Heb mijn horizon verbreed, niet dat ik het ga worden.quote:
Die vrouw die elke dag je kleertjes op je bed legt en je broodtrommeltje vult is je moeder, niet je vriendin.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:25 schreef dagdag het volgende:
[..]
Heb mijn horizon verbreed, niet dat ik het ga worden.
Daar moet je dingen voor doen die mijn vriendin niet goed vind.......
OMG!!quote:
HOAX jij hebt geen vriendin.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:25 schreef dagdag het volgende:
[..]
Met feta zeker.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:26 schreef LudoSanders het volgende:
Hé WD, wanneer gaan we nakend pannenkoeken bakken?
Ik keek net nog eens en het valt me nu pas op dat linksboven de kop van zijn baas te zien isquote:
En mozzarella.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HOAX jij hebt geen vriendin.
[..]
Met feta zeker.
Ik vraag me af wat hem mankeert, dit lijkt met toch niet helemaal normaal.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik keek net nog eens en het valt me nu pas op dat linksboven de kop van zijn baas te zien is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK LACH KANKERHARD HE
Alleen de gedachte al, zoete pannenkoek met feta en under my mozozzarella-ella-ella-a-aquote:
Wat is dat beest fuglyquote:
oogkankerquote:Op maandag 15 juni 2009 00:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat hem mankeert, dit lijkt met toch niet helemaal normaal.
Als je lang genoeg kijkt ga je fucking hard lachen zo epic is iequote:
Je hebt vast genoeg vrienden die vast wel eens stoned zijn, probeer het isquote:Op maandag 15 juni 2009 00:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
oogkanker![]()
![]()
![]()
ik lach nu nog harder, om mijn eigen kankergrap. alsof ik stoned ben of zo, terwijl ik niet eens weet hoe dat is
Weet je wat pas lachen is?quote:Op maandag 15 juni 2009 00:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je lang genoeg kijkt ga je fucking hard lachen zo epic is ie
Wilde je beweren dat je moeder geen vriendin is?quote:Op maandag 15 juni 2009 00:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HOAX jij hebt geen vriendin.
[..]
Met feta zeker.
ja soonquote:Op maandag 15 juni 2009 00:34 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Je hebt vast genoeg vrienden die vast wel eens stoned zijn, probeer het is
hahahahahahaha omfg dan rollen zijn oogjes eruit hahahahahquote:Op maandag 15 juni 2009 00:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wat pas lachen is?
Als je dat beest bij z'n nekvel pakt...
neuk jij je moeder?quote:Op maandag 15 juni 2009 00:34 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Wilde je beweren dat je moeder geen vriendin is?
Sadistquote:Op maandag 15 juni 2009 00:35 schreef wolvendagen het volgende:
hahahahahahaha omfg dan rollen zijn oogjes eruit hahahahah
dag dagdagquote:Op maandag 15 juni 2009 00:35 schreef dagdag het volgende:
ga weer dag bloody
jij kwam met zijn nekvel en ik begon al te lachen bij de gedachte dat je hem in zn nekvel pakt, toen ik na ging denken dacht ik pas aan zijn ogen.. ik ben nu zo traag en lomp en ik weet niet eens hoe hahahaquote:
Hij neukt z'n bloedeigenste moedert toch nietquote:Op maandag 15 juni 2009 00:38 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Dagdag zei 'mijn vriendin.' Wie weet is dat zijn moeder.
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jij kwam met zijn nekvel en ik begon al te lachen bij de gedachte dat je hem in zn nekvel pakt, toen ik na ging denken dacht ik pas aan zijn ogen.. ik ben nu zo traag en lomp en ik weet niet eens hoe hahaha![]()
![]()
ik ga zo slapen, die is echt niet goed
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij neukt z'n bloedeigenste moedert toch niet![]()
firefox weet wat moedert is
Dat jij bij dingen gelijk aan seks denkt, tja...quote:Op maandag 15 juni 2009 00:25 schreef dagdag het volgende:
[..]
Je zei neger..quote:Op maandag 15 juni 2009 00:40 schreef wolvendagen het volgende:
buenas noches blancos y negros.. no importa los negros
Mijn vriendin is anders dan een vriendinquote:Op maandag 15 juni 2009 00:41 schreef 3lmo het volgende:
[..]
[..]
Dat jij bij dingen gelijk aan seks denkt, tja...
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 15 juni 2009 00:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alleen de gedachte al, zoete pannenkoek met feta en under my mozozzarella-ella-ella-a-a
ik zei: slaap lekker blanke vrienden en negers... vergeet die negers.quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik zei: slaap lekker blanke vrienden en negers... vergeet die negers.
![]()
ik ben niet racistisch ik wil de hype even meelopen.
niggers
Maar als je het over een vriendin hebt, een specifieke, dan heb je het toch over mijn vriendin.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn vriendin is anders dan een vriendin
Wat is een rasict?quote:
Welterusten pannenkoekvriendin.quote:
Deja vu, ik ga nu naar bed.quote:
Met of zonder ei?quote:
En dat noemt zichzelf een nachtmensquote:Op maandag 15 juni 2009 00:53 schreef Fascination het volgende:
Ja ik ga ook slapen, het is mooi geweest.
Neuken?quote:Op maandag 15 juni 2009 00:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Deja vu, ik ga nu naar bed.
wow toeval ik ga echt
Neuken?quote:
Ik heb honger.quote:
He bahquote:
Bah, jij.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:58 schreef LudoSanders het volgende:
Bah, hier is ook niets te eten in huis.
Muhahaha ha haaha ha.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
He bah![]()
Kinderen voor mijn ontbijt heeft nog nooit zo'n andere betekenis gehad.
Bosvruchtenthee.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:58 schreef LudoSanders het volgende:
Geen rijstbuikje?quote:Op maandag 15 juni 2009 00:58 schreef LudoSanders het volgende:
Is dat bijzonder?quote:Op maandag 15 juni 2009 01:03 schreef 3lmo het volgende:
Ik ben twaalf uur wakker.
Ik zag jou vanmiddag nog.quote:
Ik ben er nog.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dat noemt zichzelf een nachtmens
Nee, juist niet. Het punt is, mijn ritme is zo verneukt (o.a. door mijn daginvulling en tijdstip van colleges) dat ik niet slaap voor ongeveer drie uur. Gister was het dan wat later, in verband met uitgaan. Maar nu word ik gewoon geacht te slapen, terwijl ik daar nog lang niet aan toe ben.quote:
Ja. Ik werd er van binnen best een beetje blij van.quote:
Zo ken ik je weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op maandag 15 juni 2009 01:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo ken ik je weer
Ik ga, doei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blij dat ik je heb kunnen verblijdenquote:Op maandag 15 juni 2009 01:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja. Ik werd er van binnen best een beetje blij van.
quote:Op maandag 15 juni 2009 01:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo ken ik je weer
Ja volgens is dat ook wel zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarom heb ik ook m'n online/offline status verborgen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Soundtrack van Disturbia geloof ik. En bovendien een gaaf nummer!quote:Op maandag 15 juni 2009 01:12 schreef McFearless het volgende:
[..]
GIVE IT BACK, GODAMNNIT.
+ oneindig voor het herkennen van de lollertekst.
Jij moet over 5 uur al op ... ongeveer.. bij benadering...quote:Op maandag 15 juni 2009 01:07 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, ik ben nu al 0ver 9000 uur op. I NEED SLEEPJES.
Neen, SOAD.quote:Op maandag 15 juni 2009 01:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Soundtrack van Disturbia geloof ik. En bovendien een gaaf nummer!
Duw me in slaapmodus, yesh?quote:Op maandag 15 juni 2009 01:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij moet over 5 uur al op ... ongeveer.. bij benadering...![]()
Ga es slapen...
*duwt zachtjes
Ik vrees dat mijn ritme nu ook naar de maan gaat...quote:Op maandag 15 juni 2009 01:10 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Het punt is, mijn ritme is zo verneukt (o.a. door mijn daginvulling en tijdstip van colleges) dat ik niet slaap voor ongeveer drie uur. Gister was het dan wat later, in verband met uitgaan. Maar nu word ik gewoon geacht te slapen, terwijl ik daar nog lang niet aan toe ben.
Dat is minder vervelend dan hard en kloppend.quote:Op maandag 15 juni 2009 01:15 schreef Fascination het volgende:
Ik krijg ook altijd zo'n warm gevoel van binnen als ik Bt online zie komen op msn.
Dit is een beetje vulgair, Ludo.quote:Op maandag 15 juni 2009 01:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is minder vervelend dan hard en kloppend.
quote:Op maandag 15 juni 2009 01:15 schreef Fascination het volgende:
Ik krijg ook altijd zo'n warm gevoel van binnen als ik Bt online zie komen op msn.
Hard en kloppend zie ik nog altijd het liefstquote:Op maandag 15 juni 2009 01:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is minder vervelend dan hard en kloppend.
Was me nog niet opgevallen eigenlijkquote:Op maandag 15 juni 2009 01:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja volgens is dat ook wel zo.![]()
Daarom heb ik ook m'n online/offline status verborgen.
FOK! > leven gelukkig.quote:Op maandag 15 juni 2009 01:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vrees dat mijn ritme nu ook naar de maan gaat...
Eigenlijk heb ik al bijna zomervakantie![]()
En dan maak ik van de nacht een dag...
Okayquote:
quote:
Fok is niet goed voor je nachtrust.quote:Op maandag 15 juni 2009 01:22 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ohhhh, yesshh, bij het randje 4EBE. JOaaaahhh...
Gemaakt gezellig is ook niet leuk.quote:Op maandag 15 juni 2009 01:24 schreef Breathtaking het volgende:
Godverdomme hoerenkankerzooi, doe eens gezellig jullie.
Nou dan zeg je niets.quote:Op maandag 15 juni 2009 01:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gemaakt gezellig is ook niet leuk.
Says who, Stacey?quote:Op maandag 15 juni 2009 01:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fok is niet goed voor je nachtrust.
Ik denk... het niet.quote:
Oke dan welquote:
Jij bent lekker gezellig vandaag ja!quote:
Rolf Wouters toch?quote:Op maandag 15 juni 2009 01:31 schreef terryding het volgende:
Kent er iemand de tandenborstel jive nog og og og og!
Tedetutututu
Nee, het klinkt behoorlijk bescheten.quote:Op maandag 15 juni 2009 01:31 schreef terryding het volgende:
Kent er iemand de tandenborstel jive nog og og og og!
Tedetutututu
Ja.quote:
Stiekem vind ik dat jij wel een goede muzieksmaak hebt.quote:Op maandag 15 juni 2009 01:34 schreef McFearless het volgende:
[..]
Awesome.
Hier, een liedje voor je.
Hoe heette dat programma ook alweer van 'm. Oh ja now or never.quote:Op maandag 15 juni 2009 01:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja.
Geen idee waarom dat in mij op kwam.
Whehehe, stiekem.quote:Op maandag 15 juni 2009 01:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stiekem vind ik dat jij wel een goede muzieksmaak hebt.![]()
*Gaat liedje downloaden.
Dat keek ik ook wel eens. Met zijn assistent John(Sjon).quote:Op maandag 15 juni 2009 01:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe heette dat programma ook alweer van 'm. Oh ja now or never.Daar keek ik altijd naar.
Kusje eropquote:Op maandag 15 juni 2009 01:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij bent lekker gezellig vandaag ja!
quote:
quote:
Begin jij nu ook al met de hartjes? Ik dacht dat je daar zo'n hekel aan had?quote:
Prima!quote:Op maandag 15 juni 2009 01:46 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Haaaaiiiii!
Todo bueno achter de rits?
Dat heeft hij ook, maarja.quote:Op maandag 15 juni 2009 01:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al met de hartjes? Ik dacht dat je daar zo'n hekel aan had?
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Ik snap het.quote:
Ik dacht dat je uit de post van terryding wel begreep dat ik een zwak voor je heb.quote:
Jij ook al.quote:Op maandag 15 juni 2009 02:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik dacht dat je uit de post van terryding wel begreep dat ik een zwak voor je heb.
Ah dan is het goedquote:Op maandag 15 juni 2009 02:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik dacht dat je uit de post van terryding wel begreep dat ik een zwak voor je heb.
Wie ben jij nu?quote:
Kijk Fas heeft me tenminste gelijk door. Wij spreken dezelfde taal.quote:
Mimi?quote:
Emimich?quote:
Welterusten MiVerquote:
er staat vuilak in je avaquote:Op maandag 15 juni 2009 02:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Welterusten MiVer
Daar waar de pinda's geroosterd worden.
Ik laat jullie twee maar alleen.quote:
Oh god nu ga ik echt slapen.quote:
Flauwquote:Op maandag 15 juni 2009 02:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik laat jullie twee maar alleen.
TYquote:
Weltrustenquote:Op maandag 15 juni 2009 02:28 schreef Fascination het volgende:
Waarom zeg je geen welterusten tegen mij?
Trusten.quote:
Zonder enige twijfel.quote:Op maandag 15 juni 2009 02:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooooh Ludo hihiwil je dat écht allemaal met me doen?
Zet ik mijn wekker om een uurtje of 10.quote:
Heh bah Ludo, ik begon verdomme net op te warmen.quote:Op maandag 15 juni 2009 02:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zet ik mijn wekker om een uurtje of 10.
Want dan begint de derde ronde.quote:Op maandag 15 juni 2009 02:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heh bah Ludo, ik begon verdomme net op te warmen.
De derde, dat staat toch ook in de PM beschreven?quote:
Oohja sorry, daar had ik overheen gelezen.quote:Op maandag 15 juni 2009 02:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De derde, dat staat toch ook in de PM beschreven?
Maar hoe ben je de dag nog doorgekomen vandaag?quote:Op maandag 15 juni 2009 02:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oohja sorry, daar had ik overheen gelezen.
Van opwinding zeker?quote:Op maandag 15 juni 2009 02:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oohja sorry, daar had ik overheen gelezen.
Ik sliep 's morgens, 's middags ging ik op bezoek bij m'n oom en tante en m'n snoezige babyneefjequote:Op maandag 15 juni 2009 02:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar hoe ben je de dag nog doorgekomen vandaag?
Ik werd helemaal alleen wakker zo omstreeks half 11, nog een keer omgedraaid en toen was het half 1. Na een goed ontbijt begon ik vol goede moed aan de studie. Op zich redelijk opgeschoten, maar ook veel tijd verdaan op het internet. Het eten dat om half 7 werd opgediend werd verorbert door het gehele gezin, dolle boel. Kortom, eigenlijk best kut.quote:Op maandag 15 juni 2009 02:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik sliep 's morgens, 's middags ging ik op bezoek bij m'n oom en tante en m'n snoezige babyneefjeen de avond heb ik op Fok! gezeten en een beetje gebabbeld op msn.
en jij dan?
Hahahaquote:Op maandag 15 juni 2009 02:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik werd helemaal alleen wakker zo omstreeks half 11, nog een keer omgedraaid en toen was het half 1. Na een goed ontbijt begon ik vol goede moed aan de studie. Op zich redelijk opgeschoten, maar ook veel tijd verdaan op het internet. Het eten dat om half 7 werd opgediend werd verorbert door het gehele gezin, dolle boel. Kortom, eigenlijk best kut.
Ja, maar het is nu wel een beetje de tijd om daadwerkelijk wat te gaan doen nu het einde van het jaar in zicht komt.quote:Op maandag 15 juni 2009 02:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaach joh, je bent toch weer een stukje verder
? Ik was al blij en trots op dagen dat ik 10 minuten aan school gewerkt had.
IEDEREEN MAG HET WETEN,quote:
Dat vind ik nu echt flauw van jou.quote:
Het is het lot, wat ik je brom.quote:Op maandag 15 juni 2009 02:52 schreef Breathtaking het volgende:
Zoiets engs gebeurde netik ging Hara's posthistory uitchecken
toen ik dit topic zag: LudoSanders
Ik keek naar de tijd waarop het gepost was, 2:51, toen keek ik op m'n computerklokje, 2:51
Jij deed onaardig de gehele middag.quote:Op maandag 15 juni 2009 02:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
IEDEREEN MAG HET WETEN,BREATHTAKING
[..]
Dat vind ik nu echt flauw van jou.
Waarom heb je mij niet op msn?quote:Op maandag 15 juni 2009 02:53 schreef LudoSanders het volgende:
En ik heb nog met WD gesproken op MSN.
Hihihiquote:Op maandag 15 juni 2009 02:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
IEDEREEN MAG HET WETEN,BREATHTAKING
Dat denk ik ook jaquote:
Dat was jij niet!quote:Op maandag 15 juni 2009 02:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij deed onaardig de gehele middag.
Hè bah nee, straks zijn die andere KLBers er weer, brrrr.quote:Op maandag 15 juni 2009 02:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom heb je mij niet op msn?![]()
[..]
Hihihiik vind het trouwens wel leuk, dat oranje in dit prachtige topic. Kom vaker langs!
[..]
Dat denk ik ook ja!
Dat weet ik niet.quote:Op maandag 15 juni 2009 02:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom heb je mij niet op msn?![]()
[..]
Hihihiik vind het trouwens wel leuk, dat oranje in dit prachtige topic. Kom vaker langs!
[..]
Dat denk ik ook ja!
Welke Ludo Anders?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Waarom?quote:Op maandag 15 juni 2009 02:55 schreef Harajuku. het volgende:
En als jij dat wel was verdiende je deze behandeling
Wat is daar nu weer mis meequote:Op maandag 15 juni 2009 02:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hè bah nee, straks zijn die andere KLBers er weer, brrrr.
Typt Ludo met hoofdletters op msn?quote:Op maandag 15 juni 2009 02:57 schreef Harajuku. het volgende:
De echte Ludo typt niet zonder hoodfletters, en die gaat niet lopen gillen dat ie op het Libelleforum loopt te kutten, met plezier.
Ik heb niet lopen kutten! Ik heb mijn ban daarom ook aangevochten en ben nog in afwachting van de uitspraak. Die hoofdletters schoten er gewoon een beetje bij in. Ik was van mijn apropos dat ik niet kon FOK!en.quote:Op maandag 15 juni 2009 02:57 schreef Harajuku. het volgende:
De echte Ludo typt niet zonder hoodfletters, en die gaat niet lopen gillen dat ie op het Libelleforum loopt te kutten, met plezier.
Dat weet ik niet meer, lang geleden dat wij op msn zatenquote:Op maandag 15 juni 2009 02:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Typt Ludo met hoofdletters op msn?
In dat geval heb ik eindelijk m'n soulmate gevonden.
Mijn humor strookt niet met dat van de meeste KLBersquote:
Ik heb Hara niet op msn. En ik ben niet consequent in hoofdlettergebruik op msn, sorry.quote:Op maandag 15 juni 2009 02:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Typt Ludo met hoofdletters op msn?
In dat geval heb ik eindelijk m'n soulmate gevonden.
Jij was het echt? Dit maakt mij verdrietigquote:Op maandag 15 juni 2009 03:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb niet lopen kutten! Ik heb mijn ban daarom ook aangevochten en ben nog in afwachting van de uitspraak. Die hoofdletters schoten er gewoon een beetje bij in. Ik was van mijn apropos dat ik niet kon FOK!en.
Oooh dat, ik keek nog op tweakers maar ik kon 't niet vindenquote:Op maandag 15 juni 2009 03:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer, lang geleden dat wij op msn zatenWas op IRC
[..]
Mijn humor strookt niet met dat van de meeste KLBers
We hadden elkaar wel!quote:Op maandag 15 juni 2009 03:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb Hara niet op msn. En ik ben niet consequent in hoofdlettergebruik op msn, sorry.
Ik zag wel een Breathtaking de chat verlaten.quote:Op maandag 15 juni 2009 03:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oooh dat, ik keek nog op tweakers maar ik kon 't niet vindendom.
En iedereen is hier nog wel zo grappig
Heb een beetje respect voor de situatie zeg!quote:Op maandag 15 juni 2009 03:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij was het echt? Dit maakt mij verdrietig
Ik heb jou wel verschillende malen voorbij zien komen? Nepperds!quote:Op maandag 15 juni 2009 03:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oooh dat, ik keek nog op tweakers maar ik kon 't niet vindendom.
En iedereen is hier nog wel zo grappig
Mijn droom, wat doe je!quote:Op maandag 15 juni 2009 03:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb Hara niet op msn. En ik ben niet consequent in hoofdlettergebruik op msn, sorry.
Echt waar? Godverdegodverquote:Op maandag 15 juni 2009 03:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb een beetje respect voor de situatie zeg!
[..]
Ik heb jou wel verschillende malen voorbij zien komen? Nepperds!
Klopt, maar ik heb geen idee welk emailadres je nu van mij had? Ik had ooit eens een FOK! account aangemaakt.quote:Op maandag 15 juni 2009 03:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We hadden elkaar wel!
Nou Breathtaking, de volgende die zich wel aan de hoofdletters houdt zal ik jouw kant opsturen
Is goed!quote:Op maandag 15 juni 2009 03:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We hadden elkaar wel!
Nou Breathtaking, de volgende die zich wel aan de hoofdletters houdt zal ik jouw kant opsturen
Belachelijk.quote:Op maandag 15 juni 2009 03:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zag wel een Breathtaking de chat verlaten.
Ik weet het ook niet, ik verwijder mensen waar ik niet mee spreek.quote:Op maandag 15 juni 2009 03:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb geen idee welk emailadres je nu van mij had? Ik had ooit eens een FOK! account aangemaakt.
Bitch!quote:Op maandag 15 juni 2009 03:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, ik verwijder mensen waar ik niet mee spreek.
Whehequote:Op maandag 15 juni 2009 03:05 schreef Harajuku. het volgende:
Wij zagen het allebei
Maar ik heb geen Breathtaking zien chatten. Maar goed, ik keek dan ook niet vaak op de chat. Zag ook drie uur later dat ik een privebericht had
Correct!quote:Op maandag 15 juni 2009 03:06 schreef LudoSanders het volgende:
Dus nu zet je me zomaar aan de kant vanwege inconsequent hoofdlettergebruik?
Nee, dat is veel langer geleden al gebeurd.quote:Op maandag 15 juni 2009 03:06 schreef LudoSanders het volgende:
Dus nu zet je me zomaar aan de kant vanwege inconsequent hoofdlettergebruik?
Je hebt mij ook verwijderd. En je adoreert mij ook niet. Muil houden.quote:
Cha cha cha.quote:Op maandag 15 juni 2009 03:09 schreef Harajuku. het volgende:
Het is al laat. En ik moet morgen bij daglicht wakker zijn om mijn voeten te filmen
Ja, die heb ik alquote:
Ik ben slechts mijn emailadres vergeten.quote:Op maandag 15 juni 2009 03:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je hebt mij ook verwijderd. En je adoreert mij ook niet. Muil houden.
Hahha, ik realiseer me nu net dat ik de hele dag gezegd heb dat je je muil moet houden, hahaquote:Op maandag 15 juni 2009 03:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben slechts mijn emailadres vergeten.
Ik zeg niets!quote:Op maandag 15 juni 2009 03:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, die heb ik al.
Wat een faalactie, niet doorvertellen hoor.
Het hielp alleen niet echt. Je hebt geen overwicht, je zou een slechte lerares zijn.quote:Op maandag 15 juni 2009 03:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hahha, ik realiseer me nu net dat ik de hele dag gezegd heb dat je je muil moet houden, haha
Maar dit vind ik toch wel een kwalijke zaak. Wat wanneer ik dit nu wel consequent deed bij jou en bij andere mensen gewoon inconsequent verder ging?quote:
Hou je muil.quote:Op maandag 15 juni 2009 03:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het hielp alleen niet echt. Je hebt geen overwicht, je zou een slechte lerares zijn.
Ik schaam me echt. Ik lag ook in bed toen ik ineens dacht "Hey! Volgens mij... Oh shit"quote:
Ik dacht echt dat je een stomme KLBer was die jou nadeedquote:Op maandag 15 juni 2009 03:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het hielp alleen niet echt. Je hebt geen overwicht, je zou een slechte lerares zijn.
Van verveling werd ik recalcitrant.quote:Op maandag 15 juni 2009 03:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik schaam me echt. Ik lag ook in bed toen ik ineens dacht "Hey! Volgens mij... Oh shit".
[..]
Ik dacht echt dat je een stomme KLBer was die jou nadeedHeilig van overtuigd.
Dat is het punt niet, het gaat erom dat je het in het algemeen consequent doet.quote:Op maandag 15 juni 2009 03:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar dit vind ik toch wel een kwalijke zaak. Wat wanneer ik dit nu wel consequent deed bij jou en bij andere mensen gewoon inconsequent verder ging?
Hahahaquote:Op maandag 15 juni 2009 03:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik schaam me echt. Ik lag ook in bed toen ik ineens dacht "Hey! Volgens mij... Oh shit".
Dat doe jij verkeerd, kom maar gauw lessen bij mij. In mijn lestopic.quote:Op maandag 15 juni 2009 03:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Van verveling werd ik recalcitrant.
Eén, twee, zij, sluit.
Mens, dat ik de foxtrot. Ik heb elastieke benen.quote:Op maandag 15 juni 2009 03:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat doe jij verkeerd, kom maar gauw lessen bij mij. In mijn lestopic.
Alsof jij volmaakt bent.quote:Op maandag 15 juni 2009 03:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is het punt niet, het gaat erom dat je het in het algemeen consequent doet.
[..]
Hahahahet zou mij ook gebeurd kunnen zijn hoor.
Die is van Armin van Buuren.quote:Op maandag 15 juni 2009 03:20 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ken de foxtrot niet. Ik had de quickstep en de slow foxtrot. De foxtrot is een stomme mix van beide.
Wat is neit?quote:
Sexayquote:Op maandag 15 juni 2009 03:25 schreef LudoSanders het volgende:
Inbeeldingsvermogen is iets moois. Ik zie jullie nu nakend de chachacha dansen.
Ik ga binnenkort samen met WD nakend pannenkoeken bakken.quote:
Veel plezierquote:Op maandag 15 juni 2009 03:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort samen met WD nakend pannenkoeken bakken.
Wolvendagen, ofwel Sanna. NoelGallagher heeft haar hierheen gelokt en sindsdien post ze hierquote:
Niet zo hatelijk doen, jaloers secreet.quote:
Ze heeft wel bruiner haar dan jou.quote:Op maandag 15 juni 2009 03:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wolvendagen, ofwel Sanna. NoelGallagher heeft haar hierheen gelokt en sindsdien post ze hieren ook alleen hier. Je zou d'r posthistory eens moeten bekijken
!
Oh jezusquote:Op maandag 15 juni 2009 03:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wolvendagen, ofwel Sanna. NoelGallagher heeft haar hierheen gelokt en sindsdien post ze hieren ook alleen hier. Je zou d'r posthistory eens moeten bekijken
!
Het is dan jij.quote:Op maandag 15 juni 2009 03:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ze heeft wel bruiner haar dan jou.
Ik mag d'r wel, alleen ze werd laatst heel boos omdat ze vond dat ze bruiner haar had dan ikquote:
Which reminds me! Jij zou nog een foto posten en dat kun je mooi hier doen Show hier je hoofdhaarquote:Op maandag 15 juni 2009 03:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is dan jij.
En ja dat kloptmijn haar is 'kankerblond'
Als jij en Ludo haar leuk vinden zal ik dat ook wel vinden! Daar gaan we alleen nooit achterkomen vrees ik.quote:Op maandag 15 juni 2009 03:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik mag d'r wel, alleen ze werd laatst heel boos omdat ze vond dat ze bruiner haar had dan ik!
Maar m'n haar is lelijk nu!quote:Op maandag 15 juni 2009 03:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Which reminds me! Jij zou nog een foto posten en dat kun je mooi hier doen Show hier je hoofdhaar
Dat was grappig en aandoenlijk.quote:Op maandag 15 juni 2009 03:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik mag d'r wel, alleen ze werd laatst heel boos omdat ze vond dat ze bruiner haar had dan ik!
Ik denk persoonlijk niet dat je haar leuk zou vinden.quote:Op maandag 15 juni 2009 03:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als jij en Ludo haar leuk vinden zal ik dat ook wel vinden! Daar gaan we alleen nooit achterkomen vrees ik.
Dat is ook wel verschrikkelijk, inderdaad.
Mijn standaards zijn wel wat naar beneden gegaan afgelopen maanden, Hara.quote:Op maandag 15 juni 2009 03:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als jij en Ludo haar leuk vinden zal ik dat ook wel vinden! Daar gaan we alleen nooit achterkomen vrees ik.
Dat is ook wel verschrikkelijk, inderdaad.
....quote:Op maandag 15 juni 2009 03:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mijn standaards zijn wel wat naar beneden gegaan afgelopen maanden, Hara.
Ludo is nu eenmaal wanhopig.quote:Op maandag 15 juni 2009 03:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ik dacht dat ik toch wel op jullie oordeel kon vertrouwen, zeker die van Ludo
Hoe bedoel je? Was mijn naamtopic van jou (quote:Op maandag 15 juni 2009 03:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
....
Jij bent sinds vrijdag wel behoorlijk kut bezig hè
's Nachts is Comedy Centralquote:Op maandag 15 juni 2009 03:40 schreef LudoSanders het volgende:
Kijkt er hier iemand wel eens dat nachtprogramma op NL1 met stukjes over Onderweg naar Morgen en het nieuws en zo? Daar zit ook een stukje in over iemand die blijkbaar HIV besmet was en daar mee bekend was, maar toch seks had gehad. Een man reageert in die uitzending echt met een tenenkrommende uitspraak...
Ik moet ook kotsen van jou, gnightquote:Op maandag 15 juni 2009 03:43 schreef Breathtaking het volgende:
Ik word een beetje misselijk van zo laat opblijven, en van jullie, dus ik ga maar slapen denk ikwelterusten
!
Bt, jij moet nog ff een nieuwe SC openen. Daarnaast heb je na deze opmerking compleet bij me afgedaan. Ik hoop dat je in je slaap blijft hangen.quote:Op maandag 15 juni 2009 03:43 schreef Breathtaking het volgende:
Ik word een beetje misselijk van zo laat opblijven, en van jullie, dus ik ga maar slapen denk ikwelterusten
!
Hmmm, vooruit dan maar.quote:Op maandag 15 juni 2009 03:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bt, jij moet nog ff een nieuwe SC openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |