Waarom zou je dat niet kunnen stellen? Wat is er mis mee dan? Ik vond ons samen ook wel tof, want als ik ons samen niet tof vond, had ik toch nooit geen verkering met haar moeten nemen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ken jullie samen en jou niet, maar als je dit soort opbiechtingen doet, denk ik niet dat veel vrouwen daarop zitten te wachten.
Ergens ook wel terecht denk ik.
Het leven is veel te mooi om bij de pakken neer te gaan zitten en in een hoekje weg te kruipen.
Ooh hoor net dat mijn ouders al gekookt hebbenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:14 schreef Den_Haag het volgende:
kf, koken jij
ik kan op deze tijden echt nog niet eten. pas over een uurtje of 2-3. borrelen ftw
kom je dansen vanavond??quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:16 schreef brunette82 het volgende:
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai![]()
alles goed?
Je hield een heel verhaal dat je nog niet over je ex heen was enzo.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:15 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet kunnen stellen? Wat is er mis mee dan? Ik vond ons samen ook wel tof, want als ik ons samen niet tof vond, had ik toch nooit geen verkering met haar moeten nemen.
Ik ken hem nog niet. Toch es luisteren.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:20 schreef Den_Haag het volgende:
goed album idd. de acid house van vroeger is ook nog steeds leuk
Dat dus.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:22 schreef brunette82 het volgende:
oeeeeeeeeh je kan beter eerst je verleden afsluiten voordat je verder gaat, anders doe het meisje pijn..
geen idee... boeit ook niet echt.. Murmeli kent mijn volledige verhaal, en dat is meer dan voldoendequote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hield een heel verhaal dat je nog niet over je ex heen was enzo.
Vrouwen zitten daar niet op te wachten. Murmeli blijkbaar ook niet.
dat zeg ikquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:22 schreef brunette82 het volgende:
oeeeeeeeeh je kan beter eerst je verleden afsluiten voordat je verder gaat, anders doe je het meisje pijn..
Ik dacht dat FOk! wel down zou zijn nu.quote:
oh ongetwijfeld wel hoor... maar voorlopig ben ik er toch niet klaar voor, dus mag die iemand lekker op andere paden gaan wandelen van mijquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:30 schreef brunette82 het volgende:
maak je niet druk, het komt vanzelf wel..als er weer iemand op je pad komt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |