Ik vond Flodder nooit zo leuk, maar wss niet omdat ik een meisje benquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:07 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik vind de familie Flodder veel leuker.
Meestal eensch, maar er zijn wel toffe Nederlandstalige dingenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:08 schreef naatje_1 het volgende:
Nederlansche muziek![]()
als nederlandstalig heh
Niets mis met Boudewijn de Groot of liedjes die ze zingen in 't Schaepquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:08 schreef naatje_1 het volgende:
Nederlansche muziek![]()
als nederlandstalig heh
Otje vond ik zooooooo geweldigquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:08 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik vond Flodder nooit zo leuk, maar wss niet omdat ik een meisje ben![]()
Annie M.G. Schmidt daarentegen vind ik geweldig !
In de kroeg is alles leuk.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:10 schreef Susi het volgende:
[..]
Niets mis met Boudewijn de Groot of liedjes die ze zingen in 't Schaep
Guus Meeuwis in de kroeg is ook leuk
een paarquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Meestal eensch, maar er zijn wel toffe Nederlandstalige dingen
Da's ook weer waar. Maar als ik niet in de kroeg sta en ik hoor 'Brabant', vind ik 'm ook mooiquote:
Tos was de papa, die kok ?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Otje vond ik zooooooo geweldigMet Tos
lekker rustig danquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:11 schreef Tabloid het volgende:
Etcetera heeft ooit gezegd als de TT iets met Hollandsche muziek is dat ze dan in het topic niet reageert.
BEWIJS!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:11 schreef Tabloid het volgende:
Etcetera heeft ooit gezegd als de TT iets met Hollandsche muziek is dat ze dan in het topic niet reageert.
Jaquote:
Link faal.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:13 schreef Tabloid het volgende:
[..]
BEWIJS!![]()
[TV SC #14] Waar Uri Geller heeft gefaald.
Nou komt ze dus helemaal niet meer neequote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:13 schreef Tabloid het volgende:
[..]
BEWIJS!![]()
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:15 schreef Susi het volgende:
[..]
Nou komt ze dus helemaal niet meer neeAnders was ze het misschien nog vergeten
waarom pleur je em dan ook hier neerquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:13 schreef Tabloid het volgende:
[..]
BEWIJS!![]()
Gewoon...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
waarom pleur je em dan ook hier neer
Jawel, je link klopt van geen kantquote:
2 en een half uur voor 19mquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:03 schreef DaFrenk het volgende:
Woei, vanavond 2,5 uur televisie SBS6 voor een 19 minuten durende kettingreactieDa's pas falen.
Maar ze tikken de kettingreactie telkens weer om.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:03 schreef DaFrenk het volgende:
Woei, vanavond 2,5 uur televisie SBS6 voor een 19 minuten durende kettingreactieDa's pas falen.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:49 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Maar ze tikken de kettingreactie telkens weer om.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:36 schreef Tabloid het volgende:
Ik niet.
Voorspel hier wat tong80 gaat doen...
quote:
Ik krijg er tranen van in mn ogen, serieusquote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:18 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit een lolletje gehad ja
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik krijg er tranen van in mn ogen, serieus
Ik had je hoger ingeschatquote:
Moet eerlijk zeggen dat ik een redelijke offday heb hoor. Ik zei 't al eerder; m'n systeem is al down vandaagquote:
Ja, wilde ik vanalles posten (eindelijk) kon het nietquote:Op maandag 15 juni 2009 07:04 schreef DaFrenk het volgende:
Woei, dat was toch even vervelend zegZo lang zonder FOK
Whehe iddquote:Op maandag 15 juni 2009 07:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, wilde ik vanalles posten (eindelijk) kon het niet
Boeiend?quote:Op maandag 15 juni 2009 08:07 schreef naatje_1 het volgende:
Susi ist nr 1*zie Dagcijfers # 184 van zaterdag*
quote:Op maandag 15 juni 2009 08:07 schreef naatje_1 het volgende:
Susi ist nr 1*zie Dagcijfers # 184 van zaterdag*
Herkenbaarquote:Op maandag 15 juni 2009 13:35 schreef Bravebart het volgende:
Waarom regent het zo ongeveer nooit als ik met een plu op stap ga en als ik hem niet bij me heb, regent het altijd
quote:
Niet altijdquote:Op maandag 15 juni 2009 16:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik weet nietnu moet je altijd met plu op stap
Dat zal het zijnquote:Op maandag 15 juni 2009 16:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niet altijdMaar ze hadden regen voorspeld voor vandaag en de buienradar gaf dat ook aan, maar blijkbaar waren het alleen wolken en geen regenwolken
quote:
Weet ik veelquote:Op maandag 15 juni 2009 16:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat verwacht jij danZoals het in PUB soms is
Get a lifequote:Op maandag 15 juni 2009 16:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet ik veelIk verveel me de tering, omdat ik steeds op een programma moet wachten
Dit is mn life op dit momentquote:
ow okquote:Op maandag 15 juni 2009 16:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dit is mn life op dit momentTentamens enzo
Kloptquote:Op maandag 15 juni 2009 19:22 schreef Yesse het volgende:
Ik kijk nu Phoebe in Wonderland met volgens mij het kleine zusje van Dakota Fanning: Elle Fanning
Sjezusquote:Op maandag 15 juni 2009 19:48 schreef Bravebart het volgende:
Schietpartij Chopinlaan Delft + Arrestatie!
Daar fietste ik even daarvoor nog langs
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:31 schreef Bravebart het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeuj, eindelijk een tof artikel gevonden voor presentatie vrijdag![]()
![]()
Het heeft 2 dagen geduurd, maar kieskeurige Bart heeft er 1 gevonden
![]()
Dankuquote:
De wattuh?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:47 schreef Yesse het volgende:
*werkt aankomende zaterdag bij de Red Bull Clive Diving Serise in Rotterdam
Spelvoutquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Danku
[..]
De wattuh?
-edit- Ooooh, klifduiken ofzoiets?
Ah dat jaquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Spelvout![]()
Mannen in speedo's die van hoge dingen afspringen op toffe manierenen daar mag ik waarschijnlijk Red Bull verkopen / drankjes schenken etc.
Ik kijk alleen het 'gewone' schoonspringen, dat vind ik mooier.. Maar het is zo tofquote:Op dinsdag 16 juni 2009 10:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah dat jaDat keek ik vroegâh in de zomervakantie altijd op Eurosport
Tof
Mooier?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik kijk alleen het 'gewone' schoonspringen, dat vind ik mooier.. Maar het is zo tof
Mogguh slaapkopquote:
Jaa maar ik vind het juist zo knap als ze in zo'n korte tijd zo veel dingen kunnen proppen. En ze komen sneller het water uitquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mooier?![]()
Hier hebben ze veel meer tijd om nog veel meer trucjes te doen
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jaa maar ik vind het juist zo knap als ze in zo'n korte tijd zo veel dingen kunnen proppen. En ze komen sneller het water uit
Dat is heul belangrijk jaquote:
Ja, of vrouwenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is heul belangrijk javooral als het om lekkere mannen gaat
![]()
Nou, eten dan!quote:
Wortelsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat mag niet, is niet goed en niet nodig
quote:
Je handen iig welquote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:29 schreef Etcetera het volgende:
Hij schijnt dat je van wortelsap bruiner kunt worden ofzo![]()
Juh, maar in sommige lagen van de bevolking wordt dat als bruin gezienquote:
Gevalletje:quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juh, maar in sommige lagen van de bevolking wordt dat als bruin gezien![]()
[ afbeelding ]
Die enzo
Mogen die in spoiler?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Gevalletje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je ziet ook echt dat die achterkant van de benen enzo veel witter isquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee, dat is onze waarschuwing tegen te veel zonnen
Bij zijn rug zie je het 't best.. ik vind het maar een rot jong trouwensquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je ziet ook echt dat die achterkant van de benen enzo veel witter is
Is ook. Mooiboyquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:21 schreef Yesse het volgende:
[..]
Bij zijn rug zie je het 't best.. ik vind het maar een rot jong trouwens
Done.quote:
Yes:quote:
SPOILER: Mijn presentatie zooiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Yes:JodelahietieSPOILER: Mijn presentatie zooiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Oh, die heb ik er ooit opgezetquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:55 schreef Yesse het volgende:
Toch wel vervelend zo'n vertraging. Ik word er altijd een beetjr ge?rriteerd van. En wtf. Kortjakje op mijn mp3???
OMGquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juh, maar in sommige lagen van de bevolking wordt dat als bruin gezien![]()
[ afbeelding ]
Die enzo
Ik haalde mijn overstap nietquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, die heb ik er ooit opgezet
En 5 minuutjes valt wel mee toch?Je haalt je overstap gelukkig wel
![]()
Niet?quote:
Waar kwam die nou vandaagquote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:25 schreef naatje_1 het volgende:
Hier lig ik echt elke keer van in een deuk![]()
Allebei luisteren aangeradenLachgarantie helemaal
Bornequote:Op woensdag 17 juni 2009 20:33 schreef Etcetera het volgende:
Die filmpjes met die gast uit ehm... fuck wat was het ook alweer![]()
Ja, sorryquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:39 schreef Etcetera het volgende:
Die meid, hoe heet ze? Roosmarijn? Volgens mij zat die echt te huilen van het lachen
Gisteren van 13 - 22.30 staand gewerkt, maar nog iemand naar het station gebracht = 23:00 thuis en ik denk dat ik 00:00 sliep. Vandaag 6:30 er uit en werken tot 17:30, vanavond dansen = weer 22:30/23:00 in bed. Vrijdag weer 6:30 er uit en werken tot 17.30 en dan gelijk door naar de tennisvereniging voor bedrijventennis (= spierpijn?) Zaterdag werken bij de Red Bull Cliff Divequote:
Blijdorp ligt toch ongeveer aan het station vast gebouwd?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Gisteren van 13 - 22.30 staand gewerkt, maar nog iemand naar het station gebracht = 23:00 thuis en ik denk dat ik 00:00 sliep. Vandaag 6:30 er uit en werken tot 17:30, vanavond dansen = weer 22:30/23:00 in bed. Vrijdag weer 6:30 er uit en werken tot 17.30 en dan gelijk door naar de tennisvereniging voor bedrijventennis (= spierpijn?) Zaterdag werken bij de Red Bull Cliff Diveen dan de hele dag (11-18) staan op, waarschijnlijk, pumps.
(= dikke enkels)
Samenvatting:
Woensdag = 13:00 - 23:00 = Lichamelijk beetje brak
Donderdag = 6:30 + dansen = Lichamelijk klein beetje brak en geestelijk beetje brak
Vrijdag = 6:30 + tennis = Lichamelijk brak en geestelijk een beetje + begin moeheid
Zaterdag = 11:00 - 18:00 op pumps = Lichamelijk brak + moe
Conclusie: ik ben een schatje
Ja aan de andere kant van het park, en die uitgang was al dichtquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Blijdorp ligt toch ongeveer aan het station vast gebouwd?
Ah zo.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja aan de andere kant van het park, en die uitgang was al dichtEn als je om moet lopen ben je ongeveer een half uur bezig
Ja zo.quote:
Ik heb het zelfde, gevolg: ik doe heel veel, maar eigenlijk ook weer niets..quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:56 schreef Bravebart het volgende:
Bwaaaaaaaaaa [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zoiets zegmaar
Ik doe geen fuckquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb het zelfde, gevolg: ik doe heel veel, maar eigenlijk ook weer niets..
maar ik heb niet uitgeslapen
quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:54 schreef Bravebart het volgende:
Boh, ik ben veel te uitgeslapen vandaagIk heb teveel energie om me te kunnen concentreren
Zo maar ff blowen (
).
Wat moet je inleveren dan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:04 schreef Bravebart het volgende:
Internet stukMaar 1 van de 5 hosts werkend, dat gaat wel ff duren dus
Lekker met een deadline morgen
Hooiquote:
Reportquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:02 schreef Bravebart het volgende:
Maargoed, badkamertjap is weg, dus ik kan naar de UB
Gezelligquote:
quote:
Verneukering van de Nederlandsche taal jongemanquote:
Ik zit een php boek te lezenquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Gezellig![]()
[..]![]()
*leert met XML werken en heeft al een soort van google-gadget gemaakt
Had ik niet eens gemerktquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Verneukering van de Nederlandsche taal jongeman
Nietquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Verneukering van de Nederlandsche taal jongeman
Ik wel; ik zie allesquote:Op donderdag 18 juni 2009 14:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
NeeIk ben niet zo oplettend op het moment
Dat zag ik!quote:
Maar wel een zitchquote:
Die Annemieke toch!quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:34 schreef naatje_1 het volgende:
Annemieke is ook fan van Mando Diao in de vorm van de nieuwe single Gloria![]()
De Club Mix mag ik hopen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat betekent dat ze die ook snel op 3 gaan draaien![]()
Ze is trouwens ook gek van Bonkers
denk hetquote:
Dat schiet lekker opquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:49 schreef Bravebart het volgende:
Internet doet het weer
En de harde schijf van de MacBook van mn huisgenoot is nu ook stuk![]()
Ja, fucking debielquote:
wat zijn jullie dan voor gastenquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, fucking debielZelfde dag besteld, en die van hem gaat 3 weken na mijne kapot
Terwijl het een ander merk hdd is, dus daar ligt het niet aan zou je zeggen
Uuuh, jij werkt nu toch ook met een computer neem ik aan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat zijn jullie dan voor gastenAls jullie met computers enzovoort werken
![]()
[Troll-modus] Apple, ik verbaas me nergens meer overquote:Op donderdag 18 juni 2009 17:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, fucking debielZelfde dag besteld, en die van hem gaat 3 weken na mijne kapot
Terwijl het een ander merk hdd is, dus daar ligt het niet aan zou je zeggen
quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:42 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
[Troll-modus] Apple, ik verbaas me nergens meer over[/Troll Modus]
ik bedoel hoe je met de computer omgaatquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuh, jij werkt nu toch ook met een computer neem ik aan?
Ja jippie, weer leren.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:19 schreef Susi het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat het morgen weekend is.
Moet morgen vrijwilligeren op een festival
Mja. Ik had wel zin in de bios, maar dat gaat niet werken nie. Dan maar ff film downen denk ikquote:
Goed plan idd. Je moet jezelf af en toe ook rust gunnenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja. Ik had wel zin in de bios, maar dat gaat niet werken nie. Dan maar ff film downen denk ik
Mja, precies, zeker aangezien ik nog 3 weken tentamens voor de boeg hebquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:26 schreef Susi het volgende:
[..]
Goed plan idd. Je moet jezelf af en toe ook rust gunnen. Ik ga een boek lezen, al een tijd niet meer gedaan
Geen idee, hier doen ze het gewoon, zonet ff gecheckt. Probeer nu eens op BBC1?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:29 schreef cptmarco het volgende:
dit lijkt mij wel een mooi plekje om een vraagje te stellen:
het viel mij van de week opeens op dat de BBC via het analoge kanaal geen teletekst meer heeft. Ik gebruikte dat uiteraard voor de ondertiteling. Zijn ze er mee gestopt?
Ziggo zuigt gewoon bigtime. Internet lag er elke week uit de laatste tijd dat ik het had in mn vorige huus.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:11 schreef Etcetera het volgende:
Ligt gewoon aan Ziggo
Ik heb geen idee verder, maar aangezien ik thuis ziggo heb, regelmatig de router kan resetten, vind ik alles bij voorbaat de schuld van Ziggo![]()
grijs maar droog hierquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:03 schreef Bravebart het volgende:
Wat een kakweer hier in het oostenFlink aan het hozen net
Ik hou soms wel van een beetje regenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
grijs maar droog hierEn waarom die blije PI
Okquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik hou soms wel van een beetje regen
Ik weet ook niet waaromquote:
veel suc6quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom
Tijd om te leren
Oja!quote:
Bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:50 schreef Yesse het volgende:
LOL heb trouwens Yuri van Gelder gezien vandaag.. (wereldkampioen ringen) Wat een kleintje! Maar wel breed, hij is bijna rond![]()
Oja en ik ben ongeveer 3x tegen dezelfde duiker aangeknald :#
Nee de kleine met het rode haarquote:
'Oh die'quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee de kleine met het rode haarAlain Kohl uit Luxemburg:
[ afbeelding ]
kom eens terug op msn jij
Oh, ja dan ben ik er nog welquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
'Oh die'
Ben je er over een half uur nog? Ik wilde net gaan hardlopen
Welk festival?quote:Op zondag 21 juni 2009 02:47 schreef Susi het volgende:
Oeh vandaag vrijwilliger geweest op een festival, echt supertof. Er werd nog een aflevering van Spuiten & Slikken opgenomen, met Filemon, Kim Feenstra & Kim-Lian van der Meij
Ontopic!quote:
zeker! Altijd nuttige Postsquote:
Mijn vader kreeg alleen cadeaus waar hij al van wistquote:Op zondag 21 juni 2009 09:21 schreef Bravebart het volgende:
Same hereNet ontbijt op bed gedaan bij mn papa
![]()
quote:
Mijne nietquote:Op zondag 21 juni 2009 09:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn vader kreeg alleen cadeaus waar hij al van wist
quote:
Tof zegquote:Op zondag 21 juni 2009 17:28 schreef Susi het volgende:
[..]
Indian Summer Festival.
Vandaag even naar het strand geweest, heerlijk
Soort Cashback variant.quote:Op maandag 22 juni 2009 08:54 schreef Yesse het volgende:
Ik heb echt rare gedachten somsNu dacht ik net: hoe zou het zijn als de hele wereld stil zou staan maar de mensen wel gewoon door 'leefden' .. WTF? Waar komt dat vandaan
Klopt, was ook erg leuk. Heb alleen De Staat en Blof gezien, die wilde ik per se zien dus dat kwam goed uit. Voorderest sta ik altijd met een vriendin in een 80's en 90's tent, dus in elk geval toffe muziek en vrolijke mensen aan de bar.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tof zegLeuke line-up als ik zo de site bekeek!
Ik download altijd gewoon thuisquote:Op maandag 22 juni 2009 11:47 schreef Etcetera het volgende:
En weer thuis
Heb van 1Tb schijf nog 203 overEn ik weet nu al nauwelijks meer wat ik allemaal gedownload heb dit weekend
Weet wel dat het een gewéldig gave lan was
Ik ook hoor, maar het aanbod op een lan is altijd 10x zo groot en zo veel makkelijker binnen te trekkenquote:
Och ja, ik ben ook redelijk tevreden hier met een netwerk met TB's aan films en muziek via 100 Mbit verbindingquote:Op maandag 22 juni 2009 12:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar het aanbod op een lan is altijd 10x zo groot en zo veel makkelijker binnen te trekkenWordt een DC++ server gedraaid, en als je mazzel hebt, liggen er gigabit switches enzo
In dit geval zo'n 500quote:
Is dat die plek waar een plaatselijk gat in de ozonlaag zit door de hoge concentratie zweet?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
In dit geval zo'n 500Maar ben ook al op een minlan met 5 mensen geweest, en ik ga al een paar jaar naar Campzone en daar komen een stuk of 1000
Grootste lan waar ik van gehoord heb is volgens mij Dreamhack, in Zweden ofzo, daar schijnen 10.000 deelnemers te zijn
Wat een aantallen zegquote:Op maandag 22 juni 2009 16:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
In dit geval zo'n 500Maar ben ook al op een minlan met 5 mensen geweest, en ik ga al een paar jaar naar Campzone en daar komen een stuk of 1000
Grootste lan waar ik van gehoord heb is volgens mij Dreamhack, in Zweden ofzo, daar schijnen 10.000 deelnemers te zijn
Vastquote:Op maandag 22 juni 2009 17:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is dat die plek waar een plaatselijk gat in de ozonlaag zit door de hoge concentratie zweet?
We zaten dit weekend in een grote loods van defensie, Campzone is outdoor, Dreamhack weet ik nietquote:Op maandag 22 juni 2009 17:10 schreef Susi het volgende:
[..]
Wat een aantallen zegZitten jullie in grote leegstaande hallen of silo's ofzo ?
Welke van de honderdenquote:Op maandag 22 juni 2009 17:24 schreef Bravebart het volgende:
Oja campzoneDie filmpje daarvan, legendarisch
![]()
Die ene.quote:
3.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:44 schreef Susi het volgende:
Hebben jullie eigenlijk al vakantie ?
Oh Bart, jij hebt nog 2 weken toetsen toch ? Sorry voor het herinneren![]()
![]()
Jij veel plezierquote:Op maandag 22 juni 2009 17:48 schreef Susi het volgende:
Maar ik ga naar de Pet Shop Boys
Fijne avond allen !
Begin augustus sowieso 1 week, misschien 2. Wilde naar London, maar stel het toch nog even uit.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:44 schreef Susi het volgende:
Hebben jullie eigenlijk al vakantie ?
Oh Bart, jij hebt nog 2 weken toetsen toch ? Sorry voor het herinneren![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |