ja ik wilde net gaan kwooten uit het dichte topicquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:32 schreef Kleurdoos het volgende:
en jij mijn muts
ik heb net een draagdoekenmeetje gehad Llewella en Amber waren er ooken Eli heeft heel even liggen spelen met Amber
Nou, gelucht, mooi, doeiquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die muts jaSupertof
Jij maniakale haakster
![]()
Ik kon niet komen..m`n ouders stonden ineens op de stoep! De beste man was net geopereerd en hij moest ff luchten dus kon hem ook niet wegsturen
quote:Op zondag 14 juni 2009 15:54 schreef Kleurdoos het volgende:
juh
En ik heb net vernomen dat mijn broer een zeer ernstig ongeluk heeft gehad..
benen en armen gebroken, nekwervels, pols
Oei, dat klinkt niet best... Wat is er gebeurd, of weet je dat nog niet precies? Sterkte en beterschap voor je broer!quote:Op zondag 14 juni 2009 15:54 schreef Kleurdoos het volgende:
juh
En ik heb net vernomen dat mijn broer een zeer ernstig ongeluk heeft gehad..
benen en armen gebroken, nekwervels, pols
Gaat ook heel goed met koffiekoekjesquote:Op maandag 15 juni 2009 06:41 schreef Luchtbel het volgende:
Sterkte inderdaad!
Moussy, jij hebt toch ooit verteld hoe je een taartbodem maakt van biscuitjes voor een kwarktaart? Zo ja? Hoe moest dat ook alweer? Help me!
meestal willen ze niet zo veel, ik zou ook niet te veel geven aan eten. en die kleine beetje tegelijk ja.quote:Op maandag 15 juni 2009 07:55 schreef Brighteyes het volgende:
Meiden, even een vraagje. Een kindje wat spugend wakker wordt en wat een flesje drinken nog geen 10 minuten binnen houdt? Wat geef je dan? Ik ga zo even op kinder/baby ORS uit, want zo blijft er wel heel weinig binnen, maar moet ik uberhaupt proberen iets van eten te geven? Of juist het maagje zoveel mogelijk rust geven?
* Brighteyes heeft echt zo weinig ervaring met zieke kindjes nog...
Geen koorts overigens, alleen een beetje verhoging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |