Niet MotP wegquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:09 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Neuh, Hysteria niet. Ik denk eerlijk gezegd dat we een hoop van Black Holes niet zullen horen de volgende tour. KoC zal er nog wel in zitten, maar van SMBH en Starlight ben ik niet zo zeker.
Staan genoeg geweldige nummers op Black Holes, ik zou het erg jammer vinden als nummers als MoTP KoC en Starlight niet gespeeld zouden wordenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:09 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Neuh, Hysteria niet. Ik denk eerlijk gezegd dat we een hoop van Black Holes niet zullen horen de volgende tour. KoC zal er nog wel in zitten, maar van SMBH en Starlight ben ik niet zo zeker.
Dat vind ik dus echt gewoon, bijna het slechtste nummer dat ze ooit gemaakt hebben, serieus.quote:
Ik ook in het begin. Maar na het nummer een paar keer geluisterd te hebben kreeg ik pas door hoe geweldig het nummer eigenlijk wel niet isquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:30 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt gewoon, bijna het slechtste nummer dat ze ooit gemaakt hebben, serieus.
Nee! Dat vind ik echt het beste nummerquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:30 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt gewoon, bijna het slechtste nummer dat ze ooit gemaakt hebben, serieus.
Nou iddquote:Op zaterdag 27 juni 2009 @ 10:32 schreef maartenducrot het volgende:
De kaartje van Antwerpen zijn wel behoorlijk lelijk.
Haha, en als ze er allebei nog inzitten zuipen we ons compleet lam?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:33 schreef Christiaan het volgende:
MotP is briljant. Maar Littlecreep, wedden voor een pilsje in Rotterdam? Jij wint als Hysteria er nog in zit, ik win als Starlight er nog in zit!
Jaaaaa daar gaat het juist om, de eerste setlistsquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:31 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Haha, en als ze er allebei nog inzitten zuipen we ons compleet lam?
Ik ga de weddenschap aan als ik de eerste setlists heb gezien![]()
En ik dacht er net onderuit te komenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:19 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Jaaaaa daar gaat het juist om, de eerste setlists
KoCquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:52 schreef Sautor het volgende:
Startlight gaat er toch wel uitHet enige wat ik van BHAR speelwaardig vind zijn Knights of Cydonia en Supermassive Blackhole
En Hoodoo
Haha, neequote:Op zondag 28 juni 2009 12:30 schreef ganzenherder het volgende:
Ligt er ook net aan hoe geweldig het nieuwe album gaat worden denk ik...
Assassinsquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:52 schreef Sautor het volgende:
Startlight gaat er toch wel uitHet enige wat ik van BHAR speelwaardig vind zijn Knights of Cydonia en Supermassive Blackhole
En Hoodoo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |