quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:12 schreef prinseszondererwt het volgende:
Tijd voor een 'wachten op... meet'?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:50 schreef Troel het volgende:
Och Mijsje, ik kan me voorstellen dat je je raar voelt, maar het is ook niet niets wat er in je lichaam speeltElke vrouw heeft dat wel eens (de een wat vaker dan de ander). Echt waar, dat horen die mannen maar gewoon voor lief te nemen. Het is alleen voor jouzelf wat minder.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:35 schreef Poezebeest het volgende:
Happy, een hele dikke knuffel voor jou! Hoop je snel weer hier of in z&g te zien. In ieder geval sterkte ermee!
Guess, wat fijn dat deer zijn!
Mijsje, helemaal niet gek dat je zenuwachtig bent, je bent net geopereerd en alles zou nu goed moeten werken dus de kans op een baby wordt steeds groter en komt steeds dichter bij! Hier mag je lekker hyperen, vinden we helemaal niet erg!
Asyniur, mooie test hoor, zo hoort ie te zijn
Tijd dat je nu een keer zwanger gaat worden hoor!!!quote:
we doen ons best...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Tijd dat je nu een keer zwanger gaat worden hoor!!!
Niet te veel knuffelkroelen met mij hè? Straks ben je zwanger van mij.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:39 schreef mijsje het volgende:
[..]
we doen ons best...
en naja, als dat zo is, dan weten we ook gelijk waar het aan gelegen heeft dat het zolang geduurd heeft he...Krijgt Celine er gelijk een brusje bij...
We hebben ons handen er vol aan moet ik zeggen. M'n vriendin wil nog wel een 2e terwijl ze bij de bevalling van Celine van 8,5 pond iets anders aan het roepen was.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:39 schreef bixister het volgende:
arma, 'bevalt' Celine zo goed dat jullie meteen voor nummer 2 gaan?
Zorg jij nou maar voor streepjesquote:Op zaterdag 13 juni 2009 08:22 schreef leonieke het volgende:
Mijn duimen draaien ondertussen weeral op volle toeren! Opnieuw een streepjesregen zou hier wel heel fijn zijn eigenlijk
Jawel, broeden!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik kan er niets meer aan doen, hoor
ik mag moet woensdag en daaromheen weer...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 08:06 schreef Asyniur het volgende:
ik wil ook best een 'wachten op...' meet!
mijsje en ik doen binnenkort al een mini-meet![]()
![]()
mijsje, wanneer mag moet je aan de seks?![]()
En PzE, ben jij ook weer begonnen aan je nieuwe cyclus?
Jaja, ik heb een nieuwe cyclus hoor. Zit op dag 6, dus weer lekker aan de clomid.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 08:06 schreef Asyniur het volgende:
En PzE, ben jij ook weer begonnen aan je nieuwe cyclus?
Heb ik ook geen moeite mee hoor, ik bedoelde het meeten niet zo serieus eigenlijk. Maar als er animo is...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:11 schreef mijsje het volgende:
Wie wil er allemaal ook meeten? dan kunnen we wat mij betreft best een afspraak maken!
ik wil wel, en ik weet dat PZE wel wil (het was haar idee)
en doen we aan zwangerenban? ik heb namelijk geen moeite met de meiden met wie we lang hebben gewacht, maar die net door zijn naar Z&G...
ik ben ook een dikkerd hoor...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:33 schreef Incantrix het volgende:
Ik durf alleen te zeggen dat ik ook wel nieuwsgierig naar jullie ben als er écht NIEMAND moeite heeft met een beginnende dikkerd in jullie midst..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |