abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70001819
Ik ben al jaren erg onsuccesvol in het vinden van een langdurige relatie, omdat ik al na hoogstens een maand een vrouw afschrik omdat ik "teveel verwacht", "te intens ben", "teveel lijk te willen", terwijl ik helemaal niet zoveel verwacht.
Ik spring niet meteen om kinderen, ik hoef niet iedere dag contact, ik hoef niet alles samen te doen, en toch geef ik dat af iedere keer opnieuw..

Nu heb ik dat zelf de afgelopen maanden geanaliseerd, en ik denk dat het misschien komt omdat mijn emoties en sociaal inzicht erg aanwezig zijn, en ik het niet stil kan houden.
Vaak leidde dit tot ruzies en discussies die de relatie om zeep hielpen.

Ik vraag me dan toch af, vindt een vrouw het vervelend als je als man emotioneel te aanwezig bent. Moet ik echt veranderen in een "Zeur niet, wijf, ik wil voetbal kijken", "Zit niet zo te janken, het is maar een film", "Geef mij die kaart maar, vrouwen kunnen toch geen kaartlezen"-achtige hork?

Ik denk van wel, maar heb er stiekem meer moeite mee dan ik durf toe te geven, omdat ik dan mezelf verloochen. Ik kan het wel, en het werkt altijd wel even, maar uiteindelijk word ik toch weer mezelf, en gaat het weer mis...

Ik merk dat vrouwen er nooit zoveel problemen mee hebben als je iets slimmer bent, maar zodra je emotioneel meer diepgang lijkt te hebben, of probeert te hebben, dan gaat het vreselijk mis, omdat ze in mijn ervaringen het emotionele gelijk aan hun kant willen hebben.

Heb ik nou gewoon pech gehad, of is dat echt een eigenschap die bijna iedere vrouw heeft, en nodig heeft om een relatie in stand te houden?

Eerlijke antwoorden aub.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 14:57:52 #2
139330 TNA
For the stars that shine
pi_70001956
Geef eens een voorbeeld van "erg aanwezige emoties"?
  zaterdag 13 juni 2009 @ 14:58:05 #3
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_70001963
soms is het beter om niet gelijk te vertellen wat je denkt... Zeker in een relatie niet, dat werkt niet. Vrouwen, nee mensen willen graag voor vol aangezien worden en ze zijn zeker niet op zoek naar iemand die alles wat ze doen afweegt en analiseerd en ze dan verteld waarom jij denkt dat ze X of Y doen.

Gewoon iemand in zijn waarde laten, en niet altijd willen verbeteren. Fouten zijn er om gemaakt te worden en zulks...
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:01:23 #4
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70002036
Mijn man is een stuk emotioneler en verzorgender dan ik ben. Dus nee, ik heb er geen probleem mee De meeste vrouwen om mijn heen hebben wel een typisch alfa-mannetje als partner, dus die houden er waarschijnlijk niet van
Maar wat wil je nu eigenlijk horen TS? Een algemene uitspraak over alle vrouwen? Als je werkelijk een hoog EQ zou hebben, dan zou je toch wel weten dat dát niet kan.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:02:08 #5
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_70002053
zou je enige uitleg kunnen geven over de zin :
quote:
Ik vraag me dan toch af, vindt een vrouw het vervelend als je als man emotioneel te aanwezig bent
dit is mij erg onduidelijk.
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
pi_70002137
Vrouwen hebben een ander soort emotionele diepgang en omdat te willen begrijpen als man zijnde is net zoiets als vuur blussen met benzine. Gewoon niet doen dus, daar wordt niemand gelukkig van.
pi_70002178
Met emotioneel aanwezig bedoel ik dat ik niet goed tegen om elkaar heen lopen kan, psychologisch gezien. Ik zeg wat ik voel en denk, en kan niet tegen dingen verzwijgen of vaagdoenerij, om de goede orde te bewaren. Dus wat er in zit, komt ook meteen van mijn lippen.
Dat is geen aggressiviteit overigens, maar wel te intens, wordt me dan steeds verteld.
Je moet niet zwart/wit denken, maar grijs, en weten wanneer je beter even je mond kunt houden en dingen kunt laten voor wat ze zijn..lukt me niet.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:11:20 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_70002237
Oh, je bent bot. Zeg dat dan direct.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:17:28 #9
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_70002351
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:08 schreef Lamon het volgende:
Met emotioneel aanwezig bedoel ik dat ik niet goed tegen om elkaar heen lopen kan, psychologisch gezien. Ik zeg wat ik voel en denk, en kan niet tegen dingen verzwijgen of vaagdoenerij, om de goede orde te bewaren. Dus wat er in zit, komt ook meteen van mijn lippen.
Dat is geen aggressiviteit overigens, maar wel te intens, wordt me dan steeds verteld.
Je moet niet zwart/wit denken, maar grijs, en weten wanneer je beter even je mond kunt houden en dingen kunt laten voor wat ze zijn..lukt me niet.
Dus je zit eigenlijk gewoon de hele dag te verkondigen hoe je je voelt? Daar zou ik ook doodziek van worden
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:20:40 #10
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_70002413
Van wat ik op fok tot nu toe van je heb gelezen ben je gewoon een arrogante lul met zielig machogedrag en dat zullen de dames in kwestie ook hebben ondervonden in die korte tijd.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:22:03 #11
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_70002437
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:11 schreef Lienekien het volgende:
Oh, je bent bot. Zeg dat dan direct.
Botte mannen, daar ken ik er toch wel een aantal van!
pi_70002447
ik denk eerder dat je gewoon een pussy wordt gevonden en dat mensen daarop afknappen? daardoor denk ik persoonlijk dat ze je niet zien als iemand met een hoger of béter EQ maar gewoon als een slappe zak.

even helemaal eerlijk dan he.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:22:58 #13
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_70002451
Oh, je hebt eerder een gebrek aan EQ
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:24:28 #14
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_70002491
The man who mistook his arrogance for a high EQ.
pi_70002536
Hier, daar heb je het al, macho en pussy in 1 topic...schiet ik dus niets mee op.
Dan 2 vrouwen die zich emotioneel meteen de meerdere voelen terwijl ze niet eens lezen wat er staat....
Hopeloos...
pi_70002547
Het emotionele gelijk?

JIj hebt geen hoog EQ.
pi_70002553
Of TS is autistisch
Ook in moeilijke tijden.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:28:57 #18
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_70002573
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:26 schreef Lamon het volgende:
Hier, daar heb je het al, macho en pussy in 1 topic...schiet ik dus niets mee op.
Dan 2 vrouwen die zich emotioneel meteen de meerdere voelen terwijl ze niet eens lezen wat er staat....
Hopeloos...
Hè, verdorie. Niemand begrijpt je. Wat rottig voor je.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:29:36 #19
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_70002589
Ik denk niet dat dat het geval is Lamon. Ik geloof eerder dat het bij jou zo werkt dat je een bepaalde vorm van egocentrisme bezit en liefst ziet dat alles gaat zoals jij het voor ogen hebt, omdat het anders niet goed is. En dat straal je uit. Niet alleen in je posts, maar ook IRL denk ik. Je verkondigt zeer stellige meningen, bent superprincipieel, en daar kan nu eenmaal de meerderheid van de mensheid niet zo goed tegen. Die hebben vaak meer waarheden dan die van Lamon.

Ik geloof niet dat er sprake is van arrogantie, hoewel dat wel zo overkomt, maar ook dat is debet aan je halstarrigheid qua principes.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_70002621
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:28 schreef Lienekien het volgende:
Hè, verdorie. Niemand begrijpt je. Wat rottig voor je.
Dat kan verdraaid vervelend zijn, ja. Is dat grappig, ja?
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:33:14 #21
167595 mirved
Infobesitas
pi_70002673
De meeste vrouwen vallen op de Alpha-man. The leader of men, protector of loved ones and preselected by women. Dit zit er gewoon genetisch hardcoded in.

Maar wees gerust uit een onderzoek is gebleken dat vrouwen kunnen zeggen ik ben opzoek naar: humor en intelligentie. Als ze dan een andere man tegen komen waar ze zeer gecharmeerd van zijn met andere kwaliteiten en hun wordt een week later gevraagd waar ben je naar op zoek zullen ze andere kwaliteiten noemen (namelijk van die man).

Maar ik denk eerder dat jouw probleem is dat je gewoon bot bent.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:37:05 #22
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_70002754
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:30 schreef Lamon het volgende:

[..]

Dat kan verdraaid vervelend zijn, ja. Is dat grappig, ja?
Nee, het is niet grappig. Ik denk alleen dat je de conclusie over je hogere EQ wat te snel getrokken hebt.
pi_70002810
Het enige verschil is dat jij de bitch bent en je partner de man in huis. Als ze daarmee kan leven lijkt me dat geen probleem meer.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_70002827
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:29 schreef ElizabethR het volgende:
Ik denk niet dat dat het geval is Lamon. Ik geloof eerder dat het bij jou zo werkt dat je een bepaalde vorm van egocentrisme bezit en liefst ziet dat alles gaat zoals jij het voor ogen hebt, omdat het anders niet goed is. En dat straal je uit. Niet alleen in je posts, maar ook IRL denk ik. Je verkondigt zeer stellige meningen, bent superprincipieel, en daar kan nu eenmaal de meerderheid van de mensheid niet zo goed tegen. Die hebben vaak meer waarheden dan die van Lamon.

Ik geloof niet dat er sprake is van arrogantie, hoewel dat wel zo overkomt, maar ook dat is debet aan je halstarrigheid qua principes.
...en als iemand me kan vertellen hoe je principes zomaar kunt laten varen ben ik een dankbaar mens.

Ik moet wel zeggen, aangezien jij me iets beter kent dan de rest, dat dit wel is waar ik waarschijnlijk mee te kampen heb. Ik ben alleen wel eens bang dat ik de enige ben die dit heeft, omdat ik dergelijke situaties zelden vaker hoor.
Er moeten toch wel meer van dit soort mensen rondlopen?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 13 juni 2009 @ 15:42:40 #25
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70002881
Bij mij zit het zo;

Nee, je moet geen hork worden, maar je moet ook geen emo zijn. Ik wil een man en geen vrouw.

Of is dat niet wat je bedoeld? Want dan snap ik er weinig van.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:46:52 #26
167595 mirved
Infobesitas
pi_70002989
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:40 schreef Lamon het volgende:

[..]

...en als iemand me kan vertellen hoe je principes zomaar kunt laten varen ben ik een dankbaar mens.

Ik moet wel zeggen, aangezien jij me iets beter kent dan de rest, dat dit wel is waar ik waarschijnlijk mee te kampen heb. Ik ben alleen wel eens bang dat ik de enige ben die dit heeft, omdat ik dergelijke situaties zelden vaker hoor.
Je moet juist niet iemand vinden die ook zo is. Dat zou enorm botsen en constant voor confrontaties zorgen. Je moet iemand vinden die geen eigen mening heeft en alles accepteert.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:48:46 #27
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_70003032
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:40 schreef Lamon het volgende:

[..]

Jazeker, ik ben er met een getrouwd geweest. Om een voorbeeld te noemen: die dreef zijn principes zover door dat ie niet eens op de begrafenis van zijn eigen ouders is geweest omdat ie tegen religie is, en derhalve weigert een kerk binnen te gaan.

En je hoeft principes natuurlijk niet te laten varen. Je leeft zoals je leeft, of dat nu met heel sterke principes is of zonder. Het enige waar je een balans in moet vinden is het uiten van je principes tegenover anderen. Jij doet dat nogal heel erg stellig. Dat schrikt mensen af, want in feite vertel je ze dat ze het niet goed doen.

Als jij gewoon andermans principes kunt respecteren kom je al een heel eind zonder dat je die van jezelf overboord moet gooien. Dus iets vaker je mond houden in plaats van een ander vertellen hoe het zit. Volgens jou althans. Want principes, hoe mooi ook in jouw ogen, kunnen voor anderen helemaal niet werken.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:50:00 #28
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_70003066
Ik zal eens serieus reageren op je bekrompen geformuleerde vraagstelling.

Ik denk niet dat de meeste vrouwen er moeite mee hebben als een man een hoger EQ heeft. Ik denk wel dat ze er moeite mee hebben als de man in kwestie ze daar steeds op wil wijzen. Bijvoorbeeld in een discussie: 'Lamon, je loopt te zeiken.' 'Niehiet! Ik ben gewoon emotioneel veel gevoeliger dan jij bent en verzwijg niet hoe ik me voel!'

Ik ken ook zo'n type. Die zit altijd met van alles, vooral kleine dingetjes, en wil daar ook constant over praten. Ook hij heeft als motto dat hij een hoog EQ heeft. Dat is stierenpoep. Het enige probleem wat hij heeft is dat hij dingen niet gewoon naast zich neer kan leggen en het fijn vindt als mensen naar zijn gezeik luisteren. Nog fijner vindt hij het als ze op een gegeven moment niet meer willen luisteren en hij voor zichzelf kan besluiten dat ze emotioneel bekrompen zijn. Nu wil ik uiteraard niet beweren dat jij precies hetzelfde bent, maar het lijkt er wel op.

De andere optie is dat je echt een erg hoog EQ hebt. Dat kan ook gewoon irritant zijn. Net zoals mensen met een erg hoog IQ. In dat geval moet je gewoon iemand zoeken die zichzelf net zo verheven en bijzonder voelt een beetje met jou op een lijn zit. Misschien is LaFemmeFatale wel wat voor jou
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 15:56:26 #29
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_70003204
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Of TS is autistisch
asperger?
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
pi_70003401
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:56 schreef zomaareennaam het volgende:

[..]

asperger?
Dat zou het wel moeten zijn, want ik ben veel te sociaal en praatgragerig voor een echte vorm van autisme, maar ik denk dat Chipszak en ElizabethR het nog het best weten te formuleren, de 1 als oudere jongere, de andere als praktijkdeskundige.

Wel jammer dat er op het forum niet meer mensen te vinden zijn die met dergelijke problemen kampen...
  zaterdag 13 juni 2009 @ 16:08:14 #31
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_70003492
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:04 schreef Lamon het volgende:
Wel jammer dat er op het forum niet meer mensen te vinden zijn die met dergelijke problemen kampen...
Dat vind ik wel een rappe conclusie bij een topic dat net dik een uur geopend is!
  zaterdag 13 juni 2009 @ 16:26:24 #32
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_70003900
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:08 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

Dat vind ik wel een rappe conclusie bij een topic dat net dik een uur geopend is!
de TS wil gewoon speciaal zijn.. Prima toch.. is hij toch lekker speciaal. Beetje jammer is het wel, dat hij aantal tips krijgt en die vervolgens gewoon stug negeert.
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_70004297
Als ik mensen hoor over hun hoge EQ wacht ik altijd 3 seconden en dan beginnen ze meestal over negatieve ervaringen waar dit op gebaseerd is.

Imo zijn mensen met een zelfverklaard hoog EQ in de regel juist sociaal incapabel. Ze zijn overgevoelig (geworden) omdat ze niet met conflictsituaties om kunnen gaan en zodoende relaties stuk maken, wat uiteindelijk een vicieuze cirkel wordt.

Emo's hebben ook altijd een hoog EQ
  zaterdag 13 juni 2009 @ 17:04:54 #34
211831 A_Soul1980
Beast thinks she's the be
pi_70004844
Als je echt problemen hebt, Lamon, moet je niet hier op Fok! wezen en op die manier voor alles een verklaring zoeken. Je kan beter naar de huisarts gaan om aan een uitgebreid psychologisch onderzoek aan te vragen en als je de uitslag krijgt en er komt iets speciaals naar voren, dan weet je waar je het moet zoeken.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 17:24:06 #35
211831 A_Soul1980
pi_70005336
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:50 schreef Electrocute het volgende:
Misschien is LaFemmeFatale wel wat voor jou
Nou zeg!
pi_70005422
Ik ben/was soms ook een beetje een grage/vervelende prater. Ben daarnaast ook een beetje onzeker en heb het idee dat ik soms moeite heb met m'n mond te houden; ik zeg snel wat ik denk.
Soms leg ik ook wel verbanden bij emoties waar m'n vriendin die niet ziet/durft te zien. Ik denk dat ik gewoon wat creatiever omga met dit soort dingen en mijn vriendin wat praktischer.

Het komt er meestal op neer dat we beiden lachend concluderen dat we gewoon niet weten wat er echt (100% zeker) in ons omgaat. Ik heb met mijn onzekerheid wel meer vrede dan in het begin (heb nu bijna vier maanden).

Of je nu echt een hoger EQ hebt, zou ik niet kunnen zeggen. Geef eens wat goede voorbeelden van situaties, waarbij het misging. Misschien dat jij of wij dan tot een ander inzicht komen.
pi_70006397
emotionele mannen
  zaterdag 13 juni 2009 @ 18:21:56 #38
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_70006435
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 18:20 schreef Logician het volgende:
emotionele mannen
ja... mannen moeten sabeltandtijgers slachten, en je aan je haren mee van de teerput sleuren

Niks mis met iemand die gewoon zijn gevoel kan vertellen lijkt mij, alleen volgens mij verteld de TS het bij elke scheet die dwars door zijn aarsgat giert. En dat.... is niet verstandig
pi_70006474
Mwah een man moet gewoon een man zijn, die feminsten beweging van de jaren 70/80 heeft een hele generatie mannen voor het leven verpest
pi_70007113
Anders de vrouwen wel.
pi_70007564
Als antwoord op je TT: wanneer jij er zo naar kijkt, is het antwoord duidelijk ja.
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 14:50 schreef Lamon het volgende:
Ik ben al jaren erg onsuccesvol in het vinden van een langdurige relatie, omdat ik al na hoogstens een maand een vrouw afschrik omdat ik "teveel verwacht", "te intens ben", "teveel lijk te willen"
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 14:50 schreef Lamon het volgende:
Nu heb ik dat zelf de afgelopen maanden geanaliseerd, en ik denk dat het misschien komt omdat
Zelfreflectie is prima, maar je analyse komt twijfelachtig op me over. Zou je het aan een ex-vriendin willen vragen waarom jullie relatie misliep?
quote:
Eerlijke antwoorden aub.
Dan haal je zeker een eerlijk antwoord
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_70007608
Ik heb daar persoonlijk wel moeite mee. Ik ben zelf niet zo emotioneel, ben meer van het rationele en het is prettig als je vriend dat ook is.
pi_70007824
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 17:04 schreef A_Soul1980 het volgende:
Als je echt problemen hebt, Lamon, moet je niet hier op Fok! wezen en op die manier voor alles een verklaring zoeken. Je kan beter naar de huisarts gaan om aan een uitgebreid psychologisch onderzoek aan te vragen en als je de uitslag krijgt en er komt iets speciaals naar voren, dan weet je waar je het moet zoeken.
Persoonlijkheidsstoornis, is er uit gekomen.
Maar ik open het niet in een vlaag ofzo, ik heb de normale paden al bewandeld, maar dat betekent niet dat je niet wat extra praktijk onderzoek voor jezelf kunt doen, al is het maar op een forum.
pi_70007932
Je zegt dat je nogal zwart-wit kan zijn, vind je dat zelf soms niet erg vermoeiend?
pi_70011582
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:56 schreef zomaareennaam het volgende:

[..]

asperger?
Daar zat ik ook aan te denken.
Ook in moeilijke tijden.
pi_70011655
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 18:21 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

ja... mannen moeten sabeltandtijgers slachten, en je aan je haren mee van de teerput sleuren

Niks mis met iemand die gewoon zijn gevoel kan vertellen lijkt mij, alleen volgens mij verteld de TS het bij elke scheet die dwars door zijn aarsgat giert. En dat.... is niet verstandig
Je pielemans erin ramme, get clean, get out, en weer verder tv kijken.
Benen omhoog omdat de stofzuiger er effe langs wil.
En een slap op the ass, maakt alles weer goed
Ook in moeilijke tijden.
  zondag 14 juni 2009 @ 23:52:14 #47
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_70011823
Beetje omgekeerde wereld, niet? Het lukt me niet om een normale relatie om te gaan, dus vrouwen hebben een probleem. Steek de hand eens in eigen boezem en zie onder ogen wat jij anders zou kunnen doen, daar kom je waarschijnlijk verder mee
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_70011894
Ts heeft een feministe nodig
Ook in moeilijke tijden.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 12:03:23 #49
211831 A_Soul1980
pi_70055398
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 19:19 schreef Lamon het volgende:
Persoonlijkheidsstoornis, is er uit gekomen.
Maar ik open het niet in een vlaag ofzo, ik heb de normale paden al bewandeld, maar dat betekent niet dat je niet wat extra praktijk onderzoek voor jezelf kunt doen, al is het maar op een forum.
Van mij mag je zoveel zelfonderzoek verrichten als je maar wilt. Maar in dit geval zal het je weinig verder helpen, omdat je al voor jezelf geconcludeerd hebt waarom vrouwen eventueel moeite met je hebben; jij zegt te beschikken over een hoger EQ en daarmee geef je aan dat de vrouwen in jouw omgeving inferieur zijn. Dat maakt het voor jou misschien makkelijker om ermee te dealen. Maar het probleem gaat er niet mee weg en zo'n houding belemmert juist dat je de situatie kan veranderen.

Laat je eigen conclusies achterwege en kom alleen met de vraag. Je zal zien dat men dan heel anders op je gaat reageren.

Welke normale paden heb je eigenlijk bewandeld?
pi_70055706
TS is een arrogante zak. Bah.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')