Die worden in een put gedempt aldaar.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:27 schreef L.no het volgende:
Hoe zit het met mannen die te dik zijn om fatsoenlijk te lopen en dat ze de moeite nemen om af te vallen?
Die gaan zich maar 'n slag in de rondte rennen. Maar niet op zo'n wijvending zitten.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:27 schreef L.no het volgende:
Hoe zit het met mannen die te dik zijn om fatsoenlijk te lopen en dat ze de moeite nemen om af te vallen?
Die moeten tegen de muur!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:27 schreef L.no het volgende:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:24 schreef Beauregard het volgende:
Zo debiel.
Van die kerels die in de sportschool uitgebreid de dijbeentjes gaan trainen op apparaten als onderstaande:
[ afbeelding ]
Wat 'n fags. Dergelijke apparaten zijn voor vrouwen die het beu zijn dat hun vadsige bovenbenen tegen elkaar aan schurken als ze rondwaggelen.
Ik heb dit verschijnsel te lang door de vingers gezien. De eerstvolgende keer dat ik een mannelijk persoon bezig zie op zo'n apparaat vecht ik 'm dood.
Ik ben Beauregard.
Tot volgende keer.
In een put gedempt? Hmmhmm, hmmhmm.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:28 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Die worden in een put gedempt aldaar.
Wat dacht je van 'n megageile workout, om de - toch al niet misselijke - spiertjes op spanning te houden?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:31 schreef LockonStratos het volgende:
Wat deed ts dan in de gym, aldaar? hmm ?
apparaten likken en opschrijven op een kladblok wat de smaak was.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:31 schreef LockonStratos het volgende:
Wat deed ts dan in de gym, aldaar? hmm ?
Wat een dooddoener.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:34 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Je geeft het antwoord al zelf. Zo heeft ieder zijn ding he.
Waarom zou ik daar in godsnaam iets van zeggen? Ik heb KLB toch!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:35 schreef swarmahoer het volgende:
en wat gebeurde er toen je er iets van zei
Maar volgende keer vecht je het uit. RIGHTTTTTTTTquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:36 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar in godsnaam iets van zeggen? Ik heb KLB toch!
Gay yes, nuttig noquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:37 schreef Skylark. het volgende:
Heel erg eens met TS.
Hoewel ik toch moet bekennen dat ik af en toe het apparaat gebruik waarbij je je lichaam moet draaien om de zijkanten van je torso te trainen. Geen idee of dat gay is, maar wel nuttig.
Dat is nog acceptabel.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:37 schreef Skylark. het volgende:
Heel erg eens met TS.
Hoewel ik toch moet bekennen dat ik af en toe het apparaat gebruik waarbij je je lichaam moet draaien om de zijkanten van je torso te trainen. Geen idee of dat gay is, maar wel nuttig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |