Hoe kun je in jezus'naam "emotioneel gelijk" hebben?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:50 schreef Lamon het volgende:
(...), maar zodra je emotioneel meer diepgang lijkt te hebben, of probeert te hebben, dan gaat het vreselijk mis, omdat ze in mijn ervaringen het emotionele gelijk aan hun kant willen hebben.
(...)
Mijn EQ is niet zo hoog. Balen, wel. Maar je hebt 't niet voor 't kiezen hè?quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat 'knul' is ook echt een voorbeeld van hoge empathie
Grappig stukje wat je quote van Lamon ''zodra je emotioneel meer diepgang..''quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:07 schreef Mr.Zed het volgende:
[..]
Hoe kun je in jezus'naam "emotioneel gelijk" hebben?![]()
"Ja, maar ik heb echt gehuild, tijdens Bambi, dus ik heb meer diepgang"
Zoiets?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:10 schreef Xennia het volgende:
[..]
Grappig stukje wat je quote van Lamon ''zodra je emotioneel meer diepgang..''
Kenmerk van een theatrale persoonlijkheidsstoornis:
Hun gevoelsuitingen lijken meestal oppervlakkig te zijn al worden ze gebracht alsof ze veel diepgang hebben.
Bla bla bla....quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:10 schreef Xennia het volgende:
[..]
Grappig stukje wat je quote van Lamon ''zodra je emotioneel meer diepgang..''
Kenmerk van een theatrale persoonlijkheidsstoornis:
Hun gevoelsuitingen lijken meestal oppervlakkig te zijn al worden ze gebracht alsof ze veel diepgang hebben.
Nee, ik denk zelf dat ik altijd last zal houden van welke stoornis het dan ook moge zijn, maar ik denk tegelijkertijd, dat het tegengaan van emoties en gedragingen die sociaal niet passen, door middel van rationalisatie door mezelf genoeg tegengewerkt zullen blijven, zodat ik normaal kan blijven functioneren in de maatschappij.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:02 schreef mkw het volgende:
Lamon, je geeft aan dat je alle soorten therapieen en trainingen hebt gehad en ook al door de hele medische molen bent geweest en nog steeds hebben ze geen oplossing voor je...denk je dat het ook nog goed komt met je??
ja, maar daarmee heb je nog geen persoonlijkheidsstoornis.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:22 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Heeft niet elke mens een persoonlijkheidsafwijking? Je neemt tenslotte je opvoeding mee en het houdt zichzelf in stand.
Ik vraag me af of zoiets aangeboren is of door invloeden van buitenaf ontstaat?quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:31 schreef Xennia het volgende:
[..]
ja, maar daarmee heb je nog geen persoonlijkheidsstoornis.
Is dat het enige wat je je nog kan herinneren?quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik had je bijna niet herkend, zonder kots
Dat krijg je als dat de 1e indruk is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:35 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Is dat het enige wat je je nog kan herinneren?
Daar is zo ver ik weet geen eenduidig antwoord op. Erfelijke factoren kunnen een invloed hebben, maar ook bv een depressie als kind, of een onveilige hechtingsrelatie met de ouders met als gevolg afhankelijkheid.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:33 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Ik vraag me af of zoiets aangeboren is of door invloeden van buitenaf ontstaat?
En wie ben jij dan? De vader van 6 moeilijk opvoedbare kinderen?quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:39 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Dat krijg je als dat de 1e indruk is.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:43 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
En wie ben jij dan? De vader van 6 moeilijk opvoedbare kinderen?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:46 schreef kraakvandaal het volgende:
Mijn kinderen zijn minder moeilijk dan ik.
Uw EQ-score is: 25quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:44 schreef Manono het volgende:
Geeft EQ niet het kunnen lezen van mensen en sociale situaties weer, en heldere beslissingen over de te volgen interactie? Zoals bijvoorbeeld een geboren verkoper dat goed kan?
In mijn ervaring zijn er best weinig-empatische mensen met een hoog EQ namelijk
testje voor de leuk
http://www.van-osch.com/lipoweb/noleman.htm
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Of TS is autistisch
Ja en dat je echte naam niet echt MarkyMark isquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:35 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Is dat het enige wat je je nog kan herinneren?
Ik zit op 100...quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
Uw EQ-score is: 25
Naar eer en geweten beantwoord.
Maar dan ga ik automatisch weer twijfelen aan de betrouwbaarheid van de test..
ddabdbddccquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:57 schreef Mr.Zed het volgende:
[..]
Ik zit op 100...
Wat waren je antwoorden?
Dus je hebt een laag EQ.quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
Uw EQ-score is: 25
Naar eer en geweten beantwoord.
Maar dan ga ik automatisch weer twijfelen aan de betrouwbaarheid van de test..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |