Die worden in een put gedempt aldaar.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:27 schreef L.no het volgende:
Hoe zit het met mannen die te dik zijn om fatsoenlijk te lopen en dat ze de moeite nemen om af te vallen?
Die gaan zich maar 'n slag in de rondte rennen. Maar niet op zo'n wijvending zitten.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:27 schreef L.no het volgende:
Hoe zit het met mannen die te dik zijn om fatsoenlijk te lopen en dat ze de moeite nemen om af te vallen?
Die moeten tegen de muur!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:27 schreef L.no het volgende:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:24 schreef Beauregard het volgende:
Zo debiel.
Van die kerels die in de sportschool uitgebreid de dijbeentjes gaan trainen op apparaten als onderstaande:
[ afbeelding ]
Wat 'n fags. Dergelijke apparaten zijn voor vrouwen die het beu zijn dat hun vadsige bovenbenen tegen elkaar aan schurken als ze rondwaggelen.
Ik heb dit verschijnsel te lang door de vingers gezien. De eerstvolgende keer dat ik een mannelijk persoon bezig zie op zo'n apparaat vecht ik 'm dood.
Ik ben Beauregard.
Tot volgende keer.
In een put gedempt? Hmmhmm, hmmhmm.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:28 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Die worden in een put gedempt aldaar.
Wat dacht je van 'n megageile workout, om de - toch al niet misselijke - spiertjes op spanning te houden?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:31 schreef LockonStratos het volgende:
Wat deed ts dan in de gym, aldaar? hmm ?
apparaten likken en opschrijven op een kladblok wat de smaak was.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:31 schreef LockonStratos het volgende:
Wat deed ts dan in de gym, aldaar? hmm ?
Wat een dooddoener.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:34 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Je geeft het antwoord al zelf. Zo heeft ieder zijn ding he.
Waarom zou ik daar in godsnaam iets van zeggen? Ik heb KLB toch!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:35 schreef swarmahoer het volgende:
en wat gebeurde er toen je er iets van zei
Maar volgende keer vecht je het uit. RIGHTTTTTTTTquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:36 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar in godsnaam iets van zeggen? Ik heb KLB toch!
Gay yes, nuttig noquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:37 schreef Skylark. het volgende:
Heel erg eens met TS.
Hoewel ik toch moet bekennen dat ik af en toe het apparaat gebruik waarbij je je lichaam moet draaien om de zijkanten van je torso te trainen. Geen idee of dat gay is, maar wel nuttig.
Dat is nog acceptabel.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:37 schreef Skylark. het volgende:
Heel erg eens met TS.
Hoewel ik toch moet bekennen dat ik af en toe het apparaat gebruik waarbij je je lichaam moet draaien om de zijkanten van je torso te trainen. Geen idee of dat gay is, maar wel nuttig.
Als je de moeite neemt om een komma te posten, typ dan ook gelijk een punt.quote:
"Roze is ook voor mannen!"quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:39 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dat is nog acceptabel.
Maar je benen kun je in een prima conditie met tal van andere oefeningen. Eigenlijk zouden ze die apparaten ook roze moeten verven. Wellicht dringt het dan eindelijk door tot die manwhores.
Sorry, je was zeker helemaal in de war na die vier woorden.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als je de moeite neemt om een komma te posten, typ dan ook gelijk een punt.
Kun je nagaan hoe beroerd je schrijfstijl is.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:40 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Sorry, je was zeker helemaal in de war na die vier woorden.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:34 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Wat een dooddoener.
Ga je dijbenen trainen, man!
quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:36 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar in godsnaam iets van zeggen? Ik heb KLB toch!
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:29 schreef o.us het volgende:
[..]
[quote]Op zaterdag 13 juni 2009 12:40 schreef gabberklaas het volgende:
Sporten doe je buiten flikker.
Moet je nagaan als ik een heel verhaal typ.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe beroerd je schrijfstijl is.
Whehe. Ik zie het al voor me.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:29 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Die gaan zich maar 'n slag in de rondte rennen. Maar niet op zo'n wijvending zitten.
Daarnaast zijn mannen die willen afvallen en daarvoor naar de sportschool gaan het laagste van het laagste volk. Die nemen een duur abonnement, kopen hippe gymnastiekpakjes en gaan vier weken voluit sporten. Daarna zijn ze nog steeds dik, haken af en gaan thuis in een hoekje zitten janken.
Dus.
Ik neem aan dat jij een HBO'er bent aangezien je met squatten lang niet je gehele bovenbenen efficiënt traint.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:44 schreef Diederik_Duck het volgende:
Bovenbenen train je met squatten met 100 kg in je nek. Al het andere zijn wijvenoefeningen.
Oh ja, deze figuur was wrs een HBO-er? Alle WO-ers weten immers wél hoe te trainen.
En dan? Bakstenen liften? Met een boomstam in m'n nek squatten?quote:
Je hebt ook nog de legpress e.d., maar de squat is wel een standaardoefening voor het trainen van het onderlichaam, waaronder de bovenbenen. En om het argument inzichtelijk te maken voor de HBO-ers, had ik de overbodige informatie weggelaten.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:49 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij een HBO'er bent aangezien je met squatten lang niet je gehele bovenbenen efficiënt traint.
Hetzelfde geldt voor vadsige tokkiewijven die, nadat ze een kwartiertje op de treadmill hebben gelopen, twee koppen koffie met suiker en melk en vier glazen cola drinken 'om even bij te komen'. Daarna eten ze een ijsje.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:29 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Die gaan zich maar 'n slag in de rondte rennen. Maar niet op zo'n wijvending zitten.
Daarnaast zijn mannen die willen afvallen en daarvoor naar de sportschool gaan het laagste van het laagste volk. Die nemen een duur abonnement, kopen hippe gymnastiekpakjes en gaan vier weken voluit sporten. Daarna zijn ze nog steeds dik, haken af en gaan thuis in een hoekje zitten janken.
Dus.
De beloning voor het harde werkenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor vadsige tokkiewijven die, nadat ze een kwartiertje op de treadmill hebben gelopen, twee koppen koffie met suiker en melk en vier glazen cola drinken 'om even bij te komen'. Daarna eten ze een ijsje.
Ik ben het met je eens dat de squat de hoofdoefening is, maar feit is dat ieder ander apparaat afzonderlijk wat bijdraagt. Voor vrouwen en mannen. Verder zie je er helaas wel wat gay uit op enkele van die apparaten. Wie mooi wil zijn moet ook geestelijk pijn lijdenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:52 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Je hebt ook nog de legpress e.d., maar de squat is wel een standaardoefening voor het trainen van het onderlichaam, waaronder de bovenbenen. En om het argument inzichtelijk te maken voor de HBO-ers, had ik de overbodige informatie weggelaten.
Ik begrijp écht niet waarom dat soort mensen niet eens proberen te rennen op zo'n apparaat. Al is het maar een kwartier, het is een stuk effectiever dan 15 minuten met een snelheid van 2km/u lopenquote:
Om af te vallen is lopen efficiënter dan hardlopen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik begrijp écht niet waarom dat soort mensen niet eens proberen te rennen op zo'n apparaat. Al is het maar een kwartier, het is een stuk effectiever dan 15 minuten met een snelheid van 2km/u lopen
Nee.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:59 schreef TNA het volgende:
[..]
Om af te vallen is lopen efficiënter dan hardlopen.
wieso dan?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:59 schreef TNA het volgende:
[..]
Die dikke tangen letten toch alleen maar op de hoeveelheid calorieën die er op het schermpje staan.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:59 schreef TNA het volgende:
[..]
Je dacht, 'iedereen negeert mijn kutpost' en besloot toen om jezelf maar te quoten?quote:
Ooit gehoord van bodybuilding? Oh , sorry , vergat even dat je wereldvreemd bent.quote:
Omdat je lopen veel langer vol kunt houden dan hardlopen. Je verbrandt natuurlijk minder calorieën, maar dat weegt niet op tegen het feit dat je veel langer kunt doorgaan.quote:
Hap hap.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:03 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ooit gehoord van bodybuilding? Oh , sorry , vergat even dat je wereldvreemd bent.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:03 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ooit gehoord van bodybuilding? Oh , sorry , vergat even dat je wereldvreemd bent.
Als je het regelmatig doet is je conditie zo optimaal dat het uiteindelijk meer beloont om hard te lopen dan een poepdrafje.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:04 schreef TNA het volgende:
[..]
Omdat je lopen veel langer vol kunt houden dan hardlopen. Je verbrandt natuurlijk minder calorieën, maar dat weegt niet op tegen het feit dat je veel langer kunt doorgaan.
En ja, als je toch maar vijf minuten in de sportschool blijft kun je beter hardlopen
Eens, maar dat is bij afvallen vaak geen optie. Op lange termijn natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:07 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Als je het regelmatig doet is je conditie zo optimaal dat het uiteindelijk meer beloont om hard te lopen dan een poepdrafje.
Op korte termijn heb je gelijk, op lange termijn echter niet.
Ben net wakker kerel.quote:
Als je binnen vier weken wilt afvallen dan zijn beide opties niet te doen :pquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:09 schreef TNA het volgende:
[..]
Eens, maar dat is bij afvallen vaak geen optie. Op lange termijn natuurlijk wel.
Dan is het gewoon vasten en uitdrogenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:17 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Als je binnen vier weken wilt afvallen dan zijn beide opties niet te doen :p
Wauw, creatief met beeldspraak. Jammer dat je dan iets bedenkt wat in de verste verte nog geen 'quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:49 schreef B.E.D het volgende:
TS is nog te dom om voor de duivel te dansen
watquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:49 schreef B.E.D het volgende:
TS is nog te dom om voor de duivel te dansen
TS is dan ook een gespierde spartaan, mag ik hopen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:20 schreef leppeh het volgende:
Sterke afsluiting wel, met dat "Ik ben Beauregard!". Die moet je er in houden
Volgens mij is 't stiekem een roeierquote:
Die gebruik ik ookquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:37 schreef Skylark. het volgende:
Heel erg eens met TS.
Dat gaat er niet van komen, vriend TC03.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:00 schreef TC03 het volgende:
Plichtmatige tvp in afwachting van een goed KLB-reltopic.
Gast, watskeburt met je fallus op die foto waar je zo wulps op een stenen soldaat zit?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook
Meestal gebruiken chicks m, maar ik ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |