Heb mijn horizon verbreed, niet dat ik het ga worden.quote:
Die vrouw die elke dag je kleertjes op je bed legt en je broodtrommeltje vult is je moeder, niet je vriendin.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:25 schreef dagdag het volgende:
[..]
Heb mijn horizon verbreed, niet dat ik het ga worden.
Daar moet je dingen voor doen die mijn vriendin niet goed vind.......
OMG!!quote:
HOAX jij hebt geen vriendin.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:25 schreef dagdag het volgende:
[..]
Met feta zeker.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:26 schreef LudoSanders het volgende:
Hé WD, wanneer gaan we nakend pannenkoeken bakken?
Ik keek net nog eens en het valt me nu pas op dat linksboven de kop van zijn baas te zien isquote:
En mozzarella.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HOAX jij hebt geen vriendin.
[..]
Met feta zeker.
Ik vraag me af wat hem mankeert, dit lijkt met toch niet helemaal normaal.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik keek net nog eens en het valt me nu pas op dat linksboven de kop van zijn baas te zien is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK LACH KANKERHARD HE
Alleen de gedachte al, zoete pannenkoek met feta en under my mozozzarella-ella-ella-a-aquote:
Wat is dat beest fuglyquote:
oogkankerquote:Op maandag 15 juni 2009 00:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat hem mankeert, dit lijkt met toch niet helemaal normaal.
Als je lang genoeg kijkt ga je fucking hard lachen zo epic is iequote:
Je hebt vast genoeg vrienden die vast wel eens stoned zijn, probeer het isquote:Op maandag 15 juni 2009 00:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
oogkanker![]()
![]()
![]()
ik lach nu nog harder, om mijn eigen kankergrap. alsof ik stoned ben of zo, terwijl ik niet eens weet hoe dat is
Weet je wat pas lachen is?quote:Op maandag 15 juni 2009 00:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je lang genoeg kijkt ga je fucking hard lachen zo epic is ie
Wilde je beweren dat je moeder geen vriendin is?quote:Op maandag 15 juni 2009 00:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HOAX jij hebt geen vriendin.
[..]
Met feta zeker.
ja soonquote:Op maandag 15 juni 2009 00:34 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Je hebt vast genoeg vrienden die vast wel eens stoned zijn, probeer het is
hahahahahahaha omfg dan rollen zijn oogjes eruit hahahahahquote:Op maandag 15 juni 2009 00:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wat pas lachen is?
Als je dat beest bij z'n nekvel pakt...
neuk jij je moeder?quote:Op maandag 15 juni 2009 00:34 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Wilde je beweren dat je moeder geen vriendin is?
Sadistquote:Op maandag 15 juni 2009 00:35 schreef wolvendagen het volgende:
hahahahahahaha omfg dan rollen zijn oogjes eruit hahahahah
dag dagdagquote:Op maandag 15 juni 2009 00:35 schreef dagdag het volgende:
ga weer dag bloody
jij kwam met zijn nekvel en ik begon al te lachen bij de gedachte dat je hem in zn nekvel pakt, toen ik na ging denken dacht ik pas aan zijn ogen.. ik ben nu zo traag en lomp en ik weet niet eens hoe hahahaquote:
Hij neukt z'n bloedeigenste moedert toch nietquote:Op maandag 15 juni 2009 00:38 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Dagdag zei 'mijn vriendin.' Wie weet is dat zijn moeder.
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jij kwam met zijn nekvel en ik begon al te lachen bij de gedachte dat je hem in zn nekvel pakt, toen ik na ging denken dacht ik pas aan zijn ogen.. ik ben nu zo traag en lomp en ik weet niet eens hoe hahaha![]()
![]()
ik ga zo slapen, die is echt niet goed
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij neukt z'n bloedeigenste moedert toch niet![]()
firefox weet wat moedert is
Dat jij bij dingen gelijk aan seks denkt, tja...quote:Op maandag 15 juni 2009 00:25 schreef dagdag het volgende:
[..]
Je zei neger..quote:Op maandag 15 juni 2009 00:40 schreef wolvendagen het volgende:
buenas noches blancos y negros.. no importa los negros
Mijn vriendin is anders dan een vriendinquote:Op maandag 15 juni 2009 00:41 schreef 3lmo het volgende:
[..]
[..]
Dat jij bij dingen gelijk aan seks denkt, tja...
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 15 juni 2009 00:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alleen de gedachte al, zoete pannenkoek met feta en under my mozozzarella-ella-ella-a-a
ik zei: slaap lekker blanke vrienden en negers... vergeet die negers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |