En zoals de algemene voorwaarden van Eventim stellen, het is niet toegestaan om kaarten door te verkopen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als de lui van de VVD zeggen: Tja, de vrijemarkt werking hé, kwestie van vraag en aanbod, wat de gek ervoor over heeft, volstrekt legitiem.
Om Rutte maar eens te quoten.
Dat gaat tegen de vrije marktwerking van de VVD in.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En zoals de algemene voorwaarden van Eventim stellen, het is niet toegestaan om kaarten door te verkopen.
Ik heb je mijn verhaal niet verteld over het wachten bij de GWK voor Coldplay.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:50 schreef Eix het volgende:
Postkantoor.
Melden iets voor tien, je naam op het lijstje. Om tien uur stipt ging die medewerker dan meteen het benodigde aantal kaarten uitdraaien. En dan rustig op de volgorde dat je je gemeld hebt afrekenen. En je wist meteen wie uit je dorp/stad nog meer ging.
Goede oude tijd.
Ik heb toen maar voor 80 euro op Marktplaats gekocht.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb je mijn verhaal niet verteld over het wachten bij de GWK voor Coldplay.
Ik stond daar al om 7 uur 's ochtends, 3 uur gewacht, uiteindelijk een oud vrouw achter de balie die op haar dooie gemak handelde, toen de tweede klant aan de beurt was, was er een 'computerstoring' (ze wist gewoon niet met het systeem om te gaan), 5 minuten later waren de staanplaatsen al uitverkocht.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb je mijn verhaal niet verteld over het wachten bij de GWK voor Coldplay.
Ik stond daar al om 7 uur 's ochtends, 3 uur gewacht, uiteindelijk een oud vrouw achter de balie die op haar dooie gemak handelde, toen de tweede klant aan de beurt was, was er een 'computerstoring' (ze wist gewoon niet met het systeem om te gaan), 5 minuten later waren de staanplaatsen al uitverkocht.
Ik heb ook 2 Antwerpen staanplaatsen, maar die moet ik dus kwijt, omdat ze als back-up had gehaald voor het geval ik Ahoy kaarten zou mislopen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:59 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben zo blij met mn Antwerpenkaartjes, die ik een uur na start voorverkoop nog op mn dooie gemakkie kon bestellen![]()
Hehequote:Op zaterdag 13 juni 2009 @ 13:01 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 Antwerpen staanplaatsen, maar die moet ik dus kwijt, omdat ze als back-up had gehaald voor het geval ik Ahoy kaarten zou mislopen.
Green Day verkocht sneller uit.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:06 schreef Stofje het volgende:
Ernstig dat mijn bandje ineens Ahoy in recordtijd kan uitverkopen!
Jullie bandje ook hoor.
Green Day is voor mannen met ADHD of een concentratie-stoornis die naast de pot pissen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat is dan ook muziek voor simpele zielen, voor mannen die zittend plassen.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Green Day is voor mannen met ADHD of een concentratie-stoornis die naast de pot pissen.
Muse is voor mannen die heel nauwkeurig hun urine richten om een harmonisch geluid te creëren tijdens het plassen.
Ben ook bij beidequote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:21 schreef Tourniquet het volgende:
Ik ga naar zowel Green Day als Muse, wat ben ik dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |