Dat vind ik echt heel fout!!!!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:19 schreef Stoeprand het volgende:
Omdat het foute levensliederen zijn? Net als piraten zongen?
datquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:18 schreef PiRANiA het volgende:
Heeft te maken met piratenzenders volgens mij
HIer lulquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:10 schreef FNM het volgende:
nu heb ik dus nog geen bruikbaar antwoord...
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:18 schreef PiRANiA het volgende:
Heeft te maken met piratenzenders volgens mij
Het is maar wat je slecht wil noemen, met een stuk in je kraag is het prima te luisteren.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:14 schreef porsche1 het volgende:
Omdat het slechte muziek is, en piraten zijn ook slecht.
Hij was net zo mooi weggezakt.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:08 schreef HeatWave het volgende:
TT "iets" duidelijker gemaakt, schopje MUZ
quote:Op maandag 15 juni 2009 10:55 schreef BroesWillems het volgende:
Piratenmuziek... heerlijke achtergrond muziek als je met de auto aan het sleutelen bent.... lekker hersenloos mee bleren....![]()
![]()
Die kleine merel is mijn vriend
Hij heeft mijn vriendschap echt verdiend
We delen met elkaar de eenzaamheid
Hij bleef bij mij vanaf die dag
Dat hij toen zwaargewond daar lag
Ik wil mijn lieve kleine vriendje nooit meer kwijt
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:17 schreef FNM het volgende:
Weet hier iemand waarom Nederlands talig muziek (van dat harry jekkers, marco borsato, guus meeuwes)
Piraten muziek genoemd word?
ik neem aan dat het geen fuck met piraten te maken heeft. want die zouden eerder naar Guns n roses, Ac/Dc, Black sabbath etc geluisterd hebben als dat al bestaan zou hebben;)![]()
quote:Op maandag 15 juni 2009 10:55 schreef BroesWillems het volgende:
Piratenmuziek... heerlijke achtergrond muziek als je met de auto aan het sleutelen bent.... lekker hersenloos mee bleren....![]()
![]()
Die kleine merel is mijn vriend
Hij heeft mijn vriendschap echt verdiend
We delen met elkaar de eenzaamheid
Hij bleef bij mij vanaf die dag
Dat hij toen zwaargewond daar lag
Ik wil mijn lieve kleine vriendje nooit meer kwijt
marco is geen piraatquote:Op maandag 15 juni 2009 18:56 schreef koekkoek het volgende:
[..]
en we hebben een kenner!
Maar de beroemde namen hoor je niet op de piratenzenders nee, integendeel, hier in de buurt zit het vol met piratenzenders die niks moeten weten van Marco Borsato en dergelijke. Ook Jan Smit en Jannes zijn volgens hen al te commercieel, die hoor je er ook niet (verstandige mensen).
waarom?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:05 schreef AgeEll het volgende:
omdat die muziek vaak niet op de 'legale' zenders werd gedraaid - en terecht - maar wel op de lokale piratenzenders - de johnnys op zolder
mag wel weer meer in de anonimiteit die meuk
radiostationnetjequote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:50 schreef The_Dean het volgende:
De artiesten die ze draaien zijn ook niet de piraten, maar de DJ's.
Komt van Etherpiraten, illegaal frequenties kapen om daarop muziek te draaien die je normaal niet op de radio hoort, voornamelijk inderdaad het ' levenslied'.
Radiofrequenties moet je normaal gesproken voor veel geld huren van de overheid, maar deze zogenoemde piraten bouwen zelf een radiostationnetje waarmee ze lekker uitzenden.
Denk je dat ze dat allemaal hebben?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
radiostationnetje
een zender van 11 KW
nee, dat was wel een topperquote:
Marco is geen piraat nee, dat zeg ik.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
marco is geen piraat
jan smit, jannes en nick en simon en dat soort volk wordt altijd wel aangeprezen als piratenmuziek, maar ik vind het geen piratenmuziek
dan moet je jenny met 'De ware liefde ben jij' of jose met 'ik heb jou niet de hemel beloofd'
en hoezo dat dan??quote:Op maandag 15 juni 2009 23:58 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
![]()
Ga jij 's héél snel je mond spoelen !
Domme vragen bestaan niet, domme mensen wel.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:19 schreef Godtje het volgende:
![]()
En dan zeggen sommige mensen toch dat domme vragen niet bestaan.
Harrie Jekkers scharen onder muziek voor mensen die hun eigen naam maar amper kunen schrijven.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:44 schreef FNM het volgende:
en hoezo dat dan??
Dat dusquote:Op woensdag 17 juni 2009 18:55 schreef steve-urkel het volgende:
Piraten oftewel zendpiraten zenden muziek uit op illegale frequenties die men wel kan ontvangen.. bijna allemaal zijn deze "zendpiraten" fan van
Rene Schuurmans
Silvia Swart
Thomas Berge
Jannes
Bouke
Mooi Wark
Alex
Gewoon Rutger
Monique Smit
Jan Keizer
Grad Damen
Frans Duijts
Corry Konings
Helemaal Hollands
Marianne Weber
Bestaat de piraten top 5 eigenlijk nog?quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat dusEn de Nederlandse artiesten die TS noemt zijn juist voorbeelden van niet-piratenmuziek.
The Sunstreams, De Heikrekels, De Vrijbuitersquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:08 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Bestaat de piraten top 5 eigenlijk nog?
Vroeger, dat waren nog eens tijden met kanonnen als Jan en Zwaan, Gerard Schoonebeek, Highway enzovoort. En hier komp don een plaodie veur mien schoonmoeke dai vedoag joarig is......
10 punten voor creativiteit!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:28 schreef Mark het volgende:
Omdat Volendam een bekend piratennest is, zoals Tortuga.
Johnny Depp schijnt zijn rol in Pirates of the Caribbean ook gebaseerd te hebben op Piet Veerman
Jesus waarom dan piraten muziek, en niet gewoon tyfus muziek. Hmm bekt zeker minder lekker.quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:55 schreef steve-urkel het volgende:
Piraten oftewel zendpiraten zenden muziek uit op illegale frequenties die men wel kan ontvangen.. bijna allemaal zijn deze "zendpiraten" fan van
Rene Schuurmans
Silvia Swart
Thomas Berge
Jannes
Bouke
Mooi Wark
Alex
Gewoon Rutger
Monique Smit
Jan Keizer
Grad Damen
Frans Duijts
Corry Konings
Helemaal Hollands
Marianne Weber
En ze heetten Arrrrjan en Arrrrnoldquote:Op maandag 22 juni 2009 21:00 schreef Berkery het volgende:
De eerste illegale zenders hadden nog diskjockeys met één oog en een houten been, vandaar de naam.
Sterker nog, zij waren de eerste, maar ik gaf gewoon een voorbeeld, geen les in historiequote:
Running wild is baas.quote:
Niet lang meer helaas, het optreden op Wacken wordt hun laatste volgens mij.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |