abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 juni 2009 @ 16:08:14 #31
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_70003492
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:04 schreef Lamon het volgende:
Wel jammer dat er op het forum niet meer mensen te vinden zijn die met dergelijke problemen kampen...
Dat vind ik wel een rappe conclusie bij een topic dat net dik een uur geopend is!
  zaterdag 13 juni 2009 @ 16:26:24 #32
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_70003900
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:08 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

Dat vind ik wel een rappe conclusie bij een topic dat net dik een uur geopend is!
de TS wil gewoon speciaal zijn.. Prima toch.. is hij toch lekker speciaal. Beetje jammer is het wel, dat hij aantal tips krijgt en die vervolgens gewoon stug negeert.
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_70004297
Als ik mensen hoor over hun hoge EQ wacht ik altijd 3 seconden en dan beginnen ze meestal over negatieve ervaringen waar dit op gebaseerd is.

Imo zijn mensen met een zelfverklaard hoog EQ in de regel juist sociaal incapabel. Ze zijn overgevoelig (geworden) omdat ze niet met conflictsituaties om kunnen gaan en zodoende relaties stuk maken, wat uiteindelijk een vicieuze cirkel wordt.

Emo's hebben ook altijd een hoog EQ
  zaterdag 13 juni 2009 @ 17:04:54 #34
211831 A_Soul1980
Beast thinks she's the be
pi_70004844
Als je echt problemen hebt, Lamon, moet je niet hier op Fok! wezen en op die manier voor alles een verklaring zoeken. Je kan beter naar de huisarts gaan om aan een uitgebreid psychologisch onderzoek aan te vragen en als je de uitslag krijgt en er komt iets speciaals naar voren, dan weet je waar je het moet zoeken.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 17:24:06 #35
211831 A_Soul1980
pi_70005336
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:50 schreef Electrocute het volgende:
Misschien is LaFemmeFatale wel wat voor jou
Nou zeg!
pi_70005422
Ik ben/was soms ook een beetje een grage/vervelende prater. Ben daarnaast ook een beetje onzeker en heb het idee dat ik soms moeite heb met m'n mond te houden; ik zeg snel wat ik denk.
Soms leg ik ook wel verbanden bij emoties waar m'n vriendin die niet ziet/durft te zien. Ik denk dat ik gewoon wat creatiever omga met dit soort dingen en mijn vriendin wat praktischer.

Het komt er meestal op neer dat we beiden lachend concluderen dat we gewoon niet weten wat er echt (100% zeker) in ons omgaat. Ik heb met mijn onzekerheid wel meer vrede dan in het begin (heb nu bijna vier maanden).

Of je nu echt een hoger EQ hebt, zou ik niet kunnen zeggen. Geef eens wat goede voorbeelden van situaties, waarbij het misging. Misschien dat jij of wij dan tot een ander inzicht komen.
pi_70006397
emotionele mannen
  zaterdag 13 juni 2009 @ 18:21:56 #38
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_70006435
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 18:20 schreef Logician het volgende:
emotionele mannen
ja... mannen moeten sabeltandtijgers slachten, en je aan je haren mee van de teerput sleuren

Niks mis met iemand die gewoon zijn gevoel kan vertellen lijkt mij, alleen volgens mij verteld de TS het bij elke scheet die dwars door zijn aarsgat giert. En dat.... is niet verstandig
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_70006474
Mwah een man moet gewoon een man zijn, die feminsten beweging van de jaren 70/80 heeft een hele generatie mannen voor het leven verpest
pi_70007113
Anders de vrouwen wel.
pi_70007564
Als antwoord op je TT: wanneer jij er zo naar kijkt, is het antwoord duidelijk ja.
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 14:50 schreef Lamon het volgende:
Ik ben al jaren erg onsuccesvol in het vinden van een langdurige relatie, omdat ik al na hoogstens een maand een vrouw afschrik omdat ik "teveel verwacht", "te intens ben", "teveel lijk te willen"
quote:
Nu heb ik dat zelf de afgelopen maanden geanaliseerd, en ik denk dat het misschien komt omdat
Zelfreflectie is prima, maar je analyse komt twijfelachtig op me over. Zou je het aan een ex-vriendin willen vragen waarom jullie relatie misliep?
quote:
Eerlijke antwoorden aub.
Dan haal je zeker een eerlijk antwoord
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_70007608
Ik heb daar persoonlijk wel moeite mee. Ik ben zelf niet zo emotioneel, ben meer van het rationele en het is prettig als je vriend dat ook is.
pi_70007824
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 17:04 schreef A_Soul1980 het volgende:
Als je echt problemen hebt, Lamon, moet je niet hier op Fok! wezen en op die manier voor alles een verklaring zoeken. Je kan beter naar de huisarts gaan om aan een uitgebreid psychologisch onderzoek aan te vragen en als je de uitslag krijgt en er komt iets speciaals naar voren, dan weet je waar je het moet zoeken.
Persoonlijkheidsstoornis, is er uit gekomen.
Maar ik open het niet in een vlaag ofzo, ik heb de normale paden al bewandeld, maar dat betekent niet dat je niet wat extra praktijk onderzoek voor jezelf kunt doen, al is het maar op een forum.
pi_70007932
Je zegt dat je nogal zwart-wit kan zijn, vind je dat zelf soms niet erg vermoeiend?
pi_70011582
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:56 schreef zomaareennaam het volgende:

[..]

asperger?
Daar zat ik ook aan te denken.
Ook in moeilijke tijden.
pi_70011655
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 18:21 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

ja... mannen moeten sabeltandtijgers slachten, en je aan je haren mee van de teerput sleuren

Niks mis met iemand die gewoon zijn gevoel kan vertellen lijkt mij, alleen volgens mij verteld de TS het bij elke scheet die dwars door zijn aarsgat giert. En dat.... is niet verstandig
Je pielemans erin ramme, get clean, get out, en weer verder tv kijken.
Benen omhoog omdat de stofzuiger er effe langs wil.
En een slap op the ass, maakt alles weer goed
Ook in moeilijke tijden.
  zondag 14 juni 2009 @ 23:52:14 #47
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_70011823
Beetje omgekeerde wereld, niet? Het lukt me niet om een normale relatie om te gaan, dus vrouwen hebben een probleem. Steek de hand eens in eigen boezem en zie onder ogen wat jij anders zou kunnen doen, daar kom je waarschijnlijk verder mee
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_70011894
Ts heeft een feministe nodig
Ook in moeilijke tijden.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 12:03:23 #49
211831 A_Soul1980
pi_70055398
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 19:19 schreef Lamon het volgende:
Maar ik open het niet in een vlaag ofzo, ik heb de normale paden al bewandeld, maar dat betekent niet dat je niet wat extra praktijk onderzoek voor jezelf kunt doen, al is het maar op een forum.
Van mij mag je zoveel zelfonderzoek verrichten als je maar wilt. Maar in dit geval zal het je weinig verder helpen, omdat je al voor jezelf geconcludeerd hebt waarom vrouwen eventueel moeite met je hebben; jij zegt te beschikken over een hoger EQ en daarmee geef je aan dat de vrouwen in jouw omgeving inferieur zijn. Dat maakt het voor jou misschien makkelijker om ermee te dealen. Maar het probleem gaat er niet mee weg en zo'n houding belemmert juist dat je de situatie kan veranderen.

Laat je eigen conclusies achterwege en kom alleen met de vraag. Je zal zien dat men dan heel anders op je gaat reageren.

Welke normale paden heb je eigenlijk bewandeld?
pi_70055706
TS is een arrogante zak. Bah.
pi_70055925
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 19:19 schreef Lamon het volgende:
Die heb je in vele soorten en mate. Specificeer eens.
pi_70056183
quote:
"Geef mij die kaart maar, vrouwen kunnen toch geen kaartlezen"-achtige hork?

Doe ik altijd. Mijn IQ is dan ook veel hoger dan dat van mijn partners. Over EQ maak ik me nooit druk.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 12:37:09 #53
210905 PatatFriet
Goudgeel en knapperig
pi_70056344
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 14:57 schreef TNA het volgende:
Geef eens een voorbeeld van "erg aanwezige emoties"?
Is dat niet een eufemisme voor 'labiel'?
Patat, het meest veelzijdige stukje friet.... patat!
pi_70056663
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 12:03 schreef A_Soul1980 het volgende:

[..]

Van mij mag je zoveel zelfonderzoek verrichten als je maar wilt. Maar in dit geval zal het je weinig verder helpen, omdat je al voor jezelf geconcludeerd hebt waarom vrouwen eventueel moeite met je hebben; jij zegt te beschikken over een hoger EQ en daarmee geef je aan dat de vrouwen in jouw omgeving inferieur zijn. Dat maakt het voor jou misschien makkelijker om ermee te dealen. Maar het probleem gaat er niet mee weg en zo'n houding belemmert juist dat je de situatie kan veranderen.

Laat je eigen conclusies achterwege en kom alleen met de vraag. Je zal zien dat men dan heel anders op je gaat reageren.

Welke normale paden heb je eigenlijk bewandeld?
Cognitieve training, therapie, en nu is er twijfel of ik het met hulp van anti-depressiva niet gewoon zelf moet doen. Ik functioneer te goed om in het zorgcirceltje te blijven, maar misschien later weer wel..

De exacte persoonlijkheidsstoornis is nog niet geconcludeerd, maar na veel wisselingen van mening, denk ik zelf nu aan een milde vorm van een theatrale persoonlijkheidsstoornis...maar eigenlijk maakt dat het onderwerp groter dan het was, deels ook mijn schuld, ik vroeg me alleen af of veel vrouwen moeite hebben met een man die een hoger EQ heeft.

Sinds het doorschieten van emancipatie, heb je een soort overcompensatie, lijkt het wel.
Ik noem het het sex and the city-syndroom, mannen lekker in hokjes plaatsen, je wil vaak ook niet horen hoe 2 vrouwen met elkaar over hun man/vriend praten, alsof het een huisdier is.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 16 juni 2009 @ 12:47:02 #55
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70056715
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 16:04 schreef Lamon het volgende:

[..]

Dat zou het wel moeten zijn, want ik ben veel te sociaal en praatgragerig voor een echte vorm van autisme, maar ik denk dat Chipszak en ElizabethR het nog het best weten te formuleren, de 1 als oudere jongere, de andere als praktijkdeskundige.

Wel jammer dat er op het forum niet meer mensen te vinden zijn die met dergelijke problemen kampen...
Ben ik nu al oud?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_70056732
nee hoor geen moeite mee als ie het maar leuk brengt
Jusqu'ici tout va bien...
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 16 juni 2009 @ 12:48:01 #57
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70056744
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 12:45 schreef Lamon het volgende:

[..]

,je wil vaak ook niet horen hoe 2 vrouwen met elkaar over hun man/vriend praten, alsof het een huisdier is.
Wat versta jij onder praten alsof het een huisdier is?
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 16 juni 2009 @ 12:49:00 #58
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_70056776
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 12:47 schreef Manono het volgende:
nee hoor geen moeite mee als ie het maar leuk brengt
Tapdansje terwijl ie op je schouder uithuilt?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_70056914
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 12:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat versta jij onder praten alsof het een huisdier is?
Van die opmerkingen, als "Mijn mannetje zat gisteren weer te zeiken over het eten, volgende keer haalt ie zelf maar wat. Maar ach, verder is het wel een lieve loebes, hoor.."

Ik zeg maar wat, he, wat er zo in me opkomt, maar het kan nog veel erger natuurlijk.
Ik zal er eens een keer op letten als ik weer zo'n gesprek hoor, ik krijg er in ieder geval enorm veel jeuk van.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 16 juni 2009 @ 12:56:53 #60
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_70057014
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 12:53 schreef Lamon het volgende:

[..]

Van die opmerkingen, als "Mijn mannetje zat gisteren weer te zeiken over het eten, volgende keer haalt ie zelf maar wat. Maar ach, verder is het wel een lieve loebes, hoor.."

Ik zeg maar wat, he, wat er zo in me opkomt, maar het kan nog veel erger natuurlijk.
Ik zal er eens een keer op letten als ik weer zo'n gesprek hoor, ik krijg er in ieder geval enorm veel jeuk van.
Volgens mij valt dit wel mee, en is het sowieso niet typisch voor vrouwen.
En natuurlijk moet elke vrouw afgeknald die haar man een loebes noemt, .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')