Wat een vod dit.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:32 schreef Hung-08 het volgende:
Lyon;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hopelijk werkt link, anders: http://www.soccergaming.tv/showthread.php?t=157359&page=67
Nice!quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:35 schreef donroyco het volgende:
Saint Etienne
[ afbeelding ]
Ik vind ze mooi
Ze zijn inderdaad mooier dan andere shirts van Puma, zo zie je maar weer dat je nooit overal maar mee akkoord moet gaan. Zoals Tottenham en Lazio bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:31 schreef Federici het volgende:
En toch zijn die van Feyenoord nog zo lelijk niet in deze verbeterde versie. Vooral het uitshirt vind ik erg geslaagd
Uiteindelijk valt het inderdaad wel mee..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:31 schreef Federici het volgende:
En toch zijn die van Feyenoord nog zo lelijk niet in deze verbeterde versie. Vooral het uitshirt vind ik erg geslaagd
Wel een STUK mooier dan dat halve tuinpak van vorig jaar.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:32 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad mooier dan andere shirts van Puma, zo zie je maar weer dat je nooit overal maar mee akkoord moet gaan. Zoals Tottenham en Lazio bijvoorbeeld
Vind ze trouwens nog steeds lelijk, maar dat terzijde.
die middelste is het portoshirt. Die eerste is wel mooiquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:55 schreef o.us het volgende:
Jongens, het lijkt me duidelijk dat Nike de overtuigende winnaar is...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook al zijn het fantasieshirts, die ownen alsnog dat verrekte Jako.
Dat is ook gewoon een oud template.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:02 schreef o.us het volgende:
Btw, Puma naait ook de grote clubs.
De nieuwe shirt van het Marokkaans elftal heeft helemaal geen V-hals, wat natuurlijk balen is tegenover andere clubs.[ afbeelding ]
Oplossing voor de andere puma shirts?quote:
Ik vind hem wel wat hebben.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:40 schreef donroyco het volgende:
Die van Everton net even bekeken omdat ze hierboven genoemd werden, damn, how ugly!
Liever Ajaxquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind hem wel wat hebben.
Beter dan de matrozentemplate van Puma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |