Waarom zou je dat niet kunnen stellen? Wat is er mis mee dan? Ik vond ons samen ook wel tof, want als ik ons samen niet tof vond, had ik toch nooit geen verkering met haar moeten nemen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ken jullie samen en jou niet, maar als je dit soort opbiechtingen doet, denk ik niet dat veel vrouwen daarop zitten te wachten.
Ergens ook wel terecht denk ik.
Het leven is veel te mooi om bij de pakken neer te gaan zitten en in een hoekje weg te kruipen.
Ooh hoor net dat mijn ouders al gekookt hebbenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:14 schreef Den_Haag het volgende:
kf, koken jij
ik kan op deze tijden echt nog niet eten. pas over een uurtje of 2-3. borrelen ftw
kom je dansen vanavond??quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:16 schreef brunette82 het volgende:
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai![]()
alles goed?
Je hield een heel verhaal dat je nog niet over je ex heen was enzo.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:15 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet kunnen stellen? Wat is er mis mee dan? Ik vond ons samen ook wel tof, want als ik ons samen niet tof vond, had ik toch nooit geen verkering met haar moeten nemen.
Ik ken hem nog niet. Toch es luisteren.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:20 schreef Den_Haag het volgende:
goed album idd. de acid house van vroeger is ook nog steeds leuk
Dat dus.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:22 schreef brunette82 het volgende:
oeeeeeeeeh je kan beter eerst je verleden afsluiten voordat je verder gaat, anders doe het meisje pijn..
geen idee... boeit ook niet echt.. Murmeli kent mijn volledige verhaal, en dat is meer dan voldoendequote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hield een heel verhaal dat je nog niet over je ex heen was enzo.
Vrouwen zitten daar niet op te wachten. Murmeli blijkbaar ook niet.
dat zeg ikquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:22 schreef brunette82 het volgende:
oeeeeeeeeh je kan beter eerst je verleden afsluiten voordat je verder gaat, anders doe je het meisje pijn..
Ik dacht dat FOk! wel down zou zijn nu.quote:
oh ongetwijfeld wel hoor... maar voorlopig ben ik er toch niet klaar voor, dus mag die iemand lekker op andere paden gaan wandelen van mijquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:30 schreef brunette82 het volgende:
maak je niet druk, het komt vanzelf wel..als er weer iemand op je pad komt..
ja spannend he...zal wel ieder moment gebeuren nu denk ikquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik dacht dat FOk! wel down zou zijn nu.Maar dat is niet zo.
Ik voel me trouwens kut. Ik ben moe enzo
Stuur ze maar naar mijquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:31 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
oh ongetwijfeld wel hoor... maar voorlopig ben ik er toch niet klaar voor, dus mag die iemand lekker op andere paden gaan wandelen van mij
moet nog ff anderhalf uur wachten... dan hoor ik of ik morgen vroeg mijn bed uit moet of gewoon mag blijven slapen en vanavond met een gerust hart film kan gaan kijken ofzo...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:31 schreef Flena het volgende:
[..]
ja spannend he...zal wel ieder moment gebeuren nu denk ik![]()
dan toch maar ff tukken zometeen dan?
Slapen en dan maandag pas weer wakker worden.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:31 schreef Flena het volgende:
[..]
ja spannend he...zal wel ieder moment gebeuren nu denk ik![]()
dan toch maar ff tukken zometeen dan?
jij moet je eigen pad zoeken man... En volgens mij heb jij ook nog wel wat interne plooitjes glad te strijkenquote:
hm das ook ff spannend dusquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
moet nog ff anderhalf uur wachten... dan hoor ik of ik morgen vroeg mijn bed uit moet of gewoon mag blijven slapen en vanavond met een gerust hart film kan gaan kijken ofzo...
Het is beide relaxedquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:33 schreef Flena het volgende:
[..]
hm das ook ff spannend dus![]()
zou wel prettig zijn als je gewoon lekker een relaxed avondje tegemoet kan gaan en niet vroeg je bed uit hoeft
das ook zonde om zolang te slapenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Slapen en dan maandag pas weer wakker worden.![]()
Ik was wel van plan om vroeg te gaan slapen.
oooh dat is wel een voordeel dan jaquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Het is beide relaxedDas het toffe er van...
Ja dat klopt, ik voel me nu ook knap kloten. Het is gewoon een viceuze cirkel. En daar kom ik gewoon niet uit soms.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jij moet je eigen pad zoeken man... En volgens mij heb jij ook nog wel wat interne plooitjes glad te strijken
sommige ouwe shit is best lekker inderdaad!.. Moet nodig eens wat classics terug in iTunes mikkenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:20 schreef Den_Haag het volgende:
goed album idd. de acid house van vroeger is ook nog steeds leuk
Ja eigenlijk wel. Ik ga wel rond een uur of 10 slapen. En dan morgen iets nuttigs proberen te doen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:34 schreef Flena het volgende:
[..]
das ook zonde om zolang te slapen
vroeg gaan slapen is een betere optie denk ik
Hoiquote:
Das kut inderdaad... heb daar ook wel beetje last van geloof ik. Dingen komen en gaan bij mij ook in patronen, en daar ben ik nu wel klaar mee. Dus ga ik eens kijken of ze mijn bolletje wol niet anders op kunnen rollen zodat het wel fatsoenlijk functioneerdquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat klopt, ik voel me nu ook knap kloten. Het is gewoon een viceuze cirkel. En daar kom ik gewoon niet uit soms.
quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:38 schreef kwaakvaak het volgende:
oh wacht ik ging wat af maken... tijd voor zelfbeheersing... Fok uitloggen!...
Wellicht tot later weer
quote:
Terwijl ik mij gisteren en vanmorgen nog goed voelde.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:38 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Das kut inderdaad... heb daar ook wel beetje last van geloof ik. Dingen komen en gaan bij mij ook in patronen, en daar ben ik nu wel klaar mee. Dus ga ik eens kijken of ze mijn bolletje wol niet anders op kunnen rollen zodat het wel fatsoenlijk functioneerd
quote:
Hoi Rubyquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:38 schreef kwaakvaak het volgende:
oh wacht ik ging wat af maken... tijd voor zelfbeheersing... Fok uitloggen!...
Wellicht tot later weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |