is verdorie nog een baby!!
Wacht maar tot dat opa in een verzorgingshuis zitquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:25 schreef seilram het volgende:
[..]
Dat zou ik ook echt niet kunnen waarderen denk ik... doe es normaal, dat vraag je toch eerst? Ik duw toch ook geen eten bij jou ongevraagd in je mond. (dat zou een beetje mijn reactie zijn denk ik).
Zo denk ik er ook een beetje over hoor en ik heb nooit problemen gehad met Twan. Het is zelfs zo dat hij bijna helemaal niet snoept en dat ik het vaker aanbied dan dat hij het zelf wil. Ik heb altijd het gevoel dat hoe meer je dingen verbiedt, hoe meer dat interessant is voor kinderen om te krijgen... Ik kan me voorstellen dat je kind allergisch is, dat je veel strenger wordt, maar dat is ook logisch. Ik ga er ook van uit dat mn ouders verantwoord omgaan met wat de kinderen krijgen. Gekke dingen zoals ik hier gelezen heb, heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:21 schreef Estrys het volgende:
Ik geloof niet dat ik zo streng ga doen hoor. Denk dat ik daar alleen maar irritatie mee opwek bij mijzelf vooral dan.
En wat betreft de manier van voeden borstvoeding, flesvoeding, rapley methode, what ever. Als ze maar eten binnen krijgen denk ik. Wij zeggen gewoon: als het niet gaat zoals het 'moet'...dan moet het maar zoals het gaat.Ik wil dat eten op een relaxte manier gaat, een manier die voor Seb maar ook voor onszelf relaxed is. Je moet jezelf niet teveel druk opleggen ben ik van mening. en zo wil iedereen het beste en kiest iedereen hetgeen wat bij hen en vooral de baby past.
Hahahahaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:28 schreef Estrys het volgende:
[..]
Wacht maar tot dat opa in een verzorgingshuis zit![]()
Eerlijk gezegd denk ik dat mijn familie en schoonfamilie dat ook gaan zijn. Maar dat komt omdat ze weten hoe ik kan zijnquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:36 schreef Jore het volgende:
Hier is de familie juist heel voorzichtig, mijn schoonmoeder vraagt denk ik in de toekomst eerst schriftelijk aan of ze Lieuwe iets mag geven. In drievoud. Mijn eigen moeder zou heel misschien nog eens iets kunnen geven wat ik liever niet wil maar niks extreems.
lolquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:41 schreef owlet het volgende:
Over bijvoeding gesproken: ik hoorde net vanuit de huiskamer "goed zo grote baby, dat is heel lekker hè?"
En toen ik keek kon ik nog net zien hoe Ronja vrolijk Avalon liet meedrinken van har halfvolle melk. Ik denk dat er zeker 50 cc in Avalon verdwenen was voor ik in kon grijpen
nu maar hopen dat ze er niet al te veel last van krijgt, maar dat zal met zeven maanden wel los lopen.
pakken we zijn kunstgebit af en geven we hem een lekker pistoletje of zoquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:37 schreef seilram het volgende:
[..]
Hahahahadan zullen we eens ff ijsjes derin gaan rammen!
Oe, evil. I like itquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:52 schreef Estrys het volgende:
[..]
pakken we zijn kunstgebit af en geven we hem een lekker pistoletje of zo
dat is hier dus ook het geval sinds het ijsjes incidentquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:36 schreef Jore het volgende:
mijn schoonmoeder vraagt denk ik in de toekomst eerst schriftelijk aan of ze Lieuwe iets mag geven. In drievoud.
Draaien is eerst meer dan genoegquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:43 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ow ja, die krijgen we ook nog.Hopelijk houdt ze het voorlopig nog even bij draaien...
Jaaaaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
stiekem vind ik het wal schattig zo'n "woedeaanval"
Vind ik ook!quote:
whehequote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:45 schreef freecell het volgende:
Ja, als hij zijn zin niet krijgt of als ik hem ergens bij weg pak wel hoor
Maar nu luisterde hij gewoon echt zelf naar mij, maar baalde intussen stevigLeuke combi
Iets van hem afpakken is dik drama
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |