Ewa, niet haten op de paint.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:25 schreef S.Seagal het volgende:
Overigens zie ik ook op de paint dat de enige 2 normale pispoten naast elkaar staan dus vind ik het niet raar dat ie naast je gaat staan.
Nee, lees.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:26 schreef Adelante het volgende:
TS loopt naar de dichtstbijzijnde wc en klaagt dat een gast na hem dit ook doet.
Vrouwen worden niet getolereerd in een topic wat zo specifiek voor mannen is bedoeld. Hup, scheer je weg.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:11 schreef griekjeee het volgende:
Toen hij jou zag schatte hij in dat hij wat zekerder zou zijn na het zien van jouw broekinhoud.
Maar als er verder niemand was, dan val ik toch geen handenwassers lastig? Er vanuit gaande dat ik als eerste klaar ben.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:05 schreef Pinterman het volgende:
De heer in kwestie overtrad de regels, maar u ook, beste TS!
Je moet namelijk in eerste instantie, als je de vrije keus hebt, een urinoir zo vér mogelijk van de deur cq. wastafel kiezen. Zo sta je niet te zeiken naast handenwassers. Vervolgens houd je een 'spacing' van één urinoir aan tussen jou en de volgende man.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vrouwen worden niet getolereerd in een topic wat zo specifiek voor mannen is bedoeld. Hup, scheer je weg.
Wat een aanstellerij dit filmpje. Wat voor een sociopaat heeft dit gemaakt.quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:13 schreef ssebass het volgende:
[..]
Wat een aanstellerij dit filmpje. Wat voor een sociopaat heeft dit gemaakt.
Edit: oh vanaf 5.22 is het wel mooi. Dacht eerst dat het serieus was.
juistquote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:22 schreef 3lmo het volgende:
Een enkele FOK!ker herkent het wel, je staat in de kroeg en val dat bier moet je naar de WC. Geen punt natuurlijk, je wimpelt wat meisjes af en loopt nonchalant naar het toilet. Zo ook gisteravond.
Eenmaal aangekomen op het toilet, was het leeg. Ik zocht een mooi plekje uit, vooraan, zodat ik niet ver hoefde te lopen. Aangezien ik redelijk al redelijk wat alcoholische versnaperingen had gehad, duurde het even. Ondertussen kwam er iemand binnen.
De jongeman die binnenkwam, liep gestaag op mij af. In plaats van een plaatsje opzij te gaan, ging hij naast mij staan en draaide zijn hoofd bij. Ik was klaar, en vertrok. Ik liet nog een subtiele 'gast...' horen.
Ik ben zeker van mijn mannelijkheid, daar ligt het niet aan. Maar je kunt toch wel even ergens anders gaan staan?![]()
Paint, omdat het kan.
[ afbeelding ]
Klacht: Verkapte nicht die mijn persoonlijke ruimte niet respecteert.
Waarom kijk ik dit filmpje?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |