Nog niet echt, maar wil wel wat gaan downloaden. Liquid Water Experiment ofzo heb ik wel al wat van gedownload geloof ik dat was wel tof ;oquote:
Dark Eternal Nights ook al gehad? Trouwens: Mike Portnoyquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:36 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nog niet echt, maar wil wel wat gaan downloaden. Liquid Water Experiment ofzo heb ik wel al wat van gedownload geloof ik dat was wel tof ;o
Nope, moet alles nog downloaden van DTquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:38 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dark Eternal Nights ook al gehad? Trouwens: Mike Portnoy
Ohhh wat schattig!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Twee zelfs, 1tje 13 jaar de andere 8 of 9 weken ofzo
quote:Our newest member Emimich
Het is me wat.quote:
Met pedobear?quote:
Dat is dan een nat poesje zekerquote:
Jij bent er natuurlijk! Daarnaast is het FRIDAY NIGHTTTquote:
Nog 5 minuten.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:07 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij bent er natuurlijk! Daarnaast is het FRIDAY NIGHTTT
Gezellig. Ik ga er elke seconde van genieten.quote:
HAHAHAHA, OWNED, BITCH. Well, suck my balls, ik moet er over vier uurtjes uit, hoesee!.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:15 schreef 3lmo het volgende:
Ik ga dood, ik heb zojuist een bekeuring mogen ontvangen. Financieel gezien kan ik dat echt niet hebben. Props voor die agenten echter, die midden in de nacht hun werk doen.
HAHAHAHA, OWNED, BITCH. Well, suck my balls, ik moet er over 12 urtjes uit, hoesee!.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:18 schreef McFearless het volgende:
[..]
HAHAHAHA, OWNED, BITCH. Well, suck my balls, ik moet er over vier uurtjes uit, hoesee!.
wat voor eenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:15 schreef 3lmo het volgende:
Ik ga dood, ik heb zojuist een bekeuring mogen ontvangen. Financieel gezien kan ik dat echt niet hebben. Props voor die agenten echter, die midden in de nacht hun werk doen.
Nou en, vier uur slaap is zat.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:23 schreef 3lmo het volgende:
[..]
HAHAHAHA, OWNED, BITCH. Well, suck my balls, ik moet er over 12 urtjes uit, hoesee!.
Een papieren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liever 12 dan 4 uur. En dat weet je.quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:29 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Een papieren.True, maar er zijn zat dagen waarop ik dat kan doen. Morgen na het werk naar Amsterdam. Doei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Liever 12 dan 4 uur. En dat weet je.
Da's heel wat bier.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:33 schreef swarmahoer het volgende:
das maar 40 eurot minimale dat ik altijd heb voor snelheidsovertredingen
quote:
het fokken gaat nog, dus alles is in ordequote:Op zaterdag 13 juni 2009 08:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Sorryze keken me zo lief aan dat ik de verleiding niet kon weerstaan
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 08:13 schreef dagdag het volgende:
[..]
het fokken gaat nog, dus alles is in orde![]()
vanmiddag ligt fok eruit, gaat maar fifa doen
ik poep altijd in het putjequote:Op zaterdag 13 juni 2009 08:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]buikpijn en moet eigenlijk kakken maar kom net uit de douche
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 08:17 schreef dagdag het volgende:
[..]
ik poep altijd in het putjegisteren ging vriendin douchen en kwam al die drek naar boven.
gevolg was dat ik haar de schuld gaf en zij de stront van de vloer mocht boenen
dit is niet echt gebeurd
bij mij ligt een speciaal fapputje, met van die grote gaten.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 08:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
met een tandenborstel?
Ik fapte vroeger altijd in het putje maar nu zit die dicht en moet ik met mijn vinger in het fapsel roeren om een gaatje te krijgen zodat het water weer stroomt
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 08:21 schreef dagdag het volgende:
[..]
bij mij ligt een speciaal fapputje, met van die grote gaten.
na 30 keer is hij nog niet verstopt
quote:
hoi ,neequote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:53 schreef gers het volgende:
INTER MERDA
morguh dagdag
HEB JIJ JE LATEN NEUKEN DOOR GENAKT SMERIGE HOMO
GEEN IDEEquote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:56 schreef dagdag het volgende:
[..]
hoi ,nee
kijk even boven op die plaatjes wie is ralfff![]()
succesquote:
Ja sorry nog van je wc.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:57 schreef reetveter het volgende:
Godverdomme, hele huis is me een pokke bende
Hmhmquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:13 schreef LudoSanders het volgende:
Ik had op downtime gerekend, maar dat is vanavond pas dus?
Wat doe jij achter de computer met dit mooie weer?quote:
Zo mooi vind ik het niet. En ik ben een beetje suf, niet zoveel geslapen vannachtquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat doe jij achter de computer met dit mooie weer?
Hier is het echt lekker weer. Ik ben aan het werk, maar wel in de tuin.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo mooi vind ik het niet. En ik ben een beetje suf, niet zoveel geslapen vannachtdus dan hang ik graag achter m'n computer. En jij dan?
Of eigenlijk; ik was aan het werk.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hier is het echt lekker weer. Ik ben aan het werk, maar wel in de tuin.
Waarom doe jij je broertjes krantenwijk?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:23 schreef Paaskonijn het volgende:
Hier is het ook lekker weer, dus ga ik mijn broertjes krantenwijk doen.
Hij is op een voetbalkamp.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarom doe jij je broertjes krantenwijk?
Voetbalkamp.quote:
Tja.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Voetbalkamp.
Wel een beetje laat...
Ik ga de stad in, succes met de krantenwijk.quote:
Dat dacht ik ook al jaquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:13 schreef LudoSanders het volgende:
Ik had op downtime gerekend, maar dat is vanavond pas dus?
Merci, viel spass in de stad.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ga de stad in, succes met de krantenwijk.
Ja fijn en nu? Als 1337 zo'n pauper topic word. Ga dan lekker in ONZ kankeren en laat KLB SC schoon.quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:41 schreef dagdag het volgende:
wat zitten tegenwoordig voor onz kneuzen in de sc
nee jij mag hier postenquote:
naisquote:
trouwens jij komt van pubquote:
als je ONZ sluit komen die mensen veel eerder KLB vergallen dus laat ze toch gewoon lekkerquote:
Nee, gewoon standaardposters in ONZ een ban geven. Die gasten hebben toch niks goeds te brengen aan Fok!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:50 schreef Seam het volgende:
[..]
als je ONZ sluit komen die mensen veel eerder KLB vergallen dus laat ze toch gewoon lekker
zitten lekkere wijven, hier niet echt zoveel.quote:
Oke daar ik me wel in vindenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:50 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Nee, gewoon standaardposters in ONZ een ban geven. Die gasten hebben toch niks goeds te brengen aan Fok!
Sterke punten, mooi programmaquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:55 schreef bloodysunday het volgende:
STRIJDTEAM KLB
- apart subforum voor de KLB SC met password voor kwaliteits users
- ONZ moet stoppen om de verloedering van de KLB tegen te gaan
- kwaliteit mag niet meer verwijderd worden uit de KLB of verplaatst worden naar ONZ
- dagdag word mod, met begelijding van kurk_droog ( dit in verband met kaste )
- meer bloot
- als ONZ gesloten worden, hardcore ONZ posters permaban geven.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:55 schreef bloodysunday het volgende:
STRIJDTEAM KLB
- kwaliteit mag niet meer verwijderd worden uit de KLB of verplaatst worden naar ONZ
- meer bloot
de KLB HOOLIGANS willen OOK INSPRAAKquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:55 schreef bloodysunday het volgende:
STRIJDTEAM KLB
- meer bloot
Klopt, maar is niet erg. Beter voor Fok! beter voor de KLBquote:
ik ben ook al bang aan het wordenquote:
ME VERSLAFING WAT DOEquote:
klopt, en als onze ze niet luisteren dan komt de bagger sc terugquote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:59 schreef bloodysunday het volgende:
dagdag is als het goed is bezig met nieuw reglement voor KLB SC
juist ONZ moet blijven daar kunnen we de untermenschen in plaatsen zodat de kwaliteit van KLB blijft bestaanquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:00 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Klopt, maar is niet erg. Beter voor Fok! beter voor de KLB
Ik hoop dat het fout gaat en dat opeens alle data van ONZ gewist wordt.
lees het KLB strijdteam programmaquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:02 schreef gers het volgende:
[..]
juist ONZ moet blijven daar kunnen we de untermenschen in plaatsen zodat de kwaliteit van KLB blijft bestaan
geweldig ideequote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:03 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
lees het KLB strijdteam programma
Ik kan mn notes inkijken hoor.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:02 schreef bloodysunday het volgende:
Nieuw punt op het programma:
- notes moeten voor kwaliteits users vrij toegankelijk zijn, dit ivm om het niveau hoog te houden
quote:
heul fokquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:06 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Is het heel Fok!? of alleen forum?
Ik heb er pas 5quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik kan mn notes inkijken hoor.
Zitten leuke tussen.
Ik 75quote:
Moet je me pijpen he.quote:
quote:
WAT EEN HOMO"Squote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:33 schreef dagdag het volgende:
MADRID - Volgens de Spaanse sportkrant Marca heeft Real Madrid een derde topspeler aangetrokken. Voor 37 miljoen euro nemen de Madrilenen David Villa over van Valencia. De spits is daarmee een regelrechte bedreiging voor Klaas-Jan Huntelaar.
Ads door Google
Seizoenkaart winnen?
Win hier 2 seizoenkaarten van jouw voetbalclub. Doe snel mee. 9e/wk
www.SeizoenKaartWinnen.com
Ziggo Eredivisie Live
Alle eredivisie wedstrijden LIVE op 4 kanalen. Nu voor maar ¤ 14,95 p/m
www.Ziggo.nl/Eredivisie
Razendsnel ADSL van KPN
ADSL actie in De Ronde Venen e.o. Als Beste getest door PC Consument!
www.kpn.com/Internet
De transfer is nog niet officieel beklonken, omdat beide partijen nog over enkele details onderhandelen. Villa, topscorer van Europees kampioen Spanje tijdens het EK van 2008, is na Kaká en Cristiano Ronaldo de derde topaankoop voor Real Madrid. Voor de Braziliaan Kaká werd 65 miljoen euro overgemaakt naar diens club AC Milan, Manchester United kreeg een recordbedrag van 96 miljoen voor Ronaldo. Met de 37 miljoen van Villa heeft Real op dit moment dus bijna 200 miljoen uitgegeven.
De 27-jarige Villa was afgelopen seizoen 28 keer trefzeker voor Valencia. De Zuid-Spaanse club heeft echter zware financiële problemen en moet daardoor haar sterspeler wel verkopen. David Silva, de andere uitblinker bij Valencia, moet ook vertrekken
quote:
Misschien meld ik me vanavond nog evenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:14 schreef Juicyhil het volgende:
Komen jullie ook
http://forum.juicyhil.com/index.php ?
Cola en water dus.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:43 schreef McFearless het volgende:
[..]
FUCK YES. Ik ga verder op het pad des alcohol.
Die is voor homo's,quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:14 schreef Juicyhil het volgende:
Komen jullie ook
http://forum.juicyhil.com/index.php ?
Fok! is nog niet down.quote:
Ludo.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Fok! is nog niet down.!
Hoe heet je op het libelleforum?
Natuurlijk. Partyflock, fancyforum, scholieren.com, girlscene, genoeg keuze.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:21 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zoek nog een goed forum om me tot een uurtje of 10 bezig te houden. De Libelle lezeressen reageren me iets te traag. Weet jij er nog één Fas?
Maar welke raad je me aan?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Natuurlijk. Partyflock, fancyforum, scholieren.com, girlscene, genoeg keuze.
Euhh tja, ik weet eigenlijk niet waar het het drukst is. Partyflock lijkt me het beste voor je.quote:
ik ik ik!quote:Op zondag 14 juni 2009 15:51 schreef wolvendagen het volgende:
Wie wil mijn schilderij zien die ik gister gekocht heb?
Alleen als er naakt op staat.quote:Op zondag 14 juni 2009 15:51 schreef wolvendagen het volgende:
bn blij, dat ik zelfs met jou naar bed wilquote:
Iehlquote:Op zondag 14 juni 2009 22:54 schreef dagdag het volgende:
[..]
bn blij, dat ik zelfs met jou naar bed wil
en voor 50 euro?quote:
Vandaag was nu echt net een dag dat ik geen fuck te doen had.quote:
Bek dicht zwakzinnige kastjosti!quote:
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:13 schreef Fascination het volgende:
Tot m'n schaamte moet ik bekennen dat ik Fok! een beetje gemist heb vandaag.
Ole Ole Ole Ole en daarna zingen INTER INTERquote:
Milaan.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:17 schreef dagdag het volgende:
[..]
Ole Ole Ole Ole en daarna zingen INTER INTER
romaquote:
Milaan.quote:
Romaquote:
Mooi weer hè, op die foto?quote:
quote:Op zondag 14 juni 2009 15:51 schreef wolvendagen het volgende:
Daar heb ik in Limburg niet echt van kunnen genietenquote:
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:23 schreef swarmahoer het volgende:
ik was in almere gister
nog geflitst op de terugweg met 40 km te hardgelukkig was de paal al jaren buiten werking, zoals op internet stond op zo'n flitssite, scheelt toch ff 250 euro
hey sackboy hehquote:
Hoe is het met Scarlett?quote:
Je ligt zeker in die witte doos ?quote:
dagquote:Op zondag 14 juni 2009 23:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ja
ik ga slapen![]()
![]()
![]()
Laatste 2 weken stage
Ohja zo gaat dat met alle fanatieke KLB usersquote:Op zondag 14 juni 2009 23:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
nee, daar achter. Wie? zeg ik niet want moet onbekend blijven![]()
good night, and good luckquote:Op zondag 14 juni 2009 23:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ja
ik ga slapen![]()
![]()
![]()
Laatste 2 weken stage
nja.. ik ben 1 van die 20 mensen tussen van gaal en bobquote:Op zondag 14 juni 2009 23:31 schreef Seam het volgende:
[..]
Ohja zo gaat dat met alle fanatieke KLB users![]()
"Nog voor geen miljoen euro... en een ferrari."quote:
*kijkt in broekzak.. 5centen, pen, gebruikt condoom, schoen, slipje met bloedvlekken..quote:
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
*kijkt in broekzak.. 5centen, pen, gebruikt condoom, schoen, slipje met bloedvlekken..
Nee..niet gevonden
en waarom nietquote:Op zondag 14 juni 2009 23:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Nog voor geen miljoen euro... en een ferrari."
lijst vanuit fok?quote:Op zondag 14 juni 2009 23:33 schreef dagdag het volgende:
Er gaat trouwens een lijsie komen met sc regels, heeft betrekking op users
hoe staat het daarmee inderdaad? Nog nieuwe punten op het programma ?quote:Op zondag 14 juni 2009 23:33 schreef dagdag het volgende:
Er gaat trouwens een lijsie komen met sc regels, heeft betrekking op users
nee van dagdagquote:
Eins.quote:
Is dat een voordeelquote:Op zondag 14 juni 2009 23:37 schreef 3lmo het volgende:
Het is er wel lekker multicultureel.
dagdag is net weg volgens mijquote:
begon je dag pas om 16:17quote:Op zondag 14 juni 2009 23:38 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn dag begon in mineur toen ik opmerkte dat ik een ban had gekregen op het Libelle forum.
[ insert smiley met hand voor de mond /]quote:
Die ban was toch al eerder?quote:
Oh weet ik niet, toen kreeg ik pas het mailtje en kwam ik erachterquote:
quote:
Was het maar zo'n feest. Als ik meisjes uit Almere spreek doen ze altijd VMBO, zijn getint en verpauperd. Wie weet zit er wel een verband tussen!quote:
Doen verzorging enzoquote:Op zondag 14 juni 2009 23:44 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Als ik meisjes uit Almere spreek doen ze altijd VMBO, zijn getint en verpauperd. Wie weet zit er wel een verband tussen!
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:44 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Als ik meisjes uit Almere spreek doen ze altijd VMBO, zijn getint en verpauperd. Wie weet zit er wel een verband tussen!
Dagdag ook... ik zie een match...quote:
Ha-ha.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dagdag ook... ik zie een match...
Moet jij trouwens niet slapen, met je onzalige werktijden?quote:
Jawel, half zeven op.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet jij trouwens niet slapen, met je onzalige werktijden?
quote:
TYquote:
Je hebt haar benaderd?quote:Op zondag 14 juni 2009 23:56 schreef Paaskonijn het volgende:
Een meisje op msn geloofd dat ik Thaise jongens verhandel.
Dat doe je ookquote:Op zondag 14 juni 2009 23:56 schreef Paaskonijn het volgende:
Een meisje op msn geloofd dat ik Thaise jongens verhandel.
Het is eigenlijk een best lang verhaal, samengevat komt het erop neer dat ik iemand moest helpen onder een meisje uit te komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |