ja ik wilde net gaan kwooten uit het dichte topicquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:32 schreef Kleurdoos het volgende:
en jij mijn muts
ik heb net een draagdoekenmeetje gehad Llewella en Amber waren er ooken Eli heeft heel even liggen spelen met Amber
Nou, gelucht, mooi, doeiquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die muts jaSupertof
Jij maniakale haakster
![]()
Ik kon niet komen..m`n ouders stonden ineens op de stoep! De beste man was net geopereerd en hij moest ff luchten dus kon hem ook niet wegsturen
quote:Op zondag 14 juni 2009 15:54 schreef Kleurdoos het volgende:
juh
En ik heb net vernomen dat mijn broer een zeer ernstig ongeluk heeft gehad..
benen en armen gebroken, nekwervels, pols
Oei, dat klinkt niet best... Wat is er gebeurd, of weet je dat nog niet precies? Sterkte en beterschap voor je broer!quote:Op zondag 14 juni 2009 15:54 schreef Kleurdoos het volgende:
juh
En ik heb net vernomen dat mijn broer een zeer ernstig ongeluk heeft gehad..
benen en armen gebroken, nekwervels, pols
Gaat ook heel goed met koffiekoekjesquote:Op maandag 15 juni 2009 06:41 schreef Luchtbel het volgende:
Sterkte inderdaad!
Moussy, jij hebt toch ooit verteld hoe je een taartbodem maakt van biscuitjes voor een kwarktaart? Zo ja? Hoe moest dat ook alweer? Help me!
meestal willen ze niet zo veel, ik zou ook niet te veel geven aan eten. en die kleine beetje tegelijk ja.quote:Op maandag 15 juni 2009 07:55 schreef Brighteyes het volgende:
Meiden, even een vraagje. Een kindje wat spugend wakker wordt en wat een flesje drinken nog geen 10 minuten binnen houdt? Wat geef je dan? Ik ga zo even op kinder/baby ORS uit, want zo blijft er wel heel weinig binnen, maar moet ik uberhaupt proberen iets van eten te geven? Of juist het maagje zoveel mogelijk rust geven?
* Brighteyes heeft echt zo weinig ervaring met zieke kindjes nog...
Geen koorts overigens, alleen een beetje verhoging.
isostar?quote:Op maandag 15 juni 2009 09:18 schreef debuurvrouw het volgende:
BE, ik heb ooit eens ergens gelezen dat van die oplospoeder(met zo'n blauw rennend mannetje? ik vergeet altijd hoe het heet en ben overgegaan op kant en klare flessen) voor sportdrank ongeveer dezelfde mineralenbalans heeft als ORS. Alleen is dat beter te drinken.
Ik geef mijn jongens nu van die sportdrank die snel wordt opgenomen in het lichaam? Staat wel op de fles. En daar dan kleine slokjes van. Want van ORS alleen zou je al je hele maaginhoud eruit gooien
JA! Honderd punten en een kus van de juf voor jou!!quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 09:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
JA! Honderd punten en een kus van de juf voor jou!!![]()
Maar die potten kunnen dus ook over datum raken.
Heb je nou bij de tweede weer het gevoel: jamaar... hoe moet dat nou zonder de kraamzorg?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:06 schreef Vicky het volgende:
vndaag al wee rde laatste dag kraamzorg en het laatste bezoek van de vk..
wel raar hoor.. mischien is dit wel een definitieve afsluiting...
Wat goedquote:Op maandag 15 juni 2009 10:14 schreef Rottdog het volgende:
* Rottdogrent naar binnen en gilt
"ik ben in de dierentuin geweest"
Voor wie denkt boeien zie mijn verhaal in het estafettetopic
bij Amber had ik wel ff van oh oke, zonder kraam, hoe moet dat nu, maar nu heb ik dathelemaal niet..quote:Op maandag 15 juni 2009 10:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Heb je nou bij de tweede weer het gevoel: jamaar... hoe moet dat nou zonder de kraamzorg?wat als ze gaat huilen?
Of had je dat bij de eerste al niet?
Spannend! Komt vast goedquote:Op maandag 15 juni 2009 10:18 schreef Vicky het volgende:
[..]
bij Amber had ik wel ff van oh oke, zonder kraam, hoe moet dat nu, maar nu heb ik dathelemaal niet..
ik zie er alleen heel erg tegenop dat M. morgen weer moet werken.. tis maar een halve dag, maar toch.. moet ik ineens 2 kindjes helemaal zelf doen...
Wat goed!!quote:Op maandag 15 juni 2009 10:14 schreef Rottdog het volgende:
Nee ook niet. Ook niet van bastognekoekquote:Op maandag 15 juni 2009 09:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
LB vind je gewone cake wel lekker? Dat kun je namelijk ook als bodem gebruikenGewoon dunne plakken.
Of bastognekoek verkruimelen en dan met boter. Bastognekoek heeft zo`n overheersende smaak, daar proef je geen boter meer doorheen
wat goed, het is je geluktquote:Op maandag 15 juni 2009 10:14 schreef Rottdog het volgende:
Bij de suup verkopen ze ook kant en klare bodems. Die staan meestal bij het ingeblikte fruit. Is dat wat misschien?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:54 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Nee ook niet. Ook niet van bastognekoekvandaar dat ik dacht, biscuitjes. Volkoren biscuitjes. Want die overheersen dan niet. Maar ja. In m'n hoofd was het anders.
En Rottdog, hulde! Heb je het ook nog leuk gehad?
Het gaat ietsje beter buuf.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Gefeliciteerd Rottdog! Is het je meegevallen? Echt super dat je het hebt doorgezet!![]()
Hoe is het met Sasha BE?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |