ja ik wilde net gaan kwooten uit het dichte topicquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:32 schreef Kleurdoos het volgende:
en jij mijn muts
ik heb net een draagdoekenmeetje gehad Llewella en Amber waren er ooken Eli heeft heel even liggen spelen met Amber
Nou, gelucht, mooi, doeiquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die muts jaSupertof
Jij maniakale haakster
![]()
Ik kon niet komen..m`n ouders stonden ineens op de stoep! De beste man was net geopereerd en hij moest ff luchten dus kon hem ook niet wegsturen
quote:Op zondag 14 juni 2009 15:54 schreef Kleurdoos het volgende:
juh
En ik heb net vernomen dat mijn broer een zeer ernstig ongeluk heeft gehad..
benen en armen gebroken, nekwervels, pols
Oei, dat klinkt niet best... Wat is er gebeurd, of weet je dat nog niet precies? Sterkte en beterschap voor je broer!quote:Op zondag 14 juni 2009 15:54 schreef Kleurdoos het volgende:
juh
En ik heb net vernomen dat mijn broer een zeer ernstig ongeluk heeft gehad..
benen en armen gebroken, nekwervels, pols
Gaat ook heel goed met koffiekoekjesquote:Op maandag 15 juni 2009 06:41 schreef Luchtbel het volgende:
Sterkte inderdaad!
Moussy, jij hebt toch ooit verteld hoe je een taartbodem maakt van biscuitjes voor een kwarktaart? Zo ja? Hoe moest dat ook alweer? Help me!
meestal willen ze niet zo veel, ik zou ook niet te veel geven aan eten. en die kleine beetje tegelijk ja.quote:Op maandag 15 juni 2009 07:55 schreef Brighteyes het volgende:
Meiden, even een vraagje. Een kindje wat spugend wakker wordt en wat een flesje drinken nog geen 10 minuten binnen houdt? Wat geef je dan? Ik ga zo even op kinder/baby ORS uit, want zo blijft er wel heel weinig binnen, maar moet ik uberhaupt proberen iets van eten te geven? Of juist het maagje zoveel mogelijk rust geven?
* Brighteyes heeft echt zo weinig ervaring met zieke kindjes nog...
Geen koorts overigens, alleen een beetje verhoging.
isostar?quote:Op maandag 15 juni 2009 09:18 schreef debuurvrouw het volgende:
BE, ik heb ooit eens ergens gelezen dat van die oplospoeder(met zo'n blauw rennend mannetje? ik vergeet altijd hoe het heet en ben overgegaan op kant en klare flessen) voor sportdrank ongeveer dezelfde mineralenbalans heeft als ORS. Alleen is dat beter te drinken.
Ik geef mijn jongens nu van die sportdrank die snel wordt opgenomen in het lichaam? Staat wel op de fles. En daar dan kleine slokjes van. Want van ORS alleen zou je al je hele maaginhoud eruit gooien
JA! Honderd punten en een kus van de juf voor jou!!quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 09:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
JA! Honderd punten en een kus van de juf voor jou!!![]()
Maar die potten kunnen dus ook over datum raken.
Heb je nou bij de tweede weer het gevoel: jamaar... hoe moet dat nou zonder de kraamzorg?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:06 schreef Vicky het volgende:
vndaag al wee rde laatste dag kraamzorg en het laatste bezoek van de vk..
wel raar hoor.. mischien is dit wel een definitieve afsluiting...
Wat goedquote:Op maandag 15 juni 2009 10:14 schreef Rottdog het volgende:
* Rottdogrent naar binnen en gilt
"ik ben in de dierentuin geweest"
Voor wie denkt boeien zie mijn verhaal in het estafettetopic
bij Amber had ik wel ff van oh oke, zonder kraam, hoe moet dat nu, maar nu heb ik dathelemaal niet..quote:Op maandag 15 juni 2009 10:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Heb je nou bij de tweede weer het gevoel: jamaar... hoe moet dat nou zonder de kraamzorg?wat als ze gaat huilen?
Of had je dat bij de eerste al niet?
Spannend! Komt vast goedquote:Op maandag 15 juni 2009 10:18 schreef Vicky het volgende:
[..]
bij Amber had ik wel ff van oh oke, zonder kraam, hoe moet dat nu, maar nu heb ik dathelemaal niet..
ik zie er alleen heel erg tegenop dat M. morgen weer moet werken.. tis maar een halve dag, maar toch.. moet ik ineens 2 kindjes helemaal zelf doen...
Wat goed!!quote:Op maandag 15 juni 2009 10:14 schreef Rottdog het volgende:
Nee ook niet. Ook niet van bastognekoekquote:Op maandag 15 juni 2009 09:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
LB vind je gewone cake wel lekker? Dat kun je namelijk ook als bodem gebruikenGewoon dunne plakken.
Of bastognekoek verkruimelen en dan met boter. Bastognekoek heeft zo`n overheersende smaak, daar proef je geen boter meer doorheen
wat goed, het is je geluktquote:Op maandag 15 juni 2009 10:14 schreef Rottdog het volgende:
Bij de suup verkopen ze ook kant en klare bodems. Die staan meestal bij het ingeblikte fruit. Is dat wat misschien?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:54 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Nee ook niet. Ook niet van bastognekoekvandaar dat ik dacht, biscuitjes. Volkoren biscuitjes. Want die overheersen dan niet. Maar ja. In m'n hoofd was het anders.
En Rottdog, hulde! Heb je het ook nog leuk gehad?
Het gaat ietsje beter buuf.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Gefeliciteerd Rottdog! Is het je meegevallen? Echt super dat je het hebt doorgezet!![]()
Hoe is het met Sasha BE?
Mijn vader zecht dat appel met kaneel werkt omdat het vrij zuur is en dus niet je maag Ph overhoop gooit zeg maarquote:Op maandag 15 juni 2009 14:36 schreef Brighteyes het volgende:
Pikkediefje moest en zou net de korstjes van mijn brood hebben... heb maar een paar stukjes gegeven... ben benieuwd...
Iemand gaf me ooit eens de tip van appel ook, omdat je dan makkelijker zou kunnen spugen ofzo.
Zechtquote:Op maandag 15 juni 2009 15:09 schreef Brighteyes het volgende:
Dan ga ik die iig ook onthouden, Sasha is sowieso gek op appel.
Ehm... zecht?![]()
Foei!
Hmmm, ik weet niet hoor.... Dit is wel héél knulligquote:Op maandag 15 juni 2009 15:10 schreef Brighteyes het volgende:
Je was nog niet volledig ontzwangerd toch? Dan mag het nog.
Gewoon officieus niet ontzwangerdquote:Op maandag 15 juni 2009 15:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Hmmm, ik weet niet hoor.... Dit is wel héél knulligEn Leander is de 9 maanden al gepasseerd dus officieel wel ontzwangerd (kan ik niet meer de schuld geven, jammer jammer)
maageeft nichts hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 15:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Hmmm, ik weet niet hoor.... Dit is wel héél knulligEn Leander is de 9 maanden al gepasseerd dus officieel wel ontzwangerd (kan ik niet meer de schuld geven, jammer jammer)
quote:Op maandag 15 juni 2009 15:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn vader zecht dat appel met kaneel werkt omdat het vrij zuur is en dus niet je maag Ph overhoop gooit zeg maarEn kaneel kalmeert.
Ik heb nog nóóit geraspte appel met kaneel weer uitgekotst, hoe ziek ik ook was, dus hoe het ook kan, het werkt hier wel
Nee, dat zijn de rotste, zulke.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Goedzo Belana!
Wat een prutdag hierHeb oudste om 10 uur uit school gehaald omdat hij niet lekker was dus die is al de hele dag tv aan het kijken, middelste hangt nu dus ook op de bank in standje 'ik heb geen zin meer' en jongste scharrelt er tussendoor maar voelt ook warm aan. Dus dan doe je zelf ook maar gewoon niks de hele dag
hehe, die van mij doet dat met haar labeldoekje. ze is zich trouwens ook een weg door dat labeldoekje aan het vreten.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:15 schreef freecell het volgende:
Ook wel een keer lekker Rewimo, samen eten
Hier een brulaapje n zijn bed... Wil weer niet slapen
Hoop dat hij uiteindelijk sneller slaapt dan gisteren.
Hij miept echt een beetje, want hij is wél heel moe, maar hij gooit zijn speen uit bed en wil hem dan terug... Mama blijft niet bezig
2 spenen?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:15 schreef freecell het volgende:
Ook wel een keer lekker Rewimo, samen eten
Hier een brulaapje n zijn bed... Wil weer niet slapen
Hoop dat hij uiteindelijk sneller slaapt dan gisteren.
Hij miept echt een beetje, want hij is wél heel moe, maar hij gooit zijn speen uit bed en wil hem dan terug... Mama blijft niet bezig
Hij heeft er 2, één in zijn mond en één in zijn hand. Vlak voor hij in slaap valt legt hij die ene uit zijn mond en de andere er netjes naastquote:
Wow....goed man !!quote:Op maandag 15 juni 2009 19:11 schreef Belana het volgende:
ow ja...de stand:
Two months, 3 hours, 40 minutes and 16 seconds. 733 cigarettes not smoked, saving ¤ 146,77. Life saved: 2 days, 13 hours, 5 minutes.
Nee hoor, da`s alleen de schuld van k_i_mquote:Op maandag 15 juni 2009 19:11 schreef Belana het volgende:
taart, had jij je inbox altijd vol met hun dan? wat een gedoe zeg...
beterschap voor de kindejs daar, liggen ze al plat?
Oh, gelukkig heb je het niet druk.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
shakejesfeeM`n broek is aan het flubberen en dat is gunstig! Donderdag jurk ophalen. Eigenlijk moeten alleen mijn aanstaande
en ons dochter schoenen hebben. Verder is alles er wel klaar voor geloof ik.
Gelukkig heb ik genoeg afleiding n de vorm van een verjaardag, een kinderfeestje, een BBQ en een housewarming tot aan de bruiloft
733quote:Op maandag 15 juni 2009 19:11 schreef Belana het volgende:
vlindur, das toch net zo knap! en ik mis het ook zomaar weer hoor, dat schijnt de 2 maanden dip te zijnmaar roken is geen optie meer, punt.
en dank dank dank, jullie maken me blij en ik vind het zo lief al die complimenten!
nu nog eens die 5 kilo kwijt zien te raken... ik sport nu al een paar weken 2 keer per week, maar er gebeurt niks![]()
cattie, de kinderen vroeg naar bed gedaan? en lekker rust nu?
ow ja...de stand:
Two months, 3 hours, 40 minutes and 16 seconds. 733 cigarettes not smoked, saving ¤ 146,77. Life saved: 2 days, 13 hours, 5 minutes.
Fee slaapt al!quote:Op maandag 15 juni 2009 19:11 schreef Belana het volgende:
vlindur, das toch net zo knap! en ik mis het ook zomaar weer hoor, dat schijnt de 2 maanden dip te zijnmaar roken is geen optie meer, punt.
en dank dank dank, jullie maken me blij en ik vind het zo lief al die complimenten!
nu nog eens die 5 kilo kwijt zien te raken... ik sport nu al een paar weken 2 keer per week, maar er gebeurt niks![]()
cattie, de kinderen vroeg naar bed gedaan? en lekker rust nu?
ow ja...de stand:
3 spenenquote:Op maandag 15 juni 2009 19:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Hij heeft er 2, één in zijn mond en één in zijn hand. Vlak voor hij in slaap valt legt hij die ene uit zijn mond en de andere er netjes naast
En 's morgens stopt hij de speen weer in zijn mond(en als het te lang duurt voor ik hem kom halen, keilt hij ze weer uit bed
)
Alleen nu keilt hij ze er steeds allebei uit.
Maaaaar... omgekeerde wet van Fok, het is stil
Ja echt! Zo stom is dat! Het is ook geen heel standaard model, en ik hou eigenlijk helemaal niet van in de belangstelling staan enzo..dus eigenlijk doe ik er weer niet goed aanquote:Op maandag 15 juni 2009 19:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, gelukkig heb je het niet druk.Spannend voor je jurk? Ik was zo bang dat ik m stom zou vinden na al die tijd
viel mee.
![]()
O ja, kinderfeestje. sjitsjitsjit. toch eens werk van maken.
Ow maar dat klinkt ook super!quote:Op maandag 15 juni 2009 19:23 schreef Stout het volgende:
[..]
Wow....goed man !!![]()
ik ben vandaag begonnen met het verliezen van 46 kg... t gaat een strijd worden maar ik ga het winnen !
Oh, ik had een kind die dat deed. Één in de mond, en in elk knuistje ook één en dan moesten de ringen ook precies gepositioneerd worden. The horror als er een speen weg wasquote:Op maandag 15 juni 2009 20:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Hey, wat een oplossing, dat ik dat zelf niet bedacht heb
Oh ja, dat ken ik (met mijn broekpakhansopding met megahoed.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja echt! Zo stom is dat! Het is ook geen heel standaard model, en ik hou eigenlijk helemaal niet van in de belangstelling staan enzo..dus eigenlijk doe ik er weer niet goed aanMaar hij past zo goed bij ons type bruiloft
VickWat een schrik! gelukkig alles in orde met Amber
Weet je zeker dat het onweer was en niet de echo van mijn gehoest ?? Ik zat rond die tijd namelijk beneden de longen uit mijn lijf te blaffen....quote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:16 schreef Rewimo het volgende:
Ik werd om 3 uur wakker geonweerdKon ik in elk geval wel de stekker uit de telefoon trekken om inslag te voorkomen
Hoe ga je het doen, zoveel kilo afvallen? Succes!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:37 schreef Stout het volgende:
Dag 1 ging goed, nu volhoudenmaar het gaat lukken. Zeker met jullie steun
Dat is sneuquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Groot gelijk Mous!
Ik heb hier 23 kleuters moeten teleurstellenWe zouden met de hele klas gaan picknicken in onze tuin maar met het weer nu leek me dat niet verstandig
Niet doen! Echt, wat is geweest kun je toch niet meer veranderen en je doet het nu zo goed. Juist omdat je weet hoe anders het kan zijn, hoe moeilijk zulke gewone dingen kunnen zijn kun je nu zo ontzettend genieten van ergens heen gaan.quote:
Als je er ook bij flitste, dan was jij hetquote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:37 schreef Stout het volgende:
Weet je zeker dat het onweer was en niet de echo van mijn gehoest ?? Ik zat rond die tijd namelijk beneden de longen uit mijn lijf te blaffen....
Goedemorgen![]()
waakhond meldt zich (niets bijzonders gezien vannacht) Dag 1 ging goed, nu volhouden
maar het gaat lukken. Zeker met jullie steun
en dan nu genieten van je overwinningenquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:23 schreef moussy het volgende:
Nou, de bus rijdt altijd achteruit het parkeervak in om te keren, en dan trap je heel snel je auto er voor en dan blijf je stug recht voor je uit kijken en check je nog 60x of je kinderen wel in de gordels zitten, of je ruitenwippers wel wipperen enz enz, zonder om te kijken natuurlijk
Ja, ik dacht: kan wel eens gaan zwemmen met die uk, zwembad is minder dan 3 minuten lopen. Wanneer is dat ding eigenlijk open? En dat bleek zeven tot half negen te zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:16 schreef Lishe het volgende:
En Freecell, nu al naar het zwembad geweest...!
idemquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Heel benieuwd hoe je die taxi klem hebt gezet Moussy
Oh ja! morgen! Ik ga er speciaal eerder voor de deur uit! Met P. op de uitkijk natuurlijkquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
nog even terug naar binnen lopen voor de gymtas ofzo
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:23 schreef moussy het volgende:
Nou, de bus rijdt altijd achteruit het parkeervak in om te keren, en dan trap je heel snel je auto er voor en dan blijf je stug recht voor je uit kijken en check je nog 60x of je kinderen wel in de gordels zitten, of je ruitenwippers wel wipperen enz enz, zonder om te kijken natuurlijk
het klinkt echt ongelooflijk. zo'n hoofd wil toch niemand?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:14 schreef Ynske het volgende:
hebben jullie gelezen Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'
echt dit kan gewoon niet waar zijn, dat merk je toch
Het bij je ooghoek willen en niet voelen dat ze in je kin aan het prikken zijn lijkt mij zéér onwaarschijnlijk. Typisch geval van spijt?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:14 schreef Ynske het volgende:
Ik moet een beetje aan startrek (quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:22 schreef RockabeIIa het volgende:
hihi ik had het net op mijn eigen tattooblog geplaatst. Ik geloof er geen drol van. En eerlijk gezegd is ze er niet mooier op geworden (maar ook niet lelijker)
Dit bericht maakt mn dagquote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:42 schreef moussy het volgende:
Ik heb een taxibusje klem gezet vanmorgen, voor een minuut of 5Iedere ochtend zet hij mij klem en nu was het mijn beurt
![]()
Goeiesmorgens
nerdin!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik moet een beetje aan startrek () denken daar heb je ook van die gevlekte van.
sjit betrapt!quote:
Ze kan er altijd nog leuke lijntjes tussen trekken. Zoiets als dit:quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
sjit betrapt!![]()
In haar geval is het meer Startrack bedenk ik me nu
Die vind ik stiekem echt geweldigquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:32 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ze kan er altijd nog leuke lijntjes tussen trekken. Zoiets als dit:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze op het moment zelf gewoon heel enthousiast was en toen het er eenmaal op stond drong het pas door wat ze gedaan had of zo...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:34 schreef Brighteyes het volgende:
Echt hoor... hoe dom ben je dan...
Ik geloof er eerlijk gezegd niet veel van...
dat vind ik dan wel weer heel erg grappigquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:32 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ze kan er altijd nog leuke lijntjes tussen trekken. Zoiets als dit:
[ afbeelding ]
Me2!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Die vind ik stiekem echt geweldig![]()
maar aan het jurkje/rokje te zien past het ook erg goed bij de persoon
precies, dat eerste, wat er ook in het bericht staat, dat klinkt het meest aannemelijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:37 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op het moment zelf gewoon heel enthousiast was en toen het er eenmaal op stond drong het pas door wat ze gedaan had of zo...
welke zichzelf respecterende tattoeerder zet trouwens facials bij 18-jarige meisjes (hoe pauperig dan ook...). Da's ook echt niet done, hoor...
dat voel je idd wel .. wat een doos..en dan de tattooman er de schuld van gevenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:14 schreef Ynske het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |